0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

nikitas

Απ: Σφύριγμα φρένου και spray καθαρισμού
« Απάντηση #15 - : Μάιος 04, 2009, 08:43:06 μμ »
παμε μια τα φρενα κυριες και κυριοι  :bye:
οι συνηθεις υποπτοι δισκοπλακα και τακακια εχουνε μια διαμαχη ποιος θα φαει ποιον πρωτος
οποτε οταν η δισκοπλακα μας ειναι used και εχει χαραχτει οπως οι παλιοι δισκοι του μητροπανου (βινυλια εννοω)
τοτε οι γραμμες που εχει πανω ειναι σαν μικρα λεπιδια που χαραζουν το τακακι και λογω της μικρης επιφανειας που ακουμπαει πανω στο τακακι τοτε το κανει και σφυριζει φισικα ολα αυτα δεν γινονται μονα τους ετσι?
γιαυτο λοιπον οταν παμε και μας αλλαζουνε τακακια πρεπει να ζηταμε απο τον μηχανικο μασ να μας κανει και εξαερωση διοτι τα εμβολα μας ειναι ποιο "εξω" και οταν μπει πανω το νεο ποιο παχυ τακακι ακουμπαει πανω στο δισκο με αποτελεσμα να μασ κανει χαρακιεσ και να συνεχιζει ο φαυλος κυκλος που περιγραφω παραπανω ο αγαπητοσ συναδελφοσ που ειπε να κανουμε χαρακιεσ δεν εχει αδικο μιασ και οι καθετεσ χαρακιεσ διμιουργουν ενα "μπαζομα" πανο στο τακακι στο οποιο μπορει να πατησει πλεον η δισκοπλακα χωρις οι "χαρακιεσ" τησ να πατανε στισ ιδιεσ γραμμεσ με αποτελεσμα να σφυριζουν!!
συμβουλη μην βαζετε τπτ ουτε σπραυ ουτε γρασο ουτε τζατζικια πανω στα υλικα τριβης (ταπεινη μου γνωμη)

ελπιζω να εγινα κατανοητοσ περισσοτερα με το καφε στο λασιθι θεου θελοντοσ και καιρου επιτρεποντοσ!!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Σφύριγμα φρένου και spray καθαρισμού
« Απάντηση #16 - : Μάιος 04, 2009, 09:16:11 μμ »
Ρε παιδιά καταλάθος το διάβασα "Σφύριγμα τρένου" :h22: :h22:


Kαι γω το ιδιο νικο.......

Παντως με το θεμα σφυριγμα μπορει να συμβαινει στην αρχη μεχρι να πατηθει το τακακι μετα φτιαχνει μονο του !!!Αν επιμεινει το προβλημα τοτε την ψαχνουμε λιγο παραπανω!!!!Ασχετο αλλα παω για αλλαγη μπροστινων στο ρομποτη και μου ειπε τα μαμα 65 καλα ειναι?????


nai..standarf Οι τιμες.. εγω τα εβαλα 70 (35+35).. :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Σφύριγμα φρένου και spray καθαρισμού
« Απάντηση #17 - : Μάιος 04, 2009, 09:20:34 μμ »
παμε μια τα φρενα κυριες και κυριοι  :bye:
οι συνηθεις υποπτοι δισκοπλακα και τακακια εχουνε μια διαμαχη ποιος θα φαει ποιον πρωτος
οποτε οταν η δισκοπλακα μας ειναι used και εχει χαραχτει οπως οι παλιοι δισκοι του μητροπανου (βινυλια εννοω)
τοτε οι γραμμες που εχει πανω ειναι σαν μικρα λεπιδια που χαραζουν το τακακι και λογω της μικρης επιφανειας που ακουμπαει πανω στο τακακι τοτε το κανει και σφυριζει φισικα ολα αυτα δεν γινονται μονα τους ετσι?
γιαυτο λοιπον οταν παμε και μας αλλαζουνε τακακια πρεπει να ζηταμε απο τον μηχανικο μασ να μας κανει και εξαερωση διοτι τα εμβολα μας ειναι ποιο "εξω" και οταν μπει πανω το νεο ποιο παχυ τακακι ακουμπαει πανω στο δισκο με αποτελεσμα να μασ κανει χαρακιεσ και να συνεχιζει ο φαυλος κυκλος που περιγραφω παραπανω ο αγαπητοσ συναδελφοσ που ειπε να κανουμε χαρακιεσ δεν εχει αδικο μιασ και οι καθετεσ χαρακιεσ διμιουργουν ενα "μπαζομα" πανο στο τακακι στο οποιο μπορει να πατησει πλεον η δισκοπλακα χωρις οι "χαρακιεσ" τησ να πατανε στισ ιδιεσ γραμμεσ με αποτελεσμα να σφυριζουν!!
συμβουλη μην βαζετε τπτ ουτε σπραυ ουτε γρασο ουτε τζατζικια πανω στα υλικα τριβης (ταπεινη μου γνωμη)

ελπιζω να εγινα κατανοητοσ περισσοτερα με το καφε στο λασιθι θεου θελοντοσ και καιρου επιτρεποντοσ!!




Δεν εχω καταλαβει τιποτα αποσα λες :thnk: :thnk: :thnk:

Δηλαδη το σφυριγμα ακουγεται επειδη ο μηχανικος δεν εκανε εξαερωση?

Και γιατι να κανει εξαερωση σε ενα κλειστο κυκλωμα? :thnk: :thnk:

Λογικο ειναι τα εμβολα να πρεπει να μπουν πιο μεσα, αλλα δεν καταλαβαινω που δημιουργειται το προβλημα...........Θα μπουν μεσα, θα βαλεις τα τακακια, θα πατησεις μια-δυο φορες την μανετα/ποδοφρενο και το τακακι θα ερθει στο σωστο του σημειο...Το οποιο ειναι, ισα να γλειφει τον δισκο

 :thnk: :thnk: :thnk:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

nikitas

Απ: Σφύριγμα φρένου και spray καθαρισμού
« Απάντηση #18 - : Μάιος 04, 2009, 09:45:01 μμ »

Δεν εχω καταλαβει τιποτα αποσα λες :thnk: :thnk: :thnk:

μου το λενε κιαλλοι  :D

Δηλαδη το σφυριγμα ακουγεται επειδη ο μηχανικος δεν εκανε εξαερωση?

Και γιατι να κανει εξαερωση σε ενα κλειστο κυκλωμα? :thnk: :thnk:

το συστημα φρενων δεν ειναι κλειστο κυκλωμα

Λογικο ειναι τα εμβολα να πρεπει να μπουν πιο μεσα, αλλα δεν καταλαβαινω που δημιουργειται το προβλημα...........Θα μπουν μεσα, θα βαλεις τα τακακια, θα πατησεις μια-δυο φορες την μανετα/ποδοφρενο και το τακακι θα ερθει στο σωστο του σημειο...Το οποιο ειναι, ισα να γλειφει τον δισκο

το σωστο σημειο οπωσ το εννοεις εχει αλλαξει γιατι οσο τρωγεται το τακακι και μειωνεται το υλικο το δοχειο με το υγρο φρενων που εχεισ αναπληρωνει την πιεση που πρεπει να εχεις στο κυκλωμα ποθ λεω παλι πωσ δεν ειναι κλειστο και επιμενω

οποτε αν δεν γινει η εξαερωση κατα την αλλαγη τα εμβολα θα πατανε τα νεα τακακια πανω στο δισκο με αποτελεσμα να τον χαραζουν

 :bye: :bye: :bye:

 :thnk: :thnk: :thnk:
[/quote]

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Σφύριγμα φρένου και spray καθαρισμού
« Απάντηση #19 - : Μάιος 04, 2009, 10:04:45 μμ »
Ομολογω οτι το πας απο εδω, το πας απο εκει................Φουρλες το φερνεις...... :D :D :D

Κλειστο κυκλωμα θεωρειται γιατι πατωντας την τρομπα (master cylinder), το εμβολακι φραζει την τρυπα πληρωσης υγρου απο το δοχειακι, αρα εχουμε κλειστο κυκλωμα................

Ο ρολος του δοχειου ειναι καθαρα για λογους ρεζερβουαρ...........Δηλαδη να αναπληρωνει υγρο οταν χρειαζεται.............Χρειαζεται οταν φθειρονται τα τακακια, με αποτελεσμα να βγαινουν πιο εξω τα εμβολα και να δημιουργουν περισσοτερο χωρο στην δαγκανα για υγρο.Το ιδιο συμβαινει και στον υδραυλικο συμπλεκτη...........

Η διαφορα αναμεσα στα δυο αυτα ειναι οτι ο συμπλεκτης εχει μονο ενα εμβολακι και φθειρεται πολυ λιγοτερο (οσον αφορα τα χιλιοστα που φευγουν απο τους δισκους-και αν), εξου και το μικροτερο δοχειακι-ρεζερβουαρ

Κανονικα, απο αλλαγη σε αλλαγη τακακια, δεν χρειαζεται να συμπληρωσεις υγρα στο δοχειακι, αλλα πολλοι συμπληρωνουν γιατι θελουν να το βλεπουν παντα γεματο......
Οταν λοιπον βαζουν νεα τακακια, πρεπει αναγκαστικα να βγαλουν λιγο υγρο απο το δοχειακι, γιατι τα εμβολα στις δαγκανες θα υποχωρησουν προς τα μεσα και θα υπερχειλισουν το δοχειακι.......

Σε καμια περιπτωση δεν χρειαζεται να κανεις εξαερωση. Εξαερωση ειναι οταν προσπαθουμε να βγαλουμε τον εγκλωβισμενο αερα απο το κυκλωμα μας..........Μακαρι αυτος ο αερας να πηγαινε παντα στο δοχειακι......Δεν θα επηρεαζε την λειτουργια των φρενων/συμπλεκτη ουτε κατα διανοια......

οτι διευκρινιση θες, πες μου  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2009, 10:06:46 μμ από bros400pgm »
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

nikitas

Απ: Σφύριγμα φρένου και spray καθαρισμού
« Απάντηση #20 - : Μάιος 04, 2009, 10:31:39 μμ »
γιατι ποιος σου ειπε πωσ η τρομπα του φρενου δουλευει και αναποδα και γυριζει το υγρο πισω στο μπουκαλακι ?
η οτι αμα πιεσεισ τα εμβολα οτι θα ανεβει πανω το υγρο?
με το σκεπτικο αυτο δεν θα αλλαζαμε ποτε υγρα ουτε θα συμπληρωναμε
κοιτα λιγο  η τρομπα στελνει μονο προσ τα κατω δηλαδη προσ το εμβολο υγρο γιαυτο και δεν μπορεισ να πατισεισ τα εμβολα και κανεισ εξαερωση οχι για να βγει ο αερασ αλλα για να βγει υγρο και να μπει το εμβολο μεσα και μετα πρεπει υποχρεωτικα να συμπληρωσεισ με υγρο οχι για να ειναι γεματο αλλα για να ειναι σωστη η σταθμη του και να μην παρει αερα που τοτε θα χρειαστεισ σιγουρα εξαερωση να βγαλεις τον αερα

οποτε λογω του οτι το συστημα ειναι μονοδρομο και οχι αμφιδρομο οπωσ περιγραφεισ γιαυτο το λογο δεν ειναι και κλειστο γιατι δεν κανει κυκλο απο εκει που ξεκιναει  :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Σφύριγμα φρένου και spray καθαρισμού
« Απάντηση #21 - : Μάιος 04, 2009, 10:45:06 μμ »
Εγώ πάντως είχα υποθέσει πως το σφύριγμα ακούγεται από την σκόνη του φρένου το οποίο συντονίζει την δισκόπλακα..
Γιατί αυτός ο ήχος είναι συντονισμός της δισκόπλακας.

Όταν ψεκάζεις θα δεις να φεύγει απίστευτη μαυρίλα από το όλο σύστημα.

Επίσης το spray είναι πτητικό και 100% καθαριστικό (δεν έχει καμία λιπαντική ιδιότητα και εξατμίζεται αμέσως, κάτι σαν οινόπνευμα που το βάζουν πολλοί) ..

οπότε δεν έχεις κάτι να φοβηθείς

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Σφύριγμα φρένου και spray καθαρισμού
« Απάντηση #22 - : Μάιος 04, 2009, 10:50:59 μμ »
γιατι ποιος σου ειπε πωσ η τρομπα του φρενου δουλευει και αναποδα και γυριζει το υγρο πισω στο μπουκαλακι ?

Που εγραψα εγω τετοια μαλακια που λες? Η τρομπα πιεζει, δημιουργει πιεση στο κυκλωμα, πιεζοντας το υγρο...Οταν λοιπον αφησεις ησυχη την τρομπα, θα γινει εκτονωση του υγρου προφανως προς τα πισω.....Στο ξαναειπα και πριν....Η κινηση του εμβολου στον m/c ΚΛΕΙΝΕΙ την τρυπα πληρωσης απο το δοχειακι....ελπιζω να ειναι κατανοητο αυτο που λεω

η οτι αμα πιεσεισ τα εμβολα οτι θα ανεβει πανω το υγρο?

Στο δοχειακι εννοεις πανω? ΕΣΥ πιστευεις οτι δεν θα ανεβει? Το ακουσαμε και αυτο


με το σκεπτικο αυτο δεν θα αλλαζαμε ποτε υγρα ουτε θα συμπληρωναμε

Υγρα αλλαζεις καθε 2 χρονια ή οποτε τους κανεις σκληρη χρηση....Ποτε δεν συμπληρωνεις... Τα δοχειακια εχουν ενα Min και ενα max.....Το πιθανοτερο ειναι οτι οταν φτασουν τα τακακια (ο συμπλεκτης ειναι αναξιος λογου) στο σημειο αλλαγης τους, η σταθμη θα εχει πεσει απο το max, ΟΥΤΕ μεχρι το ΜΙΝ.....

κοιτα λιγο  η τρομπα στελνει μονο προσ τα κατω δηλαδη προσ το εμβολο υγρο γιαυτο και δεν μπορεισ να πατισεισ τα εμβολα

Σε πληρη ακινησια του εμβολου, το κυκλωμα δεν εχει καθολου πιεση, και εαν σπρωξεις το εμβολο στην δαγκανα, η σταθμη στο δοχειο υγρων θα ΑΝΕΒΕΙ....

 και κανεισ εξαερωση οχι για να βγει ο αερασ αλλα για να βγει υγρο και να μπει το εμβολο μεσα και μετα πρεπει υποχρεωτικα να συμπληρωσεισ με υγρο οχι για να ειναι γεματο αλλα για να ειναι σωστη η σταθμη του και να μην παρει αερα που τοτε θα χρειαστεισ σιγουρα εξαερωση να βγαλεις τον αερα

Εξαερωση στο ξαναλεω λεγεται η διαδικασια εκεινη που προσπαθεις να βγαλεις αερα απο το κυκλωμα-οπως σωστα αναφερεις οτι οταν πεσει η σταθμη στο δοχειακι θα χρειαστει........Το να ανοιξεις το δοχειακι υγρων και να συμπληρωσεις υγρο δεν ΛΕΓΕΤΑΙ εξαερωση.............

οποτε λογω του οτι το συστημα ειναι μονοδρομο και οχι αμφιδρομο οπωσ περιγραφεισ γιαυτο το λογο δεν ειναι και κλειστο γιατι δεν κανει κυκλο απο εκει που ξεκιναει  :kalo:


Αρχιζω και αναρωτιεμαι απο που βγαινει το συμπερασμα ΑΜΦΙΔΡΟΜΟ........Και επισης αναρωτιεμαι εαν το κλειστο που λες εσυ ειναι το συστημα loop :thnk: :thnk: :thnk:



Δεν ξερω που βρηκες τις γνωσεις αυτες, αλλα σιγουρα θελουν μια συγκροτηση, γιατι σωστα τα λες, αλλα τα εχεις μπερδεψει
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2009, 10:52:38 μμ από bros400pgm »
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

nikitas

Απ: Σφύριγμα φρένου και spray καθαρισμού
« Απάντηση #23 - : Μάιος 04, 2009, 11:45:04 μμ »
γιατι ποιος σου ειπε πωσ η τρομπα του φρενου δουλευει και αναποδα και γυριζει το υγρο πισω στο μπουκαλακι ?

Που εγραψα εγω τετοια μαλακια που λες? <--- αυτο δεν χρειαζοταν μπορουμε ευκολα να το κανουμε μπουρδελο το φορουμ εξαλλου αμα ειναι να λεμε μαλακιεσ καλυτερα να μην μιλαμε καθολου

Η τρομπα πιεζει, δημιουργει πιεση στο κυκλωμα, πιεζοντας το υγρο...Οταν λοιπον αφησεις ησυχη την τρομπα, θα γινει εκτονωση του υγρου προφανως(οχι προφανωσ σιγουρα γινεται)
προς τα πισω..... (οχι προσ το δοχειο ομωσ αλλα προσ το σημειο επαφησ με το μαστερ συλινδερ- τρομπα) ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΟΧΕΙΟ Στο ξαναειπα και πριν....Η κινηση του εμβολου στον m/c ΚΛΕΙΝΕΙ την τρυπα πληρωσης απο το δοχειακι (συμφωνω γιαυτο και δεν το σχολιασα πριν )
....ελπιζω να ειναι κατανοητο αυτο που λεω .....


η οτι αμα πιεσεισ τα εμβολα οτι θα ανεβει πανω το υγρο?

Στο δοχειακι εννοεις πανω? ΕΣΥ πιστευεις οτι δεν θα ανεβει? Το ακουσαμε και αυτο

εαν το δοχειο ειναι κλειστο με το λαστιχο και το καπακι του ΟΧΙ δεν θα ανεβει 
με το σκεπτικο αυτο δεν θα αλλαζαμε ποτε υγρα ουτε θα συμπληρωναμε

Υγρα αλλαζεις (εγω δεν μιλησα για αντικατασταση υγρων ) καθε 2 χρονια
ή οποτε τους κανεις σκληρη χρηση....(ορισε μου και την σκληρη χρηση για να γινει και αυτι κατανοητη και τι επιπτωσεις εχει στα υγρα και την σταθμη τουσ και το κλειστο κυκλωμα που λεσ οτι ειναι που δεν οριζεται ετσι ....)
Ποτε δεν συμπληρωνεις...
παντα πρεπει να συμπληρωνειςΤα δοχειακια εχουν ενα Min και ενα max.....Το πιθανοτερο ειναι οτι οταν φτασουν τα τακακια (ο συμπλεκτης ειναι αναξιος λογου) στο σημειο αλλαγης τους, η σταθμη θα εχει πεσει απο το max, ΟΥΤΕ μεχρι το ΜΙΝ.....


κοιτα λιγο  η τρομπα στελνει μονο προσ τα κατω δηλαδη προσ το εμβολο υγρο γιαυτο και δεν μπορεισ να πατισεισ τα εμβολα

Σε πληρη ακινησια του εμβολου, το κυκλωμα δεν εχει καθολου πιεση, και εαν σπρωξεις το εμβολο στην δαγκανα, η σταθμη στο δοχειο υγρων θα ΑΝΕΒΕΙ....
ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΤΟ ΔΟΧΕΙΟ ΔΗΛΑΔΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟ ΔΟΧΕΙΟ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ ΛΕΜΕ
 και κανεισ εξαερωση οχι για να βγει ο αερασ αλλα για να βγει υγρο και να μπει το εμβολο μεσα και μετα πρεπει υποχρεωτικα να συμπληρωσεισ με υγρο οχι για να ειναι γεματο αλλα για να ειναι σωστη η σταθμη του και να μην παρει αερα που τοτε θα χρειαστεισ σιγουρα εξαερωση να βγαλεις τον αερα

Εξαερωση στο ξαναλεω λεγεται η διαδικασια εκεινη που προσπαθεις να βγαλεις αερα(εχεισ δικιο δεν το ειπα σωστα λαθοσ μου ομωσ οταν πανο στην δαγκανα εχει ενα εξαερωτηρα οπωσ λεγεται κλειδι νουμερο 8 και το οποιο ανοιγοντασ το βγαζεισ ειτε υγρα πατοντασ μεσα τα εμβολα τησ δαγκανασ ειτε αερα οταν εχει αερα )
απο το κυκλωμα-οπως σωστα αναφερεις οτι οταν πεσει η σταθμη στο δοχειακι θα χρειαστει........Το να ανοιξεις το δοχειακι υγρων και να συμπληρωσεις υγρο δεν ΛΕΓΕΤΑΙ εξαερωση (χαιρομαι που το γνωριζεισ και συ  :D).............[/
color]

οποτε λογω του οτι το συστημα ειναι μονοδρομο και οχι αμφιδρομο οπωσ περιγραφεισ γιαυτο το λογο δεν ειναι και κλειστο γιατι δεν κανει κυκλο απο εκει που ξεκιναει  :kalo:


Αρχιζω και αναρωτιεμαι απο που βγαινει το συμπερασμα ΑΜΦΙΔΡΟΜΟ(οταν περιγραφεισ μια κινηση μπροστα - πισω του υγρου)........Και επισης αναρωτιεμαι εαν το κλειστο που λες εσυ ειναι το συστημα loop (ναι αυτο οριζεται ως κλειστο κυκλωμα και στα υδραυλικα και στα ηλεκτρικα κυκλωματα) ΛΟΥΠ ΛΟΥΠ ΛΟΥΠ :thnk: :thnk: :thnk:



Δεν ξερω που βρηκες τις γνωσεις αυτες (ειμαι μηχανικοσ τα τελευταια 15 χρονια και 20 ασχολουμαι με το αθλημα), αλλα σιγουρα θελουν μια συγκροτηση, γιατι σωστα τα λες,(ξερω καλα τι λεω ισωσ δεν τα εθεσα σωστα ισωσ δεν παρακολουθησεσ την σκεψη μου) αλλα τα εχεις μπερδεψει (και παλι φιλοι να σαι καλα)  :bye: :bye:


*

Drakos

Απ: Σφύριγμα φρένου και spray καθαρισμού
« Απάντηση #24 - : Μάιος 04, 2009, 11:48:36 μμ »
DWSTE PONOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Σφύριγμα φρένου και spray καθαρισμού
« Απάντηση #25 - : Μάιος 05, 2009, 12:06:00 πμ »

ειμαι μηχανικοσ τα τελευταια 15 χρονια και 20 ασχολουμαι με το αθλημα,
ξερω καλα τι λεω ισωσ δεν τα εθεσα σωστα ισωσ δεν παρακολουθησεσ την σκεψη μου)(και παλι φιλοι να σαι καλα)  :bye: :bye:

Δεν ξερω τι σκεφτεσαι να σου πω την αληθεια........

Θα τα πουμε μια φορα απο κοντα, γιατι στο γραπτο δεν βγαινει ακρη :bye: :bye: :bye:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Σφύριγμα φρένου και spray καθαρισμού
« Απάντηση #26 - : Μάιος 05, 2009, 12:18:25 πμ »
Ρε παιδιά, εγώ μπερδεύτηκα και το μόνο που μπόρεσα να ξεχωρίσω είναι ότι:
Είμαι σίγουρος πως όταν σ(μ)πρώχνεις τα έμβολα μέσα ανεβαίνει και το υγρό στο μπουκαλάκι. :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Σφύριγμα φρένου και spray καθαρισμού
« Απάντηση #27 - : Μάιος 05, 2009, 12:20:36 πμ »
γιατι ποιος σου ειπε πωσ η τρομπα του φρενου δουλευει και αναποδα και γυριζει το υγρο πισω στο μπουκαλακι ?
η οτι αμα πιεσεισ τα εμβολα οτι θα ανεβει πανω το υγρο?
με το σκεπτικο αυτο δεν θα αλλαζαμε ποτε υγρα ουτε θα συμπληρωναμε
κοιτα λιγο  η τρομπα στελνει μονο προσ τα κατω δηλαδη προσ το εμβολο υγρο γιαυτο και δεν μπορεισ να πατισεισ τα εμβολα και κανεισ εξαερωση οχι για να βγει ο αερασ αλλα για να βγει υγρο και να μπει το εμβολο μεσα και μετα πρεπει υποχρεωτικα να συμπληρωσεισ με υγρο οχι για να ειναι γεματο αλλα για να ειναι σωστη η σταθμη του και να μην παρει αερα που τοτε θα χρειαστεισ σιγουρα εξαερωση να βγαλεις τον αερα

οποτε λογω του οτι το συστημα ειναι μονοδρομο και οχι αμφιδρομο οπωσ περιγραφεισ γιαυτο το λογο δεν ειναι και κλειστο γιατι δεν κανει κυκλο απο εκει που ξεκιναει  :kalo:


  Φιλος και εγω δεν καταλαβα τι λες,αλλα απο τις λιγες στοιχειωδης γνωσεις που εχω,σε καποια
σημεια,εισαι εντελως φάουλ!!
  Ειδηκα ο Κοσμας,παντα τεκμηριωνει με εξαιρετικα κατανοητο τροπο τις σκεψης του,και δεν νομιζω οτι
χρειαζεται να κολλαμε στις λεξεις.
  Παντως αν εισαι μηχανικος,δεν θα ηθελα να βρεθω στο συνεργειο σου για service,
αλλα για ενα καφεδακι. ;)

 :bye: :bye:
How blind,can you be,dont you see..........

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Σφύριγμα φρένου και spray καθαρισμού
« Απάντηση #28 - : Μάιος 05, 2009, 12:23:38 πμ »

Είμαι σίγουρος πως όταν σ(μ)πρώχνεις τα έμβολα μέσα ανεβαίνει και το υγρό στο μπουκαλάκι. :ohyes:



Χωρις να χρειαζεται να ανοιξεις το καπακι,να συμπληρωσω εγω. :ohyes: :ohyes:
How blind,can you be,dont you see..........

*

tuono46

Απ: Σφύριγμα φρένου και spray καθαρισμού
« Απάντηση #29 - : Μάιος 05, 2009, 12:38:06 πμ »
αντε και αμ λυσουμε και αυτο το σοβαρο θεμα να απαντησουμε και στο παλικαρι πως θα σταματησουν τα τακακια το τριξιμο.Φιλε μου δοκιμασε το σπρει  οχι μονο το καθαριστικο υπαρχει και ενα αλλο που μπαινει πισω απο τα τακακια και σταματαει το τριξιμο.....μην με ρωτησετε πως και  τι ΔΕΝ ΞΕΡΩ ...το ειδα στο μηχανικο μου οταν μου εβαλε τακακια στο αυτοκινητο

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης