0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μια 100αρα σε σχέση με μια 95αρα σε έναν κίνητρα σχετικά χαμάλης συμπίεσης δεν θα έχουν κάποια μετρίσιμη διάφορα στην απόδοση θα καούν όμως και οι 2 χωρίς πρόβλημα. Εκεί που θα κάνει η 100αρα τη διαφορά, θα είναι σε έναν κινητήρα με υψηλή συμπίεση όπου η 100αρα θα αποδώσει τα αναμενόμενα, ενώ η 95αρα η θα κτυπάει Πειράκια και θα μειώνετε η απόδοση αν ο κινητήρας δεν έχει αντικροτικό αισθητήρα. Eνώ αν έχει θα αλλάξει o εγγεφαλος το χρονισμό της ανάφλεξης για να μη βαραει, μειώνοντας πάλι την απόδοση και αυξάνοντας την κατανάλωση.Κάθε κινητήρας για την βενζίνη που έχει σχεδιαστεί. Δεν πιστεύω στην πανάκεια της 100αρας που το μαρκετιν προσπαθεί να μας περάσει δια πασαν νοσο, να τη βάζουμε παντού και τα μηχανάκια να γίνονται πυρηνοκινητα, να την πίνουμε και καταπολεμάμε τον καρκίνο και δεν ξέρω τι άλλο .
θα εχει διαφορα στην καταναλωση ??? εστω σε αυτο με την υψηλη συμπιεση ???
καλα ειναι ολα αυτα που λετε αλλα διαφορα στην καταναλωση υπαρχει ?
H διαφορά που βλέπουμε στην κατανάλωση πιστεύω οφείλεται στην μέτρια ποιότητα της απλής βενζίνης.
μία γνώμη βάσει εμπειρίαςσε σκούτερ με μοτέρ Piaggio 300cc,με απλή BP έβγαζε περίπου 200χλμ. ανά γέμισμα.με BP 100 Ultimate έβγαζε περίπου 30χλμ. περισσότερα.σε ίδιες συνθήκες και παρόμοια χρήση.
Παράθεση από: stelios στις Σεπτέμβριος 02, 2016, 09:27:56 μμμία γνώμη βάσει εμπειρίαςσε σκούτερ με μοτέρ Piaggio 300cc,με απλή BP έβγαζε περίπου 200χλμ. ανά γέμισμα.με BP 100 Ultimate έβγαζε περίπου 30χλμ. περισσότερα.σε ίδιες συνθήκες και παρόμοια χρήση. Τέτοια εμπειρία - δοκιμή έχει κάνει κανείς άλλος?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι