0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
teo, μεγαρα 1,15 με τα m3 γινετε χωρις προβλημα τα λαστιχα δεν εχουν προβλημα στης κλισεις αλλα στο ποσο πολυ κρατανε οταν καρυδωνεις το γκαζι και βεβαια ποσο πιο νωρις.(βεβαια ετσι μονο γραφεις χρονους)προφανως οσοι πεφτουν στην Κπιτς η κλεινουν το γκαζι η οιανουν φρενο και παρε low.
Παράθεση από: fst.corner στις Αύγουστος 01, 2008, 09:30:14 πμteo, μεγαρα 1,15 με τα m3 γινετε χωρις προβλημα τα λαστιχα δεν εχουν προβλημα στης κλισεις αλλα στο ποσο πολυ κρατανε οταν καρυδωνεις το γκαζι και βεβαια ποσο πιο νωρις.(βεβαια ετσι μονο γραφεις χρονους)προφανως οσοι πεφτουν στην Κπιτς η κλεινουν το γκαζι η οιανουν φρενο και παρε low.Νομίζω ότι με καρύδωμα του γκαζιού, μόνο τούμπες γράφεις, όχι χρόνους!
Παράθεση από: pissaman στις Αύγουστος 01, 2008, 01:06:47 μμΠαράθεση από: fst.corner στις Αύγουστος 01, 2008, 09:30:14 πμteo, μεγαρα 1,15 με τα m3 γινετε χωρις προβλημα τα λαστιχα δεν εχουν προβλημα στης κλισεις αλλα στο ποσο πολυ κρατανε οταν καρυδωνεις το γκαζι και βεβαια ποσο πιο νωρις.(βεβαια ετσι μονο γραφεις χρονους)προφανως οσοι πεφτουν στην Κπιτς η κλεινουν το γκαζι η οιανουν φρενο και παρε low.Νομίζω ότι με καρύδωμα του γκαζιού, μόνο τούμπες γράφεις, όχι χρόνους! Το γκάζι θέλει σεβασμό ειδικά στα χιλιάρια ο Pissaman θα εννοεί ροή και γραμμικότητα
οταν λεω καρυδωμα ειναι μεταφορικα(βλεπε αργκο you know) το γκαζι δεν δουλευει on off.
Το γκάζι θέλει σεβασμό ειδικά στα χιλιάρια ο Pissaman θα εννοεί ροή και γραμμικότητα
Παράθεση από: fst.corner στις Αύγουστος 01, 2008, 02:15:13 μμοταν λεω καρυδωμα ειναι μεταφορικα(βλεπε αργκο you know) το γκαζι δεν δουλευει on off.λοιπον καταρχην αφου τελεισουμε με τα φρενα το γκαζι ανοιγει λιγο αλλα σταθερα επιταχυνομενο μεχρι το αpex της στροφης οπου επιταχυνει πιο πολυ μεχρι την εξοδο και "καρυδωμα"
Πολυ θα ηθελα να δοκιμασω μετα τα Μ3 τα Ντιαμπλο σουπερκορσα SP Φρεσκο πραμα που σαλευει, με ψαρωτικη εμφανιση θα ελεγα.
Παράθεση από: S-T στις Ιούλιος 31, 2008, 08:34:09 μμΠολυ θα ηθελα να δοκιμασω μετα τα Μ3 τα Ντιαμπλο σουπερκορσα SP Φρεσκο πραμα που σαλευει, με ψαρωτικη εμφανιση θα ελεγα.Λες .... "με ενα Diablo III, M3 και άλλα αντίστοιχα λάστιχα 60-70% δρόμο και 30-40% πίστα θα είσαστε μια χαρα για χρόνους μέχρι το 30 (ίσως και παρακάτω)"και μετα γραφεις το παραπανω για τα SC sp....τελικα τι λαστιχα σου κανουν? Τα Μ3 δηλαδη στη πιστα τα χαρηκες εσυ??? Γιατι εμενα δεν μου αρεσαν ουτε ως κρατημα ουτε ως πληροφορηση.... Τα Diablo III ηταν καταπληκτικα για τους ρυθμους μου, για την εμπιστοσυνη που μου ενεπνεαν αλλα και την πληροφορηση που ειχα....διαλεξε λοιπον τι θες... λαστιχο 60-70% δρομο και 30-40% πιστα ή SC SP??? γιατι δεν συμβαδιζουν αυτα τα δυο.Απο το να πας στα sc εννοω πηγαινε στα Diablo III Εγω θα εβαζα ξανα τα Diablo III για μεσα κι εξω απο τη πιστα. Tα Μ3 ειδα οτι δεν καταλαβαν Χριστ;o οποτε για να γλιτωνω λεφτα αυτα θα ξαναβαζα. Βεβαια δεν τα φχαριστιεμαι ουτε στη πιστα ουτε στο δρομο αλλα ας οψεται η οικονομια.P.S. εγω οτι λαστιχο θα βαζω απο δω και περα, θα το βαζω με τα δικα μου κριτηρια και οχι με το τι λενε οι αλλοι γιατι ειδα οτι με τα Μ3 επεσα εξω...ολοι ελεγαν πολυ καλο κι εγω σιχτηριζα στις Σερρες ..........
Αγαπημένε μου Νικήτα... κανε μια βόλτα σε παρακαλώ απο το site της Pirelli και δες οτι το diablo supercorsa SP ειναι ομολογκαρισμένο λάστιχο για τον δρόμο και όχι racing ή track day με δυνατότητα επιλογής γόμας.εμένα τα Μ3 μου αρέσουν περισσότερο στην πίστα από τα dragon supercorsa pro, τα δρόμου και όχι τα SC (Special Compound) που φορούσα πριν και ερχόντουσαν με το μηχανάκι και αν δεν βρω κάποια καλή τιμή τα Diablo SP που μου γυάλισαν, παλι Μ3 θα βάλω μετά.Εμενα η ένσταση μου εξαρχής ειναι για τα λάστιχα τρακντει και racing θεωρώ οτι για εναν αναβατη του 1.30+ είναι "περιττά" έξοδα.Με τα μισελεν power 2ct οι εκπαιδευτές του σχολείου του kevin schwantz γυρναγανε ΚΑΤΩ απο 1.25...Ο καθενας κανει όπως θέλει τα κουμαντα του... ειναι και το ψυχολογικό του "εχω καλο λαστιχο" στην μεση, απλα καταθέτω μια άποψη την οποια εγω ακολουθώ.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι