0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Μετάδοση-Γρανάζωμα
« - : Ιούνιος 26, 2008, 10:26:54 μμ »
Λοιπόν είχα κάποιες απορίες όσον αφορά την μετάδοση-γρανάζωμα........Συνέχεια ακούω για αλλαγή γραναζιών και αλυσίδας.......

Ποια τα οφέλη από αυτήν την αλλαγή......?

1.Καλά αμέσως κάποιος θα μου πει πως αλλάζοντας γρανάζωμα κονταίνεις-μακραίνεις την μοτό,ώστε να επιλέγεις τον τρόπο με τον οποίο αποδίδει,κατά έναν τρόπο.....
2.Επίσης τα aftermarket είναι πιο αξιόπιστα και πιο ανθεκτικά......

Οκ......Αλλά εμένα η απορία μου είναι η εξής.....Αν κρατήσω το ίδιο γρανάζωμα στην μοτό και απλά αλλάξω γρανάζια και αλυσίδα θα έχω κάποιο κέρδος σε απόδοση.....?Όπως είναι γνωστό σε όλους με την αφαίρεση βάρους από μια μοτό κερδίζεις σε απόδοση(όχι σε ιπποδύναμη,για να μην παρεξηγηθώ...)....Από όσο γνωρίζω όμως,αυτό που κάνει μεγάλη διαφορά στην απόδοση είναι όταν τα εξαρτήματα που αλλάζονται με αντίστοιχα πιο ελαφριά είναι κινούμερα μέρη,όπως π.χ. οι ζάντες,τα γρανάζια,η αλυσίδα.....

Με λίγα λόγια τα aftermarket γρανάζια-αλυσίδα είναι πιο ελαφριά......?Και αν είναι,υπάρχει αντιληπτή βελτίωση της απόδοσης της μοτοσυκλέτας....?Επίσης ποια άλλα είναι τα οφέλη αυτής της αλλαγής εκτός αυτών που προανέφερα παραπάνω....?

Αυτά....Αν έχω κάπου λάθος παρακαλώ ενημερώστε με..... :bye:



*

kompimen

Απ: Μετάδοση-Γρανάζωμα
« Απάντηση #1 - : Ιούνιος 26, 2008, 10:34:38 μμ »
όλα αυτά για εμάς τους απλούς θνητούς είναι πιστεύω καθαρά θέματα marketing θεωρητικά όμως με ελαφρύτερα γρανάζια έχεις λιγότερες περιστρεφόμενες μάζες οπότε και μικρότερες αδρανειακές αντιδράσεις.

παρ'το αυγό και κούρευτο!!!!!!

όταν παίζεις με τα δέκατα παίζει ρόλο για άτομα σαν και εμένα το μόνο που κερδίζεις είναι η ηθική ικανοποίηση ότι φοράς στην αγαπημένη σου το σουπερ ντούπερ ελαφρύ , μουράτο και φυσικά χρωματιστό γρανάζι!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Μετάδοση-Γρανάζωμα
« Απάντηση #2 - : Ιούνιος 26, 2008, 10:38:56 μμ »
1. Ελαφρωνοντας ενα περιστρεφομενο μερος πχ ζαντα, κατα 2 κιλα, κανεις το μηχανακι να αντιδρα πιο σωστα και χωρις δισταγμους στις εντολες σου.

2.Ελαφρωνοντας ενα περιστρεφομενο μερος του ΚΙΝΗΤΗΡΑ, κανεις ακριβως το ιδιο, μονο που το οφελος ειναι στο ανεβασμα-κατεβασμα τψν στροφων του κινητηρα.

Σωστα εχεις καταλαβεις, τωρα εαν θα κερδισεις κατι αντιληπτο, θα σου πω οτι ειναι αναλογα το ελφρωμα και αναλογα τις γνωσεις σου.......

Φανταζομαι οτι εαν σου δωσω τις Oz του factory  θα δεις διαφορα, ενω εαν σου αλλαξω το μπροστα γραναζι με ενα ιδιου βηματος, αλλα αλουμινιου, δεν νομιζω να δεις κατι στον κινητηρα.
Εαν σου βγαλω ομως το βαρος απο το βολαν (ενα κιλο σχεδον), τοτε θα την ακουσεις, χαλαρα ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

kompimen

Απ: Μετάδοση-Γρανάζωμα
« Απάντηση #3 - : Ιούνιος 26, 2008, 11:02:08 μμ »
όλοι θα θέλαμε ένα σετάκι oz γιατί η διαφορά είναι αντιληπτή ( αν δεν έκαναν ένα σκασμό λεφτά)αλλά με γρανάζι και αλυσίδα για να καταλάβεις διαφορά βάζοντας ελαφρύτερα πρέπει να έχεις εμπειρία από αγώνες !!! :ohyes: :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Μετάδοση-Γρανάζωμα
« Απάντηση #4 - : Ιούνιος 26, 2008, 11:05:23 μμ »
με γρανάζι και αλυσίδα για να καταλάβεις διαφορά βάζοντας ελαφρύτερα πρέπει να έχεις εμπειρία από αγώνες !!! :ohyes: :ohyes:

Οπότε θα αντιληφθώ την διαφορά από τα πρώτα κιόλας μέτρα........ :tez: :tez: :tez: :h22: :h22: :h22:

Καλά δεν περίμενα να υπάρχει μεγάλη διαφορά.....Απλά ήθελα να μάθω αν είναι αισθητή από τον μέσο αναβάτη...... :ohyes:

*

Dief8armenoS

Απ: Μετάδοση-Γρανάζωμα
« Απάντηση #5 - : Ιούνιος 27, 2008, 01:22:13 πμ »
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες, ...πάντως όταν αλλάζεις γρανάζια σκέψου ότι για κάθε δόντι που αφαιρείς στο γρανάζι του μοτέρ είναι σαν να προσθέσεις τρία δόντια στο γρανάζι του τροχού και το αντίστροφο.

Διαφορά μικρή αλλά υπαρκτή θα δεις αν βάλεις μεγαλύτερο γρανάζι στο μοτέρ και μικρότερο στο τροχό (κρατώντας όσο γίνεται την ίδια σχεδόν τελική σχέση γραναζιών πάντα). Η διαφορά είναι ότι, όταν το γρανάζι είναι σχετικά μικρό, η αλυσίδα δημιουργεί παραπάνω απώλειες δύναμης από το μοτέρ. Ο λόγος είναι ότι όταν η αλυσίδα τυλίγεται γύρο από το μικρότερο γρανάζι είναι πιο έντονη η "κούρμπα" που κάνει γύρο από αυτό.

 ;)

*

Dief8armenoS

Απ: Μετάδοση-Γρανάζωμα
« Απάντηση #6 - : Ιούνιος 27, 2008, 01:24:59 πμ »

2.Επίσης τα aftermarket είναι πιο αξιόπιστα και πιο ανθεκτικά......


Σωστό όσων αφορά τις αλυσίδες  :ohyes:

Πάντως ένα αλουμινένιο γρανάζι είναι πολύ ελαφρύτερο από ένα σιδερένιο αλλά δεν αντέχει το ίδιο πολύ σε καταπονήσεις

 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Μετάδοση-Γρανάζωμα
« Απάντηση #7 - : Ιούνιος 27, 2008, 03:34:51 μμ »
Αν και δε νομίζω ότι υπάρχουν εταιρίες που κατασκευάζουν αλουμινένια γρανάζια για εμπρός σε καμία περίπτωση δε πρέπει να γίνει τέτοια αλλαγή.

Αλουμινένιο γρανάζι ΜΟΝΟ πίσω με μείωση στη φερόμενη μάζα αλλά με μικρότερη διάρκεια ζωής…πόσο μικρότερη εξαρτάται από το δεξί σου καρπό!


*

davide

Απ: Μετάδοση-Γρανάζωμα
« Απάντηση #8 - : Ιούνιος 27, 2008, 03:42:40 μμ »
Αν και δε νομίζω ότι υπάρχουν εταιρίες που κατασκευάζουν αλουμινένια γρανάζια για εμπρός σε καμία περίπτωση δε πρέπει να γίνει τέτοια αλλαγή.

Ακριβώς!
...για μπροστά, αυτό που μπορείς να κάνεις, είναι να βάλεις ένα σιδερένιο ελαφρωμένο (με τρύπες) ;)

*

Αποσυνδεδεμένος 2STROKE

  • *****
  • 721
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV FACTORY
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Μετάδοση-Γρανάζωμα
« Απάντηση #9 - : Σεπτέμβριος 12, 2008, 01:00:34 μμ »
να ρωτησω και γω κατι σχετικα με το γραναζωμα
εαν θελω η 6η ταχυτητα να ειναι πιο μακρυα ( να βγαζει περισσοτερα χλμ δηλαδη) θα μεγαλωσω το γραναζι της 6ης?? ( αν ειπα βλακεια συγχωρεστε με αλλα δεν γνωριζω καλα μηχανικα θεματα για rs και τι ισχυει γενικα σε κινητηρες )
V2 POWER

*

kompimen

Απ: Μετάδοση-Γρανάζωμα
« Απάντηση #10 - : Σεπτέμβριος 12, 2008, 01:04:13 μμ »
το απλό που μπορείς να κάνεις είναι ένα μεγαλήτερο γρανάζι εμπρός ή μικρότερο γρανάζι πισω!!!!

βέβαια με τον τρόπο αυτό επιρεάζεις την τελική μετάδοση που σημαίνει ότι η αλλαγή αυτή θα έχει επίδραση σε όλες τις ταχύτητες!!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος 2STROKE

  • *****
  • 721
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV FACTORY
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Μετάδοση-Γρανάζωμα
« Απάντηση #11 - : Σεπτέμβριος 12, 2008, 01:13:17 μμ »
ποια δηλαδη θα ειναι τα μειονεκτηματα ?
αυτο που δεν θελω ειναι να γινει το μηχανακι ταφος στης εκινησης γιατι ειναι 50αρακι αν αργει να ανεβασει στροφες στο τελος με βλεπω να το σπρωχνω
V2 POWER

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης