Εκει που πηγαινω ωραια και καλα (ευτυχως μονος και με χαμηλη ταχυτητα) σβηνει/νεκρωνει το μηχανακι εντελως και *ενεργοποιειτε ο συναγερμος.
Κανω δεξια παταω το κουμπακι και σταματαει να βουιζει ο συναγερμος,
γυρναω κλειδι, ουτε ενδειξεις ουτε τιποτα.Το μονο που δουλευε ηταν η οπλιση/αφοπλιση του συναγερμου (χαρακτηριστικο "μπιπ" και αναβοσβημα των φλας).
Παιρνω τηλεφωνο τον μαστορα και μου λεει οτι "κλειδωσε ο συναγερμος" να βγαλω τις φυσες του απο την μπαταρια->
Ανοιγω σελα και βλεπω οτι παρεβαλετε στις φυσες και παιρνει ρευμα απο κει.
Ξεσυνδεω την μπαταρια->τιποτα
Ξεσυνδεω τις φυσες του συναγερμου(και προφανως τις ξανασυνδεω μεταξυ τους -χωρις τον συναγερμο-)->κατι γουργουριζει στο καντραν και ανεβοκατεβαινει η βελονα του στροφομετρου-> αλλα και παλι τα παντα νεκρα.
Ξαναβαζωβγαζω πολους μπαταριας-> τιποτα διαφορετικο
Ξανασυνδεω το συναγερμο-> δεν ακουει ουτε στο χειριστηριο..
2*Παραταω το μηχανακι και φευγω.
Υπαρχει κατι αλλο που μπορω να κανω για να μην μεινει το μηχανακι στην μεση του πουθενα σ/κ?
*Ο συναγερμος-εργοστασιακος- οπλιζε/αφοπλιζε(δεν επαιρνε μπροστα εαν δεν τον αφοπλιζες) εδω και κανενα τετραμηνο αλλα δεν χτυπουσε σειρηνα ακομα και να χοροπηδουσες στο μηχανακι.
2* Εχω οδικη, αλλα μιας και συνεβηκαν ολα αυτα 19:30 σημερα παρασκευη και ο μαστορας ειναι 30χλμ μακρια και κλειστος Σ/Κ δεν μπηκα στον κοπο να παρω(που να τους ελεγα να το πανε?).