0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος anatil

  • *****
  • 366
  • Φύλο: Άντρας
  • Ca2(PO4)3. Σκέτη χημεία
    • http://6974978406
  • Αντιδράσεις: 0
KΡΥΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
« - : Ιούλιος 19, 2008, 04:25:33 μμ »
Με αφορμή ένα μεγαλοπρεπέστατο σπινιάρισμα γράφω κάτι που ήθελα από πολύ καιρό.

Στο Κάπο φοράω τα Michelin Anakee με δείκτη ταχύτατας V ,όπως ορίζει ο κατασκευαστής.

Αυτά τα ελαστικά κοστίζουν καμιά 10ριά ευρώ πιο πολύ από τα αντίστοιχα με δείκτη Η γιατί περιέχουν μεγαλύτερο ποσοστό πυριτίου.

Τί το θέλουμε όμως το επιπλέον πυρίτιο;Πολύ περιληπτικά το εξτρά πυρίτιο βοηθά το ελαστικό να ζεσταίνεται λιγότερο σε ψηλές και παρατεταμένες ταχύτητες της τάξης των 200+ κλμ.

Πόσοι όμως πηγαίνουν με ένα ον-οφ με 200 κλμ/ω για πάνω από 2 λεπτά πχ

Γιατί το μεγάλο μειονέκτημα αυτού του ελαστικού είναι ακριβώς οτι αργεί πολυ-μα πάρα πολύ -να ζεσταθεί μέσα στην πόλη.
Θα έλεγα οτι για να αρχίσω να πλαγιάζω τη μηχανή χρειάζεται τουλάχιστον 3-4 κλμ με μια ταχύτητα της τάξης των 60+ για να μη γλυστράω.Ευχαριστώ πολύ-έχω ήδη φτάσει στη δουλειά...

Και μιλάω για ξερό γλίστρημα σα να φοράω ρόδα κάρου-ξύλινη,ήτοι:

1.Σπινιάρισμα από εκκίνηση,παρά την προοδευτικότητα στη χρήση συμπλέκτη.Αν δε πατάω σε ζέβρα νομίζουν οτι κάνω burnout,το ελάστικό απλά δεν έχει πρόσφυση.

2.Μπλοκάρισμα μπροστινού και...¨αντε γεια ακόμη και με το ΑΒS σε λειτουργία.Ειδικά αν έχω το τιμόνι στριμμένο και φρενάρω στα πρώτα 500 μ το παραπάνω φαινόμενο είναι σίγουρο οτι θα συμβεί.Ουκ ολίγες φορές κόντεψα μέσα στο νοσοκομείο και μέχρι να βγω Μεσογείων να γινω χαλκομανία σε προφυλακτηρα προπορευόμενου αυτοκινήτου με 40 κλμετράκια γιατί απλά δε σταματά η μηχανή.

Ρωτάω λοιπόν
1.Μήπως θα ήταν καλύτερα να βάζουμε ελαστικά με δείκτη Η στο Κάπο;
  Είναι πιο ετοιμοπαράδοτα,σχεδόν πάντα πιο φρέσκα-να αναφέρω οτι ελαστικά V κάτω των 14 μηνών δεν βρήκα σε κανέναν από τους 52 αντιπροσώπους της Μισελέν που πήρα (ναι 52,έναν έναν από τη λίστα της εταιρείας) και τελικά αν κινούμαστε και στην πόλη πιο κατάλληλα,ειδικά το χειμώνα.

Παρακάλω καταθ΄έστε απόψεις σχετικά με το πόσο γρήγορα ζεσταίνονται τα ελαστικά στη μηχανή σας και αν αυτό έχει επηρρεάσει την ασφάλεια σας.


Ca2(PO4)3(NO)x-RD. Xημεία.

*

davide

Απ: KΡΥΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
« Απάντηση #1 - : Ιούλιος 19, 2008, 04:56:02 μμ »
Ειδικά για την χρήση που του κάνεις, ο δείκτης Η (για ταχύτητες ως 210χ.α.ω) είναι μια χαρά. :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: KΡΥΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
« Απάντηση #2 - : Ιούλιος 19, 2008, 05:15:54 μμ »
Ο δείκτης ταχύτητας δείχνει ουσιαστικά τη μέγιστη ταχύτητα με την οποία μπορεί να ταξιδεύει ένα ελαστικό για πολλή ώρα (άλλοι λένε 10 λεπτά, η Bridgestone λεει 1 ώρα), υπό πλήρες φορτίο. Αφορά ΚΥΡΙΩΣ την αντοχή του σκελετού του και δευτερευόντως (και όχι πάντα) παράγοντες όπως η σύσταση της γόμας του ή το βάθος πέλματος. Αυτό σημαίνει ότι ένα λάστιχο V μπορεί να είναι λίγο πιο σκληρό (λιγότερο ενδοτικό) στις λακκούβες σε σχέση με ένα H (στην ίδια πίεση), ενώ μπορεί να ζεσταίνεται και λίγο πιο δύσκολα, είτε λόγω γόμας (στις μικρές ταχύτητες) είτε λόγω σχετικά μειωμένων παραμορφώσεων στις υψηλές ταχύτητες. Όμως οι διαφορές είναι μικρές και είναι υπερβολή να λέμε "το V δε ζεσταίνεται με τίποτα" ενώ "το H ζεσταίνεται εύκολα". Άλλωστε καμιά εταιρία δεν θα έβγαζε ένα λάστιχο το οποίο, προκειμένου να αντέχει πάνω από τα 210χ.α.ω θα ήταν σκοτώστρα στις πιο χαμηλές ταχύτητες, όπου γίνεται και το 99% της χρήσης του.

Το μεγαλύτερο κόστος των V σε σχέση με τα H προκύπτει από τις ενισχύεις του σκελετού, ενώ δεν αποκλείεται να παίζονται και εμπορικά παιχνίδια του τύπου "ας τσεπώσουμε κάτι παραπάνω από κείνους που θέλουν να νιώθουν...γρήγοροι!". Το ποσοστό του πυριτίου στη γόμα δε νομίζω να μεταβάλλεται με το δείκτη ταχύτητας (αλήθεια, αυτό ποιος στο είπε;). Για την ιστορία, το πυρίτιο χρησιμοποιείται ώστε να μειώνεται η αντίσταση κύλισης του ελαστικού, χωρίς να μειώνεται αντιστοίχως και η πρόσφυσή του. Συν τοις αλλοις, το πυρίτιο βελτιώνει το κράτημα στο βρεγμένο.

Για τη χάλια συμπεριφορά των ελαστικών σου θα πρέπει να κατηγορήσεις κυρίως την ηλικία τους, τη φθορά τους και τους άθλιους καλοκαιρινούς δρόμους μας. Όχι πως αποκλείεται ο δείκτης V να παίζει κι αυτός το ρόλο του - όμως δεν είναι πρωταρχικός. Σημείωσε επίσης ότι οι υψηλές πιέσεις καθυστερούν το ζέσταμα των ελαστικών.
Masquerade

*

davide

Απ: KΡΥΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
« Απάντηση #3 - : Ιούλιος 19, 2008, 05:22:21 μμ »
Συν τοις αλλοις, το πυρίτιο βελτιώνει το κράτημα στο βρεγμένο.

Νομίζω ότι το σιλίκιο παίζει τον ουσιαστικότερο ρόλο στο βρεγμένο, αλλά και στην πρόσφυση στις χαμηλές θερμοκρασίες.

*

Αποσυνδεδεμένος mak74

  • ***
  • 183
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: KΡΥΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
« Απάντηση #4 - : Ιούλιος 19, 2008, 08:03:38 μμ »
Το ποσοστό του πυριτίου στη γόμα δε νομίζω να μεταβάλλεται με το δείκτη ταχύτητας (αλήθεια, αυτό ποιος στο είπε;). Για την ιστορία, το πυρίτιο χρησιμοποιείται ώστε να μειώνεται η αντίσταση κύλισης του ελαστικού, χωρίς να μειώνεται αντιστοίχως και η πρόσφυσή του. Συν τοις αλλοις, το πυρίτιο βελτιώνει το κράτημα στο βρεγμένο.


+10000000
Μηπως να δοκιμαζες και καμια αλλη μαρκα; :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: KΡΥΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
« Απάντηση #5 - : Ιούλιος 19, 2008, 08:29:10 μμ »
Ο δείκτης ταχύτητας δείχνει ουσιαστικά τη μέγιστη ταχύτητα με την οποία μπορεί να ταξιδεύει ένα ελαστικό για πολλή ώρα (άλλοι λένε 10 λεπτά, η Bridgestone λεει 1 ώρα), υπό πλήρες φορτίο. Αφορά ΚΥΡΙΩΣ την αντοχή του σκελετού του και δευτερευόντως (και όχι πάντα) παράγοντες όπως η σύσταση της γόμας του ή το βάθος πέλματος. Αυτό σημαίνει ότι ένα λάστιχο V μπορεί να είναι λίγο πιο σκληρό (λιγότερο ενδοτικό) στις λακκούβες σε σχέση με ένα H (στην ίδια πίεση), ενώ μπορεί να ζεσταίνεται και λίγο πιο δύσκολα, είτε λόγω γόμας (στις μικρές ταχύτητες) είτε λόγω σχετικά μειωμένων παραμορφώσεων στις υψηλές ταχύτητες. Όμως οι διαφορές είναι μικρές και είναι υπερβολή να λέμε "το V δε ζεσταίνεται με τίποτα" ενώ "το H ζεσταίνεται εύκολα". Άλλωστε καμιά εταιρία δεν θα έβγαζε ένα λάστιχο το οποίο, προκειμένου να αντέχει πάνω από τα 210χ.α.ω θα ήταν σκοτώστρα στις πιο χαμηλές ταχύτητες, όπου γίνεται και το 99% της χρήσης του.

Το μεγαλύτερο κόστος των V σε σχέση με τα H προκύπτει από τις ενισχύεις του σκελετού, ενώ δεν αποκλείεται να παίζονται και εμπορικά παιχνίδια του τύπου "ας τσεπώσουμε κάτι παραπάνω από κείνους που θέλουν να νιώθουν...γρήγοροι!". Το ποσοστό του πυριτίου στη γόμα δε νομίζω να μεταβάλλεται με το δείκτη ταχύτητας (αλήθεια, αυτό ποιος στο είπε;). Για την ιστορία, το πυρίτιο χρησιμοποιείται ώστε να μειώνεται η αντίσταση κύλισης του ελαστικού, χωρίς να μειώνεται αντιστοίχως και η πρόσφυσή του. Συν τοις αλλοις, το πυρίτιο βελτιώνει το κράτημα στο βρεγμένο.

Για τη χάλια συμπεριφορά των ελαστικών σου θα πρέπει να κατηγορήσεις κυρίως την ηλικία τους, τη φθορά τους και τους άθλιους καλοκαιρινούς δρόμους μας. Όχι πως αποκλείεται ο δείκτης V να παίζει κι αυτός το ρόλο του - όμως δεν είναι πρωταρχικός. Σημείωσε επίσης ότι οι υψηλές πιέσεις καθυστερούν το ζέσταμα των ελαστικών.
+1000




 :bye: :bye:


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Αποσυνδεδεμένος SKIER

  • *****
  • 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 '97
  • Αντιδράσεις: +15
Απ: KΡΥΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
« Απάντηση #6 - : Ιούλιος 19, 2008, 08:49:45 μμ »
(Si)likon=Πυριτιο   ;)
All i want from my birthday is another birthday...

*

Αποσυνδεδεμένος Ευθύμης

  • *******
  • 1310
  • Φύλο: Άντρας
  • Capoτε...
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: KΡΥΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
« Απάντηση #7 - : Ιούλιος 20, 2008, 11:43:38 πμ »
Με αφορμή ένα μεγαλοπρεπέστατο σπινιάρισμα γράφω κάτι που ήθελα από πολύ καιρό.

Στο Κάπο φοράω τα Michelin Anakee με δείκτη ταχύτατας V ,όπως ορίζει ο κατασκευαστής.




 Εγω παντως Τηλεμαχε απο τοτε που αλλαξα απο H σε V ειμαι πιο ευχαριστημενος...
Βεβαια τα προηγουμενα ελαστικα μου ηταν κατι dunlop(που δεν θελω να θυμαμαι)
Και τωρα φοραω Bridgestone bw...Η αληθεια ειναι οτι χρειαζονται λιγο ζεσταμα
αλλα η αποδοση τους ειναι σαφως καλυτερη απο τα προηγουμενα με δεικτη H...

...Νομιζω οτι παιζει ρολο και το βαρος της μοτο για τον δεικτη ταχυτητας-θερμοκρασιας
αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος... :ohyes: :ohyes: :ohyes:

             :bye: :bye: :bye: :bye:
...Καί επιστροφή στη φύση!!!

*

GiorgioT

Απ: KΡΥΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
« Απάντηση #8 - : Ιούλιος 30, 2008, 12:58:30 πμ »
Το πρόβλημα που αναφέρεις, αν και δε μπορώ να σου δώσω εμπεριστατωμένη απάντηση (που πάντως έδωσαν 1-2 παιδιά πιο πάνω), μου φαίνεται πως είναι κάπως υπερβολικό να οφείλετε μόνο στις διαφορές που προκύπτουν από την προβλεπόμενη χρήση των ελαστικών.

Ειδικά όταν λες πως τα V είναι ουσιαστικά επικίνδυνα για χρήση στο δρόμο στα πρώτα χιλιόμετρα (και 3-4 δεν είναι μικρή απόσταση). Πιστεύω πως μια εταιρία δε θα έβγαζε τέτοιο ελαστικό, δηλαδή τι θα πρέπει να κάνει ο αναβάτης, να αλλάζει λάστιχα όποτε θέλει να πάει γρήγορα? Λάστιχα είναι, όχι μπαγκαζιέρες να τις βάλεις για ταξίδι.

Τώρα βέβαια στους ελληνικούς δρόμους πολλά γίνονται, αλλά το θέμα είναι πως τότε και τα H θα παρουσίαζαν σημαντικά προβλήματα, έστω σε μικρότερο βαθμό από τα άλλα.

Αν δεν είναι φθαρμένα, που δε το βλέπω πιθανό διότι για να το ψάχνεις το θέμα πάει να πει πως προσέχεις τη μηχανή σου, μήπως είχαν κάποιο ελλάτωμα εκ κατασκευής? Είναι δηλαδή το 1ο ζευγάρι τέτοια ελαστικά που φόρεσες, ή το έχεις παρατηρήσει και σε άλλα V που είχες στη μηχανή σου πριν?

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης