0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πέτρο με τόσο βρώμικα λάδια μην μου ξαναμιλήσεις. Προτού βάλεις πίσω τις βίδες πρέπει να του κάνεις 'ξάφρισμα' (defoaming) που λένε και στο χωριό μου. Αλλοιώς κρίμα τα λαδάκια που θα βάλεις.Και πούσαι μην τα αφήσεις άλλα 13 χρόνια
Πετρο κανονικα επρεπε να αλλαξεις και το φιλτρο η να το βγαλεις και να το στραγγιξεις / καθαρισεις στην περιοχη εκει τριγυρω
Δίαβάζοντας στο τέλος λέει να σφίξω την βίδα με 42nm. @#$/ Για αλλαγή λαδιών χρειάζεστε ροπόκλειδο.
Παράθεση από: pierregrc στις Απρίλιος 26, 2016, 09:48:09 μμΔίαβάζοντας στο τέλος λέει να σφίξω την βίδα με 42nm. @#$/ Για αλλαγή λαδιών χρειάζεστε ροπόκλειδο.Δε λέει κάπου 42. Στο fazer έλεγε 42. Στο caponord λέει 15nm στη μία και 12nm στην άλλη. Εκτός και αν είναι λάθος το pdf μου.
Σας λέει κάτι αυτό το υπο διάλυση πρώην λευκό εξάρτημα που είναι στην γραμμή της βενζίνης κάτω απο το τεποζιτο; φίτρο, ανεπίστρεφη η κάτι αλλο;
Έναν πλαστικό πρέπει να έχει. Ο άλλος είναι με banjo. Δες τα parts diagrams για τους κωδικούς.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι