0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Χωρις να ειμαι ειδικος, θελει και κλισιομετρο και επιταχυνσιομετρο. Δεν θες να σου κλεινει το γκαζι οταν στριβεις
Παιδες τα πραγματα ειναι πολυ ποιο απλα απο αυτα ολα που γραφετε.
Χωρις να ειμαι ειδικος, θελει και κλισιομετρο και επιταχυνσιομετρο. Δεν θες να σου κλεινει το γκαζι οταν στριβεις Ρε Κοσμά δεν νομίζω ότι θέλει αναγκαστικά κλισιομετρο και επιταταχυνσιομετρο.... Εάν δεν κάνω λάθος κάτι τραξιον που πουλάνε έχουν τους αισθητήρες στους τροχούς και μια μονάδα με έξι θέσεις που τν τοποθετείς όπου σε βολεύει.....
Παράθεση από: bros400pgm στις Ιανουάριος 03, 2015, 12:21:57 πμΧωρις να ειμαι ειδικος, θελει και κλισιομετρο και επιταχυνσιομετρο. Δεν θες να σου κλεινει το γκαζι οταν στριβεις Ρε Κοσμά δεν νομίζω ότι θέλει αναγκαστικά κλισιομετρο και επιταταχυνσιομετρο.... Εάν δεν κάνω λάθος κάτι τραξιον που πουλάνε έχουν τους αισθητήρες στους τροχούς και μια μονάδα με έξι θέσεις που τν τοποθετείς όπου σε βολεύει.....
Παράθεση από: bip-bip στις Ιανουάριος 03, 2015, 08:19:13 μμΠαράθεση από: bros400pgm στις Ιανουάριος 03, 2015, 12:21:57 πμΧωρις να ειμαι ειδικος, θελει και κλισιομετρο και επιταχυνσιομετρο. Δεν θες να σου κλεινει το γκαζι οταν στριβεις Ρε Κοσμά δεν νομίζω ότι θέλει αναγκαστικά κλισιομετρο και επιταταχυνσιομετρο.... Εάν δεν κάνω λάθος κάτι τραξιον που πουλάνε έχουν τους αισθητήρες στους τροχούς και μια μονάδα με έξι θέσεις που τν τοποθετείς όπου σε βολεύει..... απο τα λιγα που ξερω , δεν μπορει να δουλεψει το κλισιομετρο σε traction και ο λογος ειναι η φυγοκεντρος. το κλισιομετρο δουλευει με την βαρυτητα και στατικα, οταν θα επεμβει η φυγοκεντρος δεν θα δινει σωστες ενδηξεις.αλλο πραγμα το traction και αλλο το antispin. το πρωτο χρησιμοποιει και το abs αυτονομα ενω το antispin εκμεταλευεται τους αισθητηρες του abs μονο. το antispin απλα βλεπει την διαφορα της ταχυτητας των τροχων και διακοπτει το ρευμα στους πολλαπλασιαστες, οχι στα μπεκ γιατι στις χαμηλες στροφες θα δημιουργουντε πολλα backfires και η παρουσια καυσαεριου και φλογας στο φιλτροκουτι δεν ειναι και οτι καλυτερο. το quick shifter μπορει να κοβει μπεκ γιατι στην ουσια ειναι για να χρησιμοποιητε στις υψηλες στροφες.το traction ειχε ξεκινησει με μειωση δυναμης του κινητηρα μεσω αβανς και οπου χρειαζοταν και μειωση μιγματος αλλα δεν ηταν και πολυ αποτελεσματικο μιας και σε δρομο με πολυ χαμηλη προσφυση οσα αλογα και αν εριχνες τον κινητηρα μεσω αβανς, και την βενζινη να εκοβες , η ταχυτητα (ενεργεια) που εχουν αποθηκευμενη ολα τα εμπλεκομενα κινουμενα μερη του κινητηρα μαζι με την μεταδοση και την αδρανεια του τροχου, ηταν ικανη να σε ριξει. η λυση ηρθε με τι αλλο?με το ηλεκτρογκαζο. δε πα να ανοιξεις τερμα το γκαζι, η ecu θα το ανοιξει τοσο ,οσο ειναι και η προσφυση του τροχου χωρις ανεπιθυμητες διακοπες. σε μεγαλες ταχυτητες η ecu ενεργοποιει το πισω φρενο χωρις να το αγγιξουμε ,για να επαναφερει μηχανικα την ταχυτητα του πισω τροχου σε ιση με του εμπρος και δεν περιμενει την τριβη της προσφυσης
Quickshifter με ενεργοποιηση του απο strain gauge
Καλά είσαι θεός λέμε..... Ειδικά αυτό με τν καθυστέρηση μετά το πάτημα δεν το έχουν ούτε τα επώνυμα σιφτερ..... Και πάλι μπράβο σου!!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι