0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Το ερώτημα είναι εάν υπάρχει μείωση στην κατανάλωση εάν κάποιος χρησιμοποιεί 100αρα από το να χρησιμοποιεί 95αρα.
Εννοείται στις ίδιες συνθήκες. Αν δηλαδή αυτά που λένε ότι γίνεται καλύτερη καύση άρα καλύτερη απόδοση άρα λιγότερο γκάζι άρα λιγότερη κατανάλωση, μπορεί να ισχύουν.

Το πρώτο μήνυμα θέλω να είναι του Θωμά  :D



*

Αποσυνδεδεμένος ksaplostra

  • *******
  • 1451
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 02, 2016, 12:09:05 πμ »
για κάποιο περίεργο λογο,το μηχανάκι παει πολυ καλύτερα και βγαζει περισσότερα χλμ με vpower αντι με τη vpower racing.

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 02, 2016, 01:40:35 πμ »
Μια 100αρα σε σχέση με μια 95αρα σε έναν κίνητρα σχετικά χαμάλης συμπίεσης δεν θα έχουν κάποια μετρίσιμη διάφορα στην απόδοση θα καούν όμως και οι 2 χωρίς πρόβλημα.
Εκεί που θα κάνει η 100αρα τη διαφορά, θα είναι σε έναν κινητήρα με υψηλή συμπίεση όπου η 100αρα θα αποδώσει τα αναμενόμενα, ενώ η 95αρα η θα κτυπάει Πειράκια και θα μειώνετε η απόδοση αν ο κινητήρας δεν έχει αντικροτικό αισθητήρα. Eνώ αν έχει θα αλλάξει o εγγεφαλος το χρονισμό της ανάφλεξης για να μη βαραει, μειώνοντας πάλι την απόδοση και αυξάνοντας την κατανάλωση.
Κάθε κινητήρας για την βενζίνη που έχει σχεδιαστεί. Δεν πιστεύω στην πανάκεια της 100αρας που το μαρκετιν προσπαθεί να μας περάσει δια πασαν νοσο, να τη βάζουμε παντού και τα μηχανάκια να γίνονται πυρηνοκινητα, να την πίνουμε και καταπολεμάμε τον καρκίνο και δεν ξέρω τι άλλο .  :ohyes:
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 02, 2016, 01:44:16 πμ από naftilos »

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 02, 2016, 09:21:15 πμ »
Μια 100αρα σε σχέση με μια 95αρα σε έναν κίνητρα σχετικά χαμάλης συμπίεσης δεν θα έχουν κάποια μετρίσιμη διάφορα στην απόδοση θα καούν όμως και οι 2 χωρίς πρόβλημα.
Εκεί που θα κάνει η 100αρα τη διαφορά, θα είναι σε έναν κινητήρα με υψηλή συμπίεση όπου η 100αρα θα αποδώσει τα αναμενόμενα, ενώ η 95αρα η θα κτυπάει Πειράκια και θα μειώνετε η απόδοση αν ο κινητήρας δεν έχει αντικροτικό αισθητήρα. Eνώ αν έχει θα αλλάξει o εγγεφαλος το χρονισμό της ανάφλεξης για να μη βαραει, μειώνοντας πάλι την απόδοση και αυξάνοντας την κατανάλωση.
Κάθε κινητήρας για την βενζίνη που έχει σχεδιαστεί. Δεν πιστεύω στην πανάκεια της 100αρας που το μαρκετιν προσπαθεί να μας περάσει δια πασαν νοσο, να τη βάζουμε παντού και τα μηχανάκια να γίνονται πυρηνοκινητα, να την πίνουμε και καταπολεμάμε τον καρκίνο και δεν ξέρω τι άλλο .  :ohyes:

θα εχει διαφορα στην καταναλωση ??? εστω σε αυτο με την υψηλη συμπιεση ???

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 02, 2016, 09:44:18 πμ »

θα εχει διαφορα στην καταναλωση ??? εστω σε αυτο με την υψηλη συμπιεση ???


Σε κινητήρες με υψηλή συμπίεση κινητήρα  ανεβαίνει η θερμοδυναμική απόδοση και ο κινητήρας μπορεί να εκμεταλευτεί τα οκτάνια της 100άρας δημιουργώντας καύση χωρίς πειράκια.











"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 02, 2016, 09:48:22 πμ »
καλα ειναι ολα αυτα που λετε αλλα διαφορα στην καταναλωση υπαρχει ?

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 02, 2016, 10:02:00 πμ »
καλα ειναι ολα αυτα που λετε αλλα διαφορα στην καταναλωση υπαρχει ?


Θεωρητικά ναι πρακτικά νομίζω διαφορά θα μπορούσες να δεις σε κινητηρες turbo και αυτό οσον αφορά την απόδοση τους και όχι της κατανάλωση.
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 02, 2016, 11:31:17 πμ »
H διαφορά που βλέπουμε στην κατανάλωση πιστεύω οφείλεται στην μέτρια ποιότητα της απλής βενζίνης.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
« Απάντηση #8 - : Σεπτέμβριος 02, 2016, 11:40:34 πμ »
H διαφορά που βλέπουμε στην κατανάλωση πιστεύω οφείλεται στην μέτρια ποιότητα της απλής βενζίνης.


Σωστοτατος !!! :ohyes: ;)

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
« Απάντηση #9 - : Σεπτέμβριος 02, 2016, 12:40:26 μμ »
καλα ειναι ολα αυτα που λετε αλλα διαφορα στην καταναλωση υπαρχει ?
Σε έναν κινητήρα υψηλής συμπίεσης θα υπάρχει διαφορά στην κατανάλωση με την 100αρα.
Γιατί  σε έναν τέτοιο κινητήρα η χρήση της 95αρας θα προκαλεί προαναφλέξεις όποτε και ο κινητήρας θα χάνει σε απόδοση έργου για την ιδία ποσότητα βενζίνης με την 100αρα. Η θα χρειαστεί αναπροσαρμογή της χαρτογράφησης της ανάφλεξης για να μην κτυπάει πειρακια που πάλι θα οδηγήσει σε μειωμένη απόδοση έργου σε σχέση με την ιδία ποσότητα της βενζίνης με την 100αρα.
Για ένα κινητήρα χαμηλής συμπίεσης αν υπάρχει διάφορα σε ορισμένες περιπτώσεις, το πιθανότερο είναι ότι οφείλετε στη νοθεία της 95αρας σε σχέση με την 100αρα

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
« Απάντηση #10 - : Σεπτέμβριος 02, 2016, 08:02:35 μμ »
Κατα την αποψη μου δεν υπαρχει διαφορα στην καταναλωση και αν υπαρχει ειναι τοσο μικρη που δυσκολα γινετε αντιληπτη ακομα και με την ευλάβεια μετρησης του Θωμά :kalo:   
Ο λογος ειναι απλος γιατι δεν αλλαζει η χωρητικότητα του θαλαμου καυσης. Ιδια ποσοτητα επαιρνε με 95αρα ιδια παιρνει και με 100αρα.
Οι διαφορες ειναι στην ποιοτητα καυσης. Η 95 ακομα και σε ενα καλα ρυθμισμένο κινητηρα ισως αφησει καποια καταλυπα ακαυστης βενζινης στον θαλαμο τα οποια θα βγουν απο την εξατμιση με την 100αρα ανεβαινει  κατα πολυ η ποιοτητα καυσης και με αποτελεσμα να εχουμε καλυτερη αποδοση του κινητηρα. Αλλα απο κατανάλωση δεν νομιζω οτι υπαρχει οφελος σε LIT/100 χιλ. Απο κοστος νομιζω οτι αμεσα βγαινει ποιο ακρυβα αλλα μακροπροθεσμα λογο καλυτερης καυσης υπαρχει καποιο κερδος.

*

Αποσυνδεδεμένος stelios

  • *****
  • 589
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph ST 765 RS
  • Αντιδράσεις: +234
Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
« Απάντηση #11 - : Σεπτέμβριος 02, 2016, 09:27:56 μμ »
μία γνώμη βάσει εμπειρίας

σε σκούτερ με μοτέρ Piaggio 300cc,με απλή BP έβγαζε περίπου 200χλμ. ανά γέμισμα.
με BP 100 Ultimate έβγαζε περίπου 30χλμ. περισσότερα.

σε ίδιες συνθήκες και παρόμοια χρήση.

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
« Απάντηση #12 - : Σεπτέμβριος 02, 2016, 09:35:57 μμ »
μία γνώμη βάσει εμπειρίας

σε σκούτερ με μοτέρ Piaggio 300cc,με απλή BP έβγαζε περίπου 200χλμ. ανά γέμισμα.
με BP 100 Ultimate έβγαζε περίπου 30χλμ. περισσότερα.

σε ίδιες συνθήκες και παρόμοια χρήση.
:kalo:
Τέτοια εμπειρία - δοκιμή έχει κάνει κανείς άλλος?

*

Αποσυνδεδεμένος ksaplostra

  • *******
  • 1451
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
« Απάντηση #13 - : Σεπτέμβριος 03, 2016, 01:04:51 πμ »
μία γνώμη βάσει εμπειρίας

σε σκούτερ με μοτέρ Piaggio 300cc,με απλή BP έβγαζε περίπου 200χλμ. ανά γέμισμα.
με BP 100 Ultimate έβγαζε περίπου 30χλμ. περισσότερα.

σε ίδιες συνθήκες και παρόμοια χρήση.
:kalo:
Τέτοια εμπειρία - δοκιμή έχει κάνει κανείς άλλος?
με vpower racing αγρινιο-ιωαννινα 41€
me vpower ιωαννινα-θεσσαλονικη 30€  :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Κατανάλωση καυσίμου με 95 οκτανιων έναντι 100 οκτανιων
« Απάντηση #14 - : Σεπτέμβριος 03, 2016, 10:14:59 πμ »
Επειδή αυτό το θέμα έχει ξανασυζητηθεί 94031 φορές και έχουν δοθεί 859 εκατομμύρια ιδέες και απαντήσεις ..........

όπως λέει ο Peg πιο πάνω απλά κερδίζεις σε καλύτερη καύση και συντήρηση του κινητήρα.

Για να κερδίσεις σε απόδοση και κατά συνέπεια χιλιόμετρα πρέπει ο ίδιος όγκος καυσίμου να παράγει πολύ μεγαλύτερο

όγκο αερίων ώστε να πετυχαίνει κανείς περισσότερους κύκλους καύσης με λιγότερο καύσιμο. Αυτό δεν το πετυχαίνει η

κατοστάρα (ούτε κάν αν ήτανε εικοσάρα σε ηλικία) .

Με την σημερινή τεχνολογία έχουμε αντιληφθεί ότι η οικονομία κατανάλωσης καυσίμου δεν μπορεί να επιτευχθεί

περισσότερο από αυτό που είναι με καλύτερα καύσιμα.

Με διαφορετικής σχεδίασης και λειτουργίας μηχανές μπορεί να επιτευχθεί φανερά καλύτερη απόδοση ανά λίτρο βενζίνης



Το κόστος αλλαγής σε αυτή την κατεύθυνση ενόψει των ηλεκτρικών κινητήρων δείχνει να είναι βλακεία γι'αυτό δεν το

προχωράει κανείς.

Στα δικά μας/σας απλής τεχνολογίας μοτέρ το να προσπαθείς να βγάλεις περισσότερα χιλιόμετρα θυμίζει αλχημιστές που

προσπαθούσαν να μετατρέψουν τα παλιοσίδερα σε χρυσό.









ΥΓ: Όλα αυτά ισχύουν για όλους εκτός του Θωμά..... Ο σεβαστός συντροχοσυνυποφέρων μπορεί να βγάλει περισσότερα

χιλιόμετρα από ξύδι, ρακί, κάρβουνο ακόμη και από καμμιά ........ 150άρα
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 03, 2016, 10:18:33 πμ από ifylios72 »
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης