0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
να σαι καλα..ακριβως αυτο εψαχνα..πολυ ενδιαφερων..γνωριζεις αν ειχαν γινει παλαιοτερα παρομοιες προσπαθειες??
Για ένα είμαι σίγουρος και αυτό είναι το θέμα τις αξιοπιστίας μιας και είμαι κάτοχος RX8 και το γνωρίζω από πρώτο χέρι. Είναι ο ίδιος μύθος όπως με τα Ιταλικά μηχανάκια.Το πρόβλημα είναι τα δικαιώματα , όπου από την NSU πέρασαν στην MAZDA η όποία είναι πλέον στον όμιλο FORD. Η εξέλιξη πράγματί είχε μείνει πίσω μίας και η FORD δεν πίστευε σε αυτή την τεχνολογία αλλά οι Ιάπωνες μηχανικοί προχώρησαν το project στον ελεύθερό χρόνο τους παρακαλώ και κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα μοτέρ βελτιωμένο σε όλα τα σημεία με ισχύ ίδια με της προηγούμενης γενιάς αλλά χωρίς turbo και με βάρος παραπλήσιο με μοτέρ μοτοσικλέτας .Για δύο συνεχόμενες χρονιές 03-04 βγήκε ο κινητήρας της χρονιάς. Όσο για το θέμα της κατανάλωσης ο κινητήρας renesis π.χ. θα πρέπει να συγκρίνεται με κάποιον ατμοσφαιρικό 2600 κυβικών με ίδια ισχύ οπότε δεν νομίζω ότι είναι τόσο βενζινοβόρος όσο ακούγεται .Για του λόγου το αληθές το TUONO μου έχει μέση κατανάλωση 10 ltr./100km ενώ το RX8 16ltr/100km με 230 hp και ζυγίζει 1400kgr και αυτά είναι πραγματικά νούμερα και όχι με αυγό στο πετάλι όπως γίνονται οι μετρήσεις που δημοσιεύονται στα χαρακτηριστικά των εταιρειών.Ο παλινδρομικός κινητήρας παρά τις επενδύσεις που έχουν γίνει όλα αυτά τα χρόνια για να διασωθεί βαίνει με μαθηματική ακρίβεια προς εξαφάνιση, ενώ ο άλλος αν και παραμελημένος ακολουθεί στάση αναμονής και περιμένει να έρθει η ώρα της καταξίωσης. Κάπως έτσι δεν πήρε το αίμα του πίσω και το σύστημα DESMO!!!!
Ρε Jesus (17iwheeler) εγκυκλοπαιδια καταπιες sakis69 γ@μ@το το RX8 Να'χε και λιγο μεγαλητερο πορτ-μπαγκαζ να χωραγε καροτσακια παρκακια κλπ Απο καταναλωση λαδιου τι λεει?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι