0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Πηνία... τι εστί παρακαλώ..?
« - : Αύγουστος 12, 2008, 12:44:31 πμ »
Με αφορμή ένα ποστ που είδα και επειδή μιλούσα με κάτι φίλους...

για πείτε

1.τι ακριβώς κάνουν τα πηνία...

2. σε ποιο σημείο της μηχανής βρίσκονται..??? (ας πούμε στο Capo... :D και γενικώτερα πάνω κατω σε όλες τις μηχανές)

3. αλλάζουν ευκολα..??

4. κοστίζουν... ??? βάζουμε ό,τι μαρκα να ειναι..???

5.  ΑΠΟ ΤΙ ΧΑΛΑΝΕ / ΓΙΑΤΙ κτλ...

6. πότε θα γίνω μάνα...???
(συγγνώμη παραφέρθηκα από τον καϋμό)...  :lol% :lol%

Ευχαριστώ...



*

pissaman

Απ: Πηνία... τι εστί παρακαλώ..?
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 12, 2008, 12:48:35 πμ »
τα πηνία σε συνδυασμό με το βολάν είναι η γεννήτρια ηλεκτρικού ρεύματος στη μηχανή.
Όταν λοιπόν δεν δουλεύουν τα πηνία δεν έχεις ρεύμα και συνεπώς σταματά να λειτουργεί οτιδήποτε λειτουργεί με ρεύμα.
Είναι πάντα σε μία από τις δύο πλευρές του στροφάλου και συνήθως αριστερά.
Δεν αλλάζουν τραγικά εύκολα, αλλά δεν είναι και δύσκολο.
Πρέπει να βάζεις αυτά που βγαίνουν για το κάθε μοντέλο ή να κάνει καινούρια περιέληξη στα καμμένα.
Μάνα θα γίνεις μετά την εξωσωματική. 

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Πηνία... τι εστί παρακαλώ..?
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 12, 2008, 12:53:31 πμ »
τα πηνία σε συνδυασμό με το βολάν είναι η γεννήτρια ηλεκτρικού ρεύματος στη μηχανή.
Όταν λοιπόν δεν δουλεύουν τα πηνία δεν έχεις ρεύμα και συνεπώς σταματά να λειτουργεί οτιδήποτε λειτουργεί με ρεύμα.
Είναι πάντα σε μία από τις δύο πλευρές του στροφάλου και συνήθως αριστερά.
Δεν αλλάζουν τραγικά εύκολα, αλλά δεν είναι και δύσκολο.
Πρέπει να βάζεις αυτά που βγαίνουν για το κάθε μοντέλο ή να κάνει καινούρια περιέληξη στα καμμένα.
Μάνα θα γίνεις μετά την εξωσωματική. 

thanks...

και δε μου λες.. υπάρχει κάποιος λόγος ας πούμε να χαλάσουν ή είναι...''μη σου κάτσει''..???

υπάρχει τρόπος... ''διάγνωσης - υποψίας''...????

Υ.Γ.
εξωσωματική ε.... :tez:

*

pissaman

Απ: Πηνία... τι εστί παρακαλώ..?
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 12, 2008, 01:06:08 πμ »
μη σου κάτσει  :pray:
συνήθως είναι μπαμ και κάτω, οπότε μένεις.  :ohyes: :cry:

με σπέρμα άγνωστου δότη... :cry: :pray:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πηνία... τι εστί παρακαλώ..?
« Απάντηση #4 - : Αύγουστος 12, 2008, 01:48:07 πμ »
υπάρχει τρόπος... ''διάγνωσης - υποψίας''...????

Η διάγνωση γίνεται με πολύμετρο. Ελέγχεις την εναλλασσόμενη τάση μεταξύ των πηνίων με τον κινητήρα σε συγκεκριμένες σ.α.λ., αλλά και την αντίσταση κάθε πηνίου με τον κινητήρα σβηστό. Αυτά πρέπει να βρίσκονται στα πλαίσια κάποιων τιμών που ορίζει ο κατασκευαστής. Αν έχεις το Service Manual του Πήγασου, στις σελίδες 6-6-00 και 6-7-00 μπορείς να πάρεις μια ιδέα της διαδικασίας...
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Πηνία... τι εστί παρακαλώ..?
« Απάντηση #5 - : Αύγουστος 12, 2008, 01:49:53 πμ »
 :a016 :a016 :a016

*

pissaman

Απ: Πηνία... τι εστί παρακαλώ..?
« Απάντηση #6 - : Αύγουστος 12, 2008, 08:48:48 πμ »
Για να μετρήσεις τα πηνία, μία άλλη βασική μέτρηση είναι με τη γείωση. Αν το πηνίο έχει συνέχεια με τη γείωση, έχεις πρόβλημα...

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Πηνία... τι εστί παρακαλώ..?
« Απάντηση #7 - : Αύγουστος 12, 2008, 11:34:42 πμ »

4. κοστίζουν... ??? βάζουμε ό,τι μαρκα να ειναι..???

5.  ΑΠΟ ΤΙ ΧΑΛΑΝΕ / ΓΙΑΤΙ κτλ...


Aπαντώ συμπληρωματικά, μιας και έδωσαν απάντηση τα παιδιά.
 
*Το κόστος εξαρτάται απ΄το μοντέλο. Μιλώντας για τα δικά μας πχ, άκουσα ότι τα πηνία του shiver έχουν 160-170€, ενώ στα μοτέρ των Mille-Tuono και πιθανότατα CApo φτάνουν στο 1000άρικο... :cry: καθώς πάνε σετ με το βολάν. Το καλό είναι ότι δεν καίγονται τουλάχιστον.

* Απο τι χαλάνε δεν ξέρω...  :h22: Συνήθως είναι μια κι έξω και πέρνεις το μπούλο. Υπάρχουν και εξαιρέσεις βέβαια όπως σε παλιό δικό μου ΧΤ, όπου μου είχε κάψει/βραχυκυκλώσει τα πηνία υψηλής (υπάρχουν 2 ειδών στο μοτέρ μας, υψηλής και χαμηλής), με αποτέλεσμα το μοτέρ να δουλεύει καλά χαμηλά, και όταν έπαιρνε ανάποδες άνοιγες το γκάζι και πήγαινε σαν 125. Το θέμα είναι ότι δεν το έκανε συνέχεια με αποτέλεσμα να είναι πολύ δύσκολος ο εντοπισμός του προβλήματος.
Απ΄τα πολλά πήγαινε έλα στο συνεργείο (εξουσιοδοτημένο Yamaha) με βαρέθηκαν και μου είπαν ότι είχε γίνει οβάλ ο κύλινδρος, όταν ζεσταινόταν έχανε συμπίεση με αποτέλεσμα να μήν μπορεί να ανοίξει το 2ο καρμπ. υποπίεσης.... :dry:

Αδολη ήταν η καρντιά μου τότε, τα έσκασα σε ρεκτιφιέ-πιστόνι έκανα και ένα ωραιότατο στρώσιμο, αλλά το 125cc καραδοκούσε... :h22: Τελικά ήταν πηνία υψηλής όπως είπα... ;)

ΥΓ: Για το γκάστρωμα μην χάνεις το κουράγιο σου φίλε. Η ιατρική κάνει θαύματα  :bye:

*

CAPOMAN

Απ: Πηνία... τι εστί παρακαλώ..?
« Απάντηση #8 - : Αύγουστος 12, 2008, 03:00:35 μμ »
Χαλάνε άλλα βρίσκεις εύκολα ανταλακτικάσε 1 ώρα......

Και άμα τη ψάξεις βρίσκεις λύ ση που να μη χαλάει στο www.electrosport.com έχει για όλα τα μοντέλα....... ;)

*

AKIS KARDITSA

Απ: Πηνία... τι εστί παρακαλώ..?
« Απάντηση #9 - : Αύγουστος 12, 2008, 03:06:06 μμ »
nice... ;) θα το 'χω υποψην το site.... ;)

*

CAPOMAN

Απ: Πηνία... τι εστί παρακαλώ..?
« Απάντηση #10 - : Αύγουστος 12, 2008, 04:19:12 μμ »
Ta πηνία στα CBR είναι ότι οι πολλαπλασιαστές και οι ανορθωτές στα κάπο.......

Μόλις βρεις καμία λύση καλή τα αλλάζεις και γλυτώνεις.....


Γενικά δε πιστεύω ότι υπάρχουν μοτοσικλέτες που δε χαλάνε, απλά κάποιες περισσότερο και άλλες λιγότερο, πιστεύω πως τα παλιά μοντέλα 2001-2004 είχαν καλύτερη ποιότητα κατασκευής


*

pissaman

Απ: Πηνία... τι εστί παρακαλώ..?
« Απάντηση #11 - : Αύγουστος 12, 2008, 04:23:50 μμ »
Ta πηνία στα CBR είναι ότι οι πολλαπλασιαστές και οι ανορθωτές στα κάπο.......

Μόλις βρεις καμία λύση καλή τα αλλάζεις και γλυτώνεις.....
Αντρέα, τα καινούρια πηνία στα rr δεν ξαναχαλάνε! Τα αλλάζεις μία φορά και τελείωσες!  ;) :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Πηνία... τι εστί παρακαλώ..?
« Απάντηση #12 - : Αύγουστος 12, 2008, 04:52:30 μμ »
Το πηνίο στην ουσία είναι έναν σύρμα (το οποίο είναι βουτηγμένο σε μονωτικό) τυλιγμένο σε κάποιο καλούπι (πχ κύλινδρο ή άλλο ανάλογα την εφαρμογή).

Τα πηνία (γενικότερα) καίγονται από μεγάλες θερμοκρασίες όπου αρχίζει και λιώνει η μόνωση του σύρματος, έτσι μικραίνει η αντίσταση του μέχρι που βραχυκυκλώνει. Το πόσο μεγάλες θερμοκρασίας εξαρτάται από την ισχύ που δίνει ο κατασκευαστής (όσο μεγαλύτερη ισχύς, τόσο μεγαλύτερο ρεύμα, τόσο μεγαλύτερη θερμοκρασία). Αν η κατανάλωση είναι οριακή σε σχέση με την ισχύ που αντέχει το πηνίο (πχ για λόγους οικονομίας) τότε παίζει να καεί μετά από μακρά χρήση.

 :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 12, 2008, 05:07:29 μμ από Zeppelin »

*

CAPOMAN

Απ: Πηνία... τι εστί παρακαλώ..?
« Απάντηση #13 - : Αύγουστος 12, 2008, 07:03:01 μμ »
Να ευχαριστήσω το φίλο Pissaman :bye: ο οποίος με έσωσε από μία αγορά επιπλέον άφτερ μαρκετ πηνίων(δεν ήξερα ότι αυτά που αγόρασα είναι βελτιωμένα και δε καίγονται πλέον) :ohyes:

Ναι η Honda φροντίζει να βγάζει βελτιωμένα τα ανταλακτικά που είχαν πρόβλημα :ohyes: :ohyes:

άσε που ηρέμησα και ψυχολογικά ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 12, 2008, 07:07:45 μμ από TUONOMAN »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης