0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Metzeler Exp + Bρεγμένο... (τρομακτικη εμπειρια)
« - : Νοέμβριος 14, 2009, 03:37:58 πμ »
Ειναι τα δευτερα exp που φοραω σε capo και τα θεωρω κορυφαια... Πάντα σε στεγνό...

Σε πρόσφατο ταξιδι ομως 300 κλμ η αλήθεια ειναι οτι μεχρι να γυρισω (Θεσ-κη - Αλεξ-λη) εκανα το σταυρό μου  :cry: :cry:  :pray: :pray: πολλές φορες...

Αναρωτιεμαι ποιος ηταν ο παραγοντας που σε ολα τα 300 κλμ καταρρακτωδους σταδιακα και γενικώτερα βροχής διαρκώς γλυσστρούσανε τόσο που φοβηθηκα παααρα πολύ... Ο δρομος ειναι Εγνατια και δεν ειναι το 1ο μου ταξιδι σε βροχή... Μάλιστα και σε θερμοκρασιες - 1 - 3 που εχω ταξιδεψει με ψιλοπαγο χιονακι..υγρασια δεν ηταν τετοια η αισθηση...

Ανωτερη ταχυτητα 120... συνηθως 110...

στις στροφες της Καβάλας πήγαινα με 80 μαξιμουμ ητοι 60-70... Τις στροφες τις επαιρνα ''διαγωνια'' και ''καθετα'' οσο γινοταν... Τα λάστιχα απλά ηταν σα σακουλα που την ακουμπας σε βροχή... κάποια στιγμή νομιζα οτι με αυτα τα κλμ (70 περιπου) ειχα παθει λαστιχο... Φυσικα τρελλος αερας και βροχη...

Οι συνθηκες ηταν
1. Διαρκης βροχη και κατα σημεια καταρρακτωδης = να μη βλέπεις..
2. Λάστιχα ''καινουργια'' = 5000 κλμ..?? 7000..?? περιπου... άψογη κατάσταση..
3. Μονοκαβαλος μπαγκαζιέρα
4. Πιεσεις συνιστωμενες απο απριλια για δικάβαλο = 2.5  2.9
bar....
 
4. Εξωτερική θερμοκρασια σε ολα τα κλμ 7 - 8 - 9 βαθμοί...


Η απορία μου ειναι

- αν τα συγκεκριμένα λάστιχα σε βροχινο δε σκαμπαζουν... (ενεκεν και κρυα διαρκως...)

- αν το οτι εβαλα πίεση για δικάβαλος επαιξε ρολο...
  :thnk: :thnk:



ΥΓ.
στις ευθεις οταν η ασφαλτος ηταν καλή και ψιλοχωρις βροχη επιασα και 130-140 αλλα ηταν καλο το οδοστρωμα....



*

glayxs

Απ: Metzeler Exp + Bρεγμένο... (τρομακτικη εμπειρια)
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 14, 2009, 09:01:02 πμ »
δε νομιζω πως οι πιεσεις δικαβαλλου μπορουν να μεταμορφωσουν σε τοοοοοσο μεγαλο βαθμο μια μοτο οταν πας μονος ... εκτος και αν οι πιεσεις που προτεινει ο κατσκευαστης του ελαστικου εχουν μεγαλες αποκλισεις με τις μαμας απριλια ,που δε νομιζω ομως (ετσι δεν ειναι?)
κοιτα το ετος κατασκευης τους αυτο ισως σε σχεση με την αδυναμια τους να ζεσταθουν επαρκως και την πολυ μικρη αποδοση τους σε μικρη θερμοκρασια να επαιξε το ρολο του(θεωρουμε παντα πως αναρτησιακα η μοτο ειναι οκ!)
σπαμ ον: την βολτα με τα 300 χλμ σε εθνικες με μικροστροφουλες και οχι μονο, με 7-9 βαθμους μονος τη ζηλεψααααααααα οσο τιποτα !!!!!! με τοσο δουλεια αυτον τον καιρο μονο αυτο με σωνει! σπαμ οφ!

*

Αποσυνδεδεμένος Ευθύμης

  • *******
  • 1310
  • Φύλο: Άντρας
  • Capoτε...
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Metzeler Exp + Bρεγμένο... (τρομακτικη εμπειρια)
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 14, 2009, 10:25:33 πμ »


- αν το οτι εβαλα πίεση για δικάβαλος επαιξε ρολο... [/b]  :thnk: :thnk:[/size]



  Eσυ τι λες βρε καμαρι μ'?
Εισαι που εισαι μιση μεριδα ανθρωπος,εβαλες και υψηλες πιεσεις
το μηχανακι δεν παταγε...πεταγε... :P :P :P
...Καί επιστροφή στη φύση!!!

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Metzeler Exp + Bρεγμένο... (τρομακτικη εμπειρια)
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 14, 2009, 11:24:03 πμ »
Προφανώς και έπαιξε ρόλο η λάθος πίεση. Το οδόστρωμα σε τι κατάσταση ήταν?
Αν και το πέλμα σε τέτοια λάστιχα αποτρέπει το φαινόμενο της υδρολίσθησης, καλό είναι σε συνθήκες εντονης βροχής να έχουμε το νου μας ή ακόμα καλύτερα να κανουμε μια στάση μέχρι να κοπάσει λίγο.
Το φίλμ νερού που δεν προλαβαίνει να φύγει απ΄τον δρόμο παίζει ρόλο, αν και πιστεύω ότι μεγαλύτερο έπαιξαν οι λάθος πιέσεις.  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Metzeler Exp + Bρεγμένο... (τρομακτικη εμπειρια)
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 14, 2009, 11:35:12 πμ »
Άλλη φορά να βάζεις σωστές πιέσεις για ένα άτομο κι όχι για δυο επειδή όπου που πας τρως για ΔΥΟ άτομα! :P

*

Αποσυνδεδεμένος bluesman

  • *****
  • 272
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Metzeler Exp + Bρεγμένο... (τρομακτικη εμπειρια)
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 14, 2009, 11:51:46 πμ »
Η πιεση που προτεινει η metzeler ειναι τραγικα αλλα τραγικα μεγαλυτερη απο αυτη που προτεινει η aprilia. Π.χ. στον πηγασσο μου (GA) οπως τον εχει δηλωμενο η metzeler, προτεινουν 2,4 μπροστα και 2,7 bar πισω!!!!!!!! Αν ειναι δυματον, καθως η aprilia και στο manual μου αλλα και τυπωμενο πανω στο ψαλιδι μου προτεινει 1,8 μπροστα και 1,9 πισω! Και φυσικα οταν δοκιμασα τις δυο διαφορετικες πιεσεις εννοειται οτι της aprilia ηταν η ενδεδειγμενη. Με τις πιεσεις της metzeler παλι καλα που δεν επεσα μεσα στην πολη οταν τα δοκιμαζα με 50 χιλ.... Μιλαμε για τραγικες προτασεις απο την metzeler που προφανως προκυπτουν απο καποιον αλγοριθμο που χρησιμοποιουν ολες οι εταιρειες ελαστικων (και η pirelli τις ιδιες περιπου πιεσεις δινει για μενα) λαμβανοντας υποψιν φανταζομαι διαστασεις μηχανης, βαρος, κεντρο βαρους, υψος σελλας,βαρος μεσου αναβατη και υψος αυτου και φιλοσοφια μηχανης (on-off, street...). Αλλα αν δοκιμαζαν το καθε μοντελο ειμαι σιγουρος θα εβαζαν καποιον μειωτικο συντελεστη....
Aprilia:όσο με πληγώνεις, τόσο με πορώνεις!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Metzeler Exp + Bρεγμένο... (τρομακτικη εμπειρια)
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 14, 2009, 02:53:10 μμ »


- αν το οτι εβαλα πίεση για δικάβαλος επαιξε ρολο... [/b]  :thnk: :thnk:[/size]



  Eσυ τι λες βρε καμαρι μ'?
Εισαι που εισαι μιση μεριδα ανθρωπος,εβαλες και υψηλες πιεσεις
το μηχανακι δεν παταγε...πεταγε... :P :P :P

κι εγω τεινω προς το θέμα πίεση + βροχή... (δεν μπορεί ενα λάστιχο να ειναι τοοοοσο επικιινδυνο....).. επίσης οντως δεν ειχες την  αισθηση οτι το λάστιχο ''πάταγε''....

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Metzeler Exp + Bρεγμένο... (τρομακτικη εμπειρια)
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 14, 2009, 04:10:44 μμ »
εγω σου ειπα τη λυση αλλα δεν ακους...... :srry: :srry: :srry:

ΠΑΡΕ ΤΟ MULTISTRADA 1200 NA ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ     :ohyes: :ohyes:



 :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:

οκ τελος το σπαμ.  :) :)Βρε Θεμη τι να σου πω.  :thnk: :thnk: καλυτερα λαστιχα απο τα exp ακομη και σε βροχη δεν εχω βρει ακομη. τωρα με αυτα που λες κατι αλλο συμβαινει. δεν μπορει να φταινε τα exp. Εμενα τουλαχιστον στη βροχη αλλα και σε φιλους που τα εχουν εμπνεουν φοβερη εμπιστοσυνη. ακομη και τωρα που εχω ηδη 11000 χλμ με αυτα στο προσφατο ταξιδι Βουλγαρια που φαγαμε βροχα και χιονονερο απλα ηταν κορυφαια. κανενα προβλημα απολυτως. ισως να εφταιγαν και οι πιεσεις κατι αλλο δεν παει στο μυαλο μου.  :thnk: :thnk:

 :bye:

*

h.a.balafoutre

Απ: Metzeler Exp + Bρεγμένο... (τρομακτικη εμπειρια)
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 14, 2009, 05:55:43 μμ »
Ειναι τα δευτερα exp που φοραω σε capo και τα θεωρω κορυφαια... Πάντα σε στεγνό...

Σε πρόσφατο ταξιδι ομως 300 κλμ η αλήθεια ειναι οτι μεχρι να γυρισω (Θεσ-κη - Αλεξ-λη) εκανα το σταυρό μου  :cry: :cry:  :pray: :pray: πολλές φορες...

Αναρωτιεμαι ποιος ηταν ο παραγοντας που σε ολα τα 300 κλμ καταρρακτωδους σταδιακα και γενικώτερα βροχής διαρκώς γλυσστρούσανε τόσο που φοβηθηκα παααρα πολύ... Ο δρομος ειναι Εγνατια και δεν ειναι το 1ο μου ταξιδι σε βροχή... Μάλιστα και σε θερμοκρασιες - 1 - 3 που εχω ταξιδεψει με ψιλοπαγο χιονακι..υγρασια δεν ηταν τετοια η αισθηση...

Ανωτερη ταχυτητα 120... συνηθως 110...

στις στροφες της Καβάλας πήγαινα με 80 μαξιμουμ ητοι 60-70... Τις στροφες τις επαιρνα ''διαγωνια'' και ''καθετα'' οσο γινοταν... Τα λάστιχα απλά ηταν σα σακουλα που την ακουμπας σε βροχή... κάποια στιγμή νομιζα οτι με αυτα τα κλμ (70 περιπου) ειχα παθει λαστιχο... Φυσικα τρελλος αερας και βροχη...

Οι συνθηκες ηταν
1. Διαρκης βροχη και κατα σημεια καταρρακτωδης = να μη βλέπεις..
2. Λάστιχα ''καινουργια'' = 5000 κλμ..?? 7000..?? περιπου... άψογη κατάσταση..
3. Μονοκαβαλος μπαγκαζιέρα
4. Πιεσεις συνιστωμενες απο απριλια για δικάβαλο = 2.5  2.9
bar....
 
4. Εξωτερική θερμοκρασια σε ολα τα κλμ 7 - 8 - 9 βαθμοί...


Η απορία μου ειναι

- αν τα συγκεκριμένα λάστιχα σε βροχινο δε σκαμπαζουν... (ενεκεν και κρυα διαρκως...)

- αν το οτι εβαλα πίεση για δικάβαλος επαιξε ρολο...
 :thnk: :thnk:



ΥΓ.
στις ευθεις οταν η ασφαλτος ηταν καλή και ψιλοχωρις βροχη επιασα και 130-140 αλλα ηταν καλο το οδοστρωμα....


 :hm$ :hm$ :hm$

Περίεργο...στην εγνατία....και λίγο παραπάνω φουσκωμένα να είναι...σε τέτοιο ταξίδι, σε τέτοιο δρόμο κάνεις λίγο οικονομία, αλλά και με την βροχή σε τέτοιο δρόμο...δεν δικαιολογείται τέτοια συμπεριφορά...αλλά σου είχα πει πως και V-strom 1000 στην λέσχη εδώ με τα ίδια λάστιχα του έκαναν κόλπα και στο στεγνό...μήπως έχει να κάνει με την παρτίδα... :pray:

*

CHRIS

Απ: Metzeler Exp + Bρεγμένο... (τρομακτικη εμπειρια)
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 14, 2009, 06:15:37 μμ »
- αν το οτι εβαλα πίεση για δικάβαλος επαιξε ρολο...

Δεν σε είπα ραααα, ότι ήσουν "παραφουσκωμένος" για συνθήκες βροχής? Σε βρόχινες συνθήκες ή "παγωμένες", μειώνουμε την πίεση, ώστε να έχουμε μεγαλύτερη επιφάνεια  ελαστικού να "πατάει" πανω στο δρόμο! :ohyes: :ohyes: :ohyes:

*

themis3000

Απ: Metzeler Exp + Bρεγμένο... (τρομακτικη εμπειρια)
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 14, 2009, 08:55:07 μμ »
Παιδιά και εγώ είχα ανάλογα φαινόμενα με τα συγκεκριμένα λάστιχα σε αυτές τις συνθήκες.
Δηλαδή, σε θερμοκρασίες κάτω από 10 βαθμούς και βροχή, τα λάστιχα γλυστράγαν απίστευτα. Αυτός είναι ο λόγος που δεν τα ξαναφόρεσα.
Και γενικότερα θυμάμαι πως από 20 και πάνω βαθμούς είχε καλή συμπεριφορά. Και δεν είναι μόνο δική μου εντύπωση, αλλά και του κολλητού μου που τα φόραγε και αυτός σε Vstrom. Τώρα φοράω τα ContiAttack Trail, που είναι καλύτερα κατά τη δική μου άποψη. Απλά θέλουν σωστές πιέσεις και συχνό πλύσιμο για να φεύγει η βρωμιά από πάνω τους γιατί τα επηρρεάζει πολύ.

*

glayxs

Απ: Metzeler Exp + Bρεγμένο... (τρομακτικη εμπειρια)
« Απάντηση #11 - : Νοέμβριος 14, 2009, 08:57:48 μμ »
- αν το οτι εβαλα πίεση για δικάβαλος επαιξε ρολο...

Δεν σε είπα ραααα, ότι ήσουν "παραφουσκωμένος" για συνθήκες βροχής? Σε βρόχινες συνθήκες ή "παγωμένες", μειώνουμε την πίεση, ώστε να έχουμε μεγαλύτερη επιφάνεια  ελαστικού να "πατάει" πανω στο δρόμο! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
ηξερα οτι μειωνουμε πιεσεις στον παγο δεν ηξερα και για τη βροχη!
αν μειωσουμε την πιεση στην βροχη δεν μεγαλωνουμε τις πιθανοτητες υδρολυσθισης?

*

Αποσυνδεδεμένος 7Gibernau

  • *****
  • 575
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Metzeler Exp + Bρεγμένο... (τρομακτικη εμπειρια)
« Απάντηση #12 - : Νοέμβριος 14, 2009, 09:33:31 μμ »
- αν το οτι εβαλα πίεση για δικάβαλος επαιξε ρολο...

Δεν σε είπα ραααα, ότι ήσουν "παραφουσκωμένος" για συνθήκες βροχής? Σε βρόχινες συνθήκες ή "παγωμένες", μειώνουμε την πίεση, ώστε να έχουμε μεγαλύτερη επιφάνεια  ελαστικού να "πατάει" πανω στο δρόμο! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
να με συμπαθας ρε φιλε αλλα αυτο που ειπες ειναι μεγα λαθος........

κανονικες πιεσεις θελει στη βροχη,ουτε πανω ουτε κατω.

εκει που εκανες το ταξιδι ειχε βρεξει προσφατα,ειχε καθαρισει ο δρομος απο αλλες βροχες?
αν οχι,πατουσες πανω σε ενα  στρομα νερου με λασπης.
το οτι ειχε τρελο αερα παιζει μεγαλο ρολο,ειδικα πλαγιομετοπικο.βαρκα γιαλο..........
[Υπογραφη]

miss you baby.....

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Metzeler Exp + Bρεγμένο... (τρομακτικη εμπειρια)
« Απάντηση #13 - : Νοέμβριος 14, 2009, 10:17:07 μμ »
Θεμη σιγουρα η πιεση παιζει τρομερο ρολο,αλλα οχι τοσο καθοριστηκο!

Σιγουρα το να βαλεις πιεσεις για διπλο ατομο,δεν ηταν και οτι καλυτερο,αλλα
και παλι δεν μπορει να κανει τοσο διαφορα προς το κακο.

Μηπως για διαφορους αλλους-ασχετους-λογους απλα δεν ειχες το feeling?
Δεν μπορει να γλυστραει ετσι ενα λαστιχο ειδηκα στην εγνατια,που δεν ειναι τοσο χαλια τα πραγματα,
εκτος αν ειναι "σλικ" απο το φαγωμα,η καταξερο απο τα χρονια.

Κατι δεν κολλαει εδω...... :thnk:
How blind,can you be,dont you see..........

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Metzeler Exp + Bρεγμένο... (τρομακτικη εμπειρια)
« Απάντηση #14 - : Νοέμβριος 15, 2009, 02:32:45 πμ »
- αν το οτι εβαλα πίεση για δικάβαλος επαιξε ρολο...


να με συμπαθας ρε φιλε αλλα αυτο που ειπες ειναι μεγα λαθος........

κανονικες πιεσεις θελει στη βροχη,ουτε πανω ουτε κατω.

εκει που εκανες το ταξιδι ειχε βρεξει προσφατα,ειχε καθαρισει ο δρομος απο αλλες βροχες?
αν οχι,πατουσες πανω σε ενα  στρομα νερου με λασπης.
το οτι ειχε τρελο αερα παιζει μεγαλο ρολο,ειδικα πλαγιομετοπικο.βαρκα γιαλο..........

όπως ειπα μιλαμε για 300 κλμ συνεχους βροχής.. πιο αναλυικά τι να πω... ο δρόμος - για οσους ξερουν ειναι Θεσ/κη - Αλεξ/λη = Εγνατία...- και για αυτό τα ανέφερα..

για πιο συγκεκριμένα πράγματα θα πω οτι στο Δερβένι, μολις βγαινεις απο Θεσ/κη (όπου ο δρομος +  η πίσα ειναι χάλια) και εριχνε καρέκλες..ας πούμε να μη βλεπεις μπροστα σα να ειναι νυχτα γλυστρούσε αφάνταστα.. αλλά αυτό ο.κ. το δικαιολογώ...
μετα και μέχρι τον κομβο στα Βρασνα = καλή Εγνατία και ευθεία ήταν καλύτερα τα πράγματα κανονική βροχή.. και πήγαινα 120... αλλά φυσικά πάντα με το μυαλό στη μηχανή....

από εκεί και επειτα στις στροφες της Καβάλας ηταν δραμα η κατάσταση.. δε νομίζω να παίζει το σενάριο ''αν ηταν ξεπλυμένη'' η ασφλατος γιατι εβρεχε όλη μερα και κατα περιόδους εριχνε πολύ πραγμα.. αρα δεν χρειαζεται και 40 ώρες για να καθαρισει μια ασφαλτός...

στην Εγνατία Ξανθης- Αλεξ/λης ηταν αρκετα καλύτερα τα πραγματα αλλά δεν εβρεχε.. (πολύ...) ή ασφαλτος ήταν καλή, άγρια καινούργια χωρίς γλίτσα και πήγαινα με 130-140 αναλογα το που ξαναρχιζε η βροχή....


Τώρα ο αερας ηταν δυνατός, αλλά ''σταθερός χωρίς ριπες''..  με λίγα λόγια δε με προβληματισε (εμένα) ο αέρας γιατι εχω ταξιδεψει με μπορφορ που στη διαδρομή μου γυρισανε νταλίκες...  (ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΒΡΟΧΗ SOS) (Ξάνθη..)

Λογικα ο συνδυασμος βροχη και αερας παιζει ρόλο...αλλά... :thnk: :thnk: :thnk:

Πιστευω να βοηθησα στην περιγραφη...


Υ.Γ.
καποιος ανέφερε για τα εχπ και θερμοκρασιες και εχω και εγω την εντυπωση ως και βεβαιότητα οτισε καλοκαιρινές θερμοκρασίες ή αλλιώς 20 βαθμους σαφως και αποδίδουν καλύτερα... και αυό γιατι αργουν να ζεσταθούν...

Δε λέω οτι ειναι επικίνδυνα, απλά λεω οτι το 100 % με 20 βαθμους εξω θα το παρεις στα 20 + κλμ... και το χειμώνα με 3-7 βαθμούς με 50 + κλμ.... (Δε λέμε βεβαια ταπα με 180 ε... ;))

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης