0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Κεντρικό σταντ: Ποιό το όφελος;;
« Απάντηση #15 - : Φεβρουάριος 24, 2007, 06:50:12 μμ »
Παιδιά χωρίς να είμαι σίγουρος νομίζω ότι αυτό το tip ισχύει μόνο για τα BMW με boxer κινητήρες  :bye:

Αυτό είναι σωστό. Στα BMW "επιβάλλεται" να μπαίνουν στο διπλό σταντ, όχι όμως λόγω προβλημάτων με τις τσιμούχες,  αλλά λόγω του (από της εποχής του χαλκού γνωστού) προβλήματος στεγανοποίησης των κυλίνδρων, αφού το λάδι καταφέρνει να περνά από τα ελατήρια, λόγω boxer.
Το πρόβλημα ήταν ακόμη πιο έντονο στην σειρά Κ, (λόγω σχεδίασης όλοι οι κύλινδροι έβλεπαν αριστερά) και μεταξύ αστείου και σοβαρού οι λύσεις που είχαν προταθεί ήταν να τοποθετηθεί το πλαϊνό στάντ.....στην δεξιά μεριά :lol% :lol%.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 24, 2007, 06:52:12 μμ από Byron »

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Κεντρικό σταντ: Ποιό το όφελος;;
« Απάντηση #16 - : Φεβρουάριος 24, 2007, 06:58:39 μμ »
Τελος για το μοτερ εχω ακουσει οτι οταν ειναι ζεστο και το βαλεις στο πλαγιο ολη η θερμοκρασια του λαδιου μαζευεται στην αριστερη πλευρα με αποτελεσμα να επιβαρυνεται η αριστερη τσιμουχα ενω στο διπλο το λαδι και κατα συνεπεια  η θερμοκρασι μοιραζεται.

Κρατώντας μια πισινή λόγω Bill, το συγκεκριμένο tip μου φαίνεται τελείως αρκούδα...
(αν ήταν έτσι ότι μοτοσυκλέττα που δεν έχει κεντρικό θα είχε πρόβλημα με τις αριστερές τσιμούχες)
Παιδιά χωρίς να είμαι σίγουρος νομίζω ότι αυτό το tip ισχύει μόνο για τα BMW με boxer κινητήρες  :bye:

1ον
τα μηχανακια μας οι τσιμουχες που ειναι αριστερα ειναι του λεβιε ταχυτητων και του αξονα γραναζιου.και να επαιζε το σεναριο με το λαδι,δεν υπαρχει τοσο λαδι μεσα στο μοτερ (μιας και υπαρχει ξηρο καρτερ) που να φτανει το υψος των τσιμουχων.

2ον
η θερμοκρασια δεν επηρεαζει καθολου την λειτουργια και την ζωη της τσιμουχας (στα ορια παντα των θερμοκρασιων που αναπτυσει ενας κινητηρας)

3ον
ο κινητηρας οταν τον σβηνουμε κρυωνει ολοκληρος σαν συνολο.ξεκινουν να κρυωνουν πρωτα τα κοματια που ειναι απο μαγνησιο (καπακια),μετα κρυωνουν τα καρτερ μιας και ερχοντε σε επαφη με τον αερα,μεσα απο τα καρτερ το λαδι που υπαρχει και τελευταια κρυωνουν οι κυλινδροι με της κεφαλες γιατι τους περιβαλει το ψυκτικο υγρο το οποιο μενει στασιμο με το σβησιμο,και κυκλοφορει αργα μονο οταν κρυωσει το ψυγειο τοσο οσο χρειαζεται για να υπαρξει μεταβολη της πυκνωτητας του υγρου και να αρχισει σιγα σιγα να βαραινει το ψυχροτερο.

οσο για τα boxer δεν πρεπει να μενουν μεγαλο χρονικο διαστημα στο πλαινο σταντ γιατι περναει το λαδι απο τα ελατηρια του αριστερου εμβολου (περισοτερο εαν ειναι ζεστο το λαδι λογω διαφορετικης ρευστοτητας) και οταν βαλεις μπροστα βγαλει ασπρο καπνο η εαν εχει περασει πολυ λαδι μπορει να βραχκυκλωσει μπουζι.
υπαρχει και η εκδοχη της υδραυλικης συμπιεσης.τα αερια συμπιεζοντε τα υγρα ομως οχι.
εαν ο κινητηρας σταματησει κατα το σβησιμο του με το πιστονι στο κατω νεκρο σημειο και ετοιμαζεται για συμπιεση,εαν περασει αρκετο λαδι ,στην προσπαθεια μας να το βαλουμε μπροστα ο κινητηρας δεν θα μπορει να περιστραφει και θα κανει λες και κολησε.εαν το ζορισουμε για να παρει μπορει να σπασει ελατηριο μπορει και να ραγισει το πιστονι.εκει θα πρεπει να βαλουμε ταχυτητα και να το σπρωξουμε πρως τα πισω η να βγαλουμε μπουζι γιανα σπασουμε την συμπιεση.
και τελος δεν πρεπει να μενει στο σταντ γιατι η συνεχης αυτη  καυση της μικρης ποσοτητας λαδιου ,θα μειωνει σταδιακα την σταθμη του λαδιου και συναμα την αντοχη του λαδιου μιας και θα μενει ολο και λιγοτερο διαθεσιμο λαδι για αναπληρωση

*

juha

Απ: Κεντρικό σταντ: Ποιό το όφελος;;
« Απάντηση #17 - : Φεβρουάριος 24, 2007, 09:09:09 μμ »
Νομιζω οτι μετα την απαντηση του Bill εκλεισε το θεμα  :kalo: :kalo:
Αντε να δω...θα απαντησει κανεις αλλος τωρα??? :D
Εγω παντως το ξαναλεω οτι ειναι και θεμα "αρχοντιας" οπως προσθεσε πολυ ευστοχα ο Kostuono

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης