δεν εχει τοποθετηθει περιστριφικος κινητιρας σε μοτοσυκλετα παραγωγηςη κ οχι?σε περιπτωση που εχει γινει,πολυ θα ηθελα να το δω..σιγουρα εκρηκτικη αποδοση με ελαχιστα κυβικα..
Όσο για την χρήση κινητήτων Wankel σε μοτοσυκλέτες....Ο κινητήρας Wankel λόγω του ότι τα δικαιώματα χρήσης του,άρα και εξέλιξής του,μπερδεύονται μεταξύ Mazda και Ford(η Mazda ανήκει στην Ford...) δεν δέχτηκε την εξέλιξη που θα έπρεπε σε αυτά τα χρόνια.....Όπως μπορείς να φανταστείς αν ο οποισδήποτε κατασκευαστής είχε το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τέτοιους κινητήρες,η εξέλιξή τους θα ήταν σαφώς μεγαλύτερη....Ο περιστροφικός κινητήρας έμεινε αδρανής,στον χώρο της εξέλιξης,μέχρι πρόσφατα που παρουσιάστηκε ο κινητήρας Renesis από την Mazda....
Τα κύρια προβλήματα που παρουσιάζονται στην χρήση του περιστροφικού κινητήρα σε μοτοσυκλέτες παραγωγής είναι: 1.Προβλήματα αξιοπιστίας(αν και με τον Renesis τα πράγματα βελτιώθηκαν αρκετά....) 2.Κατανάλωση(με την χωρητικότητα των ρεζερβουάρ των μοτοσυκλετών η αυτονομία θα ήταν πολύ περιορισμένη...) 3.Το θέμα που υπάρχει σχετικά με τα δικαιώματα χρήσης του...
Αυτά....Αν μου διαφεύγει κάτι ή κάπου είμαι λάθος παρακαλώ συμπληρώστε με ή διορθώστε με.... :bye:
To NSU σου ερχεται στο μυαλο επειδη εβγαζε αυτοκινητο με Wankel. (edit : Ακυρο δες το επομενο ποστ :blus:)
Αλλες μοτοσυκλετες με περιστροφικο κινητηρα : H Norton που προειπαμε Suzuki RE-5 Hercules καθως και η Honda που ειχε ενα προτυπο παλια αλλα δεν το εβγαλε ποτε (και δεν βρισκω φωτο τωρα :psdof:)
Για ένα είμαι σίγουρος και αυτό είναι το θέμα τις αξιοπιστίας μιας και είμαι κάτοχος RX8 και το γνωρίζω από πρώτο χέρι. Είναι ο ίδιος μύθος όπως με τα Ιταλικά μηχανάκια. Το πρόβλημα είναι τα δικαιώματα , όπου από την NSU πέρασαν στην MAZDA η όποία είναι πλέον στον όμιλο FORD. Η εξέλιξη πράγματί είχε μείνει πίσω μίας και η FORD δεν πίστευε σε αυτή την τεχνολογία αλλά οι Ιάπωνες μηχανικοί προχώρησαν το project στον ελεύθερό χρόνο τους παρακαλώ και κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα μοτέρ βελτιωμένο σε όλα τα σημεία με ισχύ ίδια με της προηγούμενης γενιάς αλλά χωρίς turbo και με βάρος παραπλήσιο με μοτέρ μοτοσικλέτας .Για δύο συνεχόμενες χρονιές 03-04 βγήκε ο κινητήρας της χρονιάς. Όσο για το θέμα της κατανάλωσης ο κινητήρας renesis π.χ. θα πρέπει να συγκρίνεται με κάποιον ατμοσφαιρικό 2600 κυβικών με ίδια ισχύ οπότε δεν νομίζω ότι είναι τόσο βενζινοβόρος όσο ακούγεται . Για του λόγου το αληθές το TUONO μου έχει μέση κατανάλωση 10 ltr./100km ενώ το RX8 16ltr/100km με 230 hp και ζυγίζει 1400kgr και αυτά είναι πραγματικά νούμερα και όχι με αυγό στο πετάλι όπως γίνονται οι μετρήσεις που δημοσιεύονται στα χαρακτηριστικά των εταιρειών. Ο παλινδρομικός κινητήρας παρά τις επενδύσεις που έχουν γίνει όλα αυτά τα χρόνια για να διασωθεί βαίνει με μαθηματική ακρίβεια προς εξαφάνιση, ενώ ο άλλος αν και παραμελημένος ακολουθεί στάση αναμονής και περιμένει να έρθει η ώρα της καταξίωσης. Κάπως έτσι δεν πήρε το αίμα του πίσω και το σύστημα DESMO!!!!
Για ένα είμαι σίγουρος και αυτό είναι το θέμα τις αξιοπιστίας μιας και είμαι κάτοχος RX8 και το γνωρίζω από πρώτο χέρι. Είναι ο ίδιος μύθος όπως με τα Ιταλικά μηχανάκια. Το πρόβλημα είναι τα δικαιώματα , όπου από την NSU πέρασαν στην MAZDA η όποία είναι πλέον στον όμιλο FORD. Η εξέλιξη πράγματί είχε μείνει πίσω μίας και η FORD δεν πίστευε σε αυτή την τεχνολογία αλλά οι Ιάπωνες μηχανικοί προχώρησαν το project στον ελεύθερό χρόνο τους παρακαλώ και κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα μοτέρ βελτιωμένο σε όλα τα σημεία με ισχύ ίδια με της προηγούμενης γενιάς αλλά χωρίς turbo και με βάρος παραπλήσιο με μοτέρ μοτοσικλέτας .Για δύο συνεχόμενες χρονιές 03-04 βγήκε ο κινητήρας της χρονιάς. Όσο για το θέμα της κατανάλωσης ο κινητήρας renesis π.χ. θα πρέπει να συγκρίνεται με κάποιον ατμοσφαιρικό 2600 κυβικών με ίδια ισχύ οπότε δεν νομίζω ότι είναι τόσο βενζινοβόρος όσο ακούγεται . Για του λόγου το αληθές το TUONO μου έχει μέση κατανάλωση 10 ltr./100km ενώ το RX8 16ltr/100km με 230 hp και ζυγίζει 1400kgr και αυτά είναι πραγματικά νούμερα και όχι με αυγό στο πετάλι όπως γίνονται οι μετρήσεις που δημοσιεύονται στα χαρακτηριστικά των εταιρειών. Ο παλινδρομικός κινητήρας παρά τις επενδύσεις που έχουν γίνει όλα αυτά τα χρόνια για να διασωθεί βαίνει με μαθηματική ακρίβεια προς εξαφάνιση, ενώ ο άλλος αν και παραμελημένος ακολουθεί στάση αναμονής και περιμένει να έρθει η ώρα της καταξίωσης. Κάπως έτσι δεν πήρε το αίμα του πίσω και το σύστημα DESMO!!!!
Σάκη νομίζω πως πάνω-κάτω τα ίδια πράγματα λέμε....Σίγουρα ο Renesis ήταν αποκάλυψη συγκρινόμενος με τον πρόγονό του ονόματι 13B (1.3 liter twin rotor n/a / turbo) της τρίτης γενιάς RX-7...Τόσο από θέμα αξιοπιστίας,συντήρησης όσο και από θέμα απόδοσης,αφού ο Renesis είναι ατμοσφαιρικός,εν αντιθέση με τον 13Β που είναι twin-turbo.....Όσο για την στάση αναμονής του περιστροφικού κινητήρα και την εξαφάνιση του παλινδρομικού θα συμφωνήσω....Σε βάθος χρόνου βέβαια αλλά κάποια στιγμή θα το δούμε....Ας μην ξεχνάμε,πέραν των άλλων,ότι ένας περιστροφικός κινητήρας αποδίδει πολύ καλύτερα έχοντας ως καύσιμο το υδρογόνο(που από πολλούς θεωρείται το καύσιμο του μέλλοντος....) από έναν παλινδρομικό.... :bye:
Πράγματι Baggos έτσι είναι :kalo: teo46 η δικιά μου κατανάλωση λαδιού είναι 300gr / 1200km διότι δεν είναι το κύριο αυτοκίνητο (10000km/έτος) ,όποτε όταν το κινώ πάω όπως με το tuono!!! :D :D :D ενώ το κόστος του είναι μικρό10ευρώ/ltr. Ο χώρος αποσκευών backys δεν κάνει για φορτία με όγκο διότι ενώ είναι μεγάλος έχει μικρή πρόσβαση, πάντως γενικά σαν χώρους 4 επιβάτες είναι λίγο πιο άνετο από το golf iv που είχα.Αν έχεις καρότσια κάνε λίγο υπομονή μέχρι να τα πετάξεις και μετά!!! :tez:
Πράγματι Baggos έτσι είναι :kalo: teo46 η δικιά μου κατανάλωση λαδιού είναι 300gr / 1200km διότι δεν είναι το κύριο αυτοκίνητο (10000km/έτος) ,όποτε όταν το κινώ πάω όπως με το tuono!!! :D :D :D ενώ το κόστος του είναι μικρό10ευρώ/ltr. Ο χώρος αποσκευών backys δεν κάνει για φορτία με όγκο διότι ενώ είναι μεγάλος έχει μικρή πρόσβαση, πάντως γενικά σαν χώρους 4 επιβάτες είναι λίγο πιο άνετο από το golf iv που είχα.Αν έχεις καρότσια κάνε λίγο υπομονή μέχρι να τα πετάξεις και μετά!!! :tez:
καταρχας να πω οτι οι κινητηρες τυπου diesel και otto οπως ειναι οι παλινδομικοι δεν πεθαινουν τουλαχιστον για τα επομενα 100 χρονια το μονο που θα παψει να υπαρχει ειναι τα μεγαλα κυβικα μιας και γυρισαμε στα τουρμπο τα κομπρεσορ κλπ τεχνολογιες ηθελα να ρωτησω το εξης πανω στο rx8 ειναι αληθεια οτι στο βιβλιαρακι γραφει για σταματημα λειτουργιας του κινητηρα μετα απο καποια χλμ ( 100.000χλμ) το λεγομενο κλειδωμα επειδη δεν ετυχε να εχω φιλο κατοχο rx8 ή αντιστοιχου μοντελου γιαυτο ρωταω αν ολα αυτα που ακουω ( στην σχολη σε καποια αλλα φορουμ και γενικα στο διαδικτυο αληθευουν)
Κώστα δεν γνωρίζω τι σπουδάζεις άλλα πιστεύω ότι τα χρόνια ,η ενασχόληση αλλά και το ψάξιμο για κάτι που αγαπάς θα σε κάνουν να αναθεωρήσεις αρκετές από τις απόψεις σου και ειδικά για τους παλινδρομικούς κινητήρες. Μία καλή αρχή είναι να αναζητήσεις το R&D ένα μοναδικό έντυπο ειδικού τύπου που ασχολείται με τις τεχνολογικές εξελίξεις για το αυτοκίνητο και την μοτοσικλέτα , κυκλοφορούσε ανά δίμηνο αλλά λόγω έλλειψης ύλης τελευταία βγαίνει ανά τετράμηνο ,όπου διευθυντής σύνταξης είναι ένας από τους κορυφαίους μηχανολόγους μηχανικούς στην Ελλάδα ο Διονύσης Χοϊδάς .Ψάξε και βρες όλα τα περασμένα τεύχη , Νο 1 είναι Ιανουάριος 03 και θα με θυμηθείς. :ohyes: Όσο για το RX8 πράγματι ακούγονται πολλά κουφά και σε πληροφορώ ότι κυκλοφορούν εκατοντάδες με πολύ πάνω από 100000km και αρκετά τουρπισμένα, αλλά επειδή εδώ είναι forum της aprilia και όχι της mazda σου προτείνω για ενημέρωση μια επίσκεψη στο www.rx8club.gr :kalo: Πάντως το TUONO με τον V60 και τις MIVV GP δεν το αλλάζω με τίποτα
Κώστα δεν γνωρίζω τι σπουδάζεις άλλα πιστεύω ότι τα χρόνια ,η ενασχόληση αλλά και το ψάξιμο για κάτι που αγαπάς θα σε κάνουν να αναθεωρήσεις αρκετές από τις απόψεις σου και ειδικά για τους παλινδρομικούς κινητήρες. Μία καλή αρχή είναι να αναζητήσεις το R&D ένα μοναδικό έντυπο ειδικού τύπου που ασχολείται με τις τεχνολογικές εξελίξεις για το αυτοκίνητο και την μοτοσικλέτα , κυκλοφορούσε ανά δίμηνο αλλά λόγω έλλειψης ύλης τελευταία βγαίνει ανά τετράμηνο ,όπου διευθυντής σύνταξης είναι ένας από τους κορυφαίους μηχανολόγους μηχανικούς στην Ελλάδα ο Διονύσης Χοϊδάς .Ψάξε και βρες όλα τα περασμένα τεύχη , Νο 1 είναι Ιανουάριος 03 και θα με θυμηθείς. :ohyes: Όσο για το RX8 πράγματι ακούγονται πολλά κουφά και σε πληροφορώ ότι κυκλοφορούν εκατοντάδες με πολύ πάνω από 100000km και αρκετά τουρπισμένα, αλλά επειδή εδώ είναι forum της aprilia και όχι της mazda σου προτείνω για ενημέρωση μια επίσκεψη στο www.rx8club.gr :kalo: Πάντως το TUONO με τον V60 και τις MIVV GP δεν το αλλάζω με τίποτα
ηλεκτρολογος μηχανικος ΤΕΙ σπουδαζω απλα ειχα μαθημα με κινητηρες εσωτερικης καυσης και γενικα μαρεσει να ασχολουμαι το r&d το ξερω σαν περιοδικο αλλα δεν ετυχε να το αγορασω ποτε μαλλον θα αρχισω να το αγοραζω
Πράγματι Baggos έτσι είναι :kalo: teo46 η δικιά μου κατανάλωση λαδιού είναι 300gr / 1200km διότι δεν είναι το κύριο αυτοκίνητο (10000km/έτος) ,όποτε όταν το κινώ πάω όπως με το tuono!!! :D :D :D ενώ το κόστος του είναι μικρό10ευρώ/ltr. Ο χώρος αποσκευών backys δεν κάνει για φορτία με όγκο διότι ενώ είναι μεγάλος έχει μικρή πρόσβαση, πάντως γενικά σαν χώρους 4 επιβάτες είναι λίγο πιο άνετο από το golf iv που είχα.Αν έχεις καρότσια κάνε λίγο υπομονή μέχρι να τα πετάξεις και μετά!!! :tez:
Eτοιμος ειμαι λεμε..... Αρεσει και στη γυναικα (αυτο παλι που το πας :D :D :D )
Κώστα μόλις πάρεις πτυχίο με το καλό θα είμαστε συνάδελφοί. Είμαι σίγουρος ότι σε πολλά πράγματα είσαι σε καλό δρόμο αφού σαν επιλογή σου έχεις ένα RS 50 και όχι κάποιο παπί. :kalo: Backy σου εύχομαι να το αποκτήσεις το συντομότερο και να το ευχαριστιέσαι όσο και το RSV. :ohyes:
Κώστα μόλις πάρεις πτυχίο με το καλό θα είμαστε συνάδελφοί. Είμαι σίγουρος ότι σε πολλά πράγματα είσαι σε καλό δρόμο αφού σαν επιλογή σου έχεις ένα RS 50 και όχι κάποιο παπί. :kalo:
αμην και ποτε στα τελειωματα ειμαι συναδελφε :bye: