0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όποιος έχει οδηγήσει Honda με ABS τελευταίας γενιάς,καταλαβαίνει για τι μιλάμε.Όχι bmw και παπαΡι3ς, η Honda έχει το καλύτερο ABS μακράν.
Έχεις οδηγήσει BMW με Integral ABS τελευταίας γενιάς? Αν ναι, γιατί είναι παπαριά?
Παράθεση από: davide στις Ιανουάριος 15, 2009, 06:04:19 μμΈχεις οδηγήσει BMW με Integral ABS τελευταίας γενιάς? Αν ναι, γιατί είναι παπαριά? Ναι.Και στο GS 800 και στο 1200,η μανέτα "ΚΛΩΤΣΑΕΙ".Και το πίσω πριν μπεί σε λειτουργία το ABS,μπλοκάρει για λίγο.Εσύ έχεις οδηγήσει κάνα καινούργιο Honda να δεις την διαφορά ;
Παράθεση από: Drakos στις Ιανουάριος 15, 2009, 09:19:30 μμΠαράθεση από: davide στις Ιανουάριος 15, 2009, 06:04:19 μμΈχεις οδηγήσει BMW με Integral ABS τελευταίας γενιάς? Αν ναι, γιατί είναι παπαριά? Για να απενεργοποιήσεις το ABS σε Honda τους πρέπει να βγάζεις ασφάλειες (έλεος)!!!
Παράθεση από: davide στις Ιανουάριος 15, 2009, 06:04:19 μμΈχεις οδηγήσει BMW με Integral ABS τελευταίας γενιάς? Αν ναι, γιατί είναι παπαριά? Για να απενεργοποιήσεις το ABS σε Honda τους πρέπει να βγάζεις ασφάλειες (έλεος)!!!
δεν κατάλαβα ρε davide.. τι να βγάλεις ασφάλειες.,.???
Ο avide ενοάη φηλαι oti για να πάρεις το CBR 1000 RRRR ABS και να το βάλεις στο χώμα όπως το gs,θα πρέπει να βγάλεις τις ασφάλειες για να το απενεργοποιήσεις ενω η μπεπμα εχη διακοπτη....
Γιατι θα βαλεις το Βαρκαδερο στο χωμα
...ξεφύγαμε λίγο από το θέμα μας! Το ABS στις μηχανές έχει εξελιχθεί αρκετά και μπορεί μόνο να μας βοηθήσει.Είμαι σίγουρος ότι οι αναβάτες των CBR600RR και CBR1000RR με ABS θα δουν τους χρόνους τους στην πίστα να κατεβαίνουν πάρα πολύ γρήγορα και με ασφάλεια! ...χαλάλι τα 10κιλά του και τα περίπου 1000ευρώ που κοστίζει!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι