0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

CAPOMAN

Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #15 - : Ιανουάριος 24, 2009, 12:07:36 πμ »
Να κάνω και εγώ μία ερώτηση?
Όλα καλά αν η γαμώ αντλία που είναι ηλεκτρική χαλάσει αν σε κάποια φάση το ABSδε λειτουργήσει τι γίνεται φρένα έχεις αλλά σίγουρα έχεις και το μπίστρο σου(κοινώς σαβούρδα)

Και τέλος όταν θα μάθεται με ABSνα φρενάρεται να ξέρετε πως θα δυσκολευτείτε πολύ να οδηγήσετε χωρίς αυτό ξανά αποτελεσματικά.

Εμένα με πήρε 2 χρόνια να ξαναβρώ την αυτοπεποίθηση μου στο φρενάρισμα χωρίς τα ηλεκτρικά μαραφέτια.

Τα πάντα στη ζωή μας κρέμονται από ηλεκτρονικά η αλληλογραφία μας το γκάζι της μηχανής τώρα και τα φρένα!!

Οι μελοντικοί πιτσιρικάδες δε θα πέφτουν γιατί το παρακάνανε και δίπλωσε το μπροστινό αλλά θα λένε <<άσε ρε πούστη μου είχε απενεργοποιηθεί το ABS και δε το είχα πάρει  πρέφα>> :tez:

Όσο για αίσθηση ξεχάστε το πλέον αφού σου λέει οι δοκιμαστές δε καταλαβαίναν πότε λειτουργούσε το ABS άρα δεν είχαν και επίγνωση πότε πήγαινε να κλειδώσει ο τροχός άρα άμα φρενάρεις έτσι ξέχνα πλέον την ικανότητα σου στο φρενάρισμα χωρίς >ABS

Είναι σα να βλέπω το γιο μου να μου λέει καλά ρε μπαμπά πως οδηγούσες χωρίς ABS χαζλος ήσουν....

Και άντε να του εξηγήσεις ότι σούζα δε τα πάω καλά, αλλά τα έντο είναι τα αγαπημένα μου


Τέλος μια ερώτηση στον εαυτό μα ςπόσες φορές πέσαμε από δίπλωμα μπροστινού?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 24, 2009, 12:17:48 πμ από TUONOMAN »

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #16 - : Ιανουάριος 24, 2009, 12:35:06 πμ »
 
 Και μενα αυτη ειναι η μεγαλητερη ανησυχια μου......
Τι θα γινει στην περιπτωση που το συστημα κολλησει.....χαλασει...
ή πας στο συνεργειο της γειτονιας σου για λαδια-ξυδια και στο λυσε-δεσε
κατι,καποιος,καπου προκαλεσει μια ζημια στο συστημα και στην πρωτη
στροφη-διασταυροση......ζτουπ :zl%.
  Και απο οτι ειδα (δεν ειμαι και μηχανικος :blus:) ειναι ενα αρκετα πολυπολκο
συστημα και καταλαμβανει-διατρεχει αρκετα μερη της μοτοσυκλετας.Στο CBR1000,(και στο 600)
η μπροστινη τρομπα ειναι πισω απο τους λαιμους εξαγωγης,κατι που δεν μου αρεσει.
  Σιγουρα θα υπαρχουν backup και συστηματα σφαλειας αλλα εγω ακομα
brake by wire δεν παιρνω.....
  Αν και οταν εξεληχθει....και αποδιξει την αξιοπιστη λειτουργια του,τοτε
μαλιστα.

 :bye: :bye:
How blind,can you be,dont you see..........

*

Αποσυνδεδεμένος The Liver Killer

  • *****
  • 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Philip The Great!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #17 - : Ιανουάριος 24, 2009, 01:48:22 πμ »
Κυριοι,προσωπικα θεωρω οτι για να φτασουν οι σημερινοι οδηγοι αγωνων σε επιπεδο απολυτης χρησης του εν λογω συστηματος,και παραλληλα να κανουν χρονους σαν αυτους που εχουμε συνηθισει,μαλλον θα παρει αρκετο καιρο,διοτι τιθεται θεμα εξοικειωσης αλλα και θεμα συνηθειας.

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι σαφως καποια στιγμη η εξελιξη αναποφευκτα θα μπει δυναμικα στη "ρουτινα" των αγωνων,αλλα το χερι ειναι χερι,και η εμπειρια δυσκολα αντικαθισταται απο οποιοδηποτε συγχρονο συστημα -ειτε πεδησης,ειτε επιταχυνσης- και καλως η κακως,οι αγωνες οπως τους ξερουμε ετσι εξελιχθηκαν,παραδοσιακα,και για να μη τα πολυλεω γνωμη μου ειναι............screw abs at track bikes!!!!!
V2 HARDCORE/BRP-ROTAX

*

davide

Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #18 - : Ιανουάριος 24, 2009, 02:12:14 πμ »
...ξεφύγαμε λίγο από το θέμα μας! ;)


Το ABS στις μηχανές έχει εξελιχθεί αρκετά και μπορεί μόνο να μας βοηθήσει.
Είμαι σίγουρος ότι οι αναβάτες των CBR600RR και CBR1000RR με ABS θα δουν τους χρόνους τους στην πίστα να κατεβαίνουν πάρα πολύ γρήγορα και με ασφάλεια! ;)

...χαλάλι τα 10κιλά του και τα περίπου 1000ευρώ που κοστίζει! :bye:

ο.κ. εγώ θα κάνω μια άλλη παραπλήσια ερώτηση - προβληματισμό...

τόσα χρόνια διαβάζαμε στα περιοδικά πως το abs ''δεν χρειάζεται΄΄ στα ss ''γιατί ο οδηγός ειναι ο απολυτος κυρίαρχος''...''γιατί...μπερδευει τον οδηγό στην πίστα΄'' ακομα ''γιατί φρενάρει πιο αργά''... και χίλια δυο άλλα...

Θέμη, απλούστατα η τεχνολογία προχώρησε και το ABS δουλεύει σωστά και σε καταστάσεις όπως την πίστα. Μπορεί για τον Stoner, τον Rossi και τα άλλα παιδιά να μην χρειάζεται! Σε εσένα και εμένα όμως, βοηθάει σημαντικά στο να πάμε πιο γρήγορα! ;)

*

davide

Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #19 - : Ιανουάριος 24, 2009, 02:29:37 πμ »
Να κάνω και εγώ μία ερώτηση?
Όλα καλά αν η γαμώ αντλία που είναι ηλεκτρική χαλάσει αν σε κάποια φάση το ABSδε λειτουργήσει τι γίνεται φρένα έχεις αλλά σίγουρα έχεις και το μπίστρο σου(κοινώς σαβούρδα)

Και τέλος όταν θα μάθεται με ABSνα φρενάρεται να ξέρετε πως θα δυσκολευτείτε πολύ να οδηγήσετε χωρίς αυτό ξανά αποτελεσματικά.

Τέλος μια ερώτηση στον εαυτό μα ςπόσες φορές πέσαμε από δίπλωμα μπροστινού?

Το έχουμε συζητήσει το θέμα ξανά!
1)Αν δεν λειτουργήσει η αντλία (όπως στα πρώτα GS), την έβαψες! Απλά πιστεύω ότι τέτοια σφάλματα θα ελαχιστοποιηθούν (ήδη στα GS δεν έχει ακουστεί τίποτα στα μοντέλα μετά το καλοκαίρι του ΄07).

2)Αν μάθουμε να οδηγούμε με το ABS θα το έχουμε ανάγκη και δεν θα μπορούμε να οδηγήσουμε χωρίς αυτό ξανά. που είναι το κακό? ...ο κόσμος πάει μπροστά και δεν βλέπω τον λόγο για τον οποίο 'πρέπει' να νοσταλγούμε όλη την τεχνολογία του παρελθόντος στα μηχανάκια που οδηγούμε σήμερα! ...δεν πιστεύω ότι πάνω από το 1% των μοτοσικλετιστών σήμερα, μπορούν να οδηγήσουν μία ss μηχανή χωρίς radial ελαστικά, χωρίς δισκόφρενα, με ταχύτητες στο χέρι, χωρίς, χωρίς....
...δεν παραπονιέται κανείς για την αντικατάσταση των παραπάνω τεχνολογιών!!

3) Για να φτάσεις να πέσεις από δίπλωμα του μπροστινού, σημαίνει ότι το παρατράβηξες το μπροστινό φρένο (το ουσιαστικό φρένο στις μηχανές). Σκέψου πόσες φορές δεν αξιοποιούμε στο όριο το μπροστινό φρένο για να αποφύγουμε το δίπλωμα και τελικά καρφωνόμαστε στον μπροστινό, βγαίνουμε μέσα στην διασταύρωση, κτλ. κτλ.

*

CAPOMAN

Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #20 - : Ιανουάριος 24, 2009, 09:38:50 πμ »
Kai εγώ είμαι υπέρ της τεχνολογία και δη του ABS όμως έχω μία βασική αρχή προτιμώ να πέσω από μία μαλακία μου παρά από ένα λάθος μιας κεντρικής μονάδας...

Τέλος αυτό το σύστημα που όλοι εκθειάζουμε δε το έχουμε οδηγήσει στο περίφημο ασφαλτοτάπητα των ελληνικών δρόμων...

Για φρενάρετε Βασιλήσης ΣοφίΑς ΠΡΙΝ ΤΟ HILTON που η λεοφοριολωρίδα είναι σα σεληνιακό τοπίο να δούμε που θα σταματήσουεμε????

Είχα πατήσει  φρένο με ένα Κ1200S και σταμάτησα 6 μέτρα μετά από ότι υπολόγιζα....

Κάθε τι έχει τα υπέρ και τα κατά.....

Πιστεύω ότι το ABS έχει ποιο πολλά υπέρ παρά κατά το θέμα είναι τη βαρύτητα δίνει ο καθένας μας στα υπέρ και στα κατά του Συστήματος

Τέλος η σύγκριση που κάνεις με τα ελαστικά και τα δισκόφρενα Davide είναι ατυχής.


Το σίγουρο είναι ότι αυτό το σύστημα αν αποδηχθεί αξιόπιστο θα αφήσει Ιστορία όμως και πάλι το ποιο ζωτικό σημείο όπως τα φρένα με φοβίζει να το αφήσω σε μία ECU(όχι ότι δε μου αρέσει)

Δε ξέρω αν έχετε υπολογιστή αλλά αυτά τα μαραφέτια κολάνε καμιά φορά εκεί που δε το περιμένεις :tez: :tez:

Τέλος από την εμπειρία μου στους δρόμους η οποία είναι μεγάλη(λόγω ηλικίας(εχμ...) ,επαγγέλματος) αυτό που σε σώζει κατά κόρον είναι ο Ε Λ Ι Γ Μ Ο Σ  Α Π Ο Φ Υ Γ Η Σ
 δεν είμαι κατά του ABS απλά με ξενερώνει ότι μετά χάνω την Αυτοπεποίθηση και δε μπορώ χωρίς αυτό......

*

h.a.balafoutre

Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #21 - : Ιανουάριος 24, 2009, 10:52:12 πμ »
Αυτό το πράμα με την χονδα έχει παραγίνει...δηλαδή ότι βγάζει πρέπει να γίνει αξιοπρόσεκτο...

Το ABS η BMW δεν το έβγαλε πρώτη σε μηχανή? Το 2005 το Κ1200S ABS δεν είχε, που έχει και 150+ άλογα τροχό και πάει γρήγορα. Δηλαδή τι το καινούριο παρουσίασε η χονδα με το abs και πρέπει σώνει και ντέ να ασχοληθούμε...ποιό πολύ για τους δημοσιογράφους είναι το ταξίδι και το τζέρτζελο παρά κάτι της ουσίας.

Να πιστέψω τι? Ότι η εξέλιξη συνεχίζεται? Το ότι παράτησε την ομάδα F1 για να παρουσιάσει το ΝΕΟ (ο Χριστός και η Παναγία) Fury? Custom bike! Kαι καινοτομεί με το να παρουσιάζει ABS στα Superbike? Δηλαδή, όπως λένε και οι γύφτοι..."ποιό του είδατε"..... :pray:

Σε λίγο θα μας πούνε πως τα σωληνάκια υψηλής δεν είναι σωληνάκαι υψηλής...είναι μακαρόνια ρινφορτσάτι....Ά συγνώμη αυτό θα το πούν οι ιταλοί...η χονδα θα παλεύει για το V69, automatic, (edit: tsok) giuzel abs.... :tez:

Και είμαι κατά του ABS.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 24, 2009, 11:01:36 πμ από h.a.balafoutre »

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #22 - : Ιανουάριος 24, 2009, 10:59:59 πμ »
Ο Jonathan Rea παντως στη παρουσιση που εγινε στο Qatar γυρναγε 1sec κατω με το Honda CBR1000RR που ηταν εξοπλισμενο με το νεο συστημα ABS...τι μου λετε εσεις τωρα εν κατεχω!


*

h.a.balafoutre

Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #23 - : Ιανουάριος 24, 2009, 11:05:51 πμ »
Ο Jonathan Rea παντως στη παρουσιση που εγινε στο Qatar γυρναγε 1sec κατω με το Honda CBR1000RR που ηταν εξοπλισμενο με το νεο συστημα ABS...τι μου λετε εσεις τωρα εν κατεχω!



O Jonsie, είναι γνωστός τάπερμαν. Αλλά ήταν στα 600. Τώρα μπορεί να συνήθισε το χίλια και να πηγαίνει καλύτερα. Και στο κάτω κάτω η F1 τα έχει απεμπολίσει όλα τα ηλεκτρικά. Πιο γρήγορα πιο αργά...δεν είναι κριτήριο το abs. Στο κάτω κάτω εσύ το ξέρεις πως οι περισσότεροι αναβάτες παγκοσμίου δεν πατάνε το πίσω φρένο...άρα είναι και θέμα οδηγικού στύλ. Δηλαδή κι εγώ στην ευθεία των Σερρών πατάω το πίσω διότι όταν δοκιμάσα μόνον το εμπρός και κόντεψα να κάνω έντο από τα 200+χ.α.ω. και να σπάσει η τιμονόπλακα του Fazer...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 24, 2009, 11:10:52 πμ από h.a.balafoutre »

*

stako

Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #24 - : Ιανουάριος 24, 2009, 11:20:41 πμ »
Είμαι σίγουρος ότι οι αναβάτες των CBR600RR και CBR1000RR με ABS θα δουν τους χρόνους τους στην πίστα να κατεβαίνουν πάρα πολύ γρήγορα και με ασφάλεια! ;)

...χαλάλι τα 10κιλά του και τα περίπου 1000ευρώ που κοστίζει! :bye:

Αυτό δεν ισχύει ούτε για αστείο!

Πιο γελοίο πράγμα από ABS σε SS δεν υπάρχει! Το θεωρώ αστείο για να μην πω κάτι χειρότερο, πόσο μάλλον όταν προσθέτει 10 κιλά?!?

*

davide

Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #25 - : Ιανουάριος 24, 2009, 11:23:23 πμ »
Ο Jonathan Rea παντως στη παρουσιση που εγινε στο Qatar γυρναγε 1sec κατω με το Honda CBR1000RR που ηταν εξοπλισμενο με το νεο συστημα ABS...τι μου λετε εσεις τωρα εν κατεχω!

Φαντάσου διαφορά που θα δούμε εσύ κι εγώ! ;)


...άντε να βγαίνει Mille με ABS!!!  :P

*

davide

Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #26 - : Ιανουάριος 24, 2009, 11:25:06 πμ »
Είμαι σίγουρος ότι οι αναβάτες των CBR600RR και CBR1000RR με ABS θα δουν τους χρόνους τους στην πίστα να κατεβαίνουν πάρα πολύ γρήγορα και με ασφάλεια! ;)

...χαλάλι τα 10κιλά του και τα περίπου 1000ευρώ που κοστίζει! :bye:

Αυτό δεν ισχύει ούτε για αστείο!

Πιο γελοίο πράγμα από ABS σε SS δεν υπάρχει! Το θεωρώ αστείο για να μην πω κάτι χειρότερο, πόσο μάλλον όταν προσθέτει 10 κιλά?!?

Περιμένω να μου πεις αν ισχύει, όταν θα μπούνε τα πρώτα CBR600RR και CBR1000RR με ABS στα Μέγαρα και στις Σέρρες!
 :bye:

*

stako

Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #27 - : Ιανουάριος 24, 2009, 11:30:36 πμ »
Είμαι σίγουρος ότι οι αναβάτες των CBR600RR και CBR1000RR με ABS θα δουν τους χρόνους τους στην πίστα να κατεβαίνουν πάρα πολύ γρήγορα και με ασφάλεια! ;)

...χαλάλι τα 10κιλά του και τα περίπου 1000ευρώ που κοστίζει! :bye:

Αυτό δεν ισχύει ούτε για αστείο!

Πιο γελοίο πράγμα από ABS σε SS δεν υπάρχει! Το θεωρώ αστείο για να μην πω κάτι χειρότερο, πόσο μάλλον όταν προσθέτει 10 κιλά?!?

Περιμένω να μου πεις αν ισχύει, όταν θα μπούνε τα πρώτα CBR600RR και CBR1000RR με ABS στα Μέγαρα και στις Σέρρες!
 :bye:

Απο ποιά άποψη το λες?

Προσωπικά όταν έχω δει πως δουλεύουν τα φρένα σε SS δεν μπορώ να πιστέψω ότι το ABS θα τα κάνει καλύτερα. Απλά δεν γίνεται! Γιατί? Γιατί σε συνθήκες πίστας, με SS πάντα, δεν υπάρχει περίπτωση να σου φύγει από μπροστινό, ξέρεις πάντα μέχρι που έχεις πρόσφυση, νιώθεις τα πάντα! Μέχρι και το γλυκό γλίστρημα είναι απαραίτητο για να ξέρεις μέχρι που πάνε τα φρένα...

Μακριά και ελπίζω να μην γίνει μόδα.........

*

h.a.balafoutre

Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #28 - : Ιανουάριος 24, 2009, 11:55:41 πμ »
Και μην ξεχνάτε πως στις πρώτες δοκιμές που έγιναν στην Γερμανία για το ABS, βάλανε επαγγελματίες στο τιμόνι οχημάτων που τους είχαν εξηγήσει τι κάνει το ABS και βάλανε και μια άλλη ομάδα σε οχήματα που είχαν ABS αλλά δεν τους είχαν πει τίποτα.

Τα περισσότερα ατυχήματα τα έκαναν αυτοί που είχαν το ABS διότι χαλάρωναν και πίστευαν πως το ABS θα είναι πανάκεια στο φρενάρισμα. Δηλαδή πάει ο νέοπας...στον μπαμπά και λέει, μπαμπά θέλω μηχανή. Τι μηχανή? Να αυτήν που έχει και ABS. Ε, αφου έχει κι ABS...να στην αγοράσω....καρυδώνει το γκάζι χωρίς να ξέρει να φρενάρει διότι πιστεύει πως θα τον σώσει το ABS...είναι που είναι βρωμόγκαζα τα χίλια, τώρα έχουν και τουμπανόφρενα...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 24, 2009, 12:25:44 μμ από h.a.balafoutre »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #29 - : Ιανουάριος 24, 2009, 04:04:17 μμ »
μάλιστα.. διάφορες απόψεις με διάφορες οπτικές... :thnk:

συμφωνώ με davide που λεει οτι ''ακολουθουμε την τεχνολογία''.. κάτι στο οποίο συμφωνεί και ο tuonoman εν μερει,.. (από οτι κατάβα θελεις να εχει εντελώς τοn ;ελεγχο της μοτοσυκλέτας...)...

Βεβαια και αυτό σχετικό ειναι tunoman.. ας πούμε.. αν εχεις μονο εσύ τον έλεγχο της πέδησης ειναι πιο πιθανό στατιστικά να κανεις εσύ λάθος παρά το μηχάνημα...

οπότε πάλι abs λέμε...

επειδή όμως ψιλομπερδευουμε τα θέματα.. εγώ λεω τι γινεται με το abs σε  ss...

και μάλλον δεν το εθεσα σωστά...
για εναν μεσο = άσχετο αναβάτη σε πόλη..μάλλον καλό θα ειναι...9πήγα εγω και πήρα ενα 600αρι / 1000αρι) και θα παω και 2-5 φορες πίστα....

όμως για αυτους που πηγαίνουν συχνότερα..??? ή επίσης για αγωνιζομενους..???...??

δεν αναφερομαι σε rossi και superbike κτλ..αγωνιζόμενους...

μιλάω για π.χ. πρωταθλήματα Ελλάδας.. (λέμε τώρα) ή εν πάσει περιπτώση αυτούς που όντως περνουν ss και το εχουν για πίστα... :thnk: :thnk: :thnk:


επίσης ξαναρωτάω... τόσα χρόνια γιατι δεν το βάζανε δηλαδή...??? τώρα το θυμηθηκανε..???

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης