0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
όπως ειπα μιλαμε για 300 κλμ συνεχους βροχής.. πιο αναλυικά τι να πω... ο δρόμος - για οσους ξερουν ειναι Θεσ/κη - Αλεξ/λη = Εγνατία...- και για αυτό τα ανέφερα..Υ.Γ.καποιος ανέφερε για τα εχπ και θερμοκρασιες και εχω και εγω την εντυπωση ως και βεβαιότητα οτισε καλοκαιρινές θερμοκρασίες ή αλλιώς 20 βαθμους σαφως και αποδίδουν καλύτερα... και αυό γιατι αργουν να ζεσταθούν...
Παράθεση από: CHRIS στις Νοέμβριος 14, 2009, 06:15:37 μμ- αν το οτι εβαλα πίεση για δικάβαλος επαιξε ρολο...Δεν σε είπα ραααα, ότι ήσουν "παραφουσκωμένος" για συνθήκες βροχής? Σε βρόχινες συνθήκες ή "παγωμένες", μειώνουμε την πίεση, ώστε να έχουμε μεγαλύτερη επιφάνεια ελαστικού να "πατάει" πανω στο δρόμο! να με συμπαθας ρε φιλε αλλα αυτο που ειπες ειναι μεγα λαθος........κανονικες πιεσεις θελει στη βροχη,ουτε πανω ουτε κατω.εκει που εκανες το ταξιδι ειχε βρεξει προσφατα,ειχε καθαρισει ο δρομος απο αλλες βροχες?αν οχι,πατουσες πανω σε ενα στρομα νερου με λασπης.το οτι ειχε τρελο αερα παιζει μεγαλο ρολο,ειδικα πλαγιομετοπικο.βαρκα γιαλο..........
- αν το οτι εβαλα πίεση για δικάβαλος επαιξε ρολο...Δεν σε είπα ραααα, ότι ήσουν "παραφουσκωμένος" για συνθήκες βροχής? Σε βρόχινες συνθήκες ή "παγωμένες", μειώνουμε την πίεση, ώστε να έχουμε μεγαλύτερη επιφάνεια ελαστικού να "πατάει" πανω στο δρόμο!
να προσθεσω...κρατουσες το τιμονι σφιχτα ???
Παράθεση από: 7Gibernau στις Νοέμβριος 15, 2009, 04:18:38 μμνα προσθεσω...κρατουσες το τιμονι σφιχτα ???Εεει ......ψιτ ..... Για τον Θέμη μιλάς .... που by the way δεν τον ξέρεις !! λιγος σεβασμός δεν κάνει κακό !! Αντε μην τα ισοπεδώνουμε όλα !!
Περίεργα πράγματα πάντως, όλα τα τεστ στο εξωτερικό θεωρούν τα EXP τα κορυφαία λάστιχα για βρεγμένο... και να πω ότι οδηγούσες σε γλίτσα... εδώ λες για ξεπλυμένη Εγνατία.
Παράθεση από: saddle69 στις Νοέμβριος 15, 2009, 06:06:50 μμΠαράθεση από: 7Gibernau στις Νοέμβριος 15, 2009, 04:18:38 μμνα προσθεσω...κρατουσες το τιμονι σφιχτα ???Εεει ......ψιτ ..... Για τον Θέμη μιλάς .... που by the way δεν τον ξέρεις !! λιγος σεβασμός δεν κάνει κακό !! Αντε μην τα ισοπεδώνουμε όλα !! Εσυ ρε μαν γιατι στραβωσες?
Παράθεση από: saddle69 στις Νοέμβριος 15, 2009, 06:06:50 μμΠαράθεση από: 7Gibernau στις Νοέμβριος 15, 2009, 04:18:38 μμνα προσθεσω...κρατουσες το τιμονι σφιχτα ???Εεει ......ψιτ ..... Για τον Θέμη μιλάς .... που by the way δεν τον ξέρεις !! λιγος σεβασμός δεν κάνει κακό !! Αντε μην τα ισοπεδώνουμε όλα !! ας απαντησει ο ιδιος.δεν το ειπα προσβλητικαμπορει να το εκανε χωρις να το καταλαβενε με τοση βροχη και ανχος που ειχε λογο της καταστασης οπως γραφει και ο ιδιος εκανε το σταυρο του αρκετες φορες....ολοι πιστευω με τετοιο καιρο χανουμε την αυτοσυγκεντρωση μας καποια στιγμη και βλεπουμε μονο αυτα που θελουμεδεν θελει πολυ να αρχησει να κουναει η μηχανη με μερικες ωρες βροχης στο δρομο(οχι δεν ξεπλενετε τοσο ευκολα)με τοσο αερα και με +++πιεσεις στα λαστιχα....ενα "τακ"το τιμονι πιο σφιχτα και αρχιζει το παρτυ.
Παράθεση από: harlek στις Νοέμβριος 15, 2009, 04:57:11 μμΠερίεργα πράγματα πάντως, όλα τα τεστ στο εξωτερικό θεωρούν τα EXP τα κορυφαία λάστιχα για βρεγμένο... και να πω ότι οδηγούσες σε γλίτσα... εδώ λες για ξεπλυμένη Εγνατία. Κορυφαίο για βρεγμένο ΟΤΑΝ ζεσταθεί και μετά. Ο Θέμης ξεκίνησε με αέρα ,κρύο και βροχή σε όλη τη διαδρομή οπότε να υποθέσω ότι δεν κατάφεραν τα λάστιχα να ζεσταθούν αρκετά;;;;
Υγ. Κάποιος φίλος στην αρχή σε ρώτησε για την ημερομηνία παραγωγής τους (άσχετο με πόσα χλμ έχεις αυτό..). Ας το ξεκαθαρίσουμε αυτό γιατί αν το λάστιχο σου είναι 3 χρονών τζάμπα προβληματιζόμαστε... Πέτα τα....
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι