0 μέλη και 14 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

davide

Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« - : Μάιος 01, 2007, 04:33:14 μμ »
ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ


Επαναφορά:

Μας δίνει την δυνατότητα ελέγχου της ταχύτητας, με την οποία η ανάρτηση επανέρχεται στην 'στατική' της θέση, μετά από μία συμπίεση.
Για να επιβεβαιώσουμε αν η ταχύτητα της επαναφοράς είναι σωστή, συμπιέστε την ανάρτηση, με την μηχανή σταματημένη και το μπροστινό φρένο πατημένο. Η επαναφορά πρέπει να ξεκινάει 'ελεύθερη' αρχικά και να επιβραδύνεται λίγο πριν την 'στατική' της θέση.
Αν μετά από ένα δυνατό φρενάρισμα, το 'μπροστινό' επανέρχεται βίαια, πρέπει να αυξήσουμε το 'φρένο' της επαναφοράς στην βάση της ανάρτησης.




Προφόρτηση ελατηρίου:

Αυξάνοντας την προφόρτηση (στρίβοντας τους ρυθμιστές δεξιόστροφα), αυξάνουμε την αρχική φόρτιση των ελατηρίων. Αυτό σημαίνει ότι θα έχουμε την 'μούρη' της μηχανής μας πιο ψηλά.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε, είναι η 'στατική' ρύθμιση του βυθίσματός της, με εμάς πάνω στην μηχανή. Το βύθισμα πρέπει να είναι περίπου 35/45 χιλιοστά, για να αξιοποιούμε όλη την ωφέλιμη διαδρομή.
Σε περίπτωση που επεμβαίνουμε στην ρύθμιση αυτή για να διορθώσουμε το στήσιμο, πρέπει να έχουμε υπόψιν μας ότι η αύξηση του ύψους του πιρουνιού κατά 5 χιλιοστά, μεταφράζεται σε μία αύξηση της γωνίας του πιρουνιού κατά ~0,2 μοίρες. Ένα πιρούνι πιο ανοιχτό (κατά 0,2 μοίρες) σημαίνει  μεγαλύτερη διαδρομή του μπροστινού κατά ~1,3 χιλιοστά.
Η σκληρότητα της ανάρτηση, αλλάζει μόνο με την τοποθέτηση σκληρότερων ελατηρίων.




Συμπίεση:

Βασικά αποτελεί μία βοηθητική ρύθμιση, στο υπερβολικό βύθισμα του πιρουνιού στο φρενάρισμα.
Στην περίπτωση που αυτό συμβαίνει, μπορούμε να να σκληρύνουμε την συμπίεση στρίβοντας την βίδα αριστερόστροφα και στα δύο πόδια του πιρουνιού.
Μία σωστή ρύθμιση του φρένου της συμπίεσης, επιτρέπει μία πολύ πιο σταθερή συμπεριφορά της μηχανής στο άνοιγμα του γκαζιού. Αντιθέτως, ένα υπερβολικό φρενάρισμα της συμπίεσης, χειροτερεύει την απορρόφηση των μικρό-ανωμαλιών του δρόμου στην καθημερινή χρήση.






*

davide

Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #1 - : Μάιος 01, 2007, 04:39:44 μμ »
ΠΙΣΙΝΟ


Προφόρτηση:

Η ρύθμιση της προφόρτησης του ελατηρίου, αλλάζει το ύψος του 'πισινού' της μηχανής. Για να αξιοποιήσουμε όλη την διαδρομή, ρυθμίζουμε την 'στατική' ρύθμιση του βυθίσματός του (με τον αναβάτη), στα 22/37 χιλιοστά.
Λασκάρουμε το πάνω δαχτυλίδι και έπειτα ρυθμίζουμε το κάτω δαχτυλίδι με το κατάλληλο εργαλείο. Όλη η διαδικασία πρέπει να γίνεται με την μηχανή πάνω στο καβαλέτο.
Κατά την πρώτη ρύθμιση του ελατήριου, καλό είναι να μετρήσουμε με πόσα χιλιοστά προφόρτησης μας έδωσε ο κατασκευαστής το ελατήριο. Έπειτα το αποφορτίζουμε τελείως και μετράμε το μήκος του 'ελεύθερου' ελατηρίου.



Συμπίεση:

'Δύσκολη' ρύθμιση!
Η συμπεριφορά του 'πισινού' της μηχανής στο άνοιγμα του γκαζιού, είναι σημαντικότατη για να μπορέσουμε να 'κατεβάσουμε' σωστά τα άλογά μας. Μία αύξηση της συμπίεσης στη φάση αυτή, μπορεί να αποτρέψει το υπερβολικό βύθισμα.
Μία υπερβολική αύξηση της συμπίεσης, οδηγεί στο μπλοκάρισμα της κίνησης του πίσω τροχού σε κάποια ανωμαλία, με συνέπεια το συνεχόμενο χάσιμο επαφής του πίσω ελαστικού με το έδαφος.



Επαναφορά:

Η πιο 'αξιοποιήσιμη' ρύθμιση, που επιτρέπει την επίλυση πολλών προβλημάτων του αμορτισέρ και της οδήγησης.
Στο φρενάρισμα, αν ο 'πισινός' της μηχανής τείνει να ανεβαίνει, αυξάνουμε το 'φρένο' της επαναφοράς. Αν πάλι στο φρενάρισμα ο πίσω τροχός αναπηδάει, πρέπει να ελαττώσουμε το 'φρένο' της επαναφοράς.
Στο άνοιγμα του γκαζιού, ένα υπερβολικό 'φρένο' στην επαναφορά, μπορεί να κρατήσει πολύ πιεσμένο τον 'πισινό' της μηχανής, δυσκολεύοντας έτσι την απορρόφηση των ανωμαλιών. Αντιθέτως, ένα ανεπαρκές φρένο στην επαναφορά, μπορεί να μας οδηγήσει σε μία 'επικίνδυνη' κάθετη ταλάντωση.



Ύψος:

Κάποια αμορτισέρ, μας δίνουν την δυνατότητα να αλλάξουμε και το μήκος τους. Με αυτή την ρύθμιση, γενικά, μετατοπίζουμε το βάρος προς τον μπροστινό τροχό. Στην πραγματικότητα όμως, ενεργούμε ταυτόχρονα σε πολλές μεταβλητές:
Μειώνεται η γωνία του πιρουνιού, ανεβάζουμε το κέντρο βάρους της μηχανής, αλλάζει η συμπεριφορά του 'τραβήγματος' της αλυσίδας στο άνοιγμα του γκαζιού. Έτσι, οι επιπτώσεις του να μεγαλώσουμε το μήκος του αμορτισέρ διαφοροποιούν πολύ το στήσιμο της μηχανής.
Μπορεί να αποκτήσουμε μία 'ρευστότερη' οδήγηση, αν το κέντρο βάρους ήταν πολύ χαμηλό ή να περιορίσουμε την τάση της μηχανής να ανοίγεται στις στροφές (και το αντίθετο). Η αύξηση του ύψους του αμορτισέρ κατά 5χιλιοστά μεταφράζεται σε μία αύξηση της γωνίας του πιρουνιού κατά ~0,2 μοίρες.





Υ.Γ.1 Πάντα πρέπει να ελέγχουμε τα ελαστικά μας (να είναι σε καλή κατάσταση και με την σωστή πίεση)
Υ.Γ.2 Αλλάζουμε μία, μία και με 'μέτρο' τις ρυθμίσεις στις αναρτήσεις μας, προκειμένου να αντιλαμβανόμαστε τις αντιδράσεις της μηχανής.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #2 - : Μάιος 01, 2007, 04:59:37 μμ »

Μία σωστή ρύθμιση του φρένου της συμπίεσης, επιτρέπει μία πολύ πιο σταθερή συμπεριφορά της μηχανής στο άνοιγμα του γκαζιού.

Αυτό δεν το κατάλαβα davide.  :thnk: Η απόσβεση συμπίεσης ρυθμίζει πόσο γρήγορα "βουτάει" όταν συμπιέζεται το μπροστινό. Στο άνοιγμα του γκαζιού η ανάρτηση αποφορτίζεται όμως, επομένως η απόσβεση συμπίεσης δεν παίζει κάποιο ρόλο στην συμπεριφορά της μηχανής κατά την επιτάχυνση.

 :bye:

*

davide

Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #3 - : Μάιος 01, 2007, 05:19:34 μμ »
Αυτό δεν το κατάλαβα davide.  :thnk: Η απόσβεση συμπίεσης ρυθμίζει πόσο γρήγορα "βουτάει" όταν συμπιέζεται το μπροστινό. Στο άνοιγμα του γκαζιού η ανάρτηση αποφορτίζεται όμως, επομένως η απόσβεση συμπίεσης δεν παίζει κάποιο ρόλο στην συμπεριφορά της μηχανής κατά την επιτάχυνση.
 :bye:

Kοίταξε να δεις Βύρωνα. Όταν ρύθμιζεις το φρένο της συμπίεσης, αυτό σημαίνει ότι ελέγχεις το πόσο γρήγορα 'βουτάει' το μπροστινο, άρα ταυτόχρονα επηρεάζει και το πόσο γρήγορα 'επιστρέφει'. :kalo: Τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ. :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #4 - : Μάιος 01, 2007, 06:12:41 μμ »
Kοίταξε να δεις Βύρωνα. Όταν ρύθμιζεις το φρένο της συμπίεσης, αυτό σημαίνει ότι ελέγχεις το πόσο γρήγορα 'βουτάει' το μπροστινο, άρα ταυτόχρονα επηρεάζει και το πόσο γρήγορα 'επιστρέφει'. :kalo: Τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ. :bye:


Davide, είναι απλά τα πράγματα...

1 Το πόσο θα συμπιεστεί το αμορτισέρ είναι δουλειά του ελατηρίου και της απόσβεσης συμπίεσης (λόγω ποσότητας λαδιού)
2. Το πόσο γρήγορα θα συμπιεστεί είναι δουλειά της απόσβεσης συμπίεσης
3. Το πόσο γρήγορα θα επανέρθει στην θέση του είναι δουλειά της απόσβεσης επαναφοράς.

Πρόβλημα υπάρχει όταν όταν κάποια μπροστινά ή το πίσω αμορτισσέρ ΔΕΝ έχουν ξεχωριστή ρύθμιση επαναφοράς και συμπίεσης, οπότε με την 1 συνήθως ρύθμιση που έχουν ρυθμίζεις και τα 2 (χρησιμοποιούν τις ίδιες διόδους λαδιού, ενώ στις ξεχωριστές ρυθμίσεις, υπάρχουν 2 διαφορετικές).
Όπως συμβαίνει πχ στο πίσω sachs αμορτισσέρ του Tuono.....  :psdof: :psdof:


*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #5 - : Μάιος 01, 2007, 06:18:59 μμ »
πολυ καλο Ιταλε. Το χρειαζομουν και αυτο. Αν και μια "αναλυση" ισως να χρειαζεται αλλα αυτο ηταν οτι επρεπε. Με τις φωτο ειδικα παιρνεις χαμπαρι τι γινεται πιο ευκολα.
Μιλλε (φακτορυ) ευχαριστώ.

Υ.Γ. Οταν λεω αναλυση τι εννοω.
π.χ. οταν ανοιγω γκαζι στην εξοδο μιας στροφης και παρολο οτι η μηχανη δεν κουναει καθολου, ανοιγει η γραμμη μου. Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση ας πουμε? (περα απο καποιο οδηγικο λαθος) τι φταιει στο στησιμο της μοτο?

ετσι για να ανοιξουμε και κουβεντα.

 
«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

davide

Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #6 - : Μάιος 01, 2007, 08:43:02 μμ »
οταν ανοιγω γκαζι στην εξοδο μιας στροφης και παρολο οτι η μηχανη δεν κουναει καθολου, ανοιγει η γραμμη μου. Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση ας πουμε? (περα απο καποιο οδηγικο λαθος) τι φταιει στο στησιμο της μοτο?

Απ'ότι κατάλαβα η μηχανή σου λες ότι 'υποστρέφει', βέβαια στην έξοδο της στροφής θέλεις να βγεις στο αντίθετο κέρμπ.  Δοκίμασε να σφίξεις λίγο την επαναφορά του μπροστινού, μην το παρακάνεις μόνο, γιατί μετά θα σου κλέινει την γραμμή στην στροφή. ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 01, 2007, 08:51:08 μμ από davide »

*

Αποσυνδεδεμένος Jean

  • ***
  • 134
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #7 - : Μάιος 02, 2007, 10:52:33 πμ »
Χάος με τις αναρτήσεις! Θέλεις μια μέρα σε πίστα για να ρυθμίσεις σωστά!

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #8 - : Μάιος 02, 2007, 11:01:46 πμ »
π.χ. οταν ανοιγω γκαζι στην εξοδο μιας στροφης και παρολο οτι η μηχανη δεν κουναει καθολου, ανοιγει η γραμμη μου.
ετσι για να ανοιξουμε και κουβεντα.

Nikits να κάνουμε κουβέντα, αλλά αν δεν ελέγξεις το sag της μηχανής, δεν θα βγάλεις άκρη. Ενδεικτικά για τις τάσεις υποστροφής μπορεί να φταίει, ελλιπής απόσβεση επαναφοράς, υπερβολική απόσβεση συμπίεσης, μεγάλη προφόρτιση στα ελατήρια κλπ κλπ.

(Εξακολουθώ να σου λέω να τσεκάρεις την προφόρτiση των ελατηρίων μπροστα)  :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 02, 2007, 03:20:17 μμ από Byron »

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #9 - : Μάιος 02, 2007, 11:29:34 πμ »
π.χ. οταν ανοιγω γκαζι στην εξοδο μιας στροφης και παρολο οτι η μηχανη δεν κουναει καθολου, ανοιγει η γραμμη μου.
ετσι για να ανοιξουμε και κουβεντα.

Nikits να κάνουμε κουβέντα, αλλά αν δεν ελέγξεις το sag της μηχανής, δεν θα βγάλεις άκρη. Ενδεικτικά για τις τάσεις υποστροφής μπορεί να φταίει, ελλιπής απόσβεση επαναφοράς, υπερβολική απόσβεση συμπίεσης, μεγάλη προφόρτιση στα ελατήρια κλπ κλπ.

(Εξακολουθώ να σου λέω να τσεκάρεις την προφόρτηση των ελατηρίων μπροστα)  :bye:

να την τσεκαρω ρε Βυρωνα αλλα τι θα καταλαβω και τι θα κανω απο κει και περα???? αυτο μπορεις να μου το πεις? γι αυτο ρωταω να μαθω περι αναρτησεων. Ενω και εχω την ικανοτητα, αν θες, να παιρνω πληροφοριες απο το μπροστινο ή το πισω δεν εχω αντιστοιχα και την ικανοτητα να γνωριζω τι πρεπει να αλλαξω για να διορθωσω κατι.

οπως και με το θεμα css ας πουμε. Μπορει να κανω κατι λαθος, ξερω σε ορισμενες περιπτωσεις οτι κανω λαθος πραγματα, αλλα αυτο δεν φτανει. Χρειαζομαι καποιον να με πληροφοφρησει, να με πεισει για την ορθοτητα ή μη καποιων πραγματων. Δεν μπορω να παπαγαλιζω να το πω απλά και με δυο λογια. Θελω να καταλαβαινω τι γινεται. Αργω λιγο....αλλα τα πιανω.....
«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #10 - : Μάιος 02, 2007, 11:45:42 πμ »

να την τσεκαρω ρε Βυρωνα αλλα τι θα καταλαβω και τι θα κανω απο κει και περα???? αυτο μπορεις να μου το πεις? γι αυτο ρωταω να μαθω περι αναρτησεων. Ενω και εχω την ικανοτητα, αν θες, να παιρνω πληροφοριες απο το μπροστινο ή το πισω δεν εχω αντιστοιχα και την ικανοτητα να γνωριζω τι πρεπει να αλλαξω για να διορθωσω κατι.

Βρε Νικήτα μην τα παίρνεις.  :psdof: Όταν σου λέω να τσεκάρεις το sag δεν το λέω για να αποκτήσεις εγκυκλοπαιδικές γνώσεις. Το λέω γιατί είναι πολύ πιθανόν το sag να είναι αλλού για αλλού. Ρυθμίζοντας το, το μηχανάκι θα μεταμορφωθεί και δεν θα χρειαστεί για κάποιο μεγάλο διάστημα να ασχοληθείς μαζί του.

Το sag είναι η βάση. Εαν είναι ρυθμισμένο σωστά και δεν παίρνουμε αυτό που θέλουμε απ΄την ανάρτηση, τότε αρχίζουμε να ψάχνουμε τι γίνεται με τα υπόλοιπα.

Το Tuono μου είχε στατικό μπροστά 20mm και riders sag 27mm. Ότι και να πείραζα από τις αποσβέσεις δεν θα έκανα τίποτα.

Πάρε και τις ρυθμίσεις που έκανα.
Πλάκα κατεβασμένη 1 γραμμή απ΄τον bill
Προφόρτιση ελατηρίου μπροστά 6 γραμμές να φαίνονται
Απόσβεση επαναφοράς 1,5 στροφή από τέρμα κλειστό (τέρμα κλειστό είναι αριστερόστροφα)
Απόσβεση συμπίεσης 1 στροφή από τέρμα κλειστό (δεξιόστροφα εδώ για κλειστό)
Πίσω αν θυμάμαι καλά 27 κλικ από τέρμα κλειστό.

Στατικό sag front 27mm, rear 4mm
Riders sag front 36mm, rear 37mm

Επαναλαμβάνω πως αυτές οι ρυθμίσεις είναι αυτές που κάνουν στα κιλά μου και στον τρόπο που οδηγώ. !!! :blus: 

Για το θέμα των ρυθμίσεων κάνε λίγο υπομονή να το τελειώσω και να το επιμεληθεί ο oldman.

 :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 02, 2007, 03:19:12 μμ από Byron »

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #11 - : Μάιος 02, 2007, 11:54:39 πμ »
Βρε Νικήτα μην τα παίρνεις.  :psdof:
[/quote]

χα χα χα....σιγα μην τα πηρα ρε....

οσον αφορα το sag το ρυθμισε προχτες ο Βιλλ και ειχε μεγαλη διαφορα.

υπομονη εχω....γαϊδαρου.....
«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

Yiannis

Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #12 - : Μάιος 02, 2007, 03:06:11 μμ »
Πολυ καλο θεμα παιδια, μπραβο! :thup1: :thup1: :thup1:
Αντε μηπως ξεστραβωθουμε κ μαθουμε τιποτα παραπανω.

Επισης βρηκα κ ΑΥΤΟ στο Internet. Αν εχει ξαναμπει, συγνωμη.

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #13 - : Μάιος 02, 2007, 03:54:26 μμ »
Πολυ καλο θεμα παιδια, μπραβο! :thup1: :thup1: :thup1:
Αντε μηπως ξεστραβωθουμε κ μαθουμε τιποτα παραπανω.

Επισης βρηκα κ ΑΥΤΟ στο Internet. Αν εχει ξαναμπει, συγνωμη.

μμμμμμ........πολυ καλο κι αυτό....αμα εισαι κομπιουτερας ρε παιδακι μου.......οτι θες βρισκεις....που χρονος να ασχοληθω με το ιντερνετ..........

Υ.Γ. Γιαννακη εχεις γινει τερας ρε.....μην κανεις αλλο βαρη......
«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

dimdoc

Απ: Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #14 - : Μάιος 02, 2007, 07:15:36 μμ »
οταν ανοιγω γκαζι στην εξοδο μιας στροφης και παρολο οτι η μηχανη δεν κουναει καθολου, ανοιγει η γραμμη μου. Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση ας πουμε? (περα απο καποιο οδηγικο λαθος) τι φταιει στο στησιμο της μοτο?

Απ'ότι κατάλαβα η μηχανή σου λες ότι 'υποστρέφει', βέβαια στην έξοδο της στροφής θέλεις να βγεις στο αντίθετο κέρμπ.  Δοκίμασε να σφίξεις λίγο την επαναφορά του μπροστινού, μην το παρακάνεις μόνο, γιατί μετά θα σου κλέινει την γραμμή στην στροφή. ;)

Eδω Davide εχεις κανει καποιο λαθος
Οταν ανοιγει τη τροχια η μοτο και αν εξαιρεσουμε τη περιπτωση να κανει κατι λαθος ο αναβατης (πχ να σφιγγει τα χερια στο τιμονι η να το "τραβαει κλπ) συμβαινουν τα εξης τινα

Εφοσον το σαγκ ειναι σωστο και στα 2 ακρα και η μοτο ανοιγει τη τροχια της οταν ανοιγουμε το γκαζι, αυτο γινεται γιατι με το ανοιγμα το γκαζιου η μοτο "καθεται" πισω. Η λυση ειναι να αυξησουμε την αποσβεση συμπιεσης πισω ωστε να καθεται λιγοτερο

Αλλη πιθανη αιτια ειναι το ακριβως αντιθετο απο αυτο που συστηνεις...αν εχουμε το ιδιο φαινομενο και παλι τοτε ειναι πιθανο να εχουμε πολυ αποσβεση επαναφορας στο πιρουνι, με αποτελεσμα οταν ο τροχος πεσει σε μια μικρη ανωμαλια η επομενη να τον βρισκει συμπιεσμενο (λογω της αργης επαναφορας) οποτε και παλι ανοιγει η τροχια
Εδω η λυση ειναι να χαλαρωσουμε την αποσβεση επαναφορας και οχι να τη σφιξουμε, ωστε να προλαβαινει ο τροχος να διαβαζει τις μικροανωμαλιες

Τελικα το ζητουμενο ειναι να βρεθει η λεγομενη ισορροπια και στα 2 ακρα, κατι δυσκολο και που απαιτει πολλες δοκιμες και γνωσεις

Γενικα απο τις απαντησεις σου σε αυτο το ποστ εχω την αισθηση οτι δεν εχεις ξεκαθαρισει αρκετα πραματα πανω στη λειτουργια των αναρτησεων και των ρυθμισεων, ψαξτο λιγο καλυτερα

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης