APRILIA BIKERS HELLAS

Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Τεχνικά θέματα για όλους => Μήνυμα ξεκίνησε από: Μητσαρας στις Σεπτέμβριος 28, 2008, 03:30:37 μμ

Τίτλος: γνωριζει καποιος γιατι???
Αποστολή από: Μητσαρας στις Σεπτέμβριος 28, 2008, 03:30:37 μμ
δεν εχει τοποθετηθει περιστριφικος κινητιρας σε μοτοσυκλετα παραγωγηςη κ οχι?σε περιπτωση που εχει γινει,πολυ θα ηθελα να το δω..σιγουρα εκρηκτικη αποδοση με ελαχιστα κυβικα..
Τίτλος: Απ: γνωριζει καοιος γιατι???
Αποστολή από: AKIS KARDITSA στις Σεπτέμβριος 28, 2008, 03:38:47 μμ
Μητσάρα δες το λινκ που σου δίνω....εχει αυτο που ζητάς.... ;)
http://www.realclassic.co.uk/norton06120100.html

NORTON NRV 588
Τίτλος: Απ: γνωριζει καοιος γιατι???
Αποστολή από: Μητσαρας στις Σεπτέμβριος 28, 2008, 03:45:16 μμ
να σαι καλα..ακριβως αυτο εψαχνα..πολυ ενδιαφερων..γνωριζεις αν ειχαν γινει παλαιοτερα παρομοιες προσπαθειες??
Τίτλος: Απ: γνωριζει καοιος γιατι???
Αποστολή από: AKIS KARDITSA στις Σεπτέμβριος 28, 2008, 04:17:59 μμ
να σαι καλα..ακριβως αυτο εψαχνα..πολυ ενδιαφερων..γνωριζεις αν ειχαν γινει παλαιοτερα παρομοιες προσπαθειες??

όχι φίλε μου δε γνωρίζω κάτι για παλιοτερα ωστόσο ψάξε στο διαδίκτυο κάτι μπορεί να βρεις... ;)
Τίτλος: Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
Αποστολή από: Baggos στις Σεπτέμβριος 28, 2008, 04:32:09 μμ
Πολύ καλό το link Άκη... :kalo:

Όσο για την χρήση κινητήτων Wankel σε μοτοσυκλέτες....Ο κινητήρας Wankel λόγω του ότι τα δικαιώματα χρήσης του,άρα και εξέλιξής του,μπερδεύονται μεταξύ Mazda και Ford(η Mazda ανήκει στην Ford...) δεν δέχτηκε την εξέλιξη που θα έπρεπε σε αυτά τα χρόνια.....Όπως μπορείς να φανταστείς αν ο οποισδήποτε κατασκευαστής είχε το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τέτοιους κινητήρες,η εξέλιξή τους θα ήταν σαφώς μεγαλύτερη....Ο περιστροφικός κινητήρας έμεινε αδρανής,στον χώρο της εξέλιξης,μέχρι πρόσφατα που παρουσιάστηκε ο κινητήρας Renesis από την Mazda....

Τα κύρια προβλήματα που παρουσιάζονται στην χρήση του περιστροφικού κινητήρα σε μοτοσυκλέτες παραγωγής είναι:
1.Προβλήματα αξιοπιστίας(αν και με τον Renesis τα πράγματα βελτιώθηκαν αρκετά....)
2.Κατανάλωση(με την χωρητικότητα των ρεζερβουάρ των μοτοσυκλετών η αυτονομία θα ήταν πολύ περιορισμένη...)
3.Το θέμα που υπάρχει σχετικά με τα δικαιώματα χρήσης του...

Αυτά....Αν μου διαφεύγει κάτι ή κάπου είμαι λάθος παρακαλώ συμπληρώστε με ή διορθώστε με.... :bye:
Τίτλος: Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
Αποστολή από: tuono46 στις Σεπτέμβριος 28, 2008, 06:03:34 μμ
ναι εχει τοποθετηθει wankel κινητηρας σε μοτο αλλα δεν θυμαμαι μαρκα μου ερχεται στο μυαλο το ονομα nsu  αλλα δεν ειμαι σιγουρος
Τίτλος: Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
Αποστολή από: backys στις Σεπτέμβριος 28, 2008, 06:25:08 μμ
To NSU σου ερχεται στο μυαλο επειδη εβγαζε αυτοκινητο με Wankel.
(edit : Ακυρο δες το επομενο ποστ :blus:)

Αλλες μοτοσυκλετες με περιστροφικο κινητηρα :
H Norton που προειπαμε
Suzuki RE-5
Hercules
καθως και η Honda που ειχε ενα προτυπο παλια αλλα δεν το εβγαλε ποτε (και δεν βρισκω φωτο τωρα  :psdof:)

Τίτλος: Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
Αποστολή από: backys στις Σεπτέμβριος 28, 2008, 06:29:45 μμ
 Kαλα ο τυπος στην αφισα της Hercules ειναι ολα τα λεφτα
 :se: :se:

Βρηκα και NSU wankel
Τίτλος: Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
Αποστολή από: 17inchwheeler στις Σεπτέμβριος 28, 2008, 07:50:55 μμ
thats all folks :bye:

(http://www.promotor.nl/published/prm/content/afbeeldingen/motoren/2006/060807-duurte-vanveen-363864_enlarged.jpg)
Τίτλος: Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
Αποστολή από: sakis69 στις Σεπτέμβριος 28, 2008, 07:54:17 μμ
Για ένα είμαι σίγουρος και αυτό είναι το θέμα τις αξιοπιστίας μιας και είμαι κάτοχος RX8 και το γνωρίζω από πρώτο χέρι. Είναι ο ίδιος μύθος όπως με τα Ιταλικά μηχανάκια.
Το πρόβλημα είναι τα δικαιώματα , όπου από την NSU πέρασαν στην MAZDA η όποία είναι  πλέον στον όμιλο FORD. Η εξέλιξη πράγματί είχε μείνει πίσω μίας και η FORD δεν πίστευε σε αυτή την τεχνολογία αλλά οι Ιάπωνες μηχανικοί προχώρησαν το project στον ελεύθερό χρόνο τους παρακαλώ και κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα μοτέρ βελτιωμένο σε όλα τα σημεία με ισχύ ίδια με της προηγούμενης γενιάς αλλά χωρίς turbo και με βάρος παραπλήσιο με μοτέρ μοτοσικλέτας .Για δύο συνεχόμενες χρονιές 03-04 βγήκε ο κινητήρας της χρονιάς.  Όσο για το θέμα της κατανάλωσης ο κινητήρας renesis π.χ. θα πρέπει να συγκρίνεται με κάποιον ατμοσφαιρικό 2600 κυβικών με ίδια ισχύ οπότε δεν νομίζω ότι είναι τόσο βενζινοβόρος όσο ακούγεται .
Για του λόγου το αληθές το TUONO μου έχει μέση κατανάλωση 10 ltr./100km ενώ               το RX8 16ltr/100km με 230 hp και ζυγίζει 1400kgr και αυτά είναι πραγματικά νούμερα και όχι με αυγό στο πετάλι όπως γίνονται οι μετρήσεις που δημοσιεύονται στα χαρακτηριστικά των εταιρειών.
Ο παλινδρομικός κινητήρας παρά τις επενδύσεις που έχουν γίνει όλα αυτά τα χρόνια για να διασωθεί βαίνει με μαθηματική ακρίβεια προς εξαφάνιση, ενώ ο άλλος αν και παραμελημένος ακολουθεί στάση αναμονής και περιμένει να έρθει η ώρα της καταξίωσης.                    Κάπως έτσι δεν πήρε το αίμα του πίσω και το σύστημα DESMO!!!!
Τίτλος: Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
Αποστολή από: backys στις Σεπτέμβριος 28, 2008, 08:13:12 μμ
Ρε Jesus (17iwheeler) εγκυκλοπαιδια καταπιες  :D :D :D

sakis69  γ@μ@το το RX8 Να'χε και λιγο μεγαλητερο πορτ-μπαγκαζ να χωραγε καροτσακια παρκακια κλπ  :psdof:
Απο καταναλωση λαδιου τι λεει?
Τίτλος: Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
Αποστολή από: Byron στις Σεπτέμβριος 28, 2008, 08:14:57 μμ
Πάρτε και ένα ωραίο video εποχής απ΄το μηχανάκι που παραλίγο να έβαζε ταφόπλακα στη suzuki. (Λόγω ζημιών και εγγυήσεων)

Τίτλος: Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
Αποστολή από: Baggos στις Σεπτέμβριος 28, 2008, 08:15:44 μμ
Για ένα είμαι σίγουρος και αυτό είναι το θέμα τις αξιοπιστίας μιας και είμαι κάτοχος RX8 και το γνωρίζω από πρώτο χέρι. Είναι ο ίδιος μύθος όπως με τα Ιταλικά μηχανάκια.
Το πρόβλημα είναι τα δικαιώματα , όπου από την NSU πέρασαν στην MAZDA η όποία είναι  πλέον στον όμιλο FORD. Η εξέλιξη πράγματί είχε μείνει πίσω μίας και η FORD δεν πίστευε σε αυτή την τεχνολογία αλλά οι Ιάπωνες μηχανικοί προχώρησαν το project στον ελεύθερό χρόνο τους παρακαλώ και κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα μοτέρ βελτιωμένο σε όλα τα σημεία με ισχύ ίδια με της προηγούμενης γενιάς αλλά χωρίς turbo και με βάρος παραπλήσιο με μοτέρ μοτοσικλέτας .Για δύο συνεχόμενες χρονιές 03-04 βγήκε ο κινητήρας της χρονιάς.  Όσο για το θέμα της κατανάλωσης ο κινητήρας renesis π.χ. θα πρέπει να συγκρίνεται με κάποιον ατμοσφαιρικό 2600 κυβικών με ίδια ισχύ οπότε δεν νομίζω ότι είναι τόσο βενζινοβόρος όσο ακούγεται .
Για του λόγου το αληθές το TUONO μου έχει μέση κατανάλωση 10 ltr./100km ενώ               το RX8 16ltr/100km με 230 hp και ζυγίζει 1400kgr και αυτά είναι πραγματικά νούμερα και όχι με αυγό στο πετάλι όπως γίνονται οι μετρήσεις που δημοσιεύονται στα χαρακτηριστικά των εταιρειών.
Ο παλινδρομικός κινητήρας παρά τις επενδύσεις που έχουν γίνει όλα αυτά τα χρόνια για να διασωθεί βαίνει με μαθηματική ακρίβεια προς εξαφάνιση, ενώ ο άλλος αν και παραμελημένος ακολουθεί στάση αναμονής και περιμένει να έρθει η ώρα της καταξίωσης.                    Κάπως έτσι δεν πήρε το αίμα του πίσω και το σύστημα DESMO!!!!


Σάκη νομίζω πως πάνω-κάτω τα ίδια πράγματα λέμε....Σίγουρα ο Renesis ήταν αποκάλυψη συγκρινόμενος με τον πρόγονό του ονόματι 13B (1.3 liter twin rotor n/a / turbo) της τρίτης γενιάς RX-7...Τόσο από θέμα αξιοπιστίας,συντήρησης όσο και από θέμα απόδοσης,αφού ο Renesis είναι ατμοσφαιρικός,εν αντιθέση με τον 13Β που είναι twin-turbo.....Όσο για την στάση αναμονής του περιστροφικού κινητήρα και την εξαφάνιση του παλινδρομικού θα συμφωνήσω....Σε βάθος χρόνου βέβαια αλλά κάποια στιγμή θα το δούμε....Ας μην ξεχνάμε,πέραν των άλλων,ότι ένας περιστροφικός κινητήρας αποδίδει πολύ καλύτερα έχοντας ως καύσιμο το υδρογόνο(που από πολλούς θεωρείται το καύσιμο του μέλλοντος....) από έναν παλινδρομικό.... :bye:
Τίτλος: Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
Αποστολή από: tuono46 στις Σεπτέμβριος 29, 2008, 12:24:56 πμ
παντως να μην ξεχασουμε να πουμε οτι ο wankel  κινητηρας ειναι και η απαντηση στις ορεξεις του αλογοσκουφη 1300cc
Τίτλος: Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
Αποστολή από: teo46 στις Σεπτέμβριος 29, 2008, 12:32:14 πμ
Ρε Jesus (17iwheeler) εγκυκλοπαιδια καταπιες  :D :D :D

sakis69  γ@μ@το το RX8 Να'χε και λιγο μεγαλητερο πορτ-μπαγκαζ να χωραγε καροτσακια παρκακια κλπ  :psdof:
Απο καταναλωση λαδιου τι λεει?
περίπου 1 λίτρο στα 5000χιλ...

υπόψιν δεν τα καίει τα λάδια...τα ψεκάζει!

 :bye:
Τίτλος: Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
Αποστολή από: Μητσαρας στις Σεπτέμβριος 29, 2008, 03:40:23 πμ
Η hercules παντως ειναι ολα τα λεφτα..πολυ εντυπωσιακη..μακαρι να εβγαινε κατι αντοιστιχο κ σημερα..
Τίτλος: Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
Αποστολή από: sakis69 στις Σεπτέμβριος 29, 2008, 07:16:03 μμ
Πράγματι Baggos έτσι είναι  :kalo:
teo46 η δικιά μου κατανάλωση λαδιού είναι 300gr / 1200km διότι δεν είναι το κύριο αυτοκίνητο (10000km/έτος) ,όποτε όταν το κινώ πάω όπως με το tuono!!! :D :D :D
ενώ το κόστος του είναι μικρό10ευρώ/ltr.
Ο χώρος αποσκευών backys δεν κάνει για φορτία με όγκο διότι ενώ είναι μεγάλος έχει μικρή πρόσβαση, πάντως γενικά σαν χώρους 4 επιβάτες είναι λίγο πιο άνετο από το golf iv που είχα.Αν έχεις καρότσια κάνε λίγο υπομονή μέχρι να τα πετάξεις και μετά!!!  :tez:
Τίτλος: Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
Αποστολή από: 2STROKE στις Σεπτέμβριος 30, 2008, 07:36:58 μμ
Πράγματι Baggos έτσι είναι  :kalo:
teo46 η δικιά μου κατανάλωση λαδιού είναι 300gr / 1200km διότι δεν είναι το κύριο αυτοκίνητο (10000km/έτος) ,όποτε όταν το κινώ πάω όπως με το tuono!!! :D :D :D
ενώ το κόστος του είναι μικρό10ευρώ/ltr.
Ο χώρος αποσκευών backys δεν κάνει για φορτία με όγκο διότι ενώ είναι μεγάλος έχει μικρή πρόσβαση, πάντως γενικά σαν χώρους 4 επιβάτες είναι λίγο πιο άνετο από το golf iv που είχα.Αν έχεις καρότσια κάνε λίγο υπομονή μέχρι να τα πετάξεις και μετά!!!  :tez:

καταρχας να πω οτι οι κινητηρες τυπου diesel και otto οπως ειναι οι παλινδομικοι δεν πεθαινουν τουλαχιστον για τα επομενα 100 χρονια το μονο που θα παψει να υπαρχει ειναι τα μεγαλα κυβικα μιας και γυρισαμε στα τουρμπο τα κομπρεσορ κλπ τεχνολογιες
ηθελα να ρωτησω το εξης πανω στο rx8 ειναι αληθεια οτι στο βιβλιαρακι γραφει για σταματημα λειτουργιας του κινητηρα μετα απο καποια χλμ ( 100.000χλμ) το λεγομενο κλειδωμα επειδη δεν ετυχε να εχω φιλο κατοχο rx8 ή αντιστοιχου μοντελου γιαυτο ρωταω αν ολα αυτα που ακουω ( στην σχολη σε καποια αλλα φορουμ και γενικα στο διαδικτυο αληθευουν)
Τίτλος: Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
Αποστολή από: davide στις Σεπτέμβριος 30, 2008, 07:52:48 μμ
Πάρτε και ένα ωραίο video εποχής απ΄το μηχανάκι που παραλίγο να έβαζε ταφόπλακα στη suzuki. (Λόγω ζημιών και εγγυήσεων)

Πολύ καλό το βιντεάκι!! :kalo:


...πολύ καλό το παρεάκι με τους σχεδιαστές, τον πίνακα και την κιμωλία!!! ;)
Τίτλος: Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
Αποστολή από: sakis69 στις Οκτώβριος 01, 2008, 07:35:49 μμ
Κώστα δεν γνωρίζω τι σπουδάζεις άλλα πιστεύω ότι τα χρόνια ,η ενασχόληση αλλά και το ψάξιμο για κάτι που αγαπάς θα σε κάνουν να αναθεωρήσεις αρκετές από τις απόψεις σου και ειδικά για τους παλινδρομικούς κινητήρες. Μία καλή αρχή είναι να αναζητήσεις το R&D ένα μοναδικό έντυπο ειδικού τύπου που ασχολείται με τις τεχνολογικές εξελίξεις για το αυτοκίνητο και την μοτοσικλέτα , κυκλοφορούσε ανά δίμηνο αλλά λόγω έλλειψης ύλης τελευταία βγαίνει ανά τετράμηνο ,όπου διευθυντής σύνταξης είναι ένας από τους κορυφαίους μηχανολόγους μηχανικούς στην Ελλάδα ο Διονύσης Χοϊδάς .Ψάξε και βρες όλα τα περασμένα τεύχη , Νο 1 είναι Ιανουάριος 03 και θα με θυμηθείς. :ohyes:
Όσο για το RX8 πράγματι ακούγονται πολλά κουφά και σε πληροφορώ ότι κυκλοφορούν εκατοντάδες με πολύ πάνω από 100000km και αρκετά τουρπισμένα,
αλλά επειδή εδώ είναι forum της aprilia και όχι της mazda σου προτείνω για ενημέρωση μια επίσκεψη στο www.rx8club.gr :kalo:
Πάντως το TUONO με τον V60 και τις MIVV GP δεν το αλλάζω με τίποτα
Τίτλος: Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
Αποστολή από: 2STROKE στις Οκτώβριος 01, 2008, 07:55:10 μμ
Κώστα δεν γνωρίζω τι σπουδάζεις άλλα πιστεύω ότι τα χρόνια ,η ενασχόληση αλλά και το ψάξιμο για κάτι που αγαπάς θα σε κάνουν να αναθεωρήσεις αρκετές από τις απόψεις σου και ειδικά για τους παλινδρομικούς κινητήρες. Μία καλή αρχή είναι να αναζητήσεις το R&D ένα μοναδικό έντυπο ειδικού τύπου που ασχολείται με τις τεχνολογικές εξελίξεις για το αυτοκίνητο και την μοτοσικλέτα , κυκλοφορούσε ανά δίμηνο αλλά λόγω έλλειψης ύλης τελευταία βγαίνει ανά τετράμηνο ,όπου διευθυντής σύνταξης είναι ένας από τους κορυφαίους μηχανολόγους μηχανικούς στην Ελλάδα ο Διονύσης Χοϊδάς .Ψάξε και βρες όλα τα περασμένα τεύχη , Νο 1 είναι Ιανουάριος 03 και θα με θυμηθείς. :ohyes:
Όσο για το RX8 πράγματι ακούγονται πολλά κουφά και σε πληροφορώ ότι κυκλοφορούν εκατοντάδες με πολύ πάνω από 100000km και αρκετά τουρπισμένα,
αλλά επειδή εδώ είναι forum της aprilia και όχι της mazda σου προτείνω για ενημέρωση μια επίσκεψη στο www.rx8club.gr :kalo:
Πάντως το TUONO με τον V60 και τις MIVV GP δεν το αλλάζω με τίποτα

ηλεκτρολογος μηχανικος ΤΕΙ σπουδαζω απλα ειχα μαθημα με κινητηρες εσωτερικης καυσης και γενικα μαρεσει να ασχολουμαι το r&d το ξερω σαν περιοδικο αλλα δεν ετυχε να το αγορασω ποτε μαλλον θα αρχισω να το αγοραζω
Τίτλος: Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
Αποστολή από: backys στις Οκτώβριος 02, 2008, 11:03:49 πμ
Πράγματι Baggos έτσι είναι  :kalo:
teo46 η δικιά μου κατανάλωση λαδιού είναι 300gr / 1200km διότι δεν είναι το κύριο αυτοκίνητο (10000km/έτος) ,όποτε όταν το κινώ πάω όπως με το tuono!!! :D :D :D
ενώ το κόστος του είναι μικρό10ευρώ/ltr.
Ο χώρος αποσκευών backys δεν κάνει για φορτία με όγκο διότι ενώ είναι μεγάλος έχει μικρή πρόσβαση, πάντως γενικά σαν χώρους 4 επιβάτες είναι λίγο πιο άνετο από το golf iv που είχα.Αν έχεις καρότσια κάνε λίγο υπομονή μέχρι να τα πετάξεις και μετά!!!  :tez:


Eτοιμος ειμαι λεμε.....
Αρεσει και στη γυναικα (αυτο παλι που το πας  :D :D :D )
Τίτλος: Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
Αποστολή από: sakis69 στις Οκτώβριος 02, 2008, 07:00:57 μμ
Κώστα μόλις πάρεις πτυχίο με το καλό θα είμαστε συνάδελφοί.
Είμαι σίγουρος ότι σε πολλά πράγματα είσαι σε καλό δρόμο αφού σαν επιλογή σου έχεις ένα RS 50 και όχι κάποιο παπί. :kalo:
Backy σου εύχομαι να το αποκτήσεις το συντομότερο και να το ευχαριστιέσαι                   όσο και το RSV. :ohyes:
Τίτλος: Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
Αποστολή από: 2STROKE στις Οκτώβριος 02, 2008, 08:45:11 μμ
Κώστα μόλις πάρεις πτυχίο με το καλό θα είμαστε συνάδελφοί.
Είμαι σίγουρος ότι σε πολλά πράγματα είσαι σε καλό δρόμο αφού σαν επιλογή σου έχεις ένα RS 50 και όχι κάποιο παπί. :kalo:
αμην και ποτε στα τελειωματα ειμαι συναδελφε  :bye: