APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Τεχνικά θέματα για όλους => Μήνυμα ξεκίνησε από: cyberpunk στις Ιούνιος 02, 2008, 02:48:58 μμ
-
οι περισσότεροι από εμάς θεωρούν ότι προσφέρουν ασφάλεια
σε όλα τα μηχανάκια μου ως τώρα έβαζα πάντοτε μανιτάρια απλά για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
είναι όμως έτσι ? Μήπως τα μανιτάρια μπορούν να σε βάλουν σε μεγάλους μπελάδες ?
στα μέγαρα πριν 2 χρόνια περίπου είδα μια τούμπα ενός Ζ 1000 που προκλήθηκε από γλίστρημα μπροστινού, οκ είπε το παιδί και μέτρησε τα σημάδια της καλής του. Ντεπόζιτο οκ.. εξάτμισητη φάγαμε αλλά οκ, γενικά λίγα πράγματα .. πάλι καλά που είχα μανιτάρια ... είπε..., ένας πιο προσεκτικός κοιτώντας το μηχανάκι (Ζ1000) αναφώνησε "ΩΩΩΧ" και έδειξε το πλαίσιο το οποίο είχε στραβώσει από τη βίδα του μανιταριού. Αυτή είναι η μια από τις πολλές περιπτώσεις και ιστορίες που σίγουρα όλοι ακούμε οτι κάγκελα και μανιτάρια έχουν κάνει χοντρή ζημιά σε μηχανάκια, ο κολλητός μου έπεσε σταματημένος και έσπασε το (ψεύτικο) χωροδηκτιωμα του VSTROM του, και ένας γείτονας από μανιτάρια έκλαψε το block του SP1 του και μια τούμπα του κόστισε το μισό μοτέρ (η βίδα έμπαινε μέσα στον έναν κύλινδρο όπως και στο tuono) και μη μπορώντας να αποσβέσει τη δύναμη έκανε ζημιά στο κύλινδρο και μετακινώντας το κύλινδρο έκανε και ζημιά στο κάρτερ .
στο tuono λοιπόν αποφάσισα να μην βάλω μανιτάρια προτιμώ να πληρώσω πλαστικά παρά να τρέχω και να κλαίω.
Θα βάλω όμως σίγουρα τα μικρά μανιτάρια που μπαίνουν στο πιρούνι και στο ψαλίδι που δε μπορούν να κάνουν ζημιά.
θα ήθελα να ακούσω και τις γνώμες σας , μήπως είμαι υπερβολικός και απλά έτυχε ?
αυτές τις 3 ιστορίες τις έχω ζήσει και δεν αμφισβητούνται.Το θέμα είναι ότι έχω ακούσει άπειρες ιστορίες από κόσμο που
"θάβει" τα μανιτάρια / κάγκελα. (ίσως κάνω το βράδυ post και με photos απο το v-strom μιας και είναι πρόσφατο)
Βασίλης
-
Έτσι που το θέτεις σωστό ακούγεται αλλά νομίζω ότι τα κάγκελα είναι σε άλλη κατηγορία εφόσον βέβαια είναι τα σωστά για το σωστό μοντέλο.
Προσωπικά τα κάγκελα μου γλύτωσαν τα γόνατα σε μετωπική σύγκρουση, οπότε σύγκριση με μανιτάρια δεν μπορεί να γίνει μια κι αυτά, τα δεύτερα, είναι για να προφυλάσσουν κατα 90% μόνο την μηχανή κι όχι τον αναβάτη.
-
τα κάγκελα στο vstrom ήταν suzuki αλλά αυτό που είπες είναι σημαντικό αν με έσωζαν τα κάγκελα χέστηκα για το μηχανάκι
σίδερα είναι
-
ωχ, μη μου λες τετοια γιατι ειμαι ετοιμος να παραγγειλω κομπλε το σετ της R&G :dry:
το βεβαιο ειναι οτι προστατευουν τρομερα απο βλαβες που προκαλουνται σε χαζοπτωσεις εν σταση ή γενικά συσρσίματα με μικρή ταχύτητα. Εκει πραγματικα κλαις με μαυρο δακρυ χωρις μανιταρια ενω με μανιταρια κλαις μονο αυτα το πολυ πολυ. Στις πολυ αγριες πτωσεις ίσως και να κανουν κακο οπως πολυ σωστα ειπες, αναλογα με τη γωνια , την ταχυτητα, την ορμη και ολα τα σχετικα.
-
ωχ, μη μου λες τετοια γιατι ειμαι ετοιμος να παραγγειλω κομπλε το σετ της R&G :dry:
το βεβαιο ειναι οτι προστατευουν τρομερα απο βλαβες που προκαλουνται σε χαζοπτωσεις εν σταση ή γενικά συσρσίματα με μικρή ταχύτητα. Εκει πραγματικα κλαις με μαυρο δακρυ χωρις μανιταρια ενω με μανιταρια κλαις μονο αυτα το πολυ πολυ. Στις πολυ αγριες πτωσεις ίσως και να κανουν κακο οπως πολυ σωστα ειπες, αναλογα με τη γωνια , την ταχυτητα, την ορμη και ολα τα σχετικα.
αν τα μανιτάρια είναι σωστά (R&G) έχεις λίγες πιθανότητες να σου κάνουν τα ίδια ζημιά
στα R&G πρέπει να κόψεις λίγο πλαστικό
της Aprilia είναι με αποστάτες δεν κόβεις τίποτα αλλά έχω μάθει από φίλο ότι δεν κάνουν και ιδιαίτερη δουλειά
βέβαια έπρεπε να πάθει για να μάθει
και εγώ RG φοράω
-
τα μανιτάρια του δικού μου (μαμά) είναι διακοσμητικά!!!!!!!
με εχουν σώσει από πτώσεις από τη στέκα αλλά την αποφράδα εκείνη ημέρα απλά λίγησε η βάση του μανιταριού από την κόλληση και ήταν σαν να μην υπήρχε καθόλου και στα υπόψιν ότι η πτώση ήταν πολύ " απαλή"!!!!! από υδρολισθηση με άφησε κάτω τόσο απαλά που ούτε μελανιά δεν έκανα!!!!! :ohyes: :ohyes:
-
κι εγω στο tuono r&g φοραω..
στο tdm που ειχα με μια πτωση με 40χλ/ω ραγισε το πλαισιο χωρις να φοραω καγκελα η μανιταρια :(
-
υπάρχει κανένα link για R&G για το παλιό ?????
-
υπάρχει κανένα link για R&G για το παλιό ?????
για ψάξε εδώ (http://www.rg-racing.com/)
-
υπάρχει κανένα link για R&G για το παλιό ?????
ετοιμος...
http://www.rg-racing.com/browseBike/Aprilia/Tuono/2004.aspx
-
Ok thanks :bye: :bye: :bye:
-
http://cgi.ebay.co.uk/APRILIA-TUONO-CRASH-MUSHROOMS-FULL-SET-OF-8-INC-BOBBINS_W0QQitemZ330230030503QQihZ014QQcategoryZ78417QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
δες εδω.
το κλου της υποθεσης, περα απο τα συνηθισμενα (των τροχων) ειναι οτι αντικαθιστα τα μαμισια με αλλα ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ που βιδωνουν στην ιδια βαση.
Απο αυτον αγορασα τα δικα μου, αριστη ποιοτητα αν δεν σε πειραζει το no name...
Απο τιμη, αν βρεις φθηνοτερα πες μου :D
-
...αν το μανιτάρι είναι της προκοπής, δηλαδή κατασκευάζεται από σοβαρές εταιρίες (π.χ. R&G, Lightech, Valtermoto), τότε έχει νόημα.
-
Η εμπειρία μου απ΄την πτώση στα Μέγαρα έδειξε ότι αν δεν είχα ΚΑΛΑ μανιτάρια η ζημιά θα ήταν μεγάλη. Προσωπικά δεν εμπιστεύομαι ανώνυμα μανιτάρια ή homemade.
Αν είναι πολύ άκαμπτα μπορεί να κάνουν μεγαλύτερη ζημιά, αν δεν είναι άκαμπτα (aprilia πχ) δεν κάνουν τίποτα. Όταν έπεσα το Tuono φόραγε R&G όπως και τώρα. Δεν ξέρω με πόσα χλμ έπεσα αλλά δεν ήταν λίγα (έξοδος Κ9).
Το RG έλιωσε αρκετά και στράβωσε την βίδα του λίγο κρατώντας το μηχανάκι ουσιαστικά άθικτο (γύρισα οδικώς). R&G και Woodcraft είναι ότι καλύτερο μπορείτε να βάλετε στο Tuono. Τα R&G μπορείτε να τα παραγγείλετε και από το moto-market που είναι αντιπρόσωπος. Η τιμή είναι ίδια (ίσως λίγο χαμηλότερη) και μπορείτε να παραγγείλετε και μόνο το ένα, όπως έκανα μετα την πτώση μου εγώ.
-
και ένας γείτονας από μανιτάρια έκλαψε το block του SP1 του και μια τούμπα του κόστισε το μισό μοτέρ (η βίδα έμπαινε μέσα στον έναν κύλινδρο όπως και στο tuono)
Κάνεις λάθος σε αυτό. Καμμιά βίδα δεν μπαίνει στον κύλινδρο του Tuono
-
http://cgi.ebay.co.uk/APRILIA-TUONO-CRASH-MUSHROOMS-FULL-SET-OF-8-INC-BOBBINS_W0QQitemZ330230030503QQihZ014QQcategoryZ78417QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
δες εδω.
το κλου της υποθεσης, περα απο τα συνηθισμενα (των τροχων) ειναι οτι αντικαθιστα τα μαμισια με αλλα ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ που βιδωνουν στην ιδια βαση.
Απο αυτον αγορασα τα δικα μου, αριστη ποιοτητα αν δεν σε πειραζει το no name...
Απο τιμη, αν βρεις φθηνοτερα πες μου :D
αυτά μπαίνουν στις ίδιες βάσεις!!!!
εμένα η βάση στράβωσε. :ohyes: :ohyes:
-
δεν ισιωνει?
με 62Ε παρε ολο το σετ (8 μανιταρια) κ παρε κ μια βαση - το σετακι της R&G ποσο κανει?
Προς Byron, davide:
Τι διαφορα εχει η βαση του αμορτισερ που φτιαξατε σε τορνο η τα μανιταρια που φτιαχνει ο τυπος στο UK, απο το να αγοραζατε την αντιστοιχη βαση απο την evoluzione (αν εβγαινε) η τα μανιταρια τηςR&G?
ειστε σιγουροι οτι τα παραπανω χρηματα που πληρωνετε δεν ειναι για εξοδα διαφημισης, marketing, ποσοστο κερδους του αντιπροσωπου κτλ....Η οτι η R&G ή οποιαδηποτε αλλη εταιρεια δεν δινει φασον τα μανιταρια/αλλα προιοντα της σε καποιον τοπικο κατασκευαστη, ο οποιος παραλληλα πουλαει τα ιδια αλλα Noname με μικροτερη τιμη (για τους παραπανω λογους)?Χωρις αυτο να σημαινει οτι αυτα που πηρα εγω ειναι αυτη η περιπτωση,ε?...
Εν γνωση μου πηρα κατι φθηνο με κινδυνο να μην ειναι ποιοτικο, το ελαβα ομως και ειναι πολυ-πολυ καλα και ποιοτικα, γι'αυτο και τα προτινω. Ευχαριστως, σε καποια συνατηση μας να τα δουμε και να αποφασισουμε αν δικαιολογει η διαφορα τιμης (120Ε το σετ 2 μανιταριων στο motomarket) καποιες υποχωρησεις σε ποιοτητα, αν υπαρχουν!
-
και την εμπιστεύεσαι μετά αν την ισώσεις?????
υπάρχει βάση χωριστά (όχι μαμά γιατί είπαμε είναι της πλάκας)??????
το πρόβλημα στα μαμά δεν είναι στο teflon αλλά στη βάση!!!
-
Η εμπειρία μου απ΄την πτώση στα Μέγαρα έδειξε ότι αν δεν είχα ΚΑΛΑ μανιτάρια η ζημιά θα ήταν μεγάλη. Προσωπικά δεν εμπιστεύομαι ανώνυμα μανιτάρια ή homemade.
Αν είναι πολύ άκαμπτα μπορεί να κάνουν μεγαλύτερη ζημιά, αν δεν είναι άκαμπτα (aprilia πχ) δεν κάνουν τίποτα. Όταν έπεσα το Tuono φόραγε R&G όπως και τώρα. Δεν ξέρω με πόσα χλμ έπεσα αλλά δεν ήταν λίγα (έξοδος Κ9).
Το RG έλιωσε αρκετά και στράβωσε την βίδα του λίγο κρατώντας το μηχανάκι ουσιαστικά άθικτο (γύρισα οδικώς). R&G και Woodcraft είναι ότι καλύτερο μπορείτε να βάλετε στο Tuono. Τα R&G μπορείτε να τα παραγγείλετε και από το moto-market που είναι αντιπρόσωπος. Η τιμή είναι ίδια (ίσως λίγο χαμηλότερη) και μπορείτε να παραγγείλετε και μόνο το ένα, όπως έκανα μετα την πτώση μου εγώ.
είσαι βέβαιος για την τιμη του μοτομαρκετ? Η εμπειρία μου με παραγγελία μανιταριών R&G για το shiver είναι διαφοιρετική. Οχι απλα δεν κοστιζαν λιγοτερο αλλα αντιθέτως κοστιζαν πολυυ περισσοτερο. Ελπιζω στο τουονο να μην ισχυει κατι τετοιο αλλα δεν ειναι λογικο στο ενα μοντελο οι τιμες να ειναι παραπλησιες και στο αλλο πολυ διαφορετικές.
-
νομιζω τοσο μου ειχε πει το παιδι εκει. Δεν θυμαμαι κ ακριβως...
-
Προς Byron, davide:
Τι διαφορα εχει η βαση του αμορτισερ που φτιαξατε σε τορνο η τα μανιταρια που φτιαχνει ο τυπος στο UK, απο το να αγοραζατε την αντιστοιχη βαση απο την evoluzione (αν εβγαινε) η τα μανιταρια τηςR&G?
ειστε σιγουροι οτι τα παραπανω χρηματα που πληρωνετε δεν ειναι για εξοδα διαφημισης, marketing, ποσοστο κερδους του αντιπροσωπου κτλ....Η οτι η R&G ή οποιαδηποτε αλλη εταιρεια δεν δινει φασον τα μανιταρια/αλλα προιοντα της σε καποιον τοπικο κατασκευαστη, ο οποιος παραλληλα πουλαει τα ιδια αλλα Noname με μικροτερη τιμη (για τους παραπανω λογους)?Χωρις αυτο να σημαινει οτι αυτα που πηρα εγω ειναι αυτη η περιπτωση,ε?...
Εν γνωση μου πηρα κατι φθηνο με κινδυνο να μην ειναι ποιοτικο, το ελαβα ομως και ειναι πολυ-πολυ καλα και ποιοτικα, γι'αυτο και τα προτινω. Ευχαριστως, σε καποια συνατηση μας να τα δουμε και να αποφασισουμε αν δικαιολογει η διαφορα τιμης (120Ε το σετ 2 μανιταριων στο motomarket) καποιες υποχωρησεις σε ποιοτητα, αν υπαρχουν!
Αυτά που ανέφερα παραπάνω αφορούν την δική μου γνώμη. Ο καθένας αγοράζει αυτό που θεωρεί ότι τον καλύπτει στις ανάγκες του.
Σε ότι αφορά το ερώτημα σου, είναι σίγουρο ότι μέσα στην τιμή υπάρχουν τα έξοδα R&D, marketing, brand name κλπ, όπως συμβαίνει παντού στο εμπόριο.
Γιαυτό πάμε και τα σκάμε στην dainese, spidi, Bering και όχι στη βιοτεχνία Κουτρούμπα στο Ζεφύρι. Γιαυτό δεν αγοράζουμε Jeep απ΄τη Κίνα και προτιμάμε κάτι που θα έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.
Πιθανόν το no brand name να κάνει εξίσου καλά τη δουλειά του. Προσωπικά έψαξα τα ξένα φόρουμ πριν αγοράσω και όλοι μιλούσαν με τα καλύτερα λόγια για τα R&G και τα woodcraft βάζοντας φωτό απ΄τα αποτελέσματα. Αντίθετα όλοι έλεγαν ότι τα aprilia είναι για τον πέοντα καβάλα.Δεν θεωρώ επομένως ότι τη φήμη τους την αποκτούν τσάμπα.
Εκτός αυτού, είδα πτώση μπροστά μου ενός Tuono με τα aprilia και έπαθα σοκ.Το μανιτάρι γύρισε παράλληλα με τη μηχανή, μιας και η βάση λύγισε 90 μοίρες.
Μακάρι να μπορούσα να τα βρώ απ΄τον τύπο που τα φτιάχνει πριν μπει η στάμπα πάνω αλλά που είναι οέοοοο? ;)
-
ειστε σιγουροι οτι τα παραπανω χρηματα που πληρωνετε δεν ειναι για εξοδα διαφημισης, marketing, ποσοστο κερδους του αντιπροσωπου κτλ....
Μπορεί να είναι και έρευνα, λέω εγώ... :thnk:
Η οτι η R&G ή οποιαδηποτε αλλη εταιρεια δεν δινει φασον τα μανιταρια/αλλα προιοντα της σε καποιον τοπικο κατασκευαστη, ο οποιος παραλληλα πουλαει τα ιδια αλλα Noname με μικροτερη τιμη (για τους παραπανω λογους)?Χωρις αυτο να σημαινει οτι αυτα που πηρα εγω ειναι αυτη η περιπτωση,ε?...
...και θα ζω με την ελπίδα του αν είναι φασόν? :thnk:
Εν γνωση μου πηρα κατι φθηνο με κινδυνο να μην ειναι ποιοτικο, το ελαβα ομως και ειναι πολυ-πολυ καλα και ποιοτικα, γι'αυτο και τα προτινω. Ευχαριστως, σε καποια συνατηση μας να τα δουμε και να αποφασισουμε αν δικαιολογει η διαφορα τιμης (120Ε το σετ 2 μανιταριων στο motomarket) καποιες υποχωρησεις σε ποιοτητα, αν υπαρχουν!
Εν γνώση μου δεν ρισκάρω το μηχανάκι μου. Το ότι είναι 'πολύ-πολύ καλά και ποιοτικά' πως το συμπέρανες? Έπεσες και είδες αποτελέσματα σαν αυτά στο μηχανάκι του Βύρωνα? Ή απλά σου φαίνονται ποιοτικά στην υφή? Ευχαρίστως σε κάποια συνάντηση να το συζητήσουμε το θέμα, αλλά πως θα τα συγκρίνουμε? Μέσω κράς τεστ? :thnk:
Μακάρι τα μανιτάρια που έβαλες να είναι τα καλύτερα του κόσμου και μακάρι να είναι αχρείαστα!
:bye:
-
Αν και δεν εχω εμπειρια απο πτωση :pray: πιστευω οτι ειναι αναλογως το μοντελο αν εχει προβλεψει η εκαστωτε εταιρεια για μανιταρια,ενα πολυ καλο παραδειγμα ειναι το tuono στο οποιο
δεν ποιανει απο οτι ξερω στο κινητηρα.Αναλογως τη πτωση παντα,αν φερει κολοτουμπες δε νομιζω να κανουν πολλα πραγματα.Εγω εβαλα τα lsl τα οποια φαινονται πολυ ποιοτικα,δεν ποιανουν αμεσα στο μοτερ αλλα μεσολαβει μια ατσαλινη βαση που σε περιπτωση πτωσης τρωει τη περισσοτερη δυναμη.Μακαρι να μη τα δοκιμασω ποτε :cry: :bye:
-
κατα την γνωμη μου το να κοπει πλαισιο η ραγισμα κινητηρα αν και δυσκολο ειναι πιθανο. παιζει ρολο η αντοχη του υλικου αν η βιδα που κραταει το μανιταρι ειναι μεγαλυτερης ανθεκτικοτητας απο το σημειο που βιδωνει τοτε γιατι να μην προκαλεσει ζημια?γι αυτο το λογο πιστευω οτι τα μαμα μανιταρια εχουν απλα ενα τσιμπημα και οχι κολλημα κανονικο το προβλημα τους ειναι ομως οτι εινα κοντο το τεφλον και δεν εξεχουν αρκετα απο την μηχανη .το διορθωσα φτιαχνοντας στον τορνο πιο μακρια .τα r&g φαινονται πολυ ανθεκτικα αλλα μηπως αυτο δεν ειναι και τοσο καλο?
-
ακριβως αυτο κανουν και αυτα που πηρα, βιδωνουν στις μαμα βασεις, απλα ειναι μακρυτερα.
Παιδια, κουβεντα κανουμε, ευχομαι να μην χρειαστει να δοκιμασουμε ποιοτητα κ αντοχες. ετσι η κριση του αν ειναι ποιοτικα η οχι παραμενει μονο στο οπτικο μερος...ΟΚ, ο Βυρωνας τα τεσταρε κανονικοτατα :D
Παντως μην πολυμελεταμε τις δοκιμες αντοχης - ειμαι πολυ προσφατος σε αυτες, και ευτυχως αντεξα... :blus:
-
παιδιά το post το έκανα για να ακούσω τις γνώμες για το ναι ή όχι στα μανιτάρια
οι περισσότεροι λένε ναι στα μανιτάρια αρκεί να μην είναι μούφα ένας απλός ελενχος που μπορεί ο καθένας να κάνει στο αν τα μανιτάρια θα κάνουν ζημιά η όχι είναι να δει τις βίδες τους, ατσάλινες βίδες πιθανόν να κάνουν ζημιά ενώ αλουμινένιες μάλλον είναι safe. Τουλάχιστον κάπως έτσι εγώ το καταλαβαίνω.
Vasilis
-
Κουβεντούλα κάνουμε παιδιά. Για το αν είναι χρήσιμα ή όχι, θα έλεγα ότι ναι είναι στους περιστασιακούς βρόντακες :h22:
Αν είχα ένα track bike και έμπαινα συχνότατα στην πίστα, μάλλον σε πολυεστερικά θα κατάληγα και όχι σε μανιτάρια. Στην χρήση που κάνω εγώ στο μηχανάκι μου πιστεύω ότι βοηθούν στο να μην μεγαλώσει η (σίγουρη) ζημιά. Εύχομαι όλοι μας να μείνουμε στο φιλολογικό μέρος της αυζήτησης και να μην ξαναμπούν φωτό σαν αυτές που έβαλα.
Στο τι είναι καλό να βάζουμε το συζητήσαμε παραπάνω, απλά έχει μεγάλη σημασία ΣΕ ΤΙ μηχανάκι θα μπούν. Εχω δει Kawa 600/636 που το μανιτάρι έσπασε την κεφαλή. Στα SP που αναφέρθηκαν παραπάνω υπάρχει όντως θέμα μιας και τα πλαϊνά ψυγεία τοποθετούν τα μανιτάρια σε περίεργο σημείο. Εκεί βέβαια επιλέγεις την ζημιά..... Ψυγεία, τίποτα, μοτέρ....
Στο θέμα το υλικού της βίδας που ανέφερε ο φίλος, μακάρι να ήταν τόσο απλή η απάντηση. Το R&G μου, έχει ατσάλινη βίδα 11mm και γράφει πάνω 8.8 και FF με το πρώτο F να είναι ανεστραμμένο και ανάποδα. Το αναφέρω μπας και κάποιος έχει γνώσεις στα μέταλλα και καταλάβει το υλικό της.
Πάντα όρθιοι και μανιτάρια μόνο στις μακαρονάδες :bye:
-
χεχεχε thumbs up for Byron
-
Πάντα όρθιοι και μανιτάρια μόνο στις μακαρονάδες :bye:
...άντε και στις πίτσες!
:D :D :D
-
Κουβεντούλα κάνουμε παιδιά. Για το αν είναι χρήσιμα ή όχι, θα έλεγα ότι ναι είναι στους περιστασιακούς βρόντακες :h22:
Αν είχα ένα track bike και έμπαινα συχνότατα στην πίστα, μάλλον σε πολυεστερικά θα κατάληγα και όχι σε μανιτάρια. Στην χρήση που κάνω εγώ στο μηχανάκι μου πιστεύω ότι βοηθούν στο να μην μεγαλώσει η (σίγουρη) ζημιά. Εύχομαι όλοι μας να μείνουμε στο φιλολογικό μέρος της αυζήτησης και να μην ξαναμπούν φωτό σαν αυτές που έβαλα.
Στο τι είναι καλό να βάζουμε το συζητήσαμε παραπάνω, απλά έχει μεγάλη σημασία ΣΕ ΤΙ μηχανάκι θα μπούν. Εχω δει Kawa 600/636 που το μανιτάρι έσπασε την κεφαλή. Στα SP που αναφέρθηκαν παραπάνω υπάρχει όντως θέμα μιας και τα πλαϊνά ψυγεία τοποθετούν τα μανιτάρια σε περίεργο σημείο. Εκεί βέβαια επιλέγεις την ζημιά..... Ψυγεία, τίποτα, μοτέρ....
Στο θέμα το υλικού της βίδας που ανέφερε ο φίλος, μακάρι να ήταν τόσο απλή η απάντηση. Το R&G μου, έχει ατσάλινη βίδα 11mm και γράφει πάνω 8.8 και FF με το πρώτο F να είναι ανεστραμμένο και ανάποδα. Το αναφέρω μπας και κάποιος έχει γνώσεις στα μέταλλα και καταλάβει το υλικό της.
Πάντα όρθιοι και μανιτάρια μόνο στις μακαρονάδες :bye:
το 8,8 ειναι η σκληροτητα της βιδας και η συγκεκριμενη ειναι χαλβας μπροστα στο12,9 που ειναι και η σκληροτερη.
για ολα τα υπολοιπα συμφωνω με το βυρωνα και αλλους, τα μανιταρια πολλες φορες εχουν προκαλεσει πολαπλασιες ζημιες απο αυτες που επρεπε. αν και το χω γεμιση μανιταρια R&G front με 12,9 βιδες και home made πισω με 12,9 παλι,αλλα δυστηχως πολυεστερικα δεν μπαινουν.
-
Πάντα όρθιοι και μανιτάρια μόνο στις μακαρονάδες :bye:
...άντε και στις πίτσες!
:D :D :D
σωστός ο ιταλός!!!!!
-
το 8,8 ειναι η σκληροτητα της βιδας και η συγκεκριμενη ειναι χαλβας μπροστα στο12,9 που ειναι και η σκληροτερη.
Μήπως (μήπως λέω), δεν είναι τυχαίο που δεν χρησιμοποιούν 12,9 ? Αν δεν κάνω λάθος όσο πιο σκληρό είναι ένα μέταλλο, τόσο μικρότερη ελαστικότητα επιτρέπει και αν υπερβεις τα όρια του δεν λυγίζει αλλά σπάει. Απλά το αναφέρω μιας και η βίδα μου έχει λυγίσει 3-4 μοίρες αλλά δεν έσπασε.
Για το θέμα του moto-market ξέχασα να πω τα εξής. Τα μανιτάρια του Tuono μου τα είχα πάρει 140€ από Ελλάδα. Στον Αγγλο έχουν 69£+18%VAT+ κανένα 15άρι μεταφορικά βγαίνουν περίπου 120-130€. Εκτός αυτού η R&G δεν μου πούλαγε ένα μανιτάρι μόνο του (το motomarket μου έφερε 1) και το βασικότερο δεν μου έστελνε Ελλάδα, αλλά με παρέπεμψε στον εδώ αντιπρόσωπο της (moto market)... :bye:
-
Μήπως (μήπως λέω), δεν είναι τυχαίο που δεν χρησιμοποιούν 12,9 ?
εχεις δικιο,12,9 βιδα και αλουμινιο 1-0.
αλλα τα δικα μου ηρθαν με 12,9 βιδες.
παντως σκεφτωμε να τα βγαλω ολα και δε γ....
-
το 8,8 ειναι η σκληροτητα της βιδας και η συγκεκριμενη ειναι χαλβας μπροστα στο12,9 που ειναι και η σκληροτερη.
Μήπως (μήπως λέω), δεν είναι τυχαίο που δεν χρησιμοποιούν 12,9 ? Αν δεν κάνω λάθος όσο πιο σκληρό είναι ένα μέταλλο, τόσο μικρότερη ελαστικότητα επιτρέπει και αν υπερβεις τα όρια του δεν λυγίζει αλλά σπάει. Απλά το αναφέρω μιας και η βίδα μου έχει λυγίσει 3-4 μοίρες αλλά δεν έσπασε.
Για το θέμα του moto-market ξέχασα να πω τα εξής. Τα μανιτάρια του Tuono μου τα είχα πάρει 140€ από Ελλάδα. Στον Αγγλο έχουν 69£+18%VAT+ κανένα 15άρι μεταφορικά βγαίνουν περίπου 120-130€. Εκτός αυτού η R&G δεν μου πούλαγε ένα μανιτάρι μόνο του (το motomarket μου έφερε 1) και το βασικότερο δεν μου έστελνε Ελλάδα, αλλά με παρέπεμψε στον εδώ αντιπρόσωπο της (moto market)... :bye:
πολυ παραξενο.. μολις παρελαβα φουλ σετ απο προστατευτικά απο την R&G με τελικη τιμη εξαιρετικα μικροτερη απο του moto market . Το κιιβωτιο ηρθε με DHL, σε 8 ημερες και ηταν πληρες.
Δε γνωριζω βεβαια αν στελνουν μεμονωμενα μανιταρια γιατι οπως προειπα παρήγγειλα ολοκληρωμενο κιτ για το shiver.
Ωστοσο πρεπει να πω οτι τα παιδια στο μοτο μαρκετ της Θεσ/νικης με τα οποια ειχα εμπορικη συναλλαγη ήταν αψογα, ευγενικα και εξυπηρετικοτατα. Κανενα παραπονο απολυτως και με τιμες πολυ ανταγωνιστικες. Στα crash protectors ομως και γενικα σε προιοντα της R&G ειναι δυστυχως εμφανως πολυ ακριβοτεροι
-
πολυ παραξενο.. μολις παρελαβα φουλ σετ απο προστατευτικά απο την R&G με τελικη τιμη εξαιρετικα μικροτερη απο του moto market . Το κιιβωτιο ηρθε με DHL, σε 8 ημερες και ηταν πληρες.
Δε γνωριζω βεβαια αν στελνουν μεμονωμενα μανιταρια γιατι οπως προειπα παρήγγειλα ολοκληρωμενο κιτ για το shiver.
Ωστοσο πρεπει να πω οτι τα παιδια στο μοτο μαρκετ της Θεσ/νικης με τα οποια ειχα εμπορικη συναλλαγη ήταν αψογα, ευγενικα και εξυπηρετικοτατα. Κανενα παραπονο απολυτως και με τιμες πολυ ανταγωνιστικες. Στα crash protectors ομως και γενικα σε προιοντα της R&G ειναι δυστυχως εμφανως πολυ ακριβοτεροι
Ακόμα καλύτερα. Ίσως να άλλαξε η πολιτική τους από πέρυσι :bye:
-
ετσι φαινεται ! παντως εγω συνιστω ανεπιφυλακτα και τις 2 πηγες γιατι τις δοκιμασα και ειναι αξιοπιστες και γρηγορες :bye:
-
Χρηστο οταν λες πληρες σετ τι εννοεις??? και πηρουνια/ψαλιδι ?
για βαλε κανενα λινκ να δουμε τι ακριβως πηρες και τιμη...
-
Ναι , όλα. Πιο συγκκριμενα πηρα:
1. Bar End Protectors
2.Fork Protectors
3.Swingarm Protectors
4.Crash Protectors - Aero Style
απο τιμη πρεπει να δω το τιμολογιο να σου πω ακριβως τα μεταφορικα που χρεωσαν την πιστωτικη γιατι δε θυμαμαι ακριβως . πηρα και το βιβλιαρακι των μετατροπων, ωραιο φαινεται. δες εδω
http://www.rg-racing.com/browseBike/Aprilia/Shiver/2008.aspx
εκ πρωτης οψεως φαινονται παρα πολυ ανθεκτικα και μουρατα, δεν τα εχω δει πανω στη μοτοσυκλετα γιατι σκεφτομαι αν πρεπει να προσπαθησω μονος να τα τοποθετησω ή να παω στο μαστορα
ελπιζω να βοηθησα, οτι αλλο θες σφυριξε :bye:
-
Bασικα κανενα 250 ευρω πρεπει να σου κατεβηκε συνολο ετσι ? Στο μοτο μαρκετ ποσο ερχοταν ολα μαζι ?
Αν δε θες να πεις για καποιο λογο στο τοπικ στειλε πμ αν σου ειναι ευκολο...
Στο μαστορα τοποθετηση , στο μαστορα!!!
ΥΓ δεν το γλυτωνεις το ταξιδακι μου φαινεται...τραβα για εγκεφαλο+μανιταρια τοπθετηση :bye:
-
μαλλον εχεις δικιο ! ηρθε και η μασκα οποτε να η ευκαιρια να τα βαλω ολα μαζι !!
νομιζω οτι κοστισαν 235 τελικη αλλα θα τσεκαρω οταν παω σπιτι και θα σου πω. οσο για το μοτο εχεις pm