0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Παίζοντας με το Arduino
« Απάντηση #15 - : Ιανουάριος 03, 2015, 12:21:57 πμ »
Χωρις να ειμαι ειδικος, θελει και κλισιομετρο και επιταχυνσιομετρο. Δεν θες να σου κλεινει το γκαζι οταν στριβεις  ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +153
Απ: Παίζοντας με το Arduino
« Απάντηση #16 - : Ιανουάριος 03, 2015, 01:21:50 μμ »
Χωρις να ειμαι ειδικος, θελει και κλισιομετρο και επιταχυνσιομετρο. Δεν θες να σου κλεινει το γκαζι οταν στριβεις  ;)
  :thnk: έχεις δίκιο αλλά αν δεν κλείσει το γκαζι ή τέλος πάντων δεν κόψει μέσα στν στροφή πώς θα σε γλιτώσει από ένα χαϊ??
Απλά δεν είμαι σίγουρος εάν κόβει από μπεκ ή πολλαπλασιατές...

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Παίζοντας με το Arduino
« Απάντηση #17 - : Ιανουάριος 03, 2015, 01:24:39 μμ »
'Η θα ριξει βαρος στον εμπρος τροχο και θα φας low?
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Παίζοντας με το Arduino
« Απάντηση #18 - : Ιανουάριος 03, 2015, 05:08:29 μμ »
Παιδες τα πραγματα ειναι πολυ ποιο απλα απο αυτα ολα που γραφετε.  :ohyes: :ohyes:
Χωρις να ειμαι ειδικος, θελει και κλισιομετρο και επιταχυνσιομετρο. Δεν θες να σου κλεινει το γκαζι οταν στριβεις  ;)
Δεν τα χρειαζετε αυτα γιατι ειπαμε οτι μετραει παλμους απο του δυο τροχους. Ειτε στριβεις ειτε οχι οι παλμοι θα ειναι ιδιοι δεδομενου οτι η κυλιση των τροχων ειναι σωστη. Η μικρη διαφορα που μπορει να υπαρχει λογο χαμηλοτερου προφιλ της πισω ροδας πανω στην στροφη του ειναι πολυ μικρη και σιγουρα μπορει να προβλεφθει. Τωρα οσο για φαινομενο LOW μπροστινου τροχου παλι δεν υπαρχει περιπτωση γιατι οι διακοπες που γίνονται ωσότου σταθεροποιηθει το ολο συστημα   ειναι μικρες και πολυ γρηγορες. Ισως υπαρχει ταλαντωση με τερμα γκαζι στην εξοδο αλλα πιστευω θα ειναι πολυ προβλεψιμο.  Μην ξεχνατε οτι το τρακσιον δουλευει και σαν αντισουζα λογο της διαφορας που παρουσιαζετε οταν ο εμπρος τροχος βρεθει στον αερα. :ohyes: [size=78%]  [/size]

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Παίζοντας με το Arduino
« Απάντηση #19 - : Ιανουάριος 03, 2015, 05:20:56 μμ »
Να πουμε ακομα οτι η αλλαγη γραναζιων εμπρος η πισω προυποθετει σεταρισμα του συστηματος. Μετα απο δοκιμες (πολλες δοκιμες ομως) σε χωματινες διαδρομες οπου το drift ειναι ευκολο θα γινει προσπαθεια ο κωδικας να σεταρετε αυτοματα :thnk: 

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Παίζοντας με το Arduino
« Απάντηση #20 - : Ιανουάριος 03, 2015, 05:43:29 μμ »
Παιδες τα πραγματα ειναι πολυ ποιο απλα απο αυτα ολα που γραφετε.  :ohyes: :ohyes:



Δεν νομιζω, αλλα περιμενω με ανυπομονησια να το κανεις και να το δοκιμασουμε σε κανα Μεγαρο  :P


APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +153
Απ: Παίζοντας με το Arduino
« Απάντηση #21 - : Ιανουάριος 03, 2015, 08:19:13 μμ »
Χωρις να ειμαι ειδικος, θελει και κλισιομετρο και επιταχυνσιομετρο. Δεν θες να σου κλεινει το γκαζι οταν στριβεις  ;) Ρε Κοσμά δεν νομίζω ότι θέλει αναγκαστικά κλισιομετρο και επιταταχυνσιομετρο.... Εάν δεν κάνω λάθος κάτι τραξιον που πουλάνε έχουν τους αισθητήρες στους τροχούς και μια μονάδα με έξι θέσεις που τν τοποθετείς όπου σε βολεύει.....

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Παίζοντας με το Arduino
« Απάντηση #22 - : Ιανουάριος 03, 2015, 11:11:20 μμ »
Χωρις να ειμαι ειδικος, θελει και κλισιομετρο και επιταχυνσιομετρο. Δεν θες να σου κλεινει το γκαζι οταν στριβεις  ;) Ρε Κοσμά δεν νομίζω ότι θέλει αναγκαστικά κλισιομετρο και επιταταχυνσιομετρο.... Εάν δεν κάνω λάθος κάτι τραξιον που πουλάνε έχουν τους αισθητήρες στους τροχούς και μια μονάδα με έξι θέσεις που τν τοποθετείς όπου σε βολεύει.....


απο τα λιγα που ξερω , δεν μπορει να δουλεψει το κλισιομετρο σε traction και ο λογος ειναι η φυγοκεντρος. το κλισιομετρο δουλευει με την βαρυτητα και στατικα, οταν θα επεμβει η φυγοκεντρος δεν θα δινει σωστες ενδηξεις.


αλλο πραγμα το traction και αλλο το antispin. το πρωτο χρησιμοποιει και το abs αυτονομα ενω το antispin εκμεταλευεται τους αισθητηρες του abs μονο. το antispin απλα βλεπει την διαφορα της ταχυτητας των τροχων και διακοπτει το ρευμα στους πολλαπλασιαστες, οχι στα μπεκ γιατι στις χαμηλες στροφες θα δημιουργουντε πολλα backfires και η παρουσια καυσαεριου και φλογας στο φιλτροκουτι δεν ειναι και οτι καλυτερο. το quick shifter μπορει να κοβει μπεκ γιατι στην ουσια ειναι για να χρησιμοποιητε στις υψηλες στροφες.


το traction ειχε ξεκινησει με μειωση δυναμης του κινητηρα μεσω αβανς και οπου χρειαζοταν και μειωση μιγματος αλλα δεν ηταν και πολυ αποτελεσματικο μιας και σε δρομο με πολυ χαμηλη προσφυση οσα αλογα και αν εριχνες τον κινητηρα μεσω αβανς, και την βενζινη να εκοβες , η ταχυτητα (ενεργεια) που εχουν αποθηκευμενη ολα τα εμπλεκομενα κινουμενα μερη του κινητηρα μαζι με την μεταδοση και την αδρανεια του τροχου, ηταν ικανη να σε ριξει. η λυση ηρθε με τι αλλο?με το ηλεκτρογκαζο. δε πα να ανοιξεις τερμα το γκαζι, η ecu θα το ανοιξει τοσο ,οσο ειναι και η προσφυση του τροχου χωρις ανεπιθυμητες διακοπες. σε μεγαλες ταχυτητες η ecu ενεργοποιει το πισω φρενο χωρις να το αγγιξουμε ,για να επαναφερει μηχανικα την ταχυτητα του πισω τροχου σε ιση με του εμπρος και δεν περιμενει την τριβη της προσφυσης
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 03, 2015, 11:15:07 μμ από bill »

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Παίζοντας με το Arduino
« Απάντηση #23 - : Ιανουάριος 04, 2015, 12:45:28 πμ »
Χωρις να ειμαι ειδικος, θελει και κλισιομετρο και επιταχυνσιομετρο. Δεν θες να σου κλεινει το γκαζι οταν στριβεις  ;) Ρε Κοσμά δεν νομίζω ότι θέλει αναγκαστικά κλισιομετρο και επιταταχυνσιομετρο.... Εάν δεν κάνω λάθος κάτι τραξιον που πουλάνε έχουν τους αισθητήρες στους τροχούς και μια μονάδα με έξι θέσεις που τν τοποθετείς όπου σε βολεύει.....


απο τα λιγα που ξερω , δεν μπορει να δουλεψει το κλισιομετρο σε traction και ο λογος ειναι η φυγοκεντρος. το κλισιομετρο δουλευει με την βαρυτητα και στατικα, οταν θα επεμβει η φυγοκεντρος δεν θα δινει σωστες ενδηξεις.


αλλο πραγμα το traction και αλλο το antispin. το πρωτο χρησιμοποιει και το abs αυτονομα ενω το antispin εκμεταλευεται τους αισθητηρες του abs μονο. το antispin απλα βλεπει την διαφορα της ταχυτητας των τροχων και διακοπτει το ρευμα στους πολλαπλασιαστες, οχι στα μπεκ γιατι στις χαμηλες στροφες θα δημιουργουντε πολλα backfires και η παρουσια καυσαεριου και φλογας στο φιλτροκουτι δεν ειναι και οτι καλυτερο. το quick shifter μπορει να κοβει μπεκ γιατι στην ουσια ειναι για να χρησιμοποιητε στις υψηλες στροφες.


το traction ειχε ξεκινησει με μειωση δυναμης του κινητηρα μεσω αβανς και οπου χρειαζοταν και μειωση μιγματος αλλα δεν ηταν και πολυ αποτελεσματικο μιας και σε δρομο με πολυ χαμηλη προσφυση οσα αλογα και αν εριχνες τον κινητηρα μεσω αβανς, και την βενζινη να εκοβες , η ταχυτητα (ενεργεια) που εχουν αποθηκευμενη ολα τα εμπλεκομενα κινουμενα μερη του κινητηρα μαζι με την μεταδοση και την αδρανεια του τροχου, ηταν ικανη να σε ριξει. η λυση ηρθε με τι αλλο?με το ηλεκτρογκαζο. δε πα να ανοιξεις τερμα το γκαζι, η ecu θα το ανοιξει τοσο ,οσο ειναι και η προσφυση του τροχου χωρις ανεπιθυμητες διακοπες. σε μεγαλες ταχυτητες η ecu ενεργοποιει το πισω φρενο χωρις να το αγγιξουμε ,για να επαναφερει μηχανικα την ταχυτητα του πισω τροχου σε ιση με του εμπρος και δεν περιμενει την τριβη της προσφυσης
Ευχαριστουμε Βασιλη για τις πληροφοριες. Να εισαι καλα και πολυχρονος :) [size=78%] [/size]

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Παίζοντας με το Arduino
« Απάντηση #24 - : Ιανουάριος 11, 2015, 11:04:02 μμ »
Quickshifter με ενεργοποιηση του απο strain gauge ;)
Το ζητησε και το καναμε :ohyes:  Το μονο που μενει ειναι να μπει στο καπο για δοκιμες.
Τι εχει?
1) Ρυθμιση απο 30ms εως 120ms στο κοψιμο του μοτερ.
2) Αναγνωση στροφων για λειτουργει πανω απο καποιες στροφες (ρυθμιζομενο) ανα 100 στροφες
3) Καθυστερηση απο 2 εως 5 δευτερα μετα την αλλαγη για ασφαλεια σε διπλο πατημα
4) καθυστερηση ρυθμιζομενη για τα κενα του επιλογεα και αναλογα την ταχυτητα της αλλαγης ωστε να προσαρμοζετε ευκολα σε καθε αναβατη.
5) Ολα ρυθμιζομενα on board και ενδειξεις σε οθονη LCD η στο PC


Στο βιντεο αν προσεξετε θα δειτε οτι παταω το κουμπακι που εχει το ρολο του διακοπτη παραπανω απο μια φορα και το led που εχει τον ρολο της διακοπης του μοτερ αναβει μονο μια φορα (Νο 3)


feature=youtu.be

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Παίζοντας με το Arduino
« Απάντηση #25 - : Ιανουάριος 11, 2015, 11:42:30 μμ »
Να ρωτηξω κάτι? Το strain gauge τι ειναι?

Όπως. Σου είπα και παραπάνω ο αρχικός κώδικας είναι εύκολο να γραφτεί. Το θέμα είναι η προσαρμογή στο μηχανάκι και  οι δοκιμες
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Παίζοντας με το Arduino
« Απάντηση #26 - : Ιανουάριος 11, 2015, 11:57:29 μμ »
το strain gauge ειναι μια μεταβλητη ελαστικη αντισταση. Αναλογα με το ποσο πιεση ασκειται πανω τις αλλαζει την τιμη τις. Ειναι δυσκολο να σεταριστει για να δουλεψει ως διακοπτης γιατι η αντισταση μεταβαλλεται ελαχιστα με αποτελεσμα αν θες να την κανεις δεδομενα προς εκμεταλευση να πρεπει να ενισχυσεις το σημα στην εξοδο της. Δες εδω http://www.sensorland.com/HowPage002.html Οσο για τον κωδικα τελικα δεν ειναι και πολυ ευκολο ειδικα οταν πρεπει να παιξεις με millis function :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +153
Απ: Παίζοντας με το Arduino
« Απάντηση #27 - : Ιανουάριος 12, 2015, 04:49:09 μμ »
Καλά είσαι θεός λέμε..... Ειδικά αυτό με τν καθυστέρηση μετά το πάτημα δεν το έχουν ούτε τα επώνυμα σιφτερ..... Και πάλι μπράβο σου!!!

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Παίζοντας με το Arduino
« Απάντηση #28 - : Ιανουάριος 12, 2015, 05:40:47 μμ »
Καλά είσαι θεός λέμε..... Ειδικά αυτό με τν καθυστέρηση μετά το πάτημα δεν το έχουν ούτε τα επώνυμα σιφτερ..... Και πάλι μπράβο σου!!!



 :cl%
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

nontas78

Απ: Παίζοντας με το Arduino
« Απάντηση #29 - : Ιανουάριος 12, 2015, 06:07:27 μμ »
Βρε σε λιγο λεμε...θα πουλανε ολοι τα multistrada 1200 με τις ρυθμιζομενες ohlins....και τα καινουργια bmw....μπας και βρουν κανενα etv....να το καμουν ετσι  :D :P :P

Αρε Νικολα τρελοκομειο....

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης