0 μέλη και 21 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #15 - : Μάιος 02, 2007, 08:30:01 μμ »
αυτο που λεει ο Δημητρης μου φαινεται σωστο. Θυμαμαι απ οσα εχω διδαχθει πως οταν ανοιγεις το γκαζι η ουρα ανασηκωνεται αλλαζοντας τη γωνια της μηχανης, σπρωχνοντας την στο εσωτερικο (εκει που στριβεις). Αυτο ηταν κατι που μας ελεγαν στα μαθηματα.. "Αν στην εξοδο ανοιγει η τροχια σας ανοιξτε γκαζι"...

τελικα δεν μπορεις γενικα να ακους απο εδω κι απο κει....καποιος εχει καταλαβει λαθος....καποιος εχει εμπειριες που δεν ειναι γενικα σωστες αλλα καποια στιγμη του βγηκαν στο δρομο....


καλο ειναι να μαθαινουμε απο ειδικους....γι αυτο ειπα οτι μεσα απο τις γνωσεις που θα αποκομισω διαβαζοντας για αναρτησεις και στησιματα, και σε συνδυασμό με την εισοδο σε πιστα και την παρακολουθηση απο καποιον, θα προσπαθησω να βελτιωθω οδηγικά....


δεν θελω να προσβαλω τον davide, εκτιμω την προθεση του να βοηθησει, αλλα καλο ειναι "ακουμε" τους "δασκαλους".
«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #16 - : Μάιος 02, 2007, 09:24:34 μμ »
. Θυμαμαι απ οσα εχω διδαχθει πως οταν ανοιγεις το γκαζι η ουρα ανασηκωνεται αλλαζοντας τη γωνια της μηχανης, σπρωχνοντας την στο εσωτερικο (εκει που στριβεις). Αυτο ηταν κατι που μας ελεγαν στα μαθηματα.. "Αν στην εξοδο ανοιγει η τροχια σας ανοιξτε γκαζι"...

Ευτυχώς που διαβάζουμε και κάτι απ΄τους δασκάλους, γιατί άλλο η θεωρία και άλλο η πράξη.

Nikits έχεις λάθος σ΄αυτό που λες όμως. Ο dimdoc σου είπε ακριβώς το ανάποδο. Η μοτοσυκλέττα "κάθεται" κατά την επιτάχυνση και δεν ανασηκώνει την ουρά της (εκτός και οδηγάς κάποιο παλιό BMW μέ άξονα που όντως σήκωνε το πίσω μέρος)
. Πάντως το γκάζι πρέπει να είναι σταθερά επιταχυνόμενο απ΄το apex και μετά. (σύμφωνα με το CSS) Αν ανοίξεις γκάζι (πολύ) το πρόβλημα επιδεινώνεται καθώς το μπροστά μέρος γίνεται ακόμα πιο "ψηλό", χώρια τον κίνδυνο highside. 

Ας απαντήσει όμως ο dimdoc, για να μην λέω βλακείες.... :thnk:

*

dimdoc

Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #17 - : Μάιος 02, 2007, 09:27:29 μμ »
Δεν διεκδικω τον χαρακτηρισμο "δασκαλος" στο θεμα των αναρτησεων

Απλα το εχω ψαξει το θεμα, εχω διαβασει τη θεωρια οσο αναφορα τη λειτουργια τους και το βασικοτερο, εχω δοκιμασει στη πιστα διαφορες ρυθμισεις, πολλες φορες λαθεμενες, αλλες φορες σωστες, αλλα καπου αρχισα να καταλαβαινω τι επιδραση εχει καθε ρυθμιση στη συμπεριφορα της μοτο

Φυσικα συνεχεια μαθαινω,παιρνω γνωμες, κανω λαθη, δοκιμαζω και διορθωνομαι

Μεγαλο σχολειο οι αγωνες...

*

dimdoc

Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #18 - : Μάιος 02, 2007, 09:30:38 μμ »
Η ουρα με το ανοιγμα του γκαζιου ανασηκωνεται,  προηγειται ομως η φαση της συμπιεσης της αναρτησης

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #19 - : Μάιος 02, 2007, 09:51:15 μμ »
Η ουρα με το ανοιγμα του γκαζιου ανασηκωνεται,  προηγειται ομως η φαση της συμπιεσης της αναρτησης

οπως το πε ο Δημητρης....αυτο ξερω κι εγω (εχεις δει τα ντραγκστερ πως πεταγονται στον αερα?).....δοκιμασε ομως να ανοιξεις το γκαζι σε ενδεχομενο που εχεις ακολουθησει ανοιχτη γραμμη και θα καταλαβεις πως αντιδρα η μοτο......σιγουρα το να δοκιμαζεις ειναι το καλυτερο οπως λεει και ο Δημητρης,ακολουθωντας καποιους βασικους κανονες παντα..... ας αφησουμε τους "δασκαλους" ομως να μιλανε, γιατι παιρνουμε ρισκα οταν κανουμε τετοιες συζητησεις και υπαρχει ο κινδυνος να παρουμε και κανενα στο λαιμο μας....

Υ.Γ. αυτα που γραφω ισχυουν κυριως για το χορνετ που ειναι "σουμιές".
«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #20 - : Μάιος 02, 2007, 10:24:37 μμ »
Δεν μίλησα για την επίδραση του γκαζιού. Μίλησα για την αντίδραση της πίσω ανάρτησης κατά την επιτάχυνση.

Τεσπα. I am full of ears..... :bye:

*

davide

Απ: Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #21 - : Μάιος 03, 2007, 01:55:30 πμ »
Eδω Davide εχεις κανει καποιο λαθος...
...Γενικα απο τις απαντησεις σου σε αυτο το ποστ εχω την αισθηση οτι δεν εχεις ξεκαθαρισει αρκετα πραματα πανω στη λειτουργια των αναρτησεων και των ρυθμισεων, ψαξτο λιγο καλυτερα

Φίλε Dimdoc πιθανόν να έχω καταλάβει 'πολλά λάθος'!
Στο κείμενό μου, ανέφερα ότι έχω καταλάβει εγώ μέχρι τώρα από τις αναρτήσεις.
Επίσης πιστεύω ότι δεν υπάρχει η τέλεια ρύθμιση που να μπορεί να ταιριάξει σε όλους μας, εφόσον η συμπεριφορά της μηχανής, άρα το ιδανικό setup, εξαρτάται και από το οδηγικό στυλ του καθένα μας.

Μετά από αυτήν την παρένθεση, πάω στην απάντησή σου:
Εξαιρώ κι εγώ την περίπτωση να κάνει κάτι λάθος ο αναβάτης (π.χ. να σφίγγει τα χεριά στο τιμόνι η να το "τραβάει κ.λ.π.) και θεωρώ ότι είναι καλά ρυθμισμένο το σάγκ στα δύο άκρα.

Συμφωνώ με την λύση που δίνεις, να αυξήσουμε την απόσβεση συμπίεσης πίσω ώστε να κάθεται λιγότερο. Με πιθανά μειονεκτήματα, το να αισθάνεσαι περισσότερο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και να σκληρύνει πολύ ο 'πισινός'.

Αυτό που λες, “ότι είναι πιθανό να έχουμε πολύ απόσβεση επαναφοράς στο πιρούνι, με αποτέλεσμα όταν ο τρόχος πέσει σε μια μικρή ανωμαλία η επόμενη να τον βρίσκει συμπιεσμένο (λόγω της αργής επαναφοράς) όποτε και πάλι ανοίγει η τροχιά”, το καταλαβαίνω όσο βρίσκεσαι μέσα στην στροφή, όπου το γκάζι το ανοίγουμε προοδευτικά. Στην έξοδο της στροφής (εκεί αναφερόταν ο Nikits), όπου ανοίγουμε όλο το γκάζι με βία, δεν νομίζω να κινδυνεύει να μείνει συμπιεσμένο το μπροστινό.

Σε παρακαλώ βοήθησε με να καταλάβω περισσότερα! Όχι τίποτα, απλά δυσκολεύομαι υπερβολικά στο να 'στήσω' την μηχανή μου... Ενδεικτικά σου λέω, ότι πριν ένα μήνα έκανα σε μία ημέρα 740χλμ. στην πίστα του Magione με αυτόν το σκοπό και ακόμα δεν είμαι ικανοποιημένος!!!! :D

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Απ: Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #22 - : Μάιος 03, 2007, 07:18:08 πμ »
Ενδεικτικά σου λέω, ότι πριν ένα μήνα έκανα σε μία ημέρα 740χλμ. στην πίστα του Magione με αυτόν το σκοπό και ακόμα δεν είμαι ικανοποιημένος!!!! :D


 :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:

A ρε Davide με την Ιταλία σας.....
Ενδεικτικά σου αναφέρω ότι από την Δευτέρα 31/4 προσπαθώ να βρώ μια θέση για το TD στις 9/5 και απλά δεν υπάρχει τίποτα.....

Που σε Nikits....Αν δεν έχεις εξασφαλίσει θέση για τις 9, ξέχνα το  :bye:

Sorry για το off topic

*

5os

Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #23 - : Μάιος 03, 2007, 09:09:27 πμ »
Ενδεικτικά σου λέω, ότι πριν ένα μήνα έκανα σε μία ημέρα 740χλμ. στην πίστα του Magione με αυτόν το σκοπό και ακόμα δεν είμαι ικανοποιημένος!!!! :D

ΖΗΛΕΥΩ :psdof: :psdof: :psdof: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #24 - : Μάιος 03, 2007, 11:38:25 πμ »
Για ρίξτε μια ματια και σε αυτο... έχει πολλές χρησιμες πληροφορίες  ;)

Download Bikesetup.xls

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #25 - : Μάιος 03, 2007, 12:54:38 μμ »
S-T είναι ωραίο το excelaki που έβαλες.

Προφόρτιση ελατηρίου μπροστά 6 γραμμές να φαίνονται

Για την συγκεκριμένη ρύθμιση που ανέφερα, κρατάω μια πισινή καθώς σήμερα που οδήγησα το tuono μετά το TD πρόσεξα ότι το zip είχε τερματίσει. Δεν σφίγγω ακόμα την προφόρτιση για να δω που τερματίζει στην πίστα, και σε ποιό σημείο. 

*

dimdoc

Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #26 - : Μάιος 03, 2007, 03:17:50 μμ »
S-T είναι ωραίο το excelaki που έβαλες.

Προφόρτιση ελατηρίου μπροστά 6 γραμμές να φαίνονται

Για την συγκεκριμένη ρύθμιση που ανέφερα, κρατάω μια πισινή καθώς σήμερα που οδήγησα το tuono μετά το TD πρόσεξα ότι το zip είχε τερματίσει. Δεν σφίγγω ακόμα την προφόρτιση για να δω που τερματίζει στην πίστα, και σε ποιό σημείο. 

Kαι αν τερματιζει θα το φτιαξεις με παραπανω προφορτιση?
Δε θα κανεις τιποτα ετσι, τα ειπαμε και αλλη φορα
Η παραπανω προφορτιση θα κανει απλα τη μηχανη να καθεται ψηλοτερα εμπρος

Οι λυσεις ειναι δυο
1.Να αυξησεις την αποσβεσης συμπιεσης (εφοσον δε χαλας ιδιαιτερα κατι αλλο)
2.Να προσθεσεις παραπανω λαδι στα καλαμια (ποσο ακριβως ειναι αποτελεσμα πειραματισμου, ξεκινας με 10χιλιοστα παραπανω σταθμη απο οση εχει στοκ και βλεπεις)

Τελικα αν η αναρτηση τερματιζει απλα σε πολυ οριακα φρεναρισματα σε πιστα και οχι πουθενα αλλου και κατα τα λοιπα δουλευει ικανοποιητικα, την αφηνουμε ως εχει
Επισης μη περιμενεις να δεις τη διαδρομη του πιρουνιου να εξαντλειται ολη, πολυ συχνα λογω κατασκευης του πιρουνιου αυτο τερματιζει ως και 10 και 12 χιλιοστα νωριτερα απο τη συνολικη διαδρομη που βλεπεις

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #27 - : Μάιος 03, 2007, 03:34:43 μμ »

Οι λυσεις ειναι δυο
1.Να αυξησεις την αποσβεσης συμπιεσης (εφοσον δε χαλας ιδιαιτερα κατι αλλο)
Τελικα αν η αναρτηση τερματιζει απλα σε πολυ οριακα φρεναρισματα σε πιστα και οχι πουθενα αλλου και κατα τα λοιπα δουλευει ικανοποιητικα, την αφηνουμε ως εχει
Επισης μη περιμενεις να δεις τη διαδρομη του πιρουνιου να εξαντλειται ολη, πολυ συχνα λογω κατασκευης του πιρουνιου αυτο τερματιζει ως και 10 και 12 χιλιοστα νωριτερα απο τη συνολικη διαδρομη που βλεπεις


Δημήτρη, αυτό με ψιλο-ανησύχησε λίγο, έχοντας στο μυαλό μου και την κουβέντα για το μπροστινό του 675. Στο 1ο TD που είχα πάει δεν είχε πρόβλημα μπροστά (να τερματίζει). Στο 2ο όμως που πήγα είδα το zip να έχει ακουμπήσει στην μπότα, επομένως το μπροστινό τερμάτισε.
Θα το ξαναδώ όμως την Τετάρτη. Κατά 99% θα τερματίζει μόνο στα δυνατά φρένα στο τέλος της ευθείας. Μάλλον θα το αφήσω έτσι, ή το πολύ πολύ να αυξήσω την απόσβεση συμπίεσης, καθώς το πόσο βουτάει εξαρτάται ΚΑΙ από την συμπίεση.
Sorry αλλά έχω πυρετο, και δεν θυμάμαι τι έχω γράψει και παλαιότερα ο λαλακας.... :srry:

1 Το πόσο θα συμπιεστεί το αμορτισέρ είναι δουλειά του ελατηρίου και της απόσβεσης συμπίεσης (λόγω ποσότητας λαδιού)

 :bye:

*

dimdoc

Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #28 - : Μάιος 03, 2007, 03:39:42 μμ »
Παντως το ποσο συμπιεζεται δεν εξαρταται απο την προφορτιση...

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #29 - : Μάιος 03, 2007, 03:51:46 μμ »
Παντως το ποσο συμπιεζεται δεν εξαρταται απο την προφορτιση...

Με τα ελατήρια καθορίζουμε το ύψος της μοτό.To πόσο θα συμπιεστεί, εξαρτάται από το ελατήριο (και την απόσβεση συμπίεσης). Αυτό είπα. Λάθος είναι;
Αν εννοείς το 1ο ποστ μου, γράψε λάθος. Εκ παραδρομής  :cry:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης