0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ρελέ μίζας (Πρόβλημα & αποκατάσταση)..
« Απάντηση #15 - : Μάρτιος 30, 2009, 12:59:54 πμ »
Ίσως λίγο άσχετο αλλά θα ρωτήσω: μήπως το οτι έχουμε εγκαταστήσει μεγαλύτερο ρελε, η μίζα έχει την δυνατότητα και τραβάει παραπάνω ρεύμα από όσο πραγματικά χρειάζεται? Αυτό πηγάζει από το γεγονός ότι μερικές φορές ακόμα και με ζεστή μηχανή κατά την εκκίνηση φαίνεται να τραβάει πολύ ρεύμα (μεγάλη πτώση των φώτων, τα όργανα αναβοσβήνουν και κάνουν reset).

Τα φωτα σας παρακαλώ!! :bye:
Αυτό γίνεται όταν έχουμε συνδέσει τον ανορθωτή κατευθείαν στην μπαταρία.
Αλλά χωρίς reset, εκτός αν εννοείς ένα παίξιμο των οργάνων. :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 30, 2009, 01:03:13 πμ από powerphot »

*

costas

Απ: Ρελέ μίζας
« Απάντηση #16 - : Μάρτιος 30, 2009, 10:05:45 πμ »
Αυτό το θέμα αν θυμάστε το είχα κατεβάσει υπό μορφή ερωτήματος http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=8352.0 και είχε ασχοληθεί ο Νίκος (Powerphot)  :bye: :bye:, αλλά δεν είχε βγεί  ένα τελικό συμπέρασμα θυμάμαι,

Κώστα μετά απο την έρευνα του κυκλώματος,
 εγώ αποφάσισα να μην φορτίσω ποτέ την μπαταρία απο το ΒΙΣΜΑ. :bye:


Τώρα Νίκο την έκανα την ....πατάτα

*

sailor

Απ: Ρελέ μίζας (Πρόβλημα & αποκατάσταση)..
« Απάντηση #17 - : Μάρτιος 30, 2009, 10:21:02 πμ »
Ίσως λίγο άσχετο αλλά θα ρωτήσω: μήπως το οτι έχουμε εγκαταστήσει μεγαλύτερο ρελε, η μίζα έχει την δυνατότητα και τραβάει παραπάνω ρεύμα από όσο πραγματικά χρειάζεται? Αυτό πηγάζει από το γεγονός ότι μερικές φορές ακόμα και με ζεστή μηχανή κατά την εκκίνηση φαίνεται να τραβάει πολύ ρεύμα (μεγάλη πτώση των φώτων, τα όργανα αναβοσβήνουν και κάνουν reset).

Τα φωτα σας παρακαλώ!! :bye:
Αυτό γίνεται όταν έχουμε συνδέσει τον ανορθωτή κατευθείαν στην μπαταρία.
Αλλά χωρίς reset, εκτός αν εννοείς ένα παίξιμο των οργάνων. :bye:

Όντως η μπαταρία ειναι συνδεδεμένη κατευθείαν με τον ανορθωτη.
Λέγοντας reset εννοω οτι όλες οι ενδειξεις των οργανων σβηνουν στιγμιαία  και επανερχονται πάλι με διαγνωση (όπως πχ. γεμίζουν οι δείκτες θερμοκρασίας και βενζινης και μετα διαβαζουν μετρηση).
Μέτρησα χτες και την μπαταρία και τον ανορθωτη ολα ΟΚ. :thnk:

Και για να ξαναγυρισουμε στο θεμα του ρελε, παροτι το ρελε ειναι καινουριο και πολυ περισσότερων Αμπερ από το μαμα πάλι ψιλοκολλαει λόγω της μεγάλης ζήτησης ρευματος. Γνώμη μου είναι ότι μια επίσκεψη στον ρελέ μια φορα το 3μηνο με λίγο τρίψιμο των επαφών ίσως να επιμηκύνει την διάρκεια ζωής του και να μας γλυτώσει τα προαναφερθέντα κολλήματα.

Πάντως νομίζω ότι το θέμα αυτό πάντα θα μας απασχολεί και θα συνεχίσει καθώς θεωρώ ότι η μίζα με την οποία έχει εξοπλιστεί το Capo έχει μεγάλες απαιτήσεις και τραβάει πολύ ρεύμα κατά την εκκίνηση (ειδίκα αν και ο κινητήρας έχει κατσει σε θέση συμπίεσης - σημερα το πρωι :psdof: :psdof:)


*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ρελέ μίζας (Πρόβλημα & αποκατάσταση)..
« Απάντηση #18 - : Μάρτιος 30, 2009, 11:43:23 πμ »
επειδή είχα βασανιστεί αρκετά με τα ρελέ μίζας στο tuono μου και ένας φίλος αμερικανος μηχανικός μου έδωσε μια απάντηση παθών και αυτός με το δικό του...τουλάχιστον μέχρι το 05 μοντέλο έχει χειροκίνητο tsdok αέρα στο καπό δεν ξέρω αν είναι το ίδιο κάθε φορα που το βάζεις μπροστά ζεστό το μηχανάκι η κρύο τσιμπάς το tsok μέχρι να διοίκση 60+θερμοκρασία ο κινητήρας
και ζεστό να είναι panta na τσιμπάς στο start από τότε που το έκανε τα τελευταία 3 χρονια δεν "χαναεκαψε" τίποτα :bye: :bye:
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ρελέ μίζας (Πρόβλημα & αποκατάσταση)..
« Απάντηση #19 - : Μάρτιος 30, 2009, 11:46:56 πμ »
Ίσως λίγο άσχετο αλλά θα ρωτήσω: μήπως το οτι έχουμε εγκαταστήσει μεγαλύτερο ρελε, η μίζα έχει την δυνατότητα και τραβάει παραπάνω ρεύμα από όσο πραγματικά χρειάζεται? Αυτό πηγάζει από το γεγονός ότι μερικές φορές ακόμα και με ζεστή μηχανή κατά την εκκίνηση φαίνεται να τραβάει πολύ ρεύμα (μεγάλη πτώση των φώτων, τα όργανα αναβοσβήνουν και κάνουν reset).

Δε νομίζω ότι με μεγαλύτερο ρελέ η μίζα τραβάει παραπάνω ρεύμα - η μίζα ζητάει και παίρνει το ρεύμα που "χρειάζεται". Ένα μεγαλύτερο ρελέ θα μπορούσε να αντέξει πιο δυνατή μίζα, αλλά όχι ότι θα υπερφορτίσει την υπάρχουσα μίζα.
Η μεγάλη πτώση των φώτων όταν βάζεις μπρος, ίσως είναι μια ένδειξη ότι η μπαταρία σου πλησιάζει στο τέλος της ζωής της. Ανεξάρτητα αν, μετρώντας τη με βολτόμετρο, σου δείχνει φορτισμένη (12,5V και άνω). Σημείωσε ότι για να έχεις σωστή ένδειξη της φόρτισης της μπαταρίας, πρέπει να μετρήσεις την τάση της αρκετές ώρες αφού έχεις σβήσει τη μηχανή.
Masquerade

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης