0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Βρε παιδιά ποιούς αγωνιζόμενους? Πλάκα κάνουμε? Το ότι δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΙΧΝΟΣ μοτοσυκλέτας με ABS σε αγώνες δεν μας λέει κάτι? Και μιλάω για αγώνες Κολοπετινίτσας μέχρι motogp.........Προφανέστατα ένα εμπορικό τρυκ είναι και ΦΥΣΙΚΑ κάτι για να βοηθήσει τον παντελώς άσχετο που θα πάρει SS, όχι τόσο πρακτικά όσο για να πάρει την απόφαση να πάρει το SS. Επίσης ΦΥΣΙΚΑ μέσα σε πόλη κτλ, ειδικά Ελλάδα, είναι χρήσιμο αλλά αν κάποιος πάρε SS και έχει κριτήριο πως θα φρενάρει μέσα στην πόλη τότε είναι άξιος της μοίρας του...
Βρε παιδιά ποιούς αγωνιζόμενους? Πλάκα κάνουμε? Το ότι δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΙΧΝΟΣ μοτοσυκλέτας με ABS σε αγώνες δεν μας λέει κάτι? Και μιλάω για αγώνες Κολοπετινίτσας μέχρι motogp.........
προσωπικα εγω παντως αν ημουν εντελως ασχετος και ηθελα να παρω 1000 θα προτιμουσα traction control παρα abs.για μενα καλοδεχουμενο το abs στις μοτο ειτε ειναι σε ss η capo,bmw και λοιπα.μην ξεχνατε οτι το abs βοηθαει στον ελιγμο με πατημενο φρενο και οχι στο να μειωθει δραματικα η αποσταση ενος φρεναρισματος.
Παράθεση από: tasosm στις Ιανουάριος 24, 2009, 05:13:22 μμπροσωπικα εγω παντως αν ημουν εντελως ασχετος και ηθελα να παρω 1000 θα προτιμουσα traction control παρα abs.για μενα καλοδεχουμενο το abs στις μοτο ειτε ειναι σε ss η capo,bmw και λοιπα.μην ξεχνατε οτι το abs βοηθαει στον ελιγμο με πατημενο φρενο και οχι στο να μειωθει δραματικα η αποσταση ενος φρεναρισματος.Συμφωνώ μαζί σου. Έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα με μηχανή με traction control και ABS. Μόλις συνηθίσεις την ιδέα ότι τα έχεις, οδηγάς πολύ πιο χαλαρά πάνω στην μηχανή, πολύ πιο γρήγορα και πιο ακίνδυνα! Επίσης, στο 1000άρι το Honda είδα ότι πέραν του ABS έχουν βάλει και τον μονόδρομο συμπλέκτη (στο 600άρι όχι). Ο συνδυασμός των δύο, βοηθάει ακόμα περισσότερο στο φρενάρισμα.
Με αλλα λογια επειδη κατι δεν υπαρχει, επισημα τουλαχιστον, στους αγωνες σημαινει οτι ειναι marketing κολπο κι εντελως αχρηστο για το δρομο....μαααααλισταΕνημερωτικα να αναφερω για οσους δε γνωριζουν οτι η Aprilia εν ετη 2000-2002 ειχε ηδη traction control στο Mille που ετρεχε στο παγκοσμιο πρωταθλημα Superbikes!!! Δε θυμαμαι να ειχε αναφερθει πουθενα.....ο Rea παντως ζητησε να εξελιχτει το ιδιο συστημα αλλα προφανως με μικροτερες διαστασεις για την αγωνιστικη του μοτοσυκλετα!Βασικα αυτο που πρεπει να κανετε πριν κρινεται αυτο το συστημα ειναι να σβησετε απο το μυαλο σας οτι γνωριζεται για τα συστηματα ABS μεχρι σημερα.....
Την Honda πραγματικα την βαριεμαι και με αφηνει αδιαφορο πια, αλλα δεν ειμαι αδαης και την σεβομαι (NR 750, moter V5, DN 01 και αλλα πολλα που τωρα ξεχναω) .
Παράθεση από: mak74 στις Ιανουάριος 24, 2009, 07:42:36 μμΤην Honda πραγματικα την βαριεμαι και με αφηνει αδιαφορο πια, αλλα δεν ειμαι αδαης και την σεβομαι (NR 750, moter V5, DN 01 και αλλα πολλα που τωρα ξεχναω) .αυτόν τον καναπέ, το DN01, τι τον ήθελες!?!?!?!?!
Παράθεση από: NitroArgi στις Ιανουάριος 24, 2009, 07:24:52 μμΜε αλλα λογια επειδη κατι δεν υπαρχει, επισημα τουλαχιστον, στους αγωνες σημαινει οτι ειναι marketing κολπο κι εντελως αχρηστο για το δρομο....μαααααλισταΕνημερωτικα να αναφερω για οσους δε γνωριζουν οτι η Aprilia εν ετη 2000-2002 ειχε ηδη traction control στο Mille που ετρεχε στο παγκοσμιο πρωταθλημα Superbikes!!! Δε θυμαμαι να ειχε αναφερθει πουθενα.....ο Rea παντως ζητησε να εξελιχτει το ιδιο συστημα αλλα προφανως με μικροτερες διαστασεις για την αγωνιστικη του μοτοσυκλετα!Βασικα αυτο που πρεπει να κανετε πριν κρινεται αυτο το συστημα ειναι να σβησετε απο το μυαλο σας οτι γνωριζεται για τα συστηματα ABS μεχρι σημερα.....Θα συμφωνησω και θα προσθεσω πως αν αντι για Honda μιλουσαμε για Aprilia τοτε το 70% των αρνητικων αποψεων για το συστημα αυτο θα ηταν θετικες και με μεγαλη δοση θαυμασμου. Λυπαμαι που το λεω αλλα η αντικειμενικοτητα εδω μεσα γινεται ολοενα και πιο δυσδιακριτη. Ισως θα επρεπε να περιμενουμε (μιας και κανενας μας δεν εχει ιδια αποψη) να μαθουμε περισσοτερα και υστερα να αρχισουμε τις ντοματες. Αλλωστε δεν μιλαμε για καμια εταιρειουλα. Την Honda πραγματικα την βαριεμαι και με αφηνει αδιαφορο πια, αλλα δεν ειμαι αδαης και την σεβομαι (NR 750, moter V5, DN 01 και αλλα πολλα που τωρα ξεχναω) .
Παράθεση από: NitroArgi στις Ιανουάριος 24, 2009, 07:24:52 μμΘα συμφωνησω και θα προσθεσω πως αν αντι για Honda μιλουσαμε για Aprilia τοτε το 70% των αρνητικων αποψεων για το συστημα αυτο θα ηταν θετικες και με μεγαλη δοση θαυμασμου. Λυπαμαι που το λεω αλλα η αντικειμενικοτητα εδω μεσα γινεται ολοενα και πιο δυσδιακριτη. Ισως θα επρεπε να περιμενουμε (μιας και κανενας μας δεν εχει ιδια αποψη) να μαθουμε περισσοτερα και υστερα να αρχισουμε τις ντοματες. Αλλωστε δεν μιλαμε για καμια εταιρειουλα. Την Honda πραγματικα την βαριεμαι και με αφηνει αδιαφορο πια, αλλα δεν ειμαι αδαης και την σεβομαι (NR 750, moter V5, DN 01 και αλλα πολλα που τωρα ξεχναω) .
Παράθεση από: mak74 στις Ιανουάριος 24, 2009, 07:42:36 μμΠαράθεση από: NitroArgi στις Ιανουάριος 24, 2009, 07:24:52 μμΜε αλλα λογια επειδη κατι δεν υπαρχει, επισημα τουλαχιστον, στους αγωνες σημαινει οτι ειναι marketing κολπο κι εντελως αχρηστο για το δρομο....μαααααλισταΕνημερωτικα να αναφερω για οσους δε γνωριζουν οτι η Aprilia εν ετη 2000-2002 ειχε ηδη traction control στο Mille που ετρεχε στο παγκοσμιο πρωταθλημα Superbikes!!! Δε θυμαμαι να ειχε αναφερθει πουθενα.....ο Rea παντως ζητησε να εξελιχτει το ιδιο συστημα αλλα προφανως με μικροτερες διαστασεις για την αγωνιστικη του μοτοσυκλετα!Βασικα αυτο που πρεπει να κανετε πριν κρινεται αυτο το συστημα ειναι να σβησετε απο το μυαλο σας οτι γνωριζεται για τα συστηματα ABS μεχρι σημερα.....Θα συμφωνησω και θα προσθεσω πως αν αντι για Honda μιλουσαμε για Aprilia τοτε το 70% των αρνητικων αποψεων για το συστημα αυτο θα ηταν θετικες και με μεγαλη δοση θαυμασμου. Λυπαμαι που το λεω αλλα η αντικειμενικοτητα εδω μεσα γινεται ολοενα και πιο δυσδιακριτη. Ισως θα επρεπε να περιμενουμε (μιας και κανενας μας δεν εχει ιδια αποψη) να μαθουμε περισσοτερα και υστερα να αρχισουμε τις ντοματες. Αλλωστε δεν μιλαμε για καμια εταιρειουλα. Την Honda πραγματικα την βαριεμαι και με αφηνει αδιαφορο πια, αλλα δεν ειμαι αδαης και την σεβομαι (NR 750, moter V5, DN 01 και αλλα πολλα που τωρα ξεχναω) .Ε όχι δα...εγώ yamahaκιας είμαι...και σου λέω πως περισσότερος ντόρος γίνεται όταν η χονδα παρουσιάζει abs παρά για το V4 της Aprilia...αυτό εσύ δεν το καταλαβαίνεις? Τα ηλεκτρονικα στους αγώνες ήρθαν, έδειξαν πολλά υποσχόμενα, αλλά έκαναν τον κύκλο τους και πιστεύω σιγά σιγά θα μειωθούν. Πάντως αυτό το πράγμα εξέλιξη δεν είναι, σίγουρα όχι τέτοια ώστε να ξοδεύουμε χρόνο επι του θέματος. Ούτε τα ηλεκτρονικά γκάζια είναι εξέλιξη. Φθηνοδουλειά είναι. Κι αμα θες ασφάλεια με τη μηχανή, πες μου να σου συστείσω έναν καλό ασφαλιστή. Τώρα για το δρόμο...ο καθένας μπορεί να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα, αλλά για το δρόμο υπάρχουν κι άλλες εταιρείες που το έχουν χρόνια σε μοτοσικλέτες ...και η ίδια η χονδα στο ΧΧ.Για τα υπόλοιπα...ανεξαρτήτος μηχανής πάρε αυτό. Ούτε abs, ούτε traction control...ηλεκτρονικά γκάζια και άλλα ψεύτικα...μυαλό θέλει. Η οδήγηση με μηχανή είναι λειτούργημα. Όπως του χειρούργου. Όπως το σεξ. Η αποτελεσματικότητά της έγκειται στην επαγρήπνηση κι όχι στα βοηθήματα.
Παράθεση από: mak74 στις Ιανουάριος 24, 2009, 07:42:36 μμΠαράθεση από: NitroArgi στις Ιανουάριος 24, 2009, 07:24:52 μμΘα συμφωνησω και θα προσθεσω πως αν αντι για Honda μιλουσαμε για Aprilia τοτε το 70% των αρνητικων αποψεων για το συστημα αυτο θα ηταν θετικες και με μεγαλη δοση θαυμασμου. Λυπαμαι που το λεω αλλα η αντικειμενικοτητα εδω μεσα γινεται ολοενα και πιο δυσδιακριτη. Ισως θα επρεπε να περιμενουμε (μιας και κανενας μας δεν εχει ιδια αποψη) να μαθουμε περισσοτερα και υστερα να αρχισουμε τις ντοματες. Αλλωστε δεν μιλαμε για καμια εταιρειουλα. Την Honda πραγματικα την βαριεμαι και με αφηνει αδιαφορο πια, αλλα δεν ειμαι αδαης και την σεβομαι (NR 750, moter V5, DN 01 και αλλα πολλα που τωρα ξεχναω) .ουδεμία μομφή - επίθεση στη honda σαν εταιρεία..αν ειναι όλη η υπόθεση μια υπόθεση μέρκετιγνκ όπως ειπα, να βγαλουν φράγκα... ναι... ο.κ. τότε εκεί από μέρους μου υπάρχει μια σχετική μομφή, αν και μιλώντας για εμπόριο... τι να λεμε... λεφτα θελουν να βγαλουν ΟΛΕΣ οι εταιρείες...ούτε σχολιασμός κατ` αντιπαραθεση με την Aprilia..ή οποιαδήποτε άλλη... πολύ ''στεγνά'' νομίζω πρέπει και -νομίζω οτι βλεπουμε σ` αυτό το ποστ- τα γεγονότα....το μόνο από τα λεγομενα που θα συμφωνήσω -νομιζω το ειπε ο balafoutre- ειναι οτι και να κλ#@$#σειη honda και ''εξελιγμένο ταμπούρο'' για φρενο να βγάλει θα γίνει ντόρος...το παραπάνω με εκνευρίζει..ΑΛΛΑαπό την άλλη που εχει τόση επιρροή και δύναμη, ο.κ..?? Δεν μπορούμε να το παραβλέψουμε αυτό...είναι όπως ο μύθος ειδικα του Έλληνα ''παρε honda το καινούργιο transalp'... ....και πάνε και το αγοράζουνε.... παρ`όλα τα αξιολογα μηχανάκια στον ανταγωνισμό..α...και επειδή θα μας διαβάζουν και Hondaκηδες & transalpακηδες (και δε θέλω να ''βριζω'' εναν ιδιοκτήτη όπως ας πουμε διάβασα σε παρακείμενο forum για τα capo που χαλάνε...(άλλο πάλι κι αυτό) θα πω...οτι σέβομαι απόλυτα την επιθυμία και την γκα%λα του καθενός να πάρει ο,τι θέλει.... ιδίως τους παλιοτερους transalpaκηδες κτλ...όμως ο καινούργιος αγοραστής που παει και παίρνει 1η μηχανή transalp γιατι..''ειναι honda'' ε.. τι να λεμε.. και λεφτα σκαει τσαμπα και....τι να πω....εδώ όμως παραδεχομαι την εταιρεία honda που πουλάει.... Υ.Γ.επεκτάθηκα λίγο αλλά με αφορμή την αντικειμενικότητα σχετικά με το ποστ για aprilia... Y.Γ.2σλούυρπ.. εχουμε τα πιο ομορφα ε...?? σλουρμπ....
Κοίτα, αν ας πούμε αγοράσω μηχανή με ABS, σίγουρα δεν θα φταίω εγώ...αφου η μαμά Yamaha το FZ1 το βγάζει μόνον με abs...και σίγουρα δεν σημαίνει πως στο σεξ χρησιμοποιώ βοηθήματα....όχι πάντα τουλάχιστον...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι