Ίσως λίγο άσχετο αλλά θα ρωτήσω: μήπως το οτι έχουμε εγκαταστήσει μεγαλύτερο ρελε, η μίζα έχει την δυνατότητα και τραβάει παραπάνω ρεύμα από όσο πραγματικά χρειάζεται? Αυτό πηγάζει από το γεγονός ότι μερικές φορές ακόμα και με ζεστή μηχανή κατά την εκκίνηση φαίνεται να τραβάει πολύ ρεύμα (μεγάλη πτώση των φώτων, τα όργανα αναβοσβήνουν και κάνουν reset).
Τα φωτα σας παρακαλώ!!
Αυτό γίνεται όταν έχουμε συνδέσει τον ανορθωτή κατευθείαν στην μπαταρία.
Αλλά χωρίς reset, εκτός αν εννοείς ένα παίξιμο των οργάνων.
Όντως η μπαταρία ειναι συνδεδεμένη κατευθείαν με τον ανορθωτη.
Λέγοντας reset εννοω οτι όλες οι ενδειξεις των οργανων σβηνουν στιγμιαία και επανερχονται πάλι με διαγνωση (όπως πχ. γεμίζουν οι δείκτες θερμοκρασίας και βενζινης και μετα διαβαζουν μετρηση).
Μέτρησα χτες και την μπαταρία και τον ανορθωτη ολα ΟΚ.
Και για να ξαναγυρισουμε στο θεμα του ρελε, παροτι το ρελε ειναι καινουριο και πολυ περισσότερων Αμπερ από το μαμα πάλι ψιλοκολλαει λόγω της μεγάλης ζήτησης ρευματος. Γνώμη μου είναι ότι μια επίσκεψη στον ρελέ μια φορα το 3μηνο με λίγο τρίψιμο των επαφών ίσως να επιμηκύνει την διάρκεια ζωής του και να μας γλυτώσει τα προαναφερθέντα κολλήματα.
Πάντως νομίζω ότι το θέμα αυτό πάντα θα μας απασχολεί και θα συνεχίσει καθώς θεωρώ ότι η μίζα με την οποία έχει εξοπλιστεί το Capo έχει μεγάλες απαιτήσεις και τραβάει πολύ ρεύμα κατά την εκκίνηση (ειδίκα αν και ο κινητήρας έχει κατσει σε θέση συμπίεσης - σημερα το πρωι
)