0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κάτι είχα ακούσει παλιά για "ξεκούραση¨της ανάρτησης, αλλά ισχύει κάτι τέτοιο; Υπάρχει κάτι άλλο;
Το διπλο σταντ περα απο οσα ειπαν τα παιδια για μενα ειναι βασικα θεμα ασφαλειας στην σταθμευση της μοτοσικλετας
Ειναι εδω και καμποσο καιρο που εχω βαλει το κεντρικο.Βασικα,αυτα που ενεφερες ειναι και τα σημαντικοτερα (ξεκουραση αναρτησης και ευκολια οταν βαζουμε spray στην αλυσιδα?.Απο εκει και περα μια το οπτικο,καθως οταν εινα στο διπλο εινα πολυ πιο "μαχημη" κατα την γνωμη μου,μια η αυκολια στο πλυσιμο και μια η ευκολια σε φορτωμα-ξεφορτωμα κυριως οταν εχεις και πλαινες βαλιτσες,ειναι καποια απο τα πραγματα που κανουν πιο ευκλη και ωραια την ζωη σου.Απο την αλλη εχεις και το μειονεκτημα οτι λογω του οτι μειωνεται το υψος της μηχανης απο το εδαφος μπορει να σου δημιουργησει προβληματα σε αναβαση πεζοδρομιου και σε OFF καταστασεις.Εμενα προσωπικα δεν μου εχει δημιουργησει κανενα προβλημα μεχρι τωρα σε τετοιες καταστασεις.Η επιλογη ειναι σιγουρα δικια σου.Εγω παντωε δεν το εχω μετανοιωσει.Την γουσταω τρελα οταν την βλεπω να στεκεται στο διπλο...
Παράθεση από: GFiotakis στις Φεβρουάριος 22, 2007, 03:20:54 πμΤο διπλο σταντ περα απο οσα ειπαν τα παιδια για μενα ειναι βασικα θεμα ασφαλειας στην σταθμευση της μοτοσικλεταςΕννοείς ότι είναι δυσκολότερο να φέρει τούμπα;Πάντως στο καράβι νομίζω ότι είναι ασφαλέστερο το πλάγιασμα προς τον τοίχο και δέσιμο με τον τοίχο. Δεν πέφτει με τίποτα. Προς τη μία μεριά το κρατάει το σκοινί και προς την άλλη το στάντ. Τι λέτε;
Προσωπικα για μενα δεν τιθεται τοσο θεμα στηριξης σε περιεργα εδαφη....
αυτο που διευκολυνει ειναι το παρκαρισμα το νυχτερινο δηλαδη το πολυωρο, επισης αν το σκαλιζεις λιγο και μονος σου ειναι πολυ ευκολοτερο να κανεις καποιες εργασιες και μην ξεχναμε και το θεμα της προκας, η επισκευη ενος σκασμενου ελαστικου ειναι σαφως ευκολοτερη...
Τελος για το μοτερ εχω ακουσει οτι οταν ειναι ζεστο και το βαλεις στο πλαγιο ολη η θερμοκρασια του λαδιου μαζευεται στην αριστερη πλευρα με αποτελεσμα να επιβαρυνεται η αριστερη τσιμουχα ενω στο διπλο το λαδι και κατα συνεπεια η θερμοκρασι μοιραζεται.
Παράθεση από: Haritos στις Φεβρουάριος 22, 2007, 11:01:17 πμΤελος για το μοτερ εχω ακουσει οτι οταν ειναι ζεστο και το βαλεις στο πλαγιο ολη η θερμοκρασια του λαδιου μαζευεται στην αριστερη πλευρα με αποτελεσμα να επιβαρυνεται η αριστερη τσιμουχα ενω στο διπλο το λαδι και κατα συνεπεια η θερμοκρασι μοιραζεται.Κρατώντας μια πισινή λόγω Bill, το συγκεκριμένο tip μου φαίνεται τελείως αρκούδα...(αν ήταν έτσι ότι μοτοσυκλέττα που δεν έχει κεντρικό θα είχε πρόβλημα με τις αριστερές τσιμούχες)
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι