APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Τεχνικά θέματα για όλους => Μήνυμα ξεκίνησε από: Dief8armenoS στις Οκτώβριος 14, 2008, 03:21:05 πμ
-
Είχα πει να κάνω αυτό το post εδώ και καιρό για το πώς να δουλεύει κανείς ένα δίχρονο μοτέρ και κυρίως στο πώς να το ξεμπουκώνει. Με έπιασε και η προκοπή τώρα λοιπόν και το γράφω. :D
Το να δουλεύεις ένα δίχρονο σωστά δεν βελτιώνει μόνο την ζωή του κινητήρα αλλά και την απόδοση. Για παράδειγμα, ένα ξεμπούκωτο μοτέρ τραβάει λιγότερα ζόρια όταν ανεβάζει στροφές και παράλληλα ανεβάζει ποιο γρήγορα (το λεγόμενο “άρπαγμα”) και γραμμικά.
Το θέμα είναι ποιες αρχές ακολουθούμε για να κρατάμε ένα μοτέρ χωρίς να μπουκώνει και να δουλεύει σωστά.
Για αρχή, οι βασικοί κανόνες που ακολουθεί κανείς όσον αφορά την υγεία του κινητήρα είναι:
-Το μοτέρ πάντα να δουλεύει με καλή βενζίνη (δηλαδή η βενζίνη που έχει το μικρότερο ποσοστό …νερού, lol)
-Χρήση full συνθετικού λαδιού το οποίο τσεκάρουμε πάντα αν έχει αρκετό στο δοχείο λαδιού επειδή το να καεί ένας αισθητήρας στάθμης δεν είναι απίθανο και το μοτέρ αν στεγνώσει από λάδι θα κολλήσει
-Αποφεύγονται τα κατεβάσματα (όπως ο διάολος το λιβάνι :P ) επειδή τα ζόρια που τρώει η μπιέλα είναι τεράστια και καταπονείται χωρίς λόγω αφού το δίχρονο, ειδικά αν μιλάμε για μονοκύλινδρο, δεν προσφέρει κανένα σοβαρό engine brake.
-Το μοτέρ το αφήνουμε να ζεσταθεί πριν ξεκινήσουμε να πάμε κάπου (αν δεν είναι σε θερμοκρασία λειτουργίας και ζοριστεί μπορεί να οδηγήσει σε ψυχρό κόλλημα), αν δεν υπάρχει χρόνος να ζεσταθεί το αφήνει κανείς να δουλεύει μέχρι να βάλει μπουφάν-γάντια-κράνος και μετά μέχρι να σηκώσει θερμοκρασία το δουλεύει σε χαμηλές rpm. Ένας καλός οδηγός είναι ότι ανάλογα με την θερμοκρασία το μοτέρ δεν είναι καλό να υπερβαίνει ένα συγκεκριμένο όριο στροφών. Δηλαδή, μέχρι τους 30 βαθμούς μέχρι τις 3000rpm, μέχρι τους 40 – 4000rpm, μέχρι τους 50 – 5000rpm, κλπ. Αυτό συνεχίζει μέχρι να φτάσει το μοτέρ στη μέση θερμοκρασία λειτουργίας του.
Στην συνέχεια, όσον αφορά το πώς ξεμπουκώνεις το μοτέρ, πρέπει πρώτα να ξέρουμε τι γίνεται όταν το μοτέρ μπουκώσει.
Στο δίχρονο, το καύσιμο μίγμα αποτελείτε από βενζίνη, λάδι και αέρα. Όταν το μοτέρ δουλεύει, το μίγμα περνάει από τον στροφαλοθάλαμο και μετά ανεβαίνει από τις θυρίδες εισαγωγείς για να πάει μέσα στον κύλινδρο (φαίνεται καλά στην εικόνα παρακάτω).
(http://img88.imageshack.us/img88/9665/arbeitsweisezweitaktwa7.gif) (http://imageshack.us)
(http://img88.imageshack.us/img88/arbeitsweisezweitaktwa7.gif/1/w750.png) (http://g.imageshack.us/img88/arbeitsweisezweitaktwa7.gif/1/)
Το λάδι έχει μεγαλύτερο ειδικό βάρος από την βενζίνη και τον αέρα. Σε χαμηλές rpm, που το μοτέρ δεν καίει μεγάλη ποσότητα καυσίμου, μέρος από την ποσότητα του λαδιού μένει (κάθεται) μέσα στο στροφαλοθάλαμο, στο κάτω μέρος του, επειδή δεν το τραβάει από τις θυρίδες το μοτέρ προς τα επάνω στον κύλινδρο. Το λάδι που συγκεντρώνεται φέρνει αντίσταση στο στρόφαλο του κινητήρα όταν αυτός πάει να στροφάρει και αυτό κάνει το μοτέρ να “αρνήται να στοφάρει”.
Το να το ξεμπουκώσεις ανοίγοντας τέρμα το γκάζι δεν είναι ιδιαίτερα αποδοτικός τρόπος μιας και όταν δίνεις γκάζι και πιέζεις το μοτέρ να ανεβάσει στροφές ενώ κάτι, στην περίπτωση αυτή το παραπάνω λάδι που έχει κάτσει μέσα στο στροφαλοθάλαμο, το κοντράρει. Αν απλά ανοίξεις το γκάζι βάζεις ζόρι στον κινητήρα χωρίς λόγω και επειδή με τέρμα γκάζι το καρμπιρατέρ δίνει την μέγιστη δυνατή παροχή καυσίμου μίγματος το μοτέρ θα αργήσει να κάψει το παραπάνω λάδι που είδη υπάρχει στον στροφαλοθάλαμο.
Ο ιδανικότερος τρόπος για εμένα είναι ο εξής, ξεκινώντας από στάση κρατάμε σταθερά το γκάζι ανοιχτό κάπου στο 1/3-1/4 της διαδρομής του. Αφήνουμε να ανεβάσει το μοτέρ την 1η μέχρι έναν αριθμό στροφών που θα αρχίσει να κομπιάζει και να κάνει μπερδέματα. Το κρατάμε για λίγο έτσι (χωρίς παραπάνω γκάζι) και μετά αλλάζοντας ταχύτητα σε 2α κάνουμε πάλι το ίδιο. Το μοτέρ θα ανεβάσει λίγες παραπάνω στροφές από ότι ανέβασε στην 1η αλλά και πάλι μετά θα κομπιάσει (λιγότερο αυτή τη φορά) και θα αρχίσει να μπερδεύει. Όταν το κάνεις στην 3η το ίδιο λογικά θα ανεβάσει σιγά-σιγά στροφές και με λίγα κομπιάσματα (που μετά από λίγο θα τα περάσει συνεχίζοντας να ανεβάζει στροφές) θα ανεβάσει μέχρι αρκετά ψιλές rpm χωρίς πρόβλημα. Ουσιαστικά το μοτέρ έχει ξεμπουκώσει και αν δοκιμάσεις να ανοίξεις το γκάζι πχ στην 4η του θα την ανεβάσει πολύ ποιο δυνατά και γραμμικά.
Ο λόγος που όταν το ξεμπουκώνεις κάνει κομπιάσματα είναι ότι ανεβάζει το λάδι που έχει μείνει στο στροφαλοθάλαμο μαζί με το φρέσκο μίγμα. Η ιδέα είναι ότι βάζεις το μοτέρ να ανεβάσει στροφές χωρίς να του δίνεις παραπάνω μίγμα, έτσι αυξάνετε η δύναμη που ασκείτε μέσα στο στροφαλοθάλαμο και ανεβάζει το μίγμα στον κύλινδρο και “καθαρίζει ” ο κύλινδρος από το παραπάνω λάδι που είχε κάτσει κάτω.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Πρέπει να προσέχουμε να μην ανεβούν υπερβολικά οι στροφές στο μοτέρ όταν το ξεμπουκώνουμε επειδή το μοτέρ δεν θα έχει την μέγιστη δυνατή λίπανση (αφού το γκάζι δεν είναι τέρμα ανοιχτό). Έχει λίπανση λόγω του παραπάνω λαδιού που έχει μείνει μέσα στο στροφαλοθάλαμο αλλά μόλις καεί αυτό (άρα μόλις σταματήσει να κάνει μπερδέματα όπως ανεβάζουμε στροφές) δεν πρέπει να κρατηθεί η λειτουργία του σε ψιλές rpm χωρίς να δώσουμε παραπάνω γκάζι.
Το μοτέρ από όταν το ξεμπουκώσεις δεν μένει για πολύ έτσι αν δεν το δουλεύεις σε ψιλές rpm, αν το αφήσεις στο ρελαντί π.χ. για 10-15’’ θα έχει ήδη αρχίσει να μπουκώνει.
Αυτά είναι λίγο-πολύ τα όσα πρέπει να γνωρίζει κανείς για το σωστό ξεμπούκωμα ενός δίχρονου κινητήρα. Όποιος/α θέλει να προσθέσει-διορθώσει-ρωτήσει κάτι, το λέει. :ohyes:
Φιλικά,
Βασίλης
:bye:
-
Με έπιασε και η προκοπή τώρα
-> « στις: Σήμερα στις 03:21 » :tez: :tez: :tez: αυτό θα πει πρωινός πρωινός!
όσο για το guide τι να πω,
(http://martvandewiel.punt.nl/upload/respect2.jpg)
έτσι έκανα και στο RSάκι και ήταν τζιτζι (μετά ήταν τζιτζιπ όμως :( :P)
τελικά για πέμπτη πρωί το παραμύθι αν έχεις όρεξη :thnk: περισσότερα από μσν
:D :D :D
-
Πολυ χρησιμο φιλε αλλα εγω το κανω αλλιως
KOFTEX :P
-
Πολυ χρησιμο φιλε αλλα εγω το κανω αλλιως
KOFTEX :P
και παίρνεις το POULEX ? :tez: :tez: :tez:
άμα το πλακώνεις στους κόφτες δε καίγεται εντελώς το λάδι που χει μείνει στο στροφοθάλαμο. θα το δεις και μόνος σου απτό μπέρδεμα που κάνει... έχω δοκιμάσει και τα 2 γιαυτό στο λέω. με τη μέθοδο του corrupted το νιώθεις πως πάει πολύ καλύτερα και δε μπερδεύει καθόλου και ανεβάζει για τη πλάκα του γτι καίγονται τα υπολείμματα λαδιού
-
έτσι έκανα και στο RSάκι και ήταν τζιτζι (μετά ήταν τζιτζιπ όπως :( :P)
:lol% :prm
Dief8armenos nice guide man! ;) :ohyes: :ohyes:
-
Ωραίο όντως, έγινε sticky :kalo:
-
:kalo: :kalo: :kalo:
-
Μπράβο βρε Βασίλη...! :kalo:
Πολύ καλός ο οδηγός...Ίσως τον χρειαστώ τώρα με το στρώσιμο του νέου κιτ...
Αλλά από την στιγμή που θα κάνω και πρόμιξη δεν εντείνεται ο κίνδυνος μπουκώματος κατά το στρώσιμο...? :thnk:
:bye: :bye: :bye:
-
Αλλά από την στιγμή που θα κάνω και πρόμιξη δεν εντείνεται ο κίνδυνος μπουκώματος κατά το στρώσιμο...? :thnk:
Ασφαλώς. :ohyes: Όσο ποιο πολύ λάδι καις τόσο ποιο εύκολα μπουκώνει (και δύσκολα ξεμπουκώνει) ένα δίχρονο μοτέρ. Γενικά πάντως το μπούκωμα δεν είναι κανένας “κίνδυνος” αλλά κάτι το αναπόφευκτο στην λειτουργία ενός δίχρονου μέσα σε πόλη.
Ειδικά όταν βάζεις παραπάνω λάδι (π.χ. λάδι σαν πρόμιξη στο ντεπόζιτο σύν ότι δίνει η τρόμπα λαδιού) πρέπει να ξέρεις πώς να ξεμπουκώνεις το μοτέρ σωστά για να δουλεύει καλά και χωρίς παραπάνω ζόρια.
:bye:
-
Ωραιός ! :kalo:
Για την υγεία του κινητήρα να προσθέσω και γω το εξής :
Οταν το πηγαίνετε κομμάτια (υψηλες στροφές - υψηλή τελική) και θέλετε να επανέλθετε
στην γη , καλό είναι να μην κλείνετε απότομα το γκάζι καθώς ο κινητήρας συνεχίζει να λειτουργεί ψηλά αλλά με πολύ φτωχό μίγμα και κατά συνέπεια αλλίωση στα μηχανικά μέρη του κιλύνδρου - πιστονιού - ελατηρίων.
Καλό είναι να υπάρχει λίιιγο γκάζι ανοιχτό (και με χρήση συμπλέκτη) για να συνεχίσει να λυπαίνεται ο κύλινδρος εως ότου πέσουν χαμηλά οι στροφές.
-
Ωραιός ! :kalo:
Για την υγεία του κινητήρα να προσθέσω και γω το εξής :
Οταν το πηγαίνετε κομμάτια (υψηλες στροφές - υψηλή τελική) και θέλετε να επανέλθετε
στην γη , καλό είναι να μην κλείνετε απότομα το γκάζι καθώς ο κινητήρας συνεχίζει να λειτουργεί ψηλά αλλά με πολύ φτωχό μίγμα και κατά συνέπεια αλλίωση στα μηχανικά μέρη του κιλύνδρου - πιστονιού - ελατηρίων.
Καλό είναι να υπάρχει λίιιγο γκάζι ανοιχτό (και με χρήση συμπλέκτη) για να συνεχίσει να λυπαίνεται ο κύλινδρος εως ότου πέσουν χαμηλά οι στροφές.
:ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
:D
-
Οταν σταματαω στο φαναρι δεν πεφτουν οι στροφες μου με τη μια στο ρελαντι αλλα στις 3000-3500...
Κατεβαζοντας τον διακοπτη του τσοκ μισο εκατοστο και ανεβαζοντας τον αμεσως πεφτουν στις 1700 (ρελαντι)..
Μηπως το ξεμπουκωνω λαθος?
Στην ουσια δηλαδη για μισο δευτερολεπτο προσθετω μιγμα για να κανει πληρεστερη καυση και να καψει το παραπανισιο λαδι που ειναι εγκλωβισμενο
Παω τωρα μια βολτα να δοκιμασω την ¨διεφθαρμενη ¨ μεθοδο ξεμπουκωματος :bye:
-
Αυτο που σου κανει γινεται και σε μενα και σχεδον σε ολα τα RS που εχω δει απο κοντα,σε οσους και αν εχω παει λυση δν βρηκα...Μονη λυση π κανω ειναι πχ αμα θελω να σταματησω φρεναρω κανονικα ενω παταω και συμπλεκτη να πεσουν οι στροφες και ενω ειναι πολυ χαμηλα βαζω νεκρα(ασε που αμα ειναι ζεστο και σταματησεις δν βρισκεισ με τπτ νεκρα :pray: )
Τεσπα ωραιο το αρθρο αλλα ρε παιδια γινεται να μην εχει μπουκωσει ποτε το RS μου?Δν το χω νιωσει ποτε,δν ξερω μπορει να φταιει και η χρηση ή δν το εχω καταλαβει καλα.οταν το ανοιγω παντα περιμενω μεχρι να βγαλει δευτερη παυλα θερμοκρασιας και ποτε μεχρι κοφτη για λιγα χμ.Γενικα ομως το δουλευω ψηλα...Α,οταν το ζεσταινω δν το αφηνω ποτε σε ρελαντι γτ μαζευει καπνα το power.Το παιζω που και που γυρω στις 2.500-3000 που ανοιγει και το Power.
-
Αυτο που σου κανει γινεται και σε μενα και σχεδον σε ολα τα RS που εχω δει απο κοντα,σε οσους και αν εχω παει λυση δν βρηκα...Μονη λυση π κανω ειναι πχ αμα θελω να σταματησω φρεναρω κανονικα ενω παταω και συμπλεκτη να πεσουν οι στροφες και ενω ειναι πολυ χαμηλα βαζω νεκρα(ασε που αμα ειναι ζεστο και σταματησεις δν βρισκεισ με τπτ νεκρα :pray: )
Τεσπα ωραιο το αρθρο αλλα ρε παιδια γινεται να μην εχει μπουκωσει ποτε το RS μου?Δν το χω νιωσει ποτε,δν ξερω μπορει να φταιει και η χρηση ή δν το εχω καταλαβει καλα.οταν το ανοιγω παντα περιμενω μεχρι να βγαλει δευτερη παυλα θερμοκρασιας και ποτε μεχρι κοφτη για λιγα χμ.Γενικα ομως το δουλευω ψηλα...Α,οταν το ζεσταινω δν το αφηνω ποτε σε ρελαντι γτ μαζευει καπνα το power.Το παιζω που και που γυρω στις 2.500-3000 που ανοιγει και το Power.
Μάλλον δε το χεις πάρει πρέφα Κατέστρα... αφού μας λες πως το power ανοίγει στις 2.5-3 :P στις 7-8 ανοίγει
-
αφου ακουγεται κιολας οταν ανοιγει...Σαν ρελεδακι
-
αφου ακουγεται κιολας οταν ανοιγει...Σαν ρελεδακι
μπας και έχεις απτά ειδικά RS 125 V2 που πιάνουν 180 δικάβαλο; :thnk:
-
never mind
-
αφου ακουγεται κιολας οταν ανοιγει...Σαν ρελεδακι
Το RAVE (power valve) στις στροφές που λές δέν ανοίγει, κλείνει ;) .
Ουσιαστικά η ιδέα του valve αυτού είναι ότι αυξάνει την συμπίεση στις μεσαίες rpm για να τραβάει καλλήτερα το μοτέρ (μιάς και τα δίχρονα έχουν την δύναμή τους ψηλά).
Η ιδέα είναι ότι είναι ανοιχτό μεταξύ 500 και 2500rpm περίπου για να μην μπουκώνει στο ρελαντί (και να μήν μαζεύει την κάπνα, ...αλλά και για να ακούγετε λίγο ποιό μπάσα να μήν ξενερώνουμε, loooool) και κλείνει απο τις 2500 μέχρι τις 7800-8000rpm (τα νούμερα των στροφών δέν τα θυμάμαι απ'έξω αλλά κάπου εκεί είναι +-200rpm) για να τραβίξει στις μεσαίες. Μετά, στις 7800rpm ανοίγει πάλι για να αφίσει ποιό πολλά καυσαέρια να φύγουν μιάς και η συμπίεση που έχει χωρίς να είναι κλειστό το valve είναι αρκετή στις στροφές αυτές για να ανεβάσει (άν δέν άνοιγε δέν θα μπορούσε να ανεβάσει και πολλές παραπάνω στροφές επειδή όταν έχεις μεγάλο όγκο καυσαερίων ουσιαστικά το φιμώνεις με την βαλβίδα κλειστή).
Το να το κρατάς μεταξύ 2500-3000rpm είναι χρήσημο στην περίπτωση που έχεις αρκετά πολύ λάδι μιάς και άν το αφίσεις στο ρελαντί δέν προλαβαίνει να κάψει το παραπάνω λάδι (άν το μπουζί είναι ψηχρό, π.χ. 10άρι) και το παραπάνω λάδι "κάθεται" πάνω στο μπουζί και προκαλεί βραχικύκλωμα.
-
Τεσπα ωραιο το αρθρο αλλα ρε παιδια γινεται να μην εχει μπουκωσει ποτε το RS μου?
Το να μήν σου μπουκώνει καθόλου είναι αδύνατο (εκτός αν είναι υπερβολικά φτοχό σε λάδι το μίγμα, πράγμα όχι καλό, αλλά και πάλι ένα μικρό μπούκωμα θα το κάνει).
Απλά, δεδομένου ότι το μηχανάκι δουλεύει με λάδι μόνο απο την τρόμπα που σε εργοστασιακή ρύθμιση δίνει μεταξύ 1-3% δέν μπουκώνει τόσο εύκολα και τόσο έντονα.
Αν πάντως δοκιμάσεις να ανεβάσεις στροφές χωρίς τέρμα γκάζι (με το 1/3 της διαδρομής του γκαζιού π.χ.) ένα τελείως ξεμπυκωμένο μοτέρ πρέπει να μπορεί να ανεβάσει αργά αλλά γραμμικά χωρίς το παραμικρό δισταγμο μέχρι τον κόφτη. Το να ανοίξεις τέρμα το γκάζι απο την στιγμή που το μηχανάκι δέν είναι πολύ μπουκωμένο δέν θα σε κάνει να το καταλάβεις αλλά άν είναι ξεμπούκωτο, όταν ανοίξεις τέρμα γκάζι, το μοτέρ θα ανεβάσει ποιό καθαρά-δυνατα και ποιό γρήγορα στροφές.
:bye:
-
και παλι ομως αν το ξεμπουκωσεις ξαναμπουκωνει ενα με 2 φαναρια μετα ...Σωστα???
-
και παλι ομως αν το ξεμπουκωσεις ξαναμπουκωνει ενα με 2 φαναρια μετα ...Σωστα???
Κάπως έτσι.
Μπουκώνει άν κάτσει στο ρελαντί ή σε χαμιλές στροφές κ προλάβει να μαζευτεί λάδι κάτω στον στροφαλοθάλαμο. Ειδικά άν είναι στο ρελαντί αυτό γίνεται αρκετά γρήγορα.
:ohyes:
-
Και κατι τελευταιο...
Δικαβαλο μπουκωνει ευκολοτερα ή ειναι μονο στη φαντασια μου?
-
Και κατι τελευταιο...
Δικαβαλο μπουκωνει ευκολοτερα ή ειναι μονο στη φαντασια μου?
Το θέμα μπούκωμα έχει να κάνει με το πώς δουλεύεις το μοτέρ, όχι με το τί ζόρια τραβάει.
Άν το ξεμπουκώσεις σωστα και το δουλεύεις σε ψιλές rpm δεν μπουκώνει παραπάνω με έναν ή με δύο άτομα. Απλά συνίθως όταν έχεις συνεπιβάτι πάς λίγο ποιό χαλαρά κ σε χαμηλότερες στροφές για να μήν τον αδιάσεις πουθενά και μάλλον αυτό είναι που σε μπερδεύει. ;)
:bye:
-
για σας .εχω ενα sx 50 του 2008. δε μου λετε ισχιει οτι αν ενα μπουκομενο μηχανακι το πηγαινεις με τερμα γκαζι και ανειξεις το τσοκ του αερα για λιγα δευτερολεπτατο το μηχανακι ξεμπουκονει .αν δεν κανω λαθος οταν ανειξεις τον αερα μπαινει πλουσιοτερο μιγμα στον κυλινδρο. :thnk:
-
E, έτσι μόνο εξηγείται γιατί πάω όλη μέρα ΤΑΠΑ, ΚΟΜΜΑΤΙΑ, ΦΕΤΕΣ !!!!! :thnk: :thnk: :thnk:
...........αλλά ακόμα δεν εξηγείται γιατί το κάνω αυτό με την 6η όμως........ :tez: :tez: :tez: :tez: :D :D :D
-
kosta aprilia βαλε μεγαλυτερο ζιγκλερ.εαν εχεις βγαλει τους κοφτες τοτε πρεπει να βαλεις ενα 86 με 88 ζιγκλερ για να δουλεψει.γι αυτο στο κανει αυτο.μην το αφησεις ετσι γιατι δεν θελει κ πολυ να κολησει.
-
φιλε βασιλακο (dief8armenos) για αλλη μια φορα μπραβο αλλα μια διευκρινηση..
το power valve αυξομειωνει το υψος της θυριδας εξαγωγης,οχι για τα καυσαερια (αυτο γινεται στην ουσια) αλλα μεταβαλει τον χρονισμο του κινητηρα,δηλαδη τον χρονο ανοιγματος κ κλεισιματος της θυριδας ως προς την θεση του στροφαλου.ετσι οπως κ στα τετραχρονα εχουμε αγριο χρονισμο εκκεντροφορων το ιδιο συμβαινει κ στα διχρονα.
γι αυτο κ την ροπη ενος διχρονου την καθοριζουν οι θυριδες...αναλογα με τις θυριδες κ τα κυβικα σχεδιαζουμε κ τον θαλαμο διαστολης της εξατμισης ωστε να εκμεταλευτουμε σε συγκεκριμενο φασμα στροφων (ροπη) την αντιχηση των κυματων των καυσαεριων για να εχουμε την λιγοτερη διαφυγη μιγματος απο την θυριδα εξαγωγης.
ο λογος που στην ουσια κλεινουμε την θυριδα εξαγωγης ειναι 1ον να δωσουμε μεγαλυτερο χρονο για συμπιεση,μιας κ θα κλεισει πιο νωρις η θυριδα 2ον περισοτερο χρονο για εκτονωση,μιας κ θα ανοιξει πιο αργα στο κατεβασμα κ 3ον εφοσον δεν μπορουμε να μεταβαλουμε κ το υψος των θυριδων εισαγωγης ωστε να περιορισουμε το μιγμα στις χαμηλες στροφες ετσι με μια πιο μικρη θυριδα εξαγωγης εχουμε πιο μικρες απωλειες...μιας κ η εξατμιση δεν δουλευει χαμηλα
-
kosta aprilia βαλε μεγαλυτερο ζιγκλερ.εαν εχεις βγαλει τους κοφτες τοτε πρεπει να βαλεις ενα 86 με 88 ζιγκλερ για να δουλεψει.γι αυτο στο κανει αυτο.μην το αφησεις ετσι γιατι δεν θελει κ πολυ να κολησει.
ox ox ox οταν το εστρωσα εβγαλα τους κοφτες και απο τοτε εκανα 4500 km το ιδιο μηχανακι το εχουν και αλλοι 2 φοιλοι μου.Αφου μεχρι στιγμης κανενα δεν επαθε τιποτα λεω να το αφισω ετσι για κανα μηνα μεχρι να αλαξω εξατμιση και φυσικα ζιγκλερ. :ohyes: :) :bye:
-
περιμενεις να σου πονεσει το δοντι για να πας στον οδοντιατρο?
το λεει κ ο ιδιος ο κατασκευαστης οτι πρεπει να αλαχτει το ζιγκλερ....το οτι δεν εχει παθει τιποτα κανενα ειναι γιατι ειναι λιγα κυβικα κ δεν εχει πολλες θερμοκρασιες, δεν πα να πει ομως οτι δουλευει κ σωστα.
τεσπα περιουσια σου ειναι κανε οτι θες αλλα μην ριχνεις ευθηνες στην απριλια μετα εαν παθει κατι...
-
φιλε βασιλακο (dief8armenos) για αλλη μια φορα μπραβο αλλα μια διευκρινηση..
το power valve αυξομειωνει το υψος της θυριδας εξαγωγης,οχι για τα καυσαερια (αυτο γινεται στην ουσια) αλλα μεταβαλει τον χρονισμο του κινητηρα,δηλαδη τον χρονο ανοιγματος κ κλεισιματος της θυριδας ως προς την θεση του στροφαλου.ετσι οπως κ στα τετραχρονα εχουμε αγριο χρονισμο εκκεντροφορων το ιδιο συμβαινει κ στα διχρονα.
γι αυτο κ την ροπη ενος διχρονου την καθοριζουν οι θυριδες...αναλογα με τις θυριδες κ τα κυβικα σχεδιαζουμε κ τον θαλαμο διαστολης της εξατμισης ωστε να εκμεταλευτουμε σε συγκεκριμενο φασμα στροφων (ροπη) την αντιχηση των κυματων των καυσαεριων για να εχουμε την λιγοτερη διαφυγη μιγματος απο την θυριδα εξαγωγης.
ο λογος που στην ουσια κλεινουμε την θυριδα εξαγωγης ειναι 1ον να δωσουμε μεγαλυτερο χρονο για συμπιεση,μιας κ θα κλεισει πιο νωρις η θυριδα 2ον περισοτερο χρονο για εκτονωση,μιας κ θα ανοιξει πιο αργα στο κατεβασμα κ 3ον εφοσον δεν μπορουμε να μεταβαλουμε κ το υψος των θυριδων εισαγωγης ωστε να περιορισουμε το μιγμα στις χαμηλες στροφες ετσι με μια πιο μικρη θυριδα εξαγωγης εχουμε πιο μικρες απωλειες...μιας κ η εξατμιση δεν δουλευει χαμηλα
:kalo: :kalo:
:D
περιμενεις να σου πονεσει το δοντι για να πας στον οδοντιατρο?
το λεει κ ο ιδιος ο κατασκευαστης οτι πρεπει να αλαχτει το ζιγκλερ....το οτι δεν εχει παθει τιποτα κανενα ειναι γιατι ειναι λιγα κυβικα κ δεν εχει πολλες θερμοκρασιες, δεν πα να πει ομως οτι δουλευει κ σωστα.
τεσπα περιουσια σου ειναι κανε οτι θες αλλα μην ριχνεις ευθηνες στην απριλια μετα εαν παθει κατι...
Πες τα ρε Βασίλη γιατί μετά παραπονιούνται και λένε ότι βγάζουν ζημιές.
:psdof:
-
Καλη χρονια σε ολους,βασιλη χρονια σου πολλα εστω και καθυστερημενα για την ονομαστικη εορτη σου,σου ευχομαι τα καλυτερα στην κυπρο,θελω να προσθεσω οτι η rave οντως ανοιγει και χαμηλα για να καθαριζει!!!!αν και καθε 2000 χιλ συστηνω λυσιμο και καθαρισμα.επισης ελεγχος του τζογου στο συρματοσχοινο.
-
περιμενεις να σου πονεσει το δοντι για να πας στον οδοντιατρο?
το λεει κ ο ιδιος ο κατασκευαστης οτι πρεπει να αλαχτει το ζιγκλερ....το οτι δεν εχει παθει τιποτα κανενα ειναι γιατι ειναι λιγα κυβικα κ δεν εχει πολλες θερμοκρασιες, δεν πα να πει ομως οτι δουλευει κ σωστα.
τεσπα περιουσια σου ειναι κανε οτι θες αλλα μην ριχνεις ευθηνες στην απριλια μετα εαν παθει κατι...
βρε μπας και το εχουν αλαξει αυτοι οταν πηγα για ξεκοφτιασμα.παντος δεν μου εχουν αναφερει τιποτα για ζιγλερ. :thnk:
οταν παω θα τους κανω μια ερωτισουλα :ohyes: