0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μία σωστή ρύθμιση του φρένου της συμπίεσης, επιτρέπει μία πολύ πιο σταθερή συμπεριφορά της μηχανής στο άνοιγμα του γκαζιού.
Αυτό δεν το κατάλαβα davide. Η απόσβεση συμπίεσης ρυθμίζει πόσο γρήγορα "βουτάει" όταν συμπιέζεται το μπροστινό. Στο άνοιγμα του γκαζιού η ανάρτηση αποφορτίζεται όμως, επομένως η απόσβεση συμπίεσης δεν παίζει κάποιο ρόλο στην συμπεριφορά της μηχανής κατά την επιτάχυνση.
Kοίταξε να δεις Βύρωνα. Όταν ρύθμιζεις το φρένο της συμπίεσης, αυτό σημαίνει ότι ελέγχεις το πόσο γρήγορα 'βουτάει' το μπροστινο, άρα ταυτόχρονα επηρεάζει και το πόσο γρήγορα 'επιστρέφει'. Τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ.
οταν ανοιγω γκαζι στην εξοδο μιας στροφης και παρολο οτι η μηχανη δεν κουναει καθολου, ανοιγει η γραμμη μου. Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση ας πουμε? (περα απο καποιο οδηγικο λαθος) τι φταιει στο στησιμο της μοτο?
π.χ. οταν ανοιγω γκαζι στην εξοδο μιας στροφης και παρολο οτι η μηχανη δεν κουναει καθολου, ανοιγει η γραμμη μου. ετσι για να ανοιξουμε και κουβεντα.
Παράθεση από: nikits στις Μάιος 01, 2007, 06:18:59 μμπ.χ. οταν ανοιγω γκαζι στην εξοδο μιας στροφης και παρολο οτι η μηχανη δεν κουναει καθολου, ανοιγει η γραμμη μου. ετσι για να ανοιξουμε και κουβεντα. Nikits να κάνουμε κουβέντα, αλλά αν δεν ελέγξεις το sag της μηχανής, δεν θα βγάλεις άκρη. Ενδεικτικά για τις τάσεις υποστροφής μπορεί να φταίει, ελλιπής απόσβεση επαναφοράς, υπερβολική απόσβεση συμπίεσης, μεγάλη προφόρτιση στα ελατήρια κλπ κλπ.(Εξακολουθώ να σου λέω να τσεκάρεις την προφόρτηση των ελατηρίων μπροστα)
να την τσεκαρω ρε Βυρωνα αλλα τι θα καταλαβω και τι θα κανω απο κει και περα???? αυτο μπορεις να μου το πεις? γι αυτο ρωταω να μαθω περι αναρτησεων. Ενω και εχω την ικανοτητα, αν θες, να παιρνω πληροφοριες απο το μπροστινο ή το πισω δεν εχω αντιστοιχα και την ικανοτητα να γνωριζω τι πρεπει να αλλαξω για να διορθωσω κατι.
Πολυ καλο θεμα παιδια, μπραβο! Αντε μηπως ξεστραβωθουμε κ μαθουμε τιποτα παραπανω.Επισης βρηκα κ ΑΥΤΟ στο Internet. Αν εχει ξαναμπει, συγνωμη.
Παράθεση από: nikits στις Μάιος 01, 2007, 06:18:59 μμοταν ανοιγω γκαζι στην εξοδο μιας στροφης και παρολο οτι η μηχανη δεν κουναει καθολου, ανοιγει η γραμμη μου. Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση ας πουμε? (περα απο καποιο οδηγικο λαθος) τι φταιει στο στησιμο της μοτο? Απ'ότι κατάλαβα η μηχανή σου λες ότι 'υποστρέφει', βέβαια στην έξοδο της στροφής θέλεις να βγεις στο αντίθετο κέρμπ. Δοκίμασε να σφίξεις λίγο την επαναφορά του μπροστινού, μην το παρακάνεις μόνο, γιατί μετά θα σου κλέινει την γραμμή στην στροφή.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι