0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
. Θυμαμαι απ οσα εχω διδαχθει πως οταν ανοιγεις το γκαζι η ουρα ανασηκωνεται αλλαζοντας τη γωνια της μηχανης, σπρωχνοντας την στο εσωτερικο (εκει που στριβεις). Αυτο ηταν κατι που μας ελεγαν στα μαθηματα.. "Αν στην εξοδο ανοιγει η τροχια σας ανοιξτε γκαζι"...
Η ουρα με το ανοιγμα του γκαζιου ανασηκωνεται, προηγειται ομως η φαση της συμπιεσης της αναρτησης
Eδω Davide εχεις κανει καποιο λαθος......Γενικα απο τις απαντησεις σου σε αυτο το ποστ εχω την αισθηση οτι δεν εχεις ξεκαθαρισει αρκετα πραματα πανω στη λειτουργια των αναρτησεων και των ρυθμισεων, ψαξτο λιγο καλυτερα
Ενδεικτικά σου λέω, ότι πριν ένα μήνα έκανα σε μία ημέρα 740χλμ. στην πίστα του Magione με αυτόν το σκοπό και ακόμα δεν είμαι ικανοποιημένος!!!!
Προφόρτιση ελατηρίου μπροστά 6 γραμμές να φαίνονται
S-T είναι ωραίο το excelaki που έβαλες. Παράθεση από: Byron στις Μάιος 02, 2007, 11:45:42 πμΠροφόρτιση ελατηρίου μπροστά 6 γραμμές να φαίνονταιΓια την συγκεκριμένη ρύθμιση που ανέφερα, κρατάω μια πισινή καθώς σήμερα που οδήγησα το tuono μετά το TD πρόσεξα ότι το zip είχε τερματίσει. Δεν σφίγγω ακόμα την προφόρτιση για να δω που τερματίζει στην πίστα, και σε ποιό σημείο.
Οι λυσεις ειναι δυο1.Να αυξησεις την αποσβεσης συμπιεσης (εφοσον δε χαλας ιδιαιτερα κατι αλλο) Τελικα αν η αναρτηση τερματιζει απλα σε πολυ οριακα φρεναρισματα σε πιστα και οχι πουθενα αλλου και κατα τα λοιπα δουλευει ικανοποιητικα, την αφηνουμε ως εχειΕπισης μη περιμενεις να δεις τη διαδρομη του πιρουνιου να εξαντλειται ολη, πολυ συχνα λογω κατασκευης του πιρουνιου αυτο τερματιζει ως και 10 και 12 χιλιοστα νωριτερα απο τη συνολικη διαδρομη που βλεπεις
1 Το πόσο θα συμπιεστεί το αμορτισέρ είναι δουλειά του ελατηρίου και της απόσβεσης συμπίεσης (λόγω ποσότητας λαδιού)
Παντως το ποσο συμπιεζεται δεν εξαρταται απο την προφορτιση...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι