0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
α. Έχω κατεβάσει πλάκες, ψηλώσει την ουρά(ohlins),σφίξει το πίσω, τίποτα. παρατήρησα ιδιαίτερα μεγάλη φθορά στα πλαινά του εμπρόςελαστικου (supercorsa sp).
λογικο ειναι εφ'οσον κατεβασες πλακες και σηκωσες ουρα, να φορτιζεται περισσοτερο το μπροστα ελαστικο και να βλεπεις μεγαλυτερη φθορα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimdoc Στην εισοδο της στροφης φαινεται οτι βοηθαει να πλαγιασει η μοτο πιο γρηγορα αν μαζι με το γυροσκοπικο εφαρμοστει δυναμη στο εσωτερικο μαρσπιεΜεσα στη στροφη το βαρος και η δυναμη θα πρεπει να ειναι μοιρασμενα εξισου και στα δυο μαρσπιεΣτην εξοδο και οταν αρχιζει η σταδιακη επιταχυνση βοηθαει πολυ το πατημα του εξωτερικου μαρσπιε καθως στην ουσια βοηθαμε επιπροσθετα (περαν της ελαττωσης κλισης που επιτυγχανεται με το καταλληλο χειρισμο του τιμονιου) να ελαττωθει η κλιση και επισης σταθεροποιει τη μοτο, ενω ενδεχομενο γλιστρημα θα ειναι ομαλοτερο
Αυτο ειναι που βολευει εμενα και κανω τοοοοοσο καιρο.......Ειναι λαθος?
Παράθεση από: bros400pgm στις Ιανουάριος 17, 2010, 12:33:15 μμ Αυτο ειναι που βολευει εμενα και κανω τοοοοοσο καιρο.......Ειναι λαθος?Κοσμά δεν κατάλαβα την ερώτηση. Ποιό πράγμα να είναι λάθος?
Παράθεση από: Byron στις Ιανουάριος 17, 2010, 12:39:56 μμΠαράθεση από: bros400pgm στις Ιανουάριος 17, 2010, 12:33:15 μμ Αυτο ειναι που βολευει εμενα και κανω τοοοοοσο καιρο.......Ειναι λαθος?Κοσμά δεν κατάλαβα την ερώτηση. Ποιό πράγμα να είναι λάθος? Εκτος και αλλη ειναι η οδηγηση σε δημοσιο δρομο και αλλη σε πιστα
ε δεν ειναι και ιδια νομίζω....
Παράθεση από: Themis στις Ιανουάριος 17, 2010, 08:08:47 μμε δεν ειναι και ιδια νομίζω....Δεν ξερω/δεν απαντω που λενε Εγω παντως σχολιασα το γεγονος, οτι ισως καποιες σχολες σε μαθαινουν οδηγηση για πιστα, ενω αλλες οδηγηση για να σωθεις απο την κακια στιγμη σε δημοσιο δρομο
Αυτο που γραφει ο dimdoc. Εισοδος-βαρος στο εσωτερικο, μετα το μοιραζεις και τελος, στο ανοιγμα του γκαζιου σπρωχνεις το εξωτερικοΠαντως εχω διαπιστωσει οτι καθε σχολη, οπως το california, εχει τον δικο της τροπο για την σταση του σωματος στην στροφη (και οχι μονο), χωρις φυσικα να ειναι λαθος κανενας. Εκτος και αλλη ειναι η οδηγηση σε δημοσιο δρομο και αλλη σε πιστα
Παράθεση από: Billytuono στις Ιανουάριος 17, 2010, 09:44:36 πμλογικο ειναι εφ'οσον κατεβασες πλακες και σηκωσες ουρα, να φορτιζεται περισσοτερο το μπροστα ελαστικο και να βλεπεις μεγαλυτερη φθορα.Αυτό θα ήταν λογικό αν δεν υπήρχε μπροστινή ανάρτηση και η μεταφορά βάρους περνο'υσε ξερή στο λάστιχο. Με την αλλαγή που εγινε έχει αλλάξει το flicking rate του Tuono, δηλαδή η ταχύτητα με την οποία αλλάζει κατεύθυνση.Καταρχήν για τι χρήση μιλάς? Πίστα ή δρόμο? Και όταν λες ότι υπάρχει μεγάλη φθορά εννοείς ότι τελειώνεις το πέλμα ή μαζεύει κόμπους? Οι αιτίες για το άνοιγμα της στροφής μπορούν να είναι πολλές. Απ΄τις πιό απλές που αφορούν σφιχτά χέρια, ή οτι δεν κοιτάς μακριά στη στροφή και λάθος θέση σώματος μέχρι κακό χειρισμό γκαζιού κατά τη διάρκεια της στροφής και κακό set up αναρτήσεων και γεωμετρίας. Αν δεν έχεις κάνει ακρότητες στη γεωμέτρία (δεν γράφεις πόσες γραμμές έχεις μπροστά, ούτε το ύψος πίσω) και είσαι σωστός από sag, και η θέση οδήγησης σου είναι σε γενικές γραμμές σωστή διάβασε τις Ρυθμιση Αναρτήσεων-Συμπτώματα & λύσεις.Θέλει προσοχή και στήν εμπρός και στην πίσω ανάρτηση, καθώς αμφοτερες μπορούν να ανοίξουν την τροχιά. Το ότι έχεις την αίσθηση ότι βγαίνεις με λίγα είναι ένα θέμα, καθώς η μεγαλύτερη ταχύτητα εισόδου σε αναγκάζει να πλαγιάσεις περισσότερο και ίσως δεν χειρίζεσαι σωστά το γκάζι στην έξοδο. Το ότι πέφτουν τα χλμ μέσα στην στροφή είναι φυσιολογικό, εφόσον οι τροχοί διανύουν πλέον μικρότερη απόσταση (με τις ίδιες στροφές κινητήρα) λόγω του ότι μικραίνει η δίάμετρος τους υπο κλίση. Link -> Throttle Control (εξαιρετική ανάλυση από τον Bladerunner)Link-> Θέση οδήγησης (και στα ελληνικά)Link-> Στροφή και βάρος στα μαρσπιέ.Αν όλα λειτουργούν σωστά και τα κάνεις καλά, έχε στο μυαλό σου ότι ένα μικρό τσίμπιμα στο πίσω φρένο κλείνει την τροχιά.
Ασχετα με τι λενε οι σχολες εγω λεω πως ο φιλος μας Aprilios φλερταρει ασχημα με low siding πιεζοντας το μπροστινο του..., να υποθεσω πως ειναι υπο κλιση και με κλειστο γκαζι.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι