0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

h.a.balafoutre

Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #60 - : Φεβρουάριος 10, 2009, 11:15:40 μμ »
Στο τέλος η χονδα θα δίνει, εκτός από ένα ζευγάρι χέρια κι ένα ζευγάρι βοηθητικές στους ιδιοκτήτες μηχανών της.
.
.
.
.
.

Πέρα από την αντιχοντακική μου διάθεση...δεν είναι εύλογα αυτά?


Δεν θέλω να σου πω ότι έχεις πάρα πολύ λάθος σε όσα γράφεις (παρόλο που το πιστεύω), απλά θα σου συνιστούσα να είσαι λιγότερο επιφυλακτικός με την Ηonda, το ABS στις μηχανές γενικότερα και περισσότερο επιφυλακτικός με τις απόψεις σου!!! Τουλάχιστον, οδήγησέ το πρώτα και μετά πες μας αν είναι τόσο κακό...
 :bye:

Μου κάνει εντύπωση η παρατήρησή σου. Διάβασες τι έγραψα...αλλά μετά, τί? Σε κούρασα? Σε έθιξα (και φυσικά οποιονδήποτε κι αν έθιξα)? Αν και δεν σου επιτρέπω να μου συστήνεις οτιδήποτε, παρόλα αυτά, ξαναδιάβασε τι ακριβώς γράφω και άσε τις εντυπώσεις... :ohyes:
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 10, 2009, 11:42:27 μμ από h.a.balafoutre »

*

davide

Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #61 - : Φεβρουάριος 11, 2009, 01:54:30 πμ »

 :kalo:

Αρχίζω να πιστεύω ότι κατα βάθος θέλεις Ιαπωνία?????η Γερμανία???? :tez: :tez: :tez:


...κατά βάθος δεν θα με χαλούσε καθόλου να είχε το mille μου ABS, μονόδρομο συμπλέκτη και antispin!!! ;)

antispin βρήκα εταιρία που φτιάχνει εγκέφαλο για μηχανάκια, αλλά κολλάω στο 1000άρικο που ζητάει... :(


Μονοδρομο εχεις βρε!! ;)

 :bye: :bye:



Δεν έχω! ...έχω κάτι που θέλει να λειτουργεί σαν μονόδρομος, αλλά δεν! ;)

*

davide

Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #62 - : Φεβρουάριος 11, 2009, 02:00:11 πμ »
Στο τέλος η χονδα θα δίνει, εκτός από ένα ζευγάρι χέρια κι ένα ζευγάρι βοηθητικές στους ιδιοκτήτες μηχανών της.
.
.
.
.
.

Πέρα από την αντιχοντακική μου διάθεση...δεν είναι εύλογα αυτά?


Δεν θέλω να σου πω ότι έχεις πάρα πολύ λάθος σε όσα γράφεις (παρόλο που το πιστεύω), απλά θα σου συνιστούσα να είσαι λιγότερο επιφυλακτικός με την Ηonda, το ABS στις μηχανές γενικότερα και περισσότερο επιφυλακτικός με τις απόψεις σου!!! Τουλάχιστον, οδήγησέ το πρώτα και μετά πες μας αν είναι τόσο κακό...
 :bye:

Μου κάνει εντύπωση η παρατήρησή σου. Διάβασες τι έγραψα...αλλά μετά, τί? Σε κούρασα? Σε έθιξα (και φυσικά οποιονδήποτε κι αν έθιξα)? Αν και δεν σου επιτρέπω να μου συστήνεις οτιδήποτε, παρόλα αυτά, ξαναδιάβασε τι ακριβώς γράφω και άσε τις εντυπώσεις... :ohyes:

Σας ζητώ συγνώμη αν σας μίλησα άσχημα, δεν ήταν στις προθέσεις μου και δεν έχω κανένα προσωπικό κέρδος να σας συστήνω οτιδήποτε. Απλά απάντησα στο κείμενό σας συνοπτικά (για να μην σας κουράζω κιόλας).
Αν μου επιτρέπεται και μία τελευταία συμβουλή, αν δεν θέλετε να σχολιάζει κανείς όσα γράφεται, μπορείτε να χρησιμοποιείται τον πίνακα ανακοινώσεων του σπιτιού σας και όχι ένα φόρουμ!

Φιλικά πάντα,
Davide :bye:

*

h.a.balafoutre

Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #63 - : Φεβρουάριος 11, 2009, 02:41:38 πμ »
Στο τέλος η χονδα θα δίνει, εκτός από ένα ζευγάρι χέρια κι ένα ζευγάρι βοηθητικές στους ιδιοκτήτες μηχανών της.
.
.
.
.
.

Πέρα από την αντιχοντακική μου διάθεση...δεν είναι εύλογα αυτά?


Δεν θέλω να σου πω ότι έχεις πάρα πολύ λάθος σε όσα γράφεις (παρόλο που το πιστεύω), απλά θα σου συνιστούσα να είσαι λιγότερο επιφυλακτικός με την Ηonda, το ABS στις μηχανές γενικότερα και περισσότερο επιφυλακτικός με τις απόψεις σου!!! Τουλάχιστον, οδήγησέ το πρώτα και μετά πες μας αν είναι τόσο κακό...
 :bye:

Μου κάνει εντύπωση η παρατήρησή σου. Διάβασες τι έγραψα...αλλά μετά, τί? Σε κούρασα? Σε έθιξα (και φυσικά οποιονδήποτε κι αν έθιξα)? Αν και δεν σου επιτρέπω να μου συστήνεις οτιδήποτε, παρόλα αυτά, ξαναδιάβασε τι ακριβώς γράφω και άσε τις εντυπώσεις... :ohyes:

Σας ζητώ συγνώμη αν σας μίλησα άσχημα, δεν ήταν στις προθέσεις μου και δεν έχω κανένα προσωπικό κέρδος να σας συστήνω οτιδήποτε. Απλά απάντησα στο κείμενό σας συνοπτικά (για να μην σας κουράζω κιόλας).
Αν μου επιτρέπεται και μία τελευταία συμβουλή, αν δεν θέλετε να σχολιάζει κανείς όσα γράφεται, μπορείτε να χρησιμοποιείται τον πίνακα ανακοινώσεων του σπιτιού σας και όχι ένα φόρουμ!

Φιλικά πάντα,
Davide :bye:

Αντιπαρέρχομαι την ειρωνία σου... :pray: δηλαδή, για το Θεό...εμετός μου ήρθε...

Αλλά στο τέλος του πόστ μου ΡΩΤΑΩ! Είναι εύλογα αυτά που γράφω (όπου προφανώς διαχωρίζω τα ομολογουμένως αντιαθλητικά σχόλια για τη χονδα)? Οι υποδείξεις θα μπορούσαν να λείπουν...αν έβαζα ίσως μερικά εμότικονς...για να ελαφρύνω το πόστ ίσως να μην θιγόσουν από κάπου...ώστε να πάψεις να μου υποδικνύεις σε ποιό φόρουμ να γράφω τι.

*

Αποσυνδεδεμένος tasosm

  • *******
  • 1045
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #64 - : Φεβρουάριος 11, 2009, 10:23:51 πμ »
 :kit1: :kit2: :kit3: :bigun: :nintza: :trampala:

Μαν εισαι ελευθερος να θαψεις η να εκθειασεις μια μοτο.
Το οτι καποιος δεν συμφωνει μαζι σου δεν σημαινει κατι.
Προσωπικα για μενα οτιδηποτε ερχετε για να βοηθησει εναν αναβατη ειτε ειναι εμπειρος ειτε ειναι αρχαριος καλοδεχουμενο.
Εσενα τι σε χαλαει πιο πολυ το γεγονος οτι το διαφημισε περισσοτερο η χονδα και ασ μην το εβγαλε πρωτη?
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 11, 2009, 10:30:17 πμ από tasosm »

*

dimzaf

Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #65 - : Φεβρουάριος 11, 2009, 11:35:49 πμ »
Σπαμ ον:
Οδηγούσα εδώ και πολλά χρόνια (από το 90) μηχανάκια διαφόρων τύπων και κυβικών χωρίς abs. Παπιά,σκούτερ,εντουρο,στριτ,on-off..
Μετά πήρα το Κάπο. Με abs. Τι να λέμε τώρα ρε παιδιά... Η μέρα με τη νύχτα!
Δηλώνω ΟΠΑΔΟΣ του ABS.

Δεν οδηγώ όλη την ώρα σε πίστα. Ούτε είμαι ο Rossi!
Είμαι ένας απλός άνθρωπος που χρησιμοποιεί τη μηχανή του καθημερινά και έχω την ατυχία να την χρησιμοποιώ στις αντίξοες Ελληνικές συνθήκες και στους επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥΣ Ελληνικούς δρόμους.
Ε, να μην εξηγήσω που βρίσκω χρήσιμο το ABS....

 :psdof: ΚΑΙ για να γίνω και λίγο κακός...:  (ΧΩΡΙΣ κανένα υποννούμενο για τους προλαλήσαντες!)
Αυτό που μου τη δίνει πολύ στον εγκέφαλο, είναι ότι ξαφνικά γίναμε όλοι και Γ@ΜΩ τους οδηγούς.  Δεν χρειαζόμαστε ούτε ΑΒS ούτε Traction ούτε κανένα από τα σύγχρονα ηλεκτρονικά βοηθήματα ... Γιατί είμαστε ΧΕΡΑΔΕΣ!  :pray:
Το μόνο που χρειζόμαστε είναι πάντα ΕΠΙΠΛΕΟΝ άλογα, γυαλιστερές ζάντες ,χρυσά καλάμια,εξελιγμένα αμορτισέρ κτλπ.
Γιατί είμαστε οι καλύτεροι. Γιατί στρίβουμε καλύτερα από τους άλλους, φρενάρουμε καλύτερα από τους άλλους. Είμαστε οι καλύτεροι οδηγοί και τα καταφέρνουμε μόνοι μας. Γιατί το μηχανάκι μας έχει 160 hp τροχό.
Είμαστε ΥΠΕΡΑΝΩ!
Έχουν ΓΕΜΙΣΕΙ οι δρόμοι από κουλάδια με gsxr και R1 που η μόνη χρησιμότητά τους είναι η επίδειξη, το γυάλισμα και η καφετέρια.
Αν βρέχει δεν βγάζουμε τη μηχανή έξω(για να μην βραχεί και καλά...) Έχουμε βάλει ohlins ανάρτηση αλλά στην περιφερειακή μας περνάνε από πάνω δικάβαλα on-off.
Φοράμε τα Pireli Diablo Super Corsa 53 με 8 διαφορετικές γόμες και super εξελιγμένη κορώνα αλλά δεν μπορούμε να στρίψουμε.
Και στην ευθεία... ΤΣΙΤΑ τα γκάζια.
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΜΕ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ για τα κατορθώματά μας! Και δεν χρειαζόμαστε ούτε ABS ούτε τίποτα! ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΛΟΥΣ!  --> Εμείς είπαμε. Είμαστε χεράδες!  :P

Δεν γράφω άλλο γιατί τσαντίστηκα!   :psdof: :psdof: :psdof:
Ξαναλέω: Ουδέν υποννοούμενο για τους προλαλήσαντες.

Spam off.

Όσο για το abs του CBR... Αν κρίνω από το ABS Varadero (που το έχω οδηγήσει, έστω και λίγο) τότε απλά θεωρώ ότι θα μαμάει!



« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 11, 2009, 12:00:11 μμ από dimzaf »

*

zlionakis

Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #66 - : Φεβρουάριος 11, 2009, 12:27:45 μμ »

 :kalo:

Αρχίζω να πιστεύω ότι κατα βάθος θέλεις Ιαπωνία?????η Γερμανία???? :tez: :tez: :tez:


...κατά βάθος δεν θα με χαλούσε καθόλου να είχε το mille μου ABS, μονόδρομο συμπλέκτη και antispin!!! ;)

antispin βρήκα εταιρία που φτιάχνει εγκέφαλο για μηχανάκια, αλλά κολλάω στο 1000άρικο που ζητάει... :(

Δεν διαφωνώ, όλα αυτά τα συστηματάκια είναι πολύ καλά και όντως αν δουλεύουν σωστά αυξάνουν απίστευτα την ασφάλεια μιας μοτο..

Εγώ βέβαια πήγα να σκοτοθώ 2 φορές με το ABS του 1200GS (2005) που είχα......πολύ κακή εμπειρία όταν ξαφνικά απενεργοποιήθηκε και μπλόκαρε ό μπροστινός (την μία φορά σε σταυροδρόμι που το διέσχισα χωρίς να μπορέσω να σταματήσω και την δεύτερη φορά σε φανάρι με βροχή)..

Καθαρά από τύχη την γλύτωσα....

Και όλα αυτά από πεσμένη τάση στην μπαταρία :( :( :(!!!

*

h.a.balafoutre

Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #67 - : Φεβρουάριος 11, 2009, 12:28:48 μμ »
Σπαμ ον:
Οδηγούσα εδώ και πολλά χρόνια (από το 90) μηχανάκια διαφόρων τύπων και κυβικών χωρίς abs. Παπιά,σκούτερ,εντουρο,στριτ,on-off..
Μετά πήρα το Κάπο. Με abs. Τι να λέμε τώρα ρε παιδιά... Η μέρα με τη νύχτα!
Δηλώνω ΟΠΑΔΟΣ του ABS.

Δεν οδηγώ όλη την ώρα σε πίστα. Ούτε είμαι ο Rossi!
Είμαι ένας απλός άνθρωπος που χρησιμοποιεί τη μηχανή του καθημερινά και έχω την ατυχία να την χρησιμοποιώ στις αντίξοες Ελληνικές συνθήκες και στους επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥΣ Ελληνικούς δρόμους.
Ε, να μην εξηγήσω που βρίσκω χρήσιμο το ABS....

 :psdof: ΚΑΙ για να γίνω και λίγο κακός...:  (ΧΩΡΙΣ κανένα υποννούμενο για τους προλαλήσαντες!)
Αυτό που μου τη δίνει πολύ στον εγκέφαλο, είναι ότι ξαφνικά γίναμε όλοι και Γ@ΜΩ τους οδηγούς.  Δεν χρειαζόμαστε ούτε ΑΒS ούτε Traction ούτε κανένα από τα σύγχρονα ηλεκτρονικά βοηθήματα ... Γιατί είμαστε ΧΕΡΑΔΕΣ!  :pray:
Το μόνο που χρειζόμαστε είναι πάντα ΕΠΙΠΛΕΟΝ άλογα, γυαλιστερές ζάντες ,χρυσά καλάμια,εξελιγμένα αμορτισέρ κτλπ.
Γιατί είμαστε οι καλύτεροι. Γιατί στρίβουμε καλύτερα από τους άλλους, φρενάρουμε καλύτερα από τους άλλους. Είμαστε οι καλύτεροι οδηγοί και τα καταφέρνουμε μόνοι μας. Γιατί το μηχανάκι μας έχει 160 hp τροχό.
Είμαστε ΥΠΕΡΑΝΩ!
Έχουν ΓΕΜΙΣΕΙ οι δρόμοι από κουλάδια με gsxr και R1 που η μόνη χρησιμότητά τους είναι η επίδειξη, το γυάλισμα και η καφετέρια.
Αν βρέχει δεν βγάζουμε τη μηχανή έξω(για να μην βραχεί και καλά...) Έχουμε βάλει ohlins ανάρτηση αλλά στην περιφερειακή μας περνάνε από πάνω δικάβαλα on-off.
Φοράμε τα Pireli Diablo Super Corsa 53 με 8 διαφορετικές γόμες και super εξελιγμένη κορώνα αλλά δεν μπορούμε να στρίψουμε.
Και στην ευθεία... ΤΣΙΤΑ τα γκάζια.
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΜΕ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ για τα κατορθώματά μας! Και δεν χρειαζόμαστε ούτε ABS ούτε τίποτα! ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΛΟΥΣ!  --> Εμείς είπαμε. Είμαστε χεράδες!  :P

Δεν γράφω άλλο γιατί τσαντίστηκα!   :psdof: :psdof: :psdof:
Ξαναλέω: Ουδέν υποννοούμενο για τους προλαλήσαντες.

Spam off.

Όσο για το abs του CBR... Αν κρίνω από το ABS Varadero (που το έχω οδηγήσει, έστω και λίγο) τότε απλά θεωρώ ότι θα μαμάει!





Βρε εσύ καλά τα λές. Κάπου εκεί θέλω να καταλήξω.

Το γεγονός πως πλέον όλοι αυτοί που αναφέρεις έχουν επιπλέον μια δικαιολογία, του τύπου και 160 άλογα και ABS...κατάλαβες! Και επειδή το ABS στα αυτοκίνητα έχει άλλη χρήση κι άλλη στις μηχανές...κι επειδή έχω οδηγήσει και με ABS μηχανή για τη φανέλα που λέμε...δεν λέω πως είμαι ή είναι χεράδες αυτοί που δεν θέλουν (ενώ έχω γράψει πως τελικά...δεν είναι και ότι ενδεχομένος δεν το θέλω στη μοτοσικλέτα...) το ABS απλώς πιστεύω πως η οδήγηση της μοτοσικλέτας είναι πιο πολύπλοκη ώστε ένα ABS να μας σώσει...που σίγουρα σε κάποιες (κι αυτές κατά την άποψή μου περιόγραψα) περιπτώσεις μπορεί και να είναι ή όχι χρήσιμο και λέω πως στην οδήγηση έχω τόσα άλλα πράγματα να σκεφτώ ώστε να προλάβω μια στραβή που θα τη γλύτωνα με το ABS.

Δεν ξέρω αν γίνομαι σαφής...και στο τέλος τέλος δεν χρειάζεται να διαβάζετε τα σχόλια για την χονδα αν σας κουράζουν...απλώς εγώ δεν πιστεύω όπως είπα τα δήθεν "Power Of Dreams" όπου εξαντλούν την δύναμή τους στο να παρουσιάζουν το δικό τους ABS ως άλλο viagra...και σίγουρα το γεγονός που σε ορισμένα πράγματα "για την ασφάλειά μας" μας φορτώνουν τις μηχανές χωρίς να μας ρωτάνε.

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 11, 2009, 12:34:27 μμ από h.a.balafoutre »

*

davide

Απ: Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #68 - : Φεβρουάριος 11, 2009, 01:03:53 μμ »

 :kalo:

Αρχίζω να πιστεύω ότι κατα βάθος θέλεις Ιαπωνία?????η Γερμανία???? :tez: :tez: :tez:


...κατά βάθος δεν θα με χαλούσε καθόλου να είχε το mille μου ABS, μονόδρομο συμπλέκτη και antispin!!! ;)

antispin βρήκα εταιρία που φτιάχνει εγκέφαλο για μηχανάκια, αλλά κολλάω στο 1000άρικο που ζητάει... :(

Δεν διαφωνώ, όλα αυτά τα συστηματάκια είναι πολύ καλά και όντως αν δουλεύουν σωστά αυξάνουν απίστευτα την ασφάλεια μιας μοτο..

Εγώ βέβαια πήγα να σκοτοθώ 2 φορές με το ABS του 1200GS (2005) που είχα......πολύ κακή εμπειρία όταν ξαφνικά απενεργοποιήθηκε και μπλόκαρε ό μπροστινός (την μία φορά σε σταυροδρόμι που το διέσχισα χωρίς να μπορέσω να σταματήσω και την δεύτερη φορά σε φανάρι με βροχή)..

Καθαρά από τύχη την γλύτωσα....

Και όλα αυτά από πεσμένη τάση στην μπαταρία :( :( :(!!!

Τα έχουμε πει και από κοντά!
Τα πράγματα είναι έτσι όπως τα λες. Συγκεκριμένα η BMW (μιας και οι δύο είχαμε), στα πρώτα 1200GS είχε σοβαρό πρόβλημα με την λειτουργία του ABS και του σερβόφρενου. Ξέρουμε επίσης, ότι στα μοντέλα μετά το καλοκαίρι του '07, δεν παρουσίασαν κανένα πρόβλημα με τα παραπάνω πραγματάκια.
Λάθη έγιναν και δυστυχώς θα γίνονται πάντα και παντού.

Αυτό που λέω είναι ότι τα συγκεκριμένα πραγματάκια είναι πλέον απαραίτητα βοηθήματα για την ασφαλή οδήγηση στον δρόμο και την γρήγορη οδήγηση στην πίστα. Δεν μπορώ να διανοηθώ επίσης, πως ο Stoner, o Rossi, ο Pedrosa, κτλ. κτλ. τα θέλουν και τα έχουν στα μηχανάκια τους και εμείς όχι.

*

Αποσυνδεδεμένος alix

  • *****
  • 283
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #69 - : Φεβρουάριος 11, 2009, 05:02:11 μμ »
Παντως κι εγω θα ηθελα να εχει ABS το Tuono μου, παροτι ειμαι τρελος χερας και δεν μου χρειαζεται  :tez: :tez: :tez:

Καλα θα τρελαθουμε???  :pray: :pray: :pray:

Μακαρι να ειχαν ολες οι μηχανες ABS και ιδανικα, να ειχαν διακοπτακι απενεργοποιησης για την πιστα τα SS, για το χωμα τα Capo (τα υπολοιπα on/off ειναι αναξια λογου  :P ) και φυσικα σε περιπτωση βλαβης του ABS απλα να μην δουλευει το ABS (το τελευταιο βασικο φυσικα).

Τελειο.

Μονο που ειδα το βιντεακι που εβαλε ο Davide που φρεναρουν στην αμμο τρελαθηκα.

Δεν μας κανει πιο χαζους το ABS, μας κανει πιο ασφαλεις!

Εγω τοσα χρονια πιστευα οτι δεν ειχε βρει ευρεια εφαρμογη στις μηχανες γιατι υπηρχε καποια σκοτεινη συμφωνια με τους φαναρτζηδες, τους ανταλλακτικαδες, τους ορθοπεδικους και τους νεκροθαφτες (χωρις πλακα... οτι το πιστευα  :psdof: ).



 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #70 - : Φεβρουάριος 12, 2009, 04:05:51 μμ »
επειδή άλλο ειναι το θέμα μας...και ξεφεύγουμε... τα σχόλια σας για abs καλοδεχούμενα εδώ...

http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=1541.msg275899#msg275899

 :bye: :bye:

*

CAPOMAN

Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #71 - : Φεβρουάριος 13, 2009, 04:22:05 μμ »
Δε μπορώ να αγνοήσω τα σχόλεια ακόμα και των κρυόκολων βρετανών οι οποίοι μόνο καλά σχόλεια γράψαν στα περιοδικά τους.Τέλος δεν έχω διαβάσει σε κανένα περιοδικό Ελληνικό και ξένο κακό σχόλει,ο τι διάολο όλους τους πληρώνει η χόντα?
Κατά την άποψη μου αυτό που περιμένω να δω είναι η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ του συστήματος.Μη ξεχνάμαι ότι έχει δύο ηλεκτρικές αντλίες και όπως όλες οι αντλίες μερικές φορές σταματούν να λειτουργού επίσης να δούμε τη καταπόνεση της μπαταρίας μέσα στη κίνηση της Αθήνας μιας και όποτε θα πατάς φρένο θα τραβάει ρεύμα.Φυσικά δε πιστεύω ότι η Χόντα δε σκέφτηκε ποτέ αυτά που γράφω εγώ....
όμως έχω μάθει να αγοράζω μοτοσικλέτα τουλάχιστον 12-15 μήνες αφού έχει παρουσιασθεί και κυκλοφορήσει και συγχρόνως μπαίνω στα ανάλογα φόρουμ και μαθαίνω για τις τυχόν παιδικές ασθένειες που λένε :bye:

*

mariosvass

Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #72 - : Φεβρουάριος 15, 2009, 02:40:37 μμ »
Βρε εσύ καλά τα λές. Κάπου εκεί θέλω να καταλήξω.

Το γεγονός πως πλέον όλοι αυτοί που αναφέρεις έχουν επιπλέον μια δικαιολογία, του τύπου και 160 άλογα και ABS...κατάλαβες! Και επειδή το ABS στα αυτοκίνητα έχει άλλη χρήση κι άλλη στις μηχανές...κι επειδή έχω οδηγήσει και με ABS μηχανή για τη φανέλα που λέμε...δεν λέω πως είμαι ή είναι χεράδες αυτοί που δεν θέλουν (ενώ έχω γράψει πως τελικά...δεν είναι και ότι ενδεχομένος δεν το θέλω στη μοτοσικλέτα...) το ABS απλώς πιστεύω πως η οδήγηση της μοτοσικλέτας είναι πιο πολύπλοκη ώστε ένα ABS να μας σώσει...που σίγουρα σε κάποιες (κι αυτές κατά την άποψή μου περιόγραψα) περιπτώσεις μπορεί και να είναι ή όχι χρήσιμο και λέω πως στην οδήγηση έχω τόσα άλλα πράγματα να σκεφτώ ώστε να προλάβω μια στραβή που θα τη γλύτωνα με το ABS.

Δεν ξέρω αν γίνομαι σαφής...και στο τέλος τέλος δεν χρειάζεται να διαβάζετε τα σχόλια για την χονδα αν σας κουράζουν...απλώς εγώ δεν πιστεύω όπως είπα τα δήθεν "Power Of Dreams" όπου εξαντλούν την δύναμή τους στο να παρουσιάζουν το δικό τους ABS ως άλλο viagra...και σίγουρα το γεγονός που σε ορισμένα πράγματα "για την ασφάλειά μας" μας φορτώνουν τις μηχανές χωρίς να μας ρωτάνε.


[/quote
Κατ αρχας ειτε μιλαμε για αυτοκινητο ειτε για μηχανη το ABS κανει τα ιδια πραγματα.Δηλαδη:
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΤΙΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ

ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ: η πιο σημαντική ιδιότητα που πρέπει να έχει ένα σύστημα πέδησης είναι να σταματά το αυτοκίνητο με τον πιο γρήγορο και αποδοτικό τρόπο σε οποιαδήποτε απρόβλεπτη συνθήκη• αυτή η ιδιότητα επιβάλλει τη διατήρηση της κατάστασης κύλισης των ελαστικών, καθώς και, για λόγους σχεδιασμού, της δύναμης φρεναρίσματος που εφαρμόζεται επάνω στα τακάκια είτε είναι υπερβολική σε σχέση με το βάρος κατά την πορεία είτε με τους συνηθισμένους συντελεστές πρόσφυσης• με το σύστημα πέδησης σε άριστη απόδοση, μία επιπλέον βελτίωση του φρεναρίσματος μπορεί να επιτευχθεί μόνο επιδρώντας επάνω στα χαρακτηριστικά τριβής του ελαστικού ή στην ποιότητα του οδοστρώματος• ωστόσο ακόμα και όταν υπάρχουν αυτές οι άριστες συνθήκες, δεν εξασφαλίζεται η απόλυτη ασφάλεια του φρεναρίσματος εφόσον πρέπει να αντιμετωπιστούν κρίσιμες συνθήκες όπως οι παρακάτω.
ΧΑΜΗΛΗ ΠΡΟΣΦΥΣΗ: αυτή η κατάσταση, που οφείλεται στις συνθήκες του οδοστρώματος, όπως ένας βρεγμένος δρόμος, με πάγο ή με χαλίκια, αναγκάζει τον οδηγό να κόψει τη δράση του φρεναρίσματος έτσι ώστε να εμποδιστεί το μερικό μπλοκάρισμα ενός ή περισσότερων τροχών, με την πιθανότητα επικίνδυνων πλευρικών ολισθήσεων ή γλιστρημάτων. 
ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΠΙΕΣΗ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΤΟΥ ΦΡΕΝΟΥ: προφανώς ακόμα και σε αυτές τις συνθήκες συμβαίνει το μπλοκάρισμα των τροχών• αν μπλοκάρουν οι μπροστινοί τροχοί υπάρχει απώλεια της κατεύθυνσης του αυτοκινήτου (στην πραγματικότητα υπάρχει μία έντονη μείωση της εγκάρσιας πρόσφυσης), ενώ αν μπλοκάρουν οι πίσω δημιουργείται σίγουρα μία επικίνδυνη πλαγιολίσθηση με την ανάπτυξη του φαινόμενου κεφαλή-ουρά.
ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ ΣΕ ΣΤΡΟΦΗ, ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΑΠΟ ΠΑΝΙΚΟ: και στις δύο παραπάνω καταστάσεις η απώλεια της πρόσφυσης των τροχών προκαλεί την απώλεια της κατεύθυνσης του αυτοκινήτου που δεν μπορεί πλέον να διατρέξει μία στροφή με το σωστό τρόπο ούτε μπορεί να αποφύγει το εμπόδιο.
ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ABS: για να ξεπεραστούν όλες αυτές οι κρίσιμες καταστάσεις, υπάρχει βοηθητικά ένα σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών, δηλαδή μία διάταξη που, όταν εισάγεται στο σύστημα πέδησης, εμποδίζει το μπλοκάρισμα των τροχών όταν η πίεση ενεργοποίησης των φρένων είναι υπερβολική σε σχέση την πρόσφυση ελαστικού-εδάφους• η διάταξη αξιοποιεί στο μέγιστο την πρόσφυση του ελαστικού, αλλά δεν αυξάνει την πρόσφυση του ελαστικού• το σύστημα ABS εξασφαλίζει τη δυνατότητα κατεύθυνσης του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος, τη σταθερότητα του αυτοκινήτου και τη βελτίωση των αποστάσεων φρεναρίσματος• το σύστημα ABS δε μειώνει τις αποστάσεις φρεναρίσματος, αλλά βελτιώνει το φρενάρισμα χρησιμοποιώντας όλη τη διαθέσιμη πρόσφυση και εμποδίζοντας έτσι, το μπλοκάρισμα των τροχών που αναπόφευκτα θα υπήρχε με την επιμήκυνση του φρεναρίσματος.
Η ενσωμάτωση του συστήματος ABS στο παραδοσιακό σύστημα πέδησης, επιτρέπει στον οδηγό, στην περίπτωση βλάβης του ABS, να μπορεί ακόμα να πραγματοποιήσει το φρενάρισμα με τον παραδοσιακό τρόπο• από την άλλη πλευρά η ύπαρξη μίας βλάβης στο σύστημα του ABS, που εντοπίζεται από τη μονάδα ελέγχου, προκαλεί την άμεση και πλήρη απενεργοποίηση του ίδιου του συστήματος.
Αν καποιος νομιζει οτι μπορει με τις οδηγικες του ικανοτητες να κανει ολα τα παραπανω σε ενα φρεναρισμα πανικου να κανονισουμε να μου κανει μαθηματα.
Μπραβο στη Honda και σε οποια αλλη εταιρια μας δινει τη δυνατοτητα να επεκτηνουμε τις ικανοτητες μας εκ του ασφαλους.Τωρα αν μας στερουν λιγο απο την ευχαριστηση,τουλαχιστον βοηθουν στο να διατηρηθει η σωματικη μας ακεραιοτητα.Και νομιζω αυτο μετραει τελικα

*

h.a.balafoutre

Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #73 - : Φεβρουάριος 15, 2009, 04:44:11 μμ »
Βρε εσύ καλά τα λές. Κάπου εκεί θέλω να καταλήξω.

Το γεγονός πως πλέον όλοι αυτοί που αναφέρεις έχουν επιπλέον μια δικαιολογία, του τύπου και 160 άλογα και ABS...κατάλαβες! Και επειδή το ABS στα αυτοκίνητα έχει άλλη χρήση κι άλλη στις μηχανές...κι επειδή έχω οδηγήσει και με ABS μηχανή για τη φανέλα που λέμε...δεν λέω πως είμαι ή είναι χεράδες αυτοί που δεν θέλουν (ενώ έχω γράψει πως τελικά...δεν είναι και ότι ενδεχομένος δεν το θέλω στη μοτοσικλέτα...) το ABS απλώς πιστεύω πως η οδήγηση της μοτοσικλέτας είναι πιο πολύπλοκη ώστε ένα ABS να μας σώσει...που σίγουρα σε κάποιες (κι αυτές κατά την άποψή μου περιόγραψα) περιπτώσεις μπορεί και να είναι ή όχι χρήσιμο και λέω πως στην οδήγηση έχω τόσα άλλα πράγματα να σκεφτώ ώστε να προλάβω μια στραβή που θα τη γλύτωνα με το ABS.

Δεν ξέρω αν γίνομαι σαφής...και στο τέλος τέλος δεν χρειάζεται να διαβάζετε τα σχόλια για την χονδα αν σας κουράζουν...απλώς εγώ δεν πιστεύω όπως είπα τα δήθεν "Power Of Dreams" όπου εξαντλούν την δύναμή τους στο να παρουσιάζουν το δικό τους ABS ως άλλο viagra...και σίγουρα το γεγονός που σε ορισμένα πράγματα "για την ασφάλειά μας" μας φορτώνουν τις μηχανές χωρίς να μας ρωτάνε.


[/quote
Κατ αρχας ειτε μιλαμε για αυτοκινητο ειτε για μηχανη το ABS κανει τα ιδια πραγματα.Δηλαδη:
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΤΙΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ

ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ: η πιο σημαντική ιδιότητα που πρέπει να έχει ένα σύστημα πέδησης είναι να σταματά το αυτοκίνητο με τον πιο γρήγορο και αποδοτικό τρόπο σε οποιαδήποτε απρόβλεπτη συνθήκη• αυτή η ιδιότητα επιβάλλει τη διατήρηση της κατάστασης κύλισης των ελαστικών, καθώς και, για λόγους σχεδιασμού, της δύναμης φρεναρίσματος που εφαρμόζεται επάνω στα τακάκια είτε είναι υπερβολική σε σχέση με το βάρος κατά την πορεία είτε με τους συνηθισμένους συντελεστές πρόσφυσης• με το σύστημα πέδησης σε άριστη απόδοση, μία επιπλέον βελτίωση του φρεναρίσματος μπορεί να επιτευχθεί μόνο επιδρώντας επάνω στα χαρακτηριστικά τριβής του ελαστικού ή στην ποιότητα του οδοστρώματος• ωστόσο ακόμα και όταν υπάρχουν αυτές οι άριστες συνθήκες, δεν εξασφαλίζεται η απόλυτη ασφάλεια του φρεναρίσματος εφόσον πρέπει να αντιμετωπιστούν κρίσιμες συνθήκες όπως οι παρακάτω.
ΧΑΜΗΛΗ ΠΡΟΣΦΥΣΗ: αυτή η κατάσταση, που οφείλεται στις συνθήκες του οδοστρώματος, όπως ένας βρεγμένος δρόμος, με πάγο ή με χαλίκια, αναγκάζει τον οδηγό να κόψει τη δράση του φρεναρίσματος έτσι ώστε να εμποδιστεί το μερικό μπλοκάρισμα ενός ή περισσότερων τροχών, με την πιθανότητα επικίνδυνων πλευρικών ολισθήσεων ή γλιστρημάτων. 
ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΠΙΕΣΗ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΤΟΥ ΦΡΕΝΟΥ: προφανώς ακόμα και σε αυτές τις συνθήκες συμβαίνει το μπλοκάρισμα των τροχών• αν μπλοκάρουν οι μπροστινοί τροχοί υπάρχει απώλεια της κατεύθυνσης του αυτοκινήτου (στην πραγματικότητα υπάρχει μία έντονη μείωση της εγκάρσιας πρόσφυσης), ενώ αν μπλοκάρουν οι πίσω δημιουργείται σίγουρα μία επικίνδυνη πλαγιολίσθηση με την ανάπτυξη του φαινόμενου κεφαλή-ουρά.
ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ ΣΕ ΣΤΡΟΦΗ, ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΑΠΟ ΠΑΝΙΚΟ: και στις δύο παραπάνω καταστάσεις η απώλεια της πρόσφυσης των τροχών προκαλεί την απώλεια της κατεύθυνσης του αυτοκινήτου που δεν μπορεί πλέον να διατρέξει μία στροφή με το σωστό τρόπο ούτε μπορεί να αποφύγει το εμπόδιο.
ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ABS: για να ξεπεραστούν όλες αυτές οι κρίσιμες καταστάσεις, υπάρχει βοηθητικά ένα σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών, δηλαδή μία διάταξη που, όταν εισάγεται στο σύστημα πέδησης, εμποδίζει το μπλοκάρισμα των τροχών όταν η πίεση ενεργοποίησης των φρένων είναι υπερβολική σε σχέση την πρόσφυση ελαστικού-εδάφους• η διάταξη αξιοποιεί στο μέγιστο την πρόσφυση του ελαστικού, αλλά δεν αυξάνει την πρόσφυση του ελαστικού• το σύστημα ABS εξασφαλίζει τη δυνατότητα κατεύθυνσης του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος, τη σταθερότητα του αυτοκινήτου και τη βελτίωση των αποστάσεων φρεναρίσματος• το σύστημα ABS δε μειώνει τις αποστάσεις φρεναρίσματος, αλλά βελτιώνει το φρενάρισμα χρησιμοποιώντας όλη τη διαθέσιμη πρόσφυση και εμποδίζοντας έτσι, το μπλοκάρισμα των τροχών που αναπόφευκτα θα υπήρχε με την επιμήκυνση του φρεναρίσματος.
Η ενσωμάτωση του συστήματος ABS στο παραδοσιακό σύστημα πέδησης, επιτρέπει στον οδηγό, στην περίπτωση βλάβης του ABS, να μπορεί ακόμα να πραγματοποιήσει το φρενάρισμα με τον παραδοσιακό τρόπο• από την άλλη πλευρά η ύπαρξη μίας βλάβης στο σύστημα του ABS, που εντοπίζεται από τη μονάδα ελέγχου, προκαλεί την άμεση και πλήρη απενεργοποίηση του ίδιου του συστήματος.
Αν καποιος νομιζει οτι μπορει με τις οδηγικες του ικανοτητες να κανει ολα τα παραπανω σε ενα φρεναρισμα πανικου να κανονισουμε να μου κανει μαθηματα.
Μπραβο στη Honda και σε οποια αλλη εταιρια μας δινει τη δυνατοτητα να επεκτηνουμε τις ικανοτητες μας εκ του ασφαλους.Τωρα αν μας στερουν λιγο απο την ευχαριστηση,τουλαχιστον βοηθουν στο να διατηρηθει η σωματικη μας ακεραιοτητα.Και νομιζω αυτο μετραει τελικα

Να συμπεράνω πως συμφωνείς με αυτό που έκανες copy-paste? Πηγή? Δεν πιστεύω να θες κι απάντηση?

*

zlionakis

Απ: HONDA CBR 1000 ABS
« Απάντηση #74 - : Φεβρουάριος 15, 2009, 05:34:32 μμ »
Το κουρασατε λιγακι το θεμα.....

Ξερουμε τι κανουν τα συστηματακια....το θεμα είναι το CBR 1000 ABS...

εχει κανεις να απαντησει για το συγκεκριμένο??

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης