χεραιτω το φορουμ,,,, αν και κατοχος ενος tuono εδω και 2 χρονια είμαι απλος αναγνωστης ολο αυτο το διαστημα,,, θα αναφερω και εγω το ιδιο "προβλημα" με τα υγρα του συμπλεχτη καθως αναγκασα τον μηχανικο που το πηγαινα τοτε να τα αλλαξει χωρις να υπαρχει ουσιαστικος λογος απο οτι καταλαβα αργοτερα, καθως μετα απο 500 km τα υγρα επανηλθαν στην προηγουμενη κατασταση τους.... δηλαδη μαυρα..... τοτε ειχα πειστει οτι με κοροιδεψε και αλλαξε μονο το υγρο που βρισκόταν στο δοχειο και οχι ολα τα υγρα απο το κυκλωμα..... αλλα με τις επομενες αλλαγες (οι οποιες ηταν στα καθορισμενα απο την αντιπροσωπεια διαστηματα) ειδα οτι αρχισαν να μαυριζουν ολο και πιο αργα, ολο και πιο λιγο. αυτο βεβαια δεν αποριπτει τον προηγουμενο συλλογισμο μου καθως φανταζομαι αλλη διαδικασια ειναι να αλλαξεις ολα τα υγρα και απο θεμα χρονου και μονο και αλλη να τραβηξεις με μια συριγγα ενα μερος των υγρων και να το συμληρωσεις με καινουργιο.....