0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Zeppelin έγραψε:Μιας και είμαι νέος οδηγός και από μηχανολογικά γνωρίζω τα πολύ βασικά, ίσως οι ερωτήσεις μου να είναι λίγο “άκυρες”, αλλά από το να πάθω για να μάθω καλύτερα να ρωτήσω τώρα που είναι νωρίς (και να αποκτήσω σωστές συνήθειες).1. Κατά πόσο φθείρω τον συμπλέκτη και γενικά το κιβώτιο επιβραδύνοντας (πχ σε φανάρι) με κατέβασμα (σε συνδυασμό με τα φρένα)? πχ το να αφήσω σιγά σιγά τον συμπλέκτη ενώ έχω κατεβάσει ταχύτητα είναι επίπονο για τον τελευταίο και το κιβώτιο?Υπάρχει διαφορά όταν είμαι σταματημένος (πχ φανάρι) αντί για νεκρά αν έχω πατημένο τον συμπλέκτη (μιας και ακόμη μερικές φορές δυσκολεύομαι να βρω την νεκρά)?Που οφείλετε κυρίως το σπάσιμο τις ντίζας του συμπλέκτη (τουλάχιστον στον pegaso)?Εσείς πως σταματάτε?
Haritos έγραψε:[..]Οσο για το μπλοκαρισμα δεν ισχυει ισα ισα αποφευγεται κιολας πιστευω.[..]
Haritos έγραψε:Απο την αλλη αν σε δυνατο φρεναρισμα δεν υποβοηθησουμε τα φρενο με το φρενο του μοτερ θα ζορισουμε και θα καταστρεψουμε τα φρενα μας.Οσο για το μπλοκαρισμα δεν ισχυει ισα ισα αποφευγεται κιολας πιστευω.Η γνωμη μου και χωρις παρεξηγηση στο κατω κατω μου αρεσουν οι παρατηρησεις...... διορθωνομαι!!!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι