...η μοτοσυκλέτα σας μετά απο μια ατυχή πτώση ?
Αφορμή μου έδωσε το ποστ του Θέμη.
Λοιπόν,την βλέπετε ξαπλα κάτου και έχετε τρελαθεί.Τι κάμουμε τώρα ?
Βασικά ψυχραιμία.
Μια μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού ζυγίζει κοντά στα 180-220 κιλά και ημπορεί και παραπάνου...
Το να σηκώσει κάποιος/ά μια τέτοια μοτοσυκλέτα με μεγάλο όγκο και τόσα πολλά κιλά μόνος/ή του,
αβίαστα και κυρίως με ασφάλεια για την σωματική του/της ακεραιότητα είναι πάρα πολύ δύσκολο,εκτός και αν κατεβαίνει στους Ολυμπιακούς του Πεκίνου..
Είναι σοβαρό το πως θα ενεργήσουμε γιατι ελοχεύει κίνδυνος τραυματισμού,κάκωσης,εξάρθρωσης,κατάγματος,ρίξης κτλ....
Κι όμως,δεν θέλει κόπο,θέλει τρόπο...
Βασικά όλα είναι θέμα μοχλικού.
Λέγοντας μοχλό,εννοάω το να χρησιμοποιήσουμε το σώμα μας σαν ένα είδος μοχλού,κατάλληλα τοποθετημένο και με τη σωστή ώθηση,
ώστε να καταβάλουμε την μικρότερη δυνατή μηική προσπάθεια και χωρίς να καταπονήσουμε τη μέση μας,τα γόνατα μας και κατα προέκταση όλες τις ευαίσθητες αρθρώσεις μας.
Δύο είναι οι πιο δοκιμασμένοι και διαδεδομένοι τρόποι ανώρθωσης της καλής μας και εξαρτώνται ανάλογα απο την μάζα,
την γεωμετρία αλλά και απο την ιδιαίτερη σωματική διάπλαση του καθένα.
Σας παραθέτω παρακάτου τα βήματα με φωτογραφίες για κάθε στάδιο της διαδικασίας ανόρθωσης για κάθε τρόπο ξεχωριστά.
1ός Τρόπος.
Ενδείκνυται για Capo και λοιπούς δεινόσαυρους... (γνωστός και ως κωλομεράτος)
Κλειδώνουμε το τιμόνι τραβώντας το προς το μέρος μας με το ένα χέρι ενώ το άλλο το στηρίζουμε σε κάποιο σταθερό σημείο της μοτό :
Προσπαθούμε να βρούμε ενα σημείου περίπου κοντά στο κέντρο βάρους την μοτό :
Πατώντας γερά στα πόδια μας και κρατώντας τα ελαφρώς λυγισμένα και ανοικτά σε απόσταση ίση περίπου με τους όμους μας,
"καθόμαστε" πάνω στην σέλα,κράτώντας τον κορμό μας ίσιο και το κεφάλι μας ψηλά.Λεβέντικα δηλαδή...
Αρχίστε να κάνετε μικρά και προσεκτικά βήματα προς τα πίσω,σπρώχνοντας ταυτόχρονα με το κωλαράκι σας και κρατώντας πάντα την μέση σας ίσια.
Προσοχή εάν υπάρχει κλίση στο οδόστρωμα ή υπάρχει Ελληνικός συντελεστής τριβής...
Δεν βιαζόμαστε και δεν ανχωνόμαστε.
και βουαλά.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
2ός Τρόπος.
Ενδείκνυται για Turbono και λοιπούς γληγόριδες... (γνωστός και ως μουράτος)
Κλειδώνουμε το τιμόνι ετς ώστε ο τροχός να κοιτάει σ απάνου :
Δοκιμάζουμε πάλι να βρούμε το σημείο στο οποίο ισορροπεί η μοτο.
Στηρίζουμε την χούφτα του ενός χεριού μας στο αντίβαρο του τιμονιού και με το άλλο απο πάνω ολοκληρώνουμε την λαβή.
Κάμουμε βαθύ κάθισμα.
Έχοντας πάλι τα πόδια μας ανοικτά στο ύψος των ώμων μας και όσο το δυνατόν κοντύτερα και κεντραρισμένα με το τιμόνι,
χρησιμοποιούμε την δύναμη και απο τα δυο μας χέρια για να την ανασηκώσουμε,
κρατώντας πάντα την μέση μας ίσια και το κεφάλι ψηλά και το τιμόνι όσο το δυνατόν κοντύτερα με το σώμα μας.
και βουαλά :
---------------------------------------------------------------------------
Πάρτε και βίντεα για να το εμπεδώσετε :
Προτάσεις ενστάσεις δεκτές.
Πρακτική δοκιμή με τον Δράκο,ούτε στα πιο υγρά σας όνειρα....