Σημαντικό ειναι να βάζεται λαδάκι στην αλυσίδα μετα απο βόλτα οταν ειναι ακόμα ζεστη, αφηνεις να περασει ενα 5λεπτο και κανεις μια βολτα με χαμηλη ταχυτητα να παει το λαδι παντου
Το λαδι οταν ειναι ζεστη η αλυσιδα εισχωρεί πολυ καλυτερα παντου. Εγω χρησιμοποιω και βελ-ρευ και μοτουλ... ουτε λερωνουν και η αλυσιδα μια χαρα παει απο ζωή, σημειωτέον οτι ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν έκατσα να την πλυνω, οτι κανουν στο πλυντηριο μοτο.
Στο CBR αλλαξα αλυσογράναζα στις 40.000χλμ χωρις να εχει μπει στο κοκκινο ο τεντοτηρας και χωρίς να ακουγεται, μονο και μονο επιδη ετοιμαζομουν για ταξιδι προλυπτικα και γιατι τα 40.000χλμ ηταν αρκετα.
Στο Μιλε ειναι ακόμα πολυ νωρίς για να πω.
Να σημειωσω οτι αν τα σπρει με κερι προστασίας (ασπρα) τα βαλεις με ζεστη αλυσίδα ή ασπίλα χανεται, μαλλον γιατι ψηνεται το κερι... πραγμα που κατα την άποψή μου ειναι καλό