0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

_daemon_

Απ: Ξεμπούκωμα δίχρονου κινητήρα
« Απάντηση #15 - : Οκτώβριος 15, 2008, 10:16:36 μμ »
αφου ακουγεται κιολας οταν ανοιγει...Σαν ρελεδακι

μπας και έχεις απτά ειδικά RS 125 V2 που πιάνουν 180 δικάβαλο; :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος ZografoC

  • *****
  • 330
  • Φύλο: Άντρας
  • Fuck the forecast cause everyday is sunny...!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ξεμπούκωμα δίχρονου κινητήρα
« Απάντηση #16 - : Οκτώβριος 15, 2008, 10:18:25 μμ »
never mind
Τα όνειρα μου έχουν πάρει ένα πράσινο χρώμα.
Με αστέρια για φόντο,μου τα θάψαν στο χώμα.
Μην βιαστείς όμως να πεις πως τελειώσαν τα όνειρα μου.
Μου αλλάξαν την εμφάνιση και οχι τη καρδιά μου...

*

Dief8armenoS

Απ: Ξεμπούκωμα δίχρονου κινητήρα
« Απάντηση #17 - : Οκτώβριος 16, 2008, 01:55:51 πμ »
αφου ακουγεται κιολας οταν ανοιγει...Σαν ρελεδακι

Το RAVE (power valve) στις στροφές που λές δέν ανοίγει, κλείνει  ;) .

Ουσιαστικά η ιδέα του valve αυτού είναι ότι αυξάνει την συμπίεση στις μεσαίες rpm για να τραβάει καλλήτερα το μοτέρ (μιάς και τα δίχρονα έχουν την δύναμή τους ψηλά).

Η ιδέα είναι ότι είναι ανοιχτό μεταξύ 500 και 2500rpm περίπου για να μην μπουκώνει στο ρελαντί (και να μήν μαζεύει την κάπνα, ...αλλά και για να ακούγετε λίγο ποιό μπάσα να μήν ξενερώνουμε, loooool) και κλείνει απο τις 2500 μέχρι τις 7800-8000rpm (τα νούμερα των στροφών δέν τα θυμάμαι απ'έξω αλλά κάπου εκεί είναι +-200rpm) για να τραβίξει στις μεσαίες. Μετά, στις 7800rpm ανοίγει πάλι για να αφίσει ποιό πολλά καυσαέρια να φύγουν μιάς και η συμπίεση που έχει χωρίς να είναι κλειστό το valve είναι αρκετή στις στροφές αυτές για να ανεβάσει (άν δέν άνοιγε δέν θα μπορούσε να ανεβάσει και πολλές παραπάνω στροφές επειδή όταν έχεις μεγάλο όγκο καυσαερίων ουσιαστικά το φιμώνεις με την βαλβίδα κλειστή).

Το να το κρατάς μεταξύ 2500-3000rpm είναι χρήσημο στην περίπτωση που έχεις αρκετά πολύ λάδι μιάς και άν το αφίσεις στο ρελαντί δέν προλαβαίνει να κάψει το παραπάνω λάδι (άν το μπουζί είναι ψηχρό, π.χ. 10άρι) και το παραπάνω λάδι "κάθεται" πάνω στο μπουζί και προκαλεί βραχικύκλωμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 16, 2008, 02:10:22 πμ από Dief8armenoS »

*

Dief8armenoS

Απ: Ξεμπούκωμα δίχρονου κινητήρα
« Απάντηση #18 - : Οκτώβριος 16, 2008, 02:00:42 πμ »
Τεσπα ωραιο το αρθρο αλλα ρε παιδια γινεται να μην εχει μπουκωσει ποτε το RS μου?

Το να μήν σου μπουκώνει καθόλου είναι αδύνατο (εκτός αν είναι υπερβολικά φτοχό σε λάδι το μίγμα, πράγμα όχι καλό, αλλά και πάλι ένα μικρό μπούκωμα θα το κάνει).
Απλά, δεδομένου ότι το μηχανάκι δουλεύει με λάδι μόνο απο την τρόμπα που σε εργοστασιακή ρύθμιση δίνει μεταξύ 1-3% δέν μπουκώνει τόσο εύκολα και τόσο έντονα.

Αν πάντως δοκιμάσεις να ανεβάσεις στροφές χωρίς τέρμα γκάζι (με το 1/3 της διαδρομής του γκαζιού π.χ.) ένα τελείως ξεμπυκωμένο μοτέρ πρέπει να μπορεί να ανεβάσει αργά αλλά γραμμικά χωρίς το παραμικρό δισταγμο μέχρι τον κόφτη. Το να ανοίξεις τέρμα το γκάζι απο την στιγμή που το μηχανάκι δέν είναι πολύ μπουκωμένο δέν θα σε κάνει να το καταλάβεις αλλά άν είναι ξεμπούκωτο, όταν ανοίξεις τέρμα γκάζι, το μοτέρ θα ανεβάσει ποιό καθαρά-δυνατα και ποιό γρήγορα στροφές.

 :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 16, 2008, 02:03:07 πμ από Dief8armenoS »

*

Holyman

Απ: Ξεμπούκωμα δίχρονου κινητήρα
« Απάντηση #19 - : Οκτώβριος 17, 2008, 06:41:23 μμ »
και παλι ομως αν το ξεμπουκωσεις ξαναμπουκωνει ενα με 2 φαναρια μετα ...Σωστα???

*

Dief8armenoS

Απ: Ξεμπούκωμα δίχρονου κινητήρα
« Απάντηση #20 - : Οκτώβριος 17, 2008, 06:46:06 μμ »
και παλι ομως αν το ξεμπουκωσεις ξαναμπουκωνει ενα με 2 φαναρια μετα ...Σωστα???

Κάπως έτσι.

Μπουκώνει άν κάτσει στο ρελαντί ή σε χαμιλές στροφές κ προλάβει να μαζευτεί λάδι κάτω στον στροφαλοθάλαμο. Ειδικά άν είναι στο ρελαντί αυτό γίνεται αρκετά γρήγορα.

 :ohyes:

*

Holyman

Απ: Ξεμπούκωμα δίχρονου κινητήρα
« Απάντηση #21 - : Οκτώβριος 17, 2008, 06:51:30 μμ »
Και κατι τελευταιο...
Δικαβαλο μπουκωνει ευκολοτερα ή ειναι μονο στη φαντασια μου?

*

Dief8armenoS

Απ: Ξεμπούκωμα δίχρονου κινητήρα
« Απάντηση #22 - : Οκτώβριος 17, 2008, 06:57:22 μμ »
Και κατι τελευταιο...
Δικαβαλο μπουκωνει ευκολοτερα ή ειναι μονο στη φαντασια μου?

Το θέμα μπούκωμα έχει να κάνει με το πώς δουλεύεις το μοτέρ, όχι με το τί ζόρια τραβάει.
Άν το ξεμπουκώσεις σωστα και το δουλεύεις σε ψιλές rpm δεν μπουκώνει παραπάνω με έναν ή με δύο άτομα. Απλά συνίθως όταν έχεις συνεπιβάτι πάς λίγο ποιό χαλαρά κ σε χαμηλότερες στροφές για να μήν τον αδιάσεις πουθενά και μάλλον αυτό είναι που σε μπερδεύει.  ;)

 :bye:

*

kostas aprilias

Απ: Ξεμπούκωμα δίχρονου κινητήρα
« Απάντηση #23 - : Ιανουάριος 11, 2009, 07:05:46 μμ »
για σας .εχω ενα sx 50 του 2008. δε μου λετε ισχιει οτι αν ενα μπουκομενο μηχανακι το πηγαινεις με τερμα γκαζι και ανειξεις το τσοκ του αερα για λιγα δευτερολεπτατο το μηχανακι ξεμπουκονει .αν δεν κανω λαθος οταν ανειξεις τον αερα μπαινει πλουσιοτερο μιγμα στον κυλινδρο. :thnk:

*

ChrisMelas0

Απ: Ξεμπούκωμα δίχρονου κινητήρα
« Απάντηση #24 - : Ιανουάριος 12, 2009, 12:20:40 πμ »
E, έτσι μόνο εξηγείται γιατί πάω όλη μέρα ΤΑΠΑ, ΚΟΜΜΑΤΙΑ, ΦΕΤΕΣ !!!!!  :thnk: :thnk: :thnk:

...........αλλά ακόμα δεν εξηγείται γιατί το κάνω αυτό με την 6η όμως........  :tez: :tez: :tez: :tez: :D :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Ξεμπούκωμα δίχρονου κινητήρα
« Απάντηση #25 - : Ιανουάριος 12, 2009, 02:43:35 μμ »
kosta aprilia βαλε μεγαλυτερο ζιγκλερ.εαν εχεις βγαλει τους κοφτες τοτε πρεπει να βαλεις ενα 86 με 88 ζιγκλερ για να δουλεψει.γι αυτο στο κανει αυτο.μην το αφησεις ετσι γιατι δεν θελει κ πολυ να κολησει.



*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Ξεμπούκωμα δίχρονου κινητήρα
« Απάντηση #26 - : Ιανουάριος 12, 2009, 02:57:41 μμ »
φιλε βασιλακο (dief8armenos) για αλλη μια φορα μπραβο αλλα μια διευκρινηση..

το power valve αυξομειωνει το υψος της θυριδας εξαγωγης,οχι για τα καυσαερια (αυτο γινεται στην ουσια) αλλα μεταβαλει τον χρονισμο του κινητηρα,δηλαδη τον χρονο ανοιγματος κ κλεισιματος της θυριδας ως προς την θεση του στροφαλου.ετσι οπως κ στα τετραχρονα εχουμε αγριο χρονισμο εκκεντροφορων το ιδιο συμβαινει κ στα διχρονα.

γι αυτο κ την ροπη ενος διχρονου την καθοριζουν οι θυριδες...αναλογα με τις θυριδες κ τα κυβικα  σχεδιαζουμε κ τον θαλαμο διαστολης της εξατμισης ωστε να εκμεταλευτουμε σε συγκεκριμενο φασμα στροφων (ροπη) την αντιχηση των κυματων των καυσαεριων για να εχουμε την λιγοτερη διαφυγη μιγματος απο την θυριδα εξαγωγης.

ο λογος που στην ουσια κλεινουμε την θυριδα εξαγωγης ειναι 1ον να δωσουμε μεγαλυτερο χρονο για συμπιεση,μιας κ θα κλεισει πιο νωρις η θυριδα 2ον περισοτερο χρονο για εκτονωση,μιας κ θα ανοιξει πιο αργα στο κατεβασμα κ 3ον εφοσον δεν μπορουμε να μεταβαλουμε κ το υψος των θυριδων εισαγωγης ωστε να περιορισουμε το μιγμα στις χαμηλες στροφες ετσι με μια πιο μικρη θυριδα εξαγωγης εχουμε πιο μικρες απωλειες...μιας κ η εξατμιση δεν δουλευει χαμηλα

*

kostas aprilias

Απ: Ξεμπούκωμα δίχρονου κινητήρα
« Απάντηση #27 - : Ιανουάριος 12, 2009, 03:42:50 μμ »
kosta aprilia βαλε μεγαλυτερο ζιγκλερ.εαν εχεις βγαλει τους κοφτες τοτε πρεπει να βαλεις ενα 86 με 88 ζιγκλερ για να δουλεψει.γι αυτο στο κανει αυτο.μην το αφησεις ετσι γιατι δεν θελει κ πολυ να κολησει.



ox ox ox οταν το εστρωσα εβγαλα τους κοφτες και απο τοτε εκανα 4500 km το ιδιο μηχανακι το εχουν και αλλοι 2 φοιλοι μου.Αφου μεχρι στιγμης κανενα δεν επαθε τιποτα λεω να το αφισω ετσι για κανα μηνα μεχρι να αλαξω εξατμιση και φυσικα ζιγκλερ. :ohyes: :) :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Ξεμπούκωμα δίχρονου κινητήρα
« Απάντηση #28 - : Ιανουάριος 12, 2009, 06:13:51 μμ »
περιμενεις να σου πονεσει το δοντι για να πας στον οδοντιατρο?

το λεει κ ο ιδιος ο κατασκευαστης οτι πρεπει να αλαχτει το ζιγκλερ....το οτι δεν εχει παθει τιποτα κανενα ειναι γιατι ειναι λιγα κυβικα κ δεν εχει πολλες θερμοκρασιες, δεν πα να πει ομως οτι δουλευει κ σωστα.

τεσπα περιουσια σου ειναι κανε οτι θες αλλα μην ριχνεις ευθηνες στην απριλια μετα εαν παθει κατι...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 12, 2009, 06:15:25 μμ από bill »

*

Dief8armenoS

Απ: Ξεμπούκωμα δίχρονου κινητήρα
« Απάντηση #29 - : Ιανουάριος 12, 2009, 07:18:24 μμ »
φιλε βασιλακο (dief8armenos) για αλλη μια φορα μπραβο αλλα μια διευκρινηση..

το power valve αυξομειωνει το υψος της θυριδας εξαγωγης,οχι για τα καυσαερια (αυτο γινεται στην ουσια) αλλα μεταβαλει τον χρονισμο του κινητηρα,δηλαδη τον χρονο ανοιγματος κ κλεισιματος της θυριδας ως προς την θεση του στροφαλου.ετσι οπως κ στα τετραχρονα εχουμε αγριο χρονισμο εκκεντροφορων το ιδιο συμβαινει κ στα διχρονα.

γι αυτο κ την ροπη ενος διχρονου την καθοριζουν οι θυριδες...αναλογα με τις θυριδες κ τα κυβικα  σχεδιαζουμε κ τον θαλαμο διαστολης της εξατμισης ωστε να εκμεταλευτουμε σε συγκεκριμενο φασμα στροφων (ροπη) την αντιχηση των κυματων των καυσαεριων για να εχουμε την λιγοτερη διαφυγη μιγματος απο την θυριδα εξαγωγης.

ο λογος που στην ουσια κλεινουμε την θυριδα εξαγωγης ειναι 1ον να δωσουμε μεγαλυτερο χρονο για συμπιεση,μιας κ θα κλεισει πιο νωρις η θυριδα 2ον περισοτερο χρονο για εκτονωση,μιας κ θα ανοιξει πιο αργα στο κατεβασμα κ 3ον εφοσον δεν μπορουμε να μεταβαλουμε κ το υψος των θυριδων εισαγωγης ωστε να περιορισουμε το μιγμα στις χαμηλες στροφες ετσι με μια πιο μικρη θυριδα εξαγωγης εχουμε πιο μικρες απωλειες...μιας κ η εξατμιση δεν δουλευει χαμηλα


 :kalo: :kalo:
 :D

περιμενεις να σου πονεσει το δοντι για να πας στον οδοντιατρο?

το λεει κ ο ιδιος ο κατασκευαστης οτι πρεπει να αλαχτει το ζιγκλερ....το οτι δεν εχει παθει τιποτα κανενα ειναι γιατι ειναι λιγα κυβικα κ δεν εχει πολλες θερμοκρασιες, δεν πα να πει ομως οτι δουλευει κ σωστα.

τεσπα περιουσια σου ειναι κανε οτι θες αλλα μην ριχνεις ευθηνες στην απριλια μετα εαν παθει κατι...

Πες τα ρε Βασίλη γιατί μετά παραπονιούνται και λένε ότι βγάζουν ζημιές.
 :psdof:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 12, 2009, 07:21:18 μμ από Dief8armenoS »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης