0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Ανδρεας

Πλύσιμο - Κέρωμα & Λίπανση αλυσίδας
« - : Σεπτέμβριος 12, 2006, 12:18:26 μμ »
Θα μπορούσατε να μου δώσετε μερικές συμβουλές για το τρίπτυχο Πλύσιμο - Κέρωμα - Λίπανση αλυσίδας?

Πλύσιμο: Ποια μέρη πρέπει να προσέξω ιδιαίτερα? Χρησιμοποιείτε κάποιο ειδικό καθαριστικό η το απορρυπαντικό πιάτων (όπως λένε πολλοί) είναι αποδοτική λύση.

Κέρωμα: Κέρωμα ή σπρέι σιλικόνης? Τι κερί ή σπρέι προτείνετε?

Λίπανση Αλυσίδας: Πάλι τι λιπαντικό χρησιμοποιείτε? Είναι καλό πριν την λίπανση να καθαρίζουμε την αλυσίδα με καθαρό πετρέλαιο ?

Τα λιπαντικά όπως το Advanced Chain Ultra (high adhesion white chain lube with PTFE) της Shell είναι αποδοτικά δεδομένου ότι αφού τα ψεκάσεις γίνονται κολλώδη?



Ευχαριστώ πολύ.



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
RE: Πλύσιμο - Κέρωμα & Λίπανση αλυσίδας
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 12, 2006, 01:30:58 μμ »
(Απο "div400" μέλος του moto.gr)

Αλυσίδα αυτός ο άγνωστος!

Πολλά πόστ και γενικά συζητήσεις γίνονται για αυτό το περίεργο μεταλλικό φίδι που βρίσκεται εκεί δίπλα στον τροχό της μοτό μας.
Τι είναι; Για ποιόν λόγο είναι εκεί; Ποιος είμαι και που βαδίζω σε τούτο τον κόσμο;
Το παρόν θα προσπαθήσει να απαντήσει σε αυτά ακριβώς τα ερωτήματα αναφέροντας τα βασικά και πιο καθημερινά ερωτήματα που αφορούν τις αλυσίδες.

Καταρχάς η αλυσίδα αποτελεί τον τελευταίο κρίκο στο σύστημα παραγωγής / μεταδοσης δύναμης. Είναι το εξάρτημα που αναλαμβάνει την μεταφορά της δύναμης (έργου στην ουσία αλλά ας κρατήσουμε τα πράγματα απλά) που παράγει το πιστόνι/κύλινδρος στον τροχό προσφέροντας μας έτσι την χαρά της επιτάχυνσης (και της σούζας και burnout κτλ). Αποτελείται από κρίκους οι οποίοι συνδέονται με πείρους για έχει την απαιτούμενη ευκαμψία ώστε να μπορεί να ακολουθεί την κυκλική της τροχιά γύρω από τα γρανάζια μεταδίδοντας έτσι την κίνηση στον τροχό.
Από τα παραπάνω εύκολα καταλαβαίνουμε ότι είναι σημαντικό να έχουμε μια αλυσίδα σε άριστη λειτουργική κατάσταση διότι ως γνωστών ένα σύστημα είναι τόσο ισχυρό όσο και ο πιο αδύναμος κρίκος του. Με άλλα λόγια τι όφελος έχει ένας άριστος κινητήρας,
αν η τελική μετάδοση αδυνατεί να περάσει το έργο του πρώτου στον τροχό;
Και φτάνουμε στα ερωτήματα που πυροδοτούν τις περισσότερες συζητήσεις και ίσως και διαμάχες!
Πως ρυθμίζεται; Πως καθαρίζεται; Ποιο λιπαντικό να βάλω; (για την αλυσίδα μιλάμε ακόμα έτσι!).

ΡΥΘΜΙΣΗ
Κάθε αλυσίδα χρειάζεται ένα ποσοστό χαλαρότητας (μπόσικα) για μπορεί να διαχειριστεί καλλίτερα τους παλμούς δύναμης που προέρχονται από τον κινητήρα και για να μπορεί να ακολουθήσει ελευθέρα την κίνηση του τροχού πάνω κάτω λόγο λειτουργίας της ανάρτησης.
Μια εντελώς ή υπερβολικά τεντωμένη αλυσίδα θα προκαλέσει φθορά στα γρανάζια και στις εδράσεις του κιβωτίου, επιπλέον θα έχει και μεγαλύτερες πιθανότητες να σπάσει.
Μία υπερβολικά χαλαρή αλυσίδα, πέρα από το οπτικά και ηχητικά αποκρουστικό θέαμα, φθείρεται πολύ πιο γρήγορα ,το ίδιο και τα γρανάζια.

Τι θέλουμε λοιπόν; Το ‘ιδανικό’ είναι ένα free play ( μπόσικα) περίπου 3-4 εκ ανάλογα με το μοντέλο και τον κατασκευαστή. Και πάλι ισχύει RTM.*
Αν και κάθε μοντέλο έχει διαφορετικό τρόπο ρύθμισης σε γενικές γραμμές οι ενέργειες που έχουμε να κάνουμε περιλαμβάνουν τα εξής:
Καταρχάς γυρνώντας τον τροχό βρίσκουμε το σημείο όπου η αλυσίδα έχει την μικρότερη χαλαρότητα, μετρώντας την κάθετη κίνηση στο μέσο της κάτω διαδρομής μεταξύ πίσω γραναζιού και μπροστινού. (Αν και ύπαρξη άνισης χαλαρότητας υποδεικνύει και ανομοιογενή φθορά και την αναγκαιότητα αντικατάστασης της αλυσίδας, το προσπερνάμε προς το παρόν διότι δεν ζούμε σε έναν ιδανικό κόσμο όπου οι αλυσίδες δεν θα είχαν φθορά ούτως η άλλος).
Αφού έχουμε βρει το σημείο αυτό, ξεσφίγγουμε τον άξονα του πίσω τροχού και έπειτα μέσο των ρεγουλατόρων που βρίσκονται συνήθως στο τελείωμα του ψαλιδιού ρυθμίζουμε την τάση της αλυσίδας έτσι ώστε στο ίδιο σημείο που μετρήσαμε πριν να έχουμε αυτά τα 3-4 εκ μπόσικα..
(ΠΡΟΣΟΧΗ: ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΤΟΥ ΤΡΟΧΟΥ).
Αφού τελειώσουμε ξανασφίγγουμε ότι ξεβιδώσαμε. Είδατε δεν ήταν και τόσο δύσκολο έτσι;
(ΣΗΜ: Σε ιδανικές συνθήκες τα παραπάνω θα πρέπει να γίνουν με την μοτό να ακουμπά στους τροχούς και όχι στο κεντρικό στάντ και τον αναβάτη καθισμένο στην σέλα ώστε με το βάρος του να συμπιέζει την ανάρτηση όπως θα είναι και όταν θα οδηγεί στον δρόμο, αλλά είπαμε δεν ζούμε σε ιδανικό κόσμο)
Για τις λεπτομέρειες του δικού σας μοντέλου RTM.*
Και κάθε πότε την ρυθμίζουμε κε Πολυξεριδη;
Αν είσαι ψείρας, κολλημένος με την μπάλα ή αν έχεις V2 ( όπως εγώ ) κάθε τρεις και λίγο!
Μόλις δούμε ότι η αλυσίδα αρχίζει και κάνει κοιλιά καλό θα ήταν να την τεντώσουμε. Και όχι δεν περιμένουμε να φτάσει στο έδαφος για να πάρουμε την απόφαση.
Μία άλλη ένδειξη είναι να τραβήξουμε έναν κρίκο που εφάπτεται του πίσω γραναζιού και να μετρήσουμε το κενό δημιουργείτε. Αν υπερβαίνει το μισό του ύψους του δοντιού τότε είναι ώρα να βγάλουμε τα εργαλεία.
Το πιο ασφαλές είναι πάντα να μετράμε τα μπόσικα όπως είπαμε πιο πάνω. Αν έχουμε ξεφύγει από τα 3-4 εκ. τεντώνουμε.

Αν οι ρεγουλατόροι έχουν φτάσει στο τέρμα, αν η αλυσίδα έχει τα λεγόμενα tight spots δηλ. κάποιοι κρίκοι δείχνουν κολλημένοι μεταξύ τους ή αν τα διαστήματα μεταξύ ρυθμίσεων έχουν γίνει πολύ συχνά τότε:
ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΑΛΥΣΙΔΑ ΠΑΚΕΤΟ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ!
Δεν αφαιρούμε κρίκους για επιμηκύνουμε την διάρκεια ζωής, δεν βάζουμε μεγαλύτερο γρανάζι για να τεντώσει πάλι η αλυσιδα, ΤΗΝ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ

ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ

Στην αγορά κυκλοφορούν πολλά προϊόντα τα οποία υπόσχονται παπάδες και καθαρές αλυσίδες με τη λιγότερη δυνατή κόπωση και παράλληλα χωρίς να λερώνεις τα χέρια σου.
Κακά τα ψέματα αλλά ο καθαρισμός μιας αλυσίδας είναι μια βρόμικη υπόθεση και κάποιος πρέπει να την κάνει. ΕΣΥ!
Ας δούμε πως.
Ο πιο διαδεδομένος τρόπος είναι ο συνδυασμός κεροζίνης ( φωτιστικό πετρέλαιο, αυτό που βάζουμε στην κεροζαν ντε) και πινέλου ή οδοντόβουρτσας.
Βουτάμε το πινέλο στην κεροζίνη και περνάμε ένα χεράκι την αλυσίδα για να φύγει η βρομιά που έχει μαζευτεί πάνω της. ΔΕΝ πνίγουμε την αλυσίδα στην κεροζίνη ούτε την ρίχνουμε με το κιλό. Υπάρχουν τριγύρω εξαρτήματα στα οποία δεν θέλουμε να πάει κεροζίνη ( λάστιχο, άξονας και ρουλεμάν τροχού). Ένα απαλό βούρτσισμα αρκεί (κάθε μέρα μετά τα γεύματα). Ένα σκούπισμα με στεγνό πανάκι και έπειτα πλένουμε την αλυσίδα με ένα απαλό απορρυπαντικό( το ίδιο που πλένουμε την μοτό ή για τα πιάτα πχ) για να φύγουν και τα τελευταία υπολείμματα κεροζίνης και τέλος. Καλό θα ήταν να πάμε μια σύντομη βόλτα ώστε η κίνηση της αλυσίδας (ουσιαστικά η φυγόκεντρος αλλά είπαμε απλά πράγματα) να διώξει τα νερά από το πλύσιμο. Σύντομη βόλτα όπως γύρω από το τετράγωνο όχι μέχρι το ΣΤΟΡΚ για καφέ, η αλυσίδα δεν έχει καθόλου λιπαντικό τώρα μη το ξεχνάμε αυτό.
Αν έχετε κάνει σωστά την δουλειά θα πρέπει τώρα να έχετε μια πεντακάθαρη αλυσίδα αλλά χέρια και πάτωμα μ#&*νί. Είπαμε είναι βρόμικη εργασία!
Εναλλακτικά αντί για κεροζίνη έχω δοκιμάσει και τα ειδικά υγρά για τον καθαρισμό του φίλτρου αέρα ( της esparco σε λευκό μπουκάλι, ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ 12€ τα 500ml) το ποιο κάνει θαυμάσια δουλειά όσον αφορά τον καθαρισμό και ξεπλένεται και πανεύκολα με νερό. Αν και λένε ότι δεν βλάπτει τα πλαστικά / λαστιχένια μέρη (βλ. o-ring) σε μακροχρόνια χρήση στην αλυσίδα δεν μπορώ να ξέρω τι επιπτώσεις θα έχει εξάλλου δεν είναι αυτός ο σκοπός του.

Δεν χρησιμοποιούμε βενζίνη, υγρά καθαρισμού όπως engine / brake / carb cleaner διότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να επηρεάσουν( χαλάσουν) τα o-ring .

Τώρα το κάθε πότε θα την καθαρίζουμε είναι μάλλον μια προσωπική υπόθεση.
Σαν γενικό κανόνα ας πούμε μαζί με την ρύθμιση και πριν από αυτήν καλό θα ήταν να την καθαρίσουμε. Θα κάνουμε που θα κάνουμε κόπο ας κάνουμε ολοκληρωμένη δουλεία.
Το χειμώνα βέβαια με τις συχνές βροχοπτώσεις και την γλίτσα που μαζεύεται στους δρόμους (και δυστυχώς στην αλυσίδα μας) καλό θα ήταν να την καθαρίζουμε πιο συχνά. Το ίδιο ισχύει για αυτούς που κάνουν πολλά χωματερά χλμ και η αλυσίδα μαζεύει λάσπες

ΛΙΠΑΝΣΗ
Για την λίπανση τώρα της αλυσίδας τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα ( είναι .
Συνήθως οι κατασκευαστές προτείνουν την λίπανση κάθε 500χλμ περίπου ή ανάλογα με την χρήση.( μια μοτό που κυκλοφορεί κυρίως στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες μπορεί να θέλει κάθε 1000χλμ, ενώ η ίδια μηχανή αν κάνει συχνά ταξίδια στην εθνική με υψηλές ταχύτητες θέλει πιο συχνά).
Το σίγουρο είναι ότι λιπαίνουμε μετά την βόλτα μας που η αλυσίδα είναι ζεστή και το λιπαντικό μπορεί να εισχωρήσει καλλίτερα και πάντα από την εσωτερική πλευρά της (αυτήν που έρχεται σε επαφή με τα γρανάζια ). Ιδανικά θα το κάνουμε το βράδυ για να δώσουμε στο λιπαντικό τον απαιτούμενο χρόνο να πιάσει καλά πάνω και να ελαχιστοποιήσουμε έτσι τα φτύσιμο στην ζάντα. Επίσης δεν αδειάζουμε όλη την φιάλη.
Ένα ή δύο περάσματα είναι αρκετά . Κάποιοι πάνε ακόμα πιο πέρα και σκουπίζουν την αλυσίδα αφού την λιπάνουν ώστε να μαζέψουν τα πλεονάζον λιπαντικό κυρίως από την εξωτερική πλευρά και από τα πλάγια
Ουσιαστικά μας ενδιαφέρει να λιπάνουμε τα σημεία που έρχονται σε επαφή με τα γρανάζια και να δημιουργήσουμε ένα προστατευτικό στρώμα πάνω από τα o-ring. Τα εσωτερικά μέρη την αλυσίδας λιπαίνονται από το γράσο που έχει βάλει ο κατασκευαστής και κρατιέται στην θέση του από τα o-ring.

Και τώρα τα ωραία .Ποιο λιπαντικό φτύνει λιγότερο;
Χμμ δεν ξέρω και δεν με νοιάζει. Όποιο λιπαντικά έχω δοκιμάσει έχει φτύσει την ζάντα μου οπότε κοιτάω αυτό που παρέχει την καλλίτερη λίπανση.
Είμαι πολύ ικανοποιημένος από δυο τρία.

Motul Road Chain ( ή κάπως έτσι) σε γκρί φιάλη.
Μόνο κάτι θείτσες σε βαφτίσια φτύνουν περισσότερο (υπερβάλλω εντάξει) αλλά λιπαίνει πολύ καλά ( ότι έχει μείνει πάνω στην αλυσίδα τέλος πάντων). Αρκετά κολλώδες και ως τέτοιο τείνει να μαζεύει και αρκετή βρωμιά αν βάλεις πολύ. Αν ψεκάσεις σε ζεστή αλυσίδα και μετά την σκουπίσεις ( ε ναι λοιπόν είμαι ένας από αυτούς) τα πράγματα βελτιώνονται αρκετά έως πολύ. Τιμή από 8,50€ έως 10€ ανάλογα με το μαγαζί.
Υπάρχει και σε μαύρη φιάλη, που ουσιαστικά είναι μία βελτιωμένη σύνθεση του παραπάνω, με γραφίτη. Δεν πετάει τόσο πολύ( σχεδόν καθόλου).Πολύ καλό και στην ίδια τιμή με το πρώτο.

Castrol Chain Wax. Πολύ καλό δεν πετάει στη ζάντα (πολύ) και σε καλή τιμή.
Μειονέκτημα: Δεν έχει προέκταση για το στόμιο (τσουτσουνάκι ντε) και δεν μπορείς εύκολα να πλησιάσεις την αλυσίδα με αποτέλεσμα μαζί με την αλυσίδα να ‘λιπαίνεται ‘ και ότι υπάρχει κοντά της.


[color=FF0000](Απο "div400" μέλος του moto.gr)[/color]
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2008, 12:35:57 πμ από powerphot »

*

Ανδρεας

RE: Πλύσιμο - Κέρωμα & Λίπανση αλυσίδας
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 12, 2006, 02:18:24 μμ »
Όσον αφορά την αλυσίδα καλύφτηκα πλήρως (και παραπάνω). Ευχαριστώ πολύ powerphot (και τον "div400" μέλος του moto.gr κατ´ επέκταση.)

Όσον άφορα το πλύσιμο και το κέρωμα?

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
RE: Πλύσιμο - Κέρωμα & Λίπανση αλυσίδας
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 12, 2006, 02:22:49 μμ »
Παράθεση

Zeppelin έγραψε:
Όσον αφορά την αλυσίδα καλύφτηκα πλήρως (και παραπάνω). Ευχαριστώ πολύ powerphot (και τον "div400" μέλος του moto.gr κατ´ επέκταση.)

Όσον άφορα το πλύσιμο και το κέρωμα?


Νομίζω ότι το παραπάνω κείμενο καλύπτει και το πλύσιμο-καθάρισμα, για το κέρωμα προσωπικά δεν γνωρίζω να σου πω κάτι, ίσως κάποιος που έχει κάνει! ;-)

*

Ανδρεας

RE: Πλύσιμο - Κέρωμα & Λίπανση αλυσίδας
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 12, 2006, 02:47:56 μμ »
Ίσως να μπερδεύει λίγο ο τίτλος,

Ηθελά να ρωτησω για: Α) Πλύσιμο/Κέρωμα μηχανής γενικα (πλαστικα μέρη κτλ) και [d]Β) Καθαριμος/Λίπανση αλισυδας.[/d]   :-)

(συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός)

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
RE: Πλύσιμο - Κέρωμα & Λίπανση αλυσίδας
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 12, 2006, 02:58:01 μμ »
Παράθεση

Zeppelin έγραψε:
Ίσως να μπερδεύει λίγο ο τίτλος,

Ηθελά να ρωτησω για: Α) Πλύσιμο/Κέρωμα μηχανής γενικα (πλαστικα μέρη κτλ) και [d]Β) Καθαριμος/Λίπανση αλισυδας.[/d]   :-)

(συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός)


Μη το ξαναπεις ότι γίνεσαι κουραστικός, αλλίμονο!!
Γιαυτό υπάρχει το site, για να γίνεσαι κουραστικός! :hysterl  :hysterl

Πλάκα κάνω :-D
Αυτό ακριβώς όμως γιαυτό υπάρχει για να γεμίζει ερωτήσεις απαντήσεις και συμβουλές :-D

*

Γιάννης

RE: Πλύσιμο - Κέρωμα & Λίπανση αλυσίδας
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 12, 2006, 03:11:54 μμ »
Λοιπόν για την αλυσίδα ισχύουν τα παραπάνω.

Οσο για το πλύσιμο-κέρωμα λοιπόν.

ΠΛΥΣΙΜΟ.

Σε ένα μπουκάλι με τρόμπα πίεση βάζω ένα μέρος swaz και και 4 μέρη νερό.Ψεκάζω το μηχανάκι σε όλα τα δυσκολα σημεία.Το αφήνω για 5 λεπτα και μετα έχω ετοιμο το karher και το ξεπλένω.(δεν μένει σχεδόν κανενα ίχνος βρωμιάς).
Επειτα το περνάω σαπουνάδα που αποτελείται απο 2 μέρη σαμπουαν auto και 1 μέος AVA για τα πιάτα.Ξεβγαλμα σκούπισμα και είναι κομπλέ.

CARE

Περνάω με σιλικόμη ΟΛΑ τα πλαστικά σημεία, το bagster , τη σελλα (ναι την σέλλα),την βαλίτσα.Περιμένοντάς τα να «ρουφήξουν» περνάω με χοντρό ακατέργαστο κερί (το χειμώνα) ή με κέρινο γαλάκτωμα με προστασία UVA ,UVB (το καλοκαίρι) όλες τις βαμμένες επιφάνειες και με τά έχει τρίψημο.
Την ζελατίνα και τα όργανα τα περνάω με σπρέi για CD.Επίσεις περναω με επαφων (χωρίς λάδι) όλες τις ηλεκτικές επαφές και με WD 40 ότι σύνδεση υπάρχει πάνω στο μηχανάκι.Οι ζάντες καθαρίζονται με WD40 και οι δισκόπλακες με καθαρό οινοπνευμα.Επίσης επειδι το capo έχει τους λαιμού εκτεθυμένους αυτοί τρίβονται όπου υπάρχει σκουριά με 1200p γυαλόχαρτο ,γυαλίζονται (και τα leovince) με WD40 και περνούντε με ένα film   υγρού κεριού.
Τέλος γίνεται λεπτομερείς έλεγχος σε βιδες και στο χρώμα και όπου υπάρχει τυχόν γρατζουνια απο πετραδάκι επισκευάζεται με scratch out και το εργοστασια κό χρώμα σε micraspray.

Να διεκρινήσω ότι αυτή η δουλειά γίνεται ανα 1 εβδομάδα.

Τώρα οι Καποφάγος και TWO μου λένε ότι χρήζω κληνικής θεραπίας αλλα δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο :a22  :a22  :a22


ΑΑΑ το μηχανάκι είναι κάπως έτσι

*

Ανδρεας

RE: Πλύσιμο - Κέρωμα & Λίπανση αλυσίδας
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 12, 2006, 04:06:37 μμ »
1 φορά την βδομάδα?  :sml1  :sml1
Μάλλον είσαι ο σωστός άνθρωπος για την ερώτηση αυτή   :-D

Μπορείς να μου δώσεις μερικές διευκρινήσεις?

Τι είναι τα swaz και karher?
Ακατέργαστο κερί?
Τι εννοείς spray για cd? Αυτά για τις γρατσουνιές?

Ευχαριστώ :)

*

Γιάννης

RE: Πλύσιμο - Κέρωμα & Λίπανση αλυσίδας
« Απάντηση #8 - : Σεπτέμβριος 12, 2006, 04:50:26 μμ »
AAA εσύ θές φροντηστήριο. :-D

Λοιπόν το swaz είναι υγρό γενικού καθαρισμού και το και το βρίσκεις σε μαγαζια με επαγκελματικά καθαριστηκά.(προσοχή μόνο του είναι διαβρωτικό).
Το karcher?Δεν έχεις πάει ποτε σε πλυντήριο?Ε είναι αυτό το μηχανημα βουνό που βγάζει πεπιεσμένο αέρα και νέρο.(στην δική μου περίπτωση είναι 5 κιλά 1800w και 100bar.
Τέλος ναι αυτό για τις γρατζουνιές.

Αλλες πληροφορίες....

*

Σέργιος Φανίκος

RE: Πλύσιμο - Κέρωμα & Λίπανση αλυσίδας
« Απάντηση #9 - : Σεπτέμβριος 12, 2006, 05:06:14 μμ »
Τώρα που μπήκε και ο zeli στη συζήτηση... τα βρήκαμε τα λεφτά μας  :-D  :-D

Άντε όλοι μαζί ερωτήσεις για θέματα φροντίδας και συντήρησης μπας και ... ξεστραβωθούμε  ;-)

Α ρε... τι το ήθελα εγώ το Capo τον Ιούνιο και το αγόρασα;;; Δε μπορούσα να περιμένω μέχρι το Σεπτέμβριο να πάρω του Γιάννη;  Γιάννη,... ακόμα πωλείται;;;  Παιδιά, παίρνει κανένας το δικό μου για 7000 γιούρα  να πάρω εγώ του Γιάννη;;;  Please ! :bana:

*

Ανδρεας

RE: Πλύσιμο - Κέρωμα & Λίπανση αλυσίδας
« Απάντηση #10 - : Σεπτέμβριος 12, 2006, 06:20:09 μμ »
Παράθεση

zeli έγραψε:
AAA εσύ θές φροντηστήριο. :-D

Λοιπόν το swaz είναι υγρό γενικού καθαρισμού και το και το βρίσκεις σε μαγαζια με επαγκελματικά καθαριστηκά.(προσοχή μόνο του είναι διαβρωτικό).
Το karcher?Δεν έχεις πάει ποτε σε πλυντήριο?Ε είναι αυτό το μηχανημα βουνό που βγάζει πεπιεσμένο αέρα και νέρο.(στην δική μου περίπτωση είναι 5 κιλά 1800w και 100bar.
Τέλος ναι αυτό για τις γρατζουνιές.

Αλλες πληροφορίες....


Ενοείτε ότι θέλω φροντηστήριο :-D

Όταν λες δύσκολα σημεία ποια ενοείς? Το swaz δεν το φοβάσε καθόλου αφού (έστω και μόνο του) πρόκειτε για διαβρωτικό?
Δεν έχω πάει σε πλυνηριο όντως, σκέφτομαι πάντως να πάρω ένα μικρό air compressor.
Το πεπιεσμένο νερό δεν κάνει κακό στο χρώμα/αυτοκόλλητα?

Μπορείτε να μου συστήσετε (PM) κάποιο/α μαγαζί/α που θα βρώ όλα τα καθαριστικά που θα χρειαστώ (κερί, σιλικόνη, σαμπουάν και swaz αν χρειάζετε) κατα προτίμιση κοντά στον Πειραιά.

*

Γιάννης

RE: Πλύσιμο - Κέρωμα & Λίπανση αλυσίδας
« Απάντηση #11 - : Σεπτέμβριος 12, 2006, 10:07:41 μμ »
Αν δεν βαριέσαι έλα καμια μέρα απο Πατήσια μερια να πιούμε καφεδάκι και να σου δείξω how the things done.(να το πλύνουμε κοινώς και γενικότερα να σου πω για τα δυσκολα σημεία)

Σαν καλός άνεργος (γαμω το κερατό μου ) που είμαι απο χρόνο αλλο τιποτα.

Τώρα μαγαζί που κάνει επαγκελματική δουλειά ξέρω ένα στην Καισαριανη.Dirtymotowash ο κατα κόσμον Θανασης.


Υ.Γ. Νίκο (Φώτη) δεν πιστευω να έχω και εδω «προβλήματα» διαφήμησης- δυσφήμισης

 :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
RE: Πλύσιμο - Κέρωμα & Λίπανση αλυσίδας
« Απάντηση #12 - : Σεπτέμβριος 12, 2006, 10:30:38 μμ »
Παράθεση

zeli έγραψε:
Υ.Γ. Νίκο [d] (Φώτη)[/d] δεν πιστευω να έχω και εδω «προβλήματα» διαφήμησης- δυσφήμισης

 :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D


Τι κολληματα έχεις φάει τελευταία με τις "διαφήμησης- δυσφήμισης"? ε? :-D
Ποιός σου την είπε? :-D

*

Ανδρεας

RE: Πλύσιμο - Κέρωμα & Λίπανση αλυσίδας
« Απάντηση #13 - : Σεπτέμβριος 13, 2006, 01:07:33 πμ »
Ευχαριστώ πολύ για τα replys παιδιά !!

*

Αποσυνδεδεμένος giorgos..

  • *****
  • 407
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: στράαντα
  • Αντιδράσεις: +4
RE: Πλύσιμο - Κέρωμα & Λίπανση αλυσίδας
« Απάντηση #14 - : Μάρτιος 15, 2008, 09:03:59 πμ »
στο μανουαλ τα γραφει ολα...ποτε νερο στην αλυσιδα-λαδωμα καθε 500χλμ..
 κ τι μερη να προσεξει καποιος κατα το πλυσιμο να μην παει νερο..
απ αυτα που ακους μην πιστευεις τπτ
απ αυτα που βλεπεις πιστευε τα μισα
απ αυτα που κρατας πιστευε τα ολα χωρις να τα θεωρεις δεδομενα..

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης