0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Ροποκλειδο.....
« - : Ιανουάριος 20, 2010, 07:39:43 μμ »
 :bye:

μιας κ προκειται να αποχωριστω το μπ@@ρδελο εε εεε συγνωμη την Αθηνα κ πλεον δεν θα εχω την ανεση να πηγαινω στον Μητσο οποτε γουσταρω, σκεφτηκα οτι πρεπει να οργανωθω με καποια απαραιτητα εργαλεια ελεγχου κ συντηρησης.  :pray:

καρυδακια, γερμανικα, alen, κατσαβιδια εχω :D   αυτο που δεν εχω ειναι ροποκλειδο :(
βασικα θα ηθελα να αγορασω ενα που να καλυπτει τα εργοστασιακα standards δυναμεων για το tuonaki μου.....

ακουω προτασεις

ευχαριστω  :blus:



SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Αποσυνδεδεμένος panosduc

  • *******
  • 1013
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord etv 1000 06
  • Αντιδράσεις: +63
Απ: Ροποκλειδο.....
« Απάντηση #1 - : Ιανουάριος 20, 2010, 07:49:53 μμ »
να ρωτησεις την γεωργια.......αυτη ξερει και εχει και καλες τιμες. ;)

*

zlionakis

Απ: Ροποκλειδο.....
« Απάντηση #2 - : Ιανουάριος 20, 2010, 08:16:44 μμ »
λοιπόν κατ'αρχήν αγόρασε κάτι επώνυμο για να έχεις ακρίβεια και να μην έχεις δυσάρεστα (π.χ. beta κλπ.)

Τώρα κάνεις δουλειά με 2 διαφορετικά ροπόκλειδα...γιατί με 1 δεν καλύπτεις την κλίμακα που χρειάζεται

10-60
60-150 ή 60-200

είναι μια χαρά...

για τα πλαστικά που είναι λιγότερο από 10 απλά σφίξτα λίγο με το χέρι!

Σημαντικό οτι ένα ροπόκλειδο δουλεύει καλύτερα στη μέση του φάσματος του και όχι στα 2 άκρα των τιμών! :bye:


*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Ροποκλειδο.....
« Απάντηση #3 - : Ιανουάριος 20, 2010, 08:19:47 μμ »

Σημαντικό οτι ένα ροπόκλειδο δουλεύει καλύτερα στη μέση του φάσματος του και όχι στα 2 άκρα των τιμών! :bye:


[/quote]

Συμφωνω με το παραπανω

αλλα ρε παιδια ροποκλειδο Η δυναμοκλειδο???
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

zlionakis

Απ: Ροποκλειδο.....
« Απάντηση #4 - : Ιανουάριος 20, 2010, 08:22:39 μμ »

Σημαντικό οτι ένα ροπόκλειδο δουλεύει καλύτερα στη μέση του φάσματος του και όχι στα 2 άκρα των τιμών! :bye:

Συμφωνω με το παραπανω

αλλα ρε παιδια ροποκλειδο Η δυναμοκλειδο???

ροπόκλειδο!! Μετράει ροπή στρέψης Νm! Πολλοί είναι που το λένε δυναμόκλειδο αλλά είναι λάθος ορισμός για το συγκεκριμένο εργαλείο ...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 20, 2010, 08:25:54 μμ από zlionakis »

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Ροποκλειδο.....
« Απάντηση #5 - : Ιανουάριος 20, 2010, 08:25:24 μμ »
Επειδη για 6 χρονια εφτιαχνα μοτοσυκλετες ενω εμενα σε διαμερισμα 2ου οροφου στην Αθηνα,
επρεπε να εχω τα απαραιτητα και μονο εργαλεια και οχι περιττο βαρος.

Θα προτεινα λοιπον

1) Ενα μικρο ροποκλειδο ωστε να μπορεις να σφιξεις καβαλετα εκκντροφορον ας πουμε που θελουν 10-12Nm


2) Ενα μεγαλο ωστε να μπορεις να σφιξεις κι ενα βολαν (αφου βγαλεις το βαρος  :P :tez: :P) στα 150Nm

Πολυ πιθανον να χρειαστεις και αυτο αν ειναι να σφιξεις καμια μπιελα ή κουζινετα στροφάλου.

Ο τυπος αυτος που σου δινω τα link ειναι πολυ καλος.Εχω ψωνισει 3 φορες απ'αυτον (helicoil,plastic gauge κλπ)
:bye: :bye: :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 20, 2010, 08:32:00 μμ από MakisRC51 »

*

zlionakis

Απ: Ροποκλειδο.....
« Απάντηση #6 - : Ιανουάριος 20, 2010, 08:33:00 μμ »
Υ.Γ. ενα καλό ροπόκλειδο είναι και ακριβό. Αυτό γιατί έχει κατασκευαστεί με ακρίβεια και έχει υποστεί συγκεκριμένα τεστ (calibration tests) από το εργοστάσιο για να πιστοποιηθεί η ακρίβειά του. Ενα ροπόκλειδο της πλάκας μπορεί να επιλέξει 10Νm και να σφίξει τελικά με 5 ή me 15...

επίσης χρειάζεται τσεκάρισμα αραιά και που (ανάλογα τη χρήση ή σε περίπτωση πτώσης!) στέλνοντας το πίσω στην εταιρία.

Γνώμη μου, επειδή έτσι κι αλλιώς χρειάζεσαι 2. Πάρε το ένα και αργότερα το άλλο....Με τη σειρά που θα τα χρειαστείς. Ετσι κι αλλιώς ενα καλό εργαλείο δεν πάει χαμένο ποτέ! Το μάπα θα το πληρώσεις διπλά όταν θα χαλάσει ή θα σε οδηγησει να κάνεις ζημιά!

 :bye:





*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Ροποκλειδο.....
« Απάντηση #7 - : Ιανουάριος 20, 2010, 09:08:08 μμ »

Σημαντικό οτι ένα ροπόκλειδο δουλεύει καλύτερα στη μέση του φάσματος του και όχι στα 2 άκρα των τιμών! :bye:

Συμφωνω με το παραπανω

αλλα ρε παιδια ροποκλειδο Η δυναμοκλειδο???

ροπόκλειδο!! Μετράει ροπή στρέψης Νm! Πολλοί είναι που το λένε δυναμόκλειδο αλλά είναι λάθος ορισμός για το συγκεκριμένο εργαλείο ...

off topic παλι

γιατι η  ροπη  δυναμη δεν ειναι???η καλυτερα ζευγος δυναμεων.

επισης εχω την εντυπωση οτι ο ορος ροπη στρεψης ειναι πλεονασμος.  διοτι η ροπη μονο να στρεψει μπορει....


τες πα

το θεμα ειναι οτι συνεννοουμαστε οπως και να εχει.

παντως τα ακριβα εργαλεια ειναι και τα πιο οικονομικα αρκει να μη τα χανεις.


ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

zlionakis

Απ: Ροποκλειδο.....
« Απάντηση #8 - : Ιανουάριος 20, 2010, 09:23:00 μμ »

Σημαντικό οτι ένα ροπόκλειδο δουλεύει καλύτερα στη μέση του φάσματος του και όχι στα 2 άκρα των τιμών! :bye:

Συμφωνω με το παραπανω

αλλα ρε παιδια ροποκλειδο Η δυναμοκλειδο???

ροπόκλειδο!! Μετράει ροπή στρέψης Νm! Πολλοί είναι που το λένε δυναμόκλειδο αλλά είναι λάθος ορισμός για το συγκεκριμένο εργαλείο ...

off topic παλι

γιατι η  ροπη  δυναμη δεν ειναι???η καλυτερα ζευγος δυναμεων.

επισης εχω την εντυπωση οτι ο ορος ροπη στρεψης ειναι πλεονασμος.  διοτι η ροπη μονο να στρεψει μπορει....


τες πα

το θεμα ειναι οτι συνεννοουμαστε οπως και να εχει.

παντως τα ακριβα εργαλεια ειναι και τα πιο οικονομικα αρκει να μη τα χανεις.




Κι όμως δεν είναι πλεονασμός ο ορος Ροπή Στρέψης και αυτό για να την ξεχωρίζουμε από άλλου είδους ροπές.

π.χ. τη ροπή αδράνειας που είναι κάτι το τελείως διαφορετικό και μετριέται και με διαφορετικές μονάδες!! (kgrΧm2) :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Ροποκλειδο.....
« Απάντηση #9 - : Ιανουάριος 20, 2010, 09:36:36 μμ »
μ αρεσει η κουβεντα που ανοιξαμε ομως.....

η ροπη αποτελειτε παντα απο δυο δυναμεις ισου μετρου αλλα αντιθετης φορας οι οποιες ειναι παντοτε παραλληλες και απεχουν το ιδιο απο ενα κοινο σημειο αναφορας (τωρα τον ακριβη ορισμο δε τον θυμαμαι εχω τελειωσει το σχολειο αρκετα χρονακια τωρα)


το ιδιο ισχυει και για τη ροπη αδρανειας μονο που σε αυτη την περιπτωση το μετρο των δυναμεων δεν αυξανει απο το μηδεν προς καποια πεπερασμενη τιμη απο καποιο εξωτερικο παραγοντα (χερι, ποδι, μοτερ κτλ) αλλα εχει ηδη μια τιμη η οποια κατηφοριζει προς το μηδεν και τινει να εξαφανιστει (πχ βολαν)

ΥΓ το μ@μησαμε το τοπικ του φιλου sorry :srry: :srry:
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Ροποκλειδο.....
« Απάντηση #10 - : Ιανουάριος 20, 2010, 09:40:35 μμ »
η Ροπή της δύναμης είναι το μέτρο της επίδρασής της στη περιστροφή ενός σώματος
και είναι ανάλογη της ασκούμενης δύναμης και της απόστασης του σημείου επί της ακτίνας εφαρμογής από τον άξονα περιστροφής.
Δηλαδή το γινόμενο δύναμης επί την απόσταση....T (orgue)= F (orce) x L (ength)


 :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Ροποκλειδο.....
« Απάντηση #11 - : Ιανουάριος 20, 2010, 10:26:23 μμ »
σωστα μιλας  :( :( :(

μετα απο μια μικρη ερευνα στο νετ καταλαβα οτι μπερδεψα τη ροπη με τη ροπη ζευγους δυναμεων...


παντως απ τα λεγομενα μου ισχυει οτι το μ@μησαμε το ποστ

ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ροποκλειδο.....
« Απάντηση #12 - : Ιανουάριος 20, 2010, 11:31:47 μμ »
σωστα μιλας  :( :( :(

μετα απο μια μικρη ερευνα στο νετ καταλαβα οτι μπερδεψα τη ροπη με τη ροπη ζευγους δυναμεων...


παντως απ τα λεγομενα μου ισχυει οτι το μ@μησαμε το ποστ



αντιθέτως..!  :shahea:
 προσωπικά το απολαμβάνω...  :read:

παίζω και μαθαίνω ενα πράγμα... :ohyes: :ohyes:  :bye: :bye:


(Εαν ο δημιουργός του ποστ θελει να απομακρυνθουν τα σχόλια πληζ σεντ ε μεσητζ..  :bye:)

*

zlionakis

Απ: Ροποκλειδο.....
« Απάντηση #13 - : Ιανουάριος 21, 2010, 01:07:59 πμ »
χε χε!!! όντως το μ@μήσαμε αλλά έχει ενδιαφέρον!!!

Λοιπόν, η ροπή αδράνειας (ή γωνιακή μάζα) είναι μέγεθος της μηχανικής και εκφράζει την κατανομή των υλικών σημείων ενός σώματος ως προς έναν άξονα περιστροφής....κατά wikipedia ο ορισμός που είναι και ο πιό εύκολα κατανοητός.

Γι'αυτό το λόγο είπα ότι πρέπει και να την ξεχωρίζουμε από τη Ροπή Στρέψης.!!! :bye: :bye: :bye:

 :D :D :D


*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Ροποκλειδο.....
« Απάντηση #14 - : Ιανουάριος 21, 2010, 01:16:19 πμ »
Η μαζα περιεχει ενεργεια.Για τον λογο αυτον οταν υψωσουμε ενα αντικειμενο σε αποσταση απο την επιφανεια της Γης τοτε αυτο αποκτα δυναμικη ενεργεια.Την ταση δηλαδη να επιστρεψει στο εδαφος.Ουσιαστικα δηλαδη την αντιδραση της δυναμης της ελξης της βαρυτητας.
Στην περιπτωση της ροπης αδρανειας, εχουμε κατι αντιστοιχο.Η μαζα που κινειται εχει απορροφησει ενεργεια απο καποιον αλλον παραγοντα και την επιστρεφει στο, περι του κεντρου περιστροφης, αντικειμενο με την μορφη δυναμης F εφαρμοζομενη καθετα ως προς την ακτινα περιστροφης του.

καπως ετσι τα εχω στο μυαλο μου αλλα λιγο πιο χυμα  :P :P

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης