0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #45 - : Νοέμβριος 12, 2007, 05:34:43 μμ »

εμάς τους τουονάκηδες θα μας αφήσεις παραπονεμένους???

Όχι ρε φίλε. Κάπου εδώ έχω βάλει τις ρυθμίσεις που έχω στο Tuono μου με το Sachs αμορτισσερ. Η μόνη διαφορά που έχει από τότε που το έγραψα, είναι η προφόρτιση ελατηρίων εμπρός που είναι πλέον στην 5η γραμμή.
Αν δεν το βρείς πές μου να τα ξαναγράψω.

 :bye:

*

dreamwalker

Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #46 - : Νοέμβριος 12, 2007, 05:42:45 μμ »

εμάς τους τουονάκηδες θα μας αφήσεις παραπονεμένους???

Όχι ρε φίλε. Κάπου εδώ έχω βάλει τις ρυθμίσεις που έχω στο Tuono μου με το Sachs αμορτισσερ. Η μόνη διαφορά που έχει από τότε που το έγραψα, είναι η προφόρτιση ελατηρίων εμπρός που είναι πλέον στην 5η γραμμή.
Αν δεν το βρείς πές μου να τα ξαναγράψω.

 :bye:

οκ  :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #47 - : Νοέμβριος 12, 2007, 05:48:09 μμ »

οκ  :kalo:

Κοίτα την 1η σελίδα του παρόντος thread, προτελευταίο πόστ.  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2729
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1908
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #48 - : Αύγουστος 13, 2008, 10:39:49 μμ »
επαναφερω το ποστ...

καταρχην, για παλιο Τουονο δεν προτινεται τπτ. Χεσμενους μας εχετε.. :P

Ειχα προβληματιστει γιατι σε βολτες που εκανα, δεν ενοιωθα καθολου καλα το μπροστινο, δεν φαινοταν να παταει κατω, με την παραμικρη πιεση ψιλογλυστραει (η ασφαλτος δεν ηταν και η καλυτερη)

(ολα τα παρακατω τα εκανα μονος, δεν ειχα 2ο ατομο για να ρυθμισω σωστα sag-επιφυλλασομαι λοιπον...)

ΛΟΓΙΚΟ
Το μπροστινο πολυ απλα ΔΕΝ φαινεται να εχει σχεδον καθολου sag. Ισως να μην το προσεχω αλλα ποσο να ξεγελιεμαι? ΚΑπου διαβασα (στα αρθρα που εχουν μπει εδω) οτι στατικο πρεπει να ειναι περιπου 0-5mm και riders sag 25-30mm. Ε, του π....η, 2 ποντους δεν θα εβλεπα αν καθοταν το μπροστινο? Στηνω το μηχανακι ορθιο και πιεζω στο ρεζερβουαρ, το πηρουνι σχεδον δεν συμπιεζεται!!!! Ειναι σφικτο γενικα (και εκταση και συμπιεση), σαν να εχει εντονες στατικες τριβες.
Αλλαξα την προφορτιση ( απο 5γραμμες τις πηγα 6 - ολες οι αλλες ρυθμισεις στην μεση) και ειδα μια μικρη διαφορα στο πως λειτουργει το μπροστινο , Θα κανω και μια βολτα και θα δω.

Μηπως θελει revalving, μηπως να βαλω ohlins :tez:
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #49 - : Αύγουστος 13, 2008, 11:40:38 μμ »
επαναφερω το ποστ...

καταρχην, για παλιο Τουονο δεν προτινεται τπτ. Χεσμενους μας εχετε.. :P

Ειχα προβληματιστει γιατι σε βολτες που εκανα, δεν ενοιωθα καθολου καλα το μπροστινο, δεν φαινοταν να παταει κατω, με την παραμικρη πιεση ψιλογλυστραει (η ασφαλτος δεν ηταν και η καλυτερη)

(ολα τα παρακατω τα εκανα μονος, δεν ειχα 2ο ατομο για να ρυθμισω σωστα sag-επιφυλλασομαι λοιπον...)


Καταρχήν ρίξε μια ματιά εδώ, για να λύσεις κάποιες απορίες που πιθανόν να έχεις. Αν το μπροστινό σου δεν συμπιέζεται καθόλου, τσέκαρε και τι γίνεται με την αποσβέση συμπίεσης.
 Λάδια ξύδια έχεις τσεκάρει ποτέ? Μήπως είχε γίνει κάποια αλλαγη απ΄τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και έχουν μπει λάθος ή περισσότερα λάδια απ΄ότι πρέπει?

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2729
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1908
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #50 - : Αύγουστος 14, 2008, 09:38:23 πμ »
Αποσβεση συμπιεσης στην μεση ρυθμισμενη

Και εμενα εκει παει το μυαλο μου...Ισως εχει γινει καποια αλλαγη στο μπροστινο. ΛΑδια, ξυδια ΔΕΝ εχω τσεκαρει, δεν το θεωρησα απαραιτητο οταν αγορασα το Τουονο (λογω χλμ) αλλα δεν το ειχα κυκλοφορησει και πολυ οταν το πηγα στον Μπιλ οποτε δεν αντιληφθηκα κατι στραβο τοτε.
Μαλλον θα το κοιταξω απο Σεπτεμβρη.
ΘΑ βαλω επισης και ενα δετικο στο καλαμι για να δω τι γινεται με την λειτουργια τους, ισως να ξελασκαρω τις ρυθμισεις ολες και να ξεκινησω σφιγκοντας. Και φυσικα, να βρω ενα καλοπαιδο για σαγκ  ;)
Το αρθρο που παραθετεις το κατεβασα στα αγγλικα, θα τυπωσω και το ελληνικο και θα παρω μελετη για την παραλια!!

 :D :D
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #51 - : Αύγουστος 14, 2008, 10:07:16 πμ »
Ισως εχει γινει καποια αλλαγη στο μπροστινο. ΛΑδια, ξυδια ΔΕΝ εχω τσεκαρει, δεν το θεωρησα απαραιτητο οταν αγορασα το Τουονο (λογω χλμ) αλλα δεν το ειχα κυκλοφορησει και πολυ οταν το πηγα στον Μπιλ οποτε δεν αντιληφθηκα κατι στραβο τοτε.
Μαλλον θα το κοιταξω απο Σεπτεμβρη.
ΘΑ βαλω επισης και ενα δετικο στο καλαμι για να δω τι γινεται με την λειτουργια τους,

Λάδια θα χρειάζεται όπωσδήποτε λόγω ετών και όχι μόνο χλμ. Βάλε το δεματικό να πάρεις μια ιδέα καθώς βοηθά πολύ. Σε πολύ δυνατά φρένα πχ πίστας πρέπει να αφήνει 1 cm ή και λιγότερο.  :bye:

Το πμ το πήρες;  ;)

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2729
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1908
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #52 - : Αύγουστος 14, 2008, 11:04:34 πμ »
Ετσι θα κανω!


Το πμ το πηρα, ευχαριστω! Θα του τα πω οταν τον ξαναδω, ηδη τυπωσα και το αρθρο με την ρυθμιση αναρτησεων για να του το δειξω.

Για το τελευταιο εχω περιεργεια να δω τι εχει γινει... καπου βρωμαει το θεμα, ισως απο κοντα να τα πουμε καλυτερα ;)
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

free rider

Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #53 - : Ιανουάριος 15, 2009, 06:36:28 μμ »
το μόνο που μπορώ να πω γι αυτό το μηχανάκι ειναι το στήσιμό του και
 η σαφήνεια με την οποία πλασάρεται..

Μου κάνει μεγάλη εντύπωση ότι σου δίνει μια τέτοια ασάφεια στην αίσθηση.
σκέφτομαι να κάτσω να γράψω σε ένα χαρτί τις ρυθμίσεις μου μπας και σε βοηθήσουν.

Μήπως έχεις και κάποιο θεματάκι με τα λάστιχα? φοράω το bt002



Έχω πήξει αυτά τα σκ γιατί όπως και να το κάνουμε βρε losp
 όταν μπλέκεις με μαστόρια χάνεις την μπάλα.

*

zlionakis

Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #54 - : Ιανουάριος 15, 2009, 09:41:16 μμ »
το μόνο που μπορώ να πω γι αυτό το μηχανάκι ειναι το στήσιμό του και
 η σαφήνεια με την οποία πλασάρεται..

Μου κάνει μεγάλη εντύπωση ότι σου δίνει μια τέτοια ασάφεια στην αίσθηση.
σκέφτομαι να κάτσω να γράψω σε ένα χαρτί τις ρυθμίσεις μου μπας και σε βοηθήσουν.

Μήπως έχεις και κάποιο θεματάκι με τα λάστιχα? φοράω το bt002



Έχω πήξει αυτά τα σκ γιατί όπως και να το κάνουμε βρε losp
 όταν μπλέκεις με μαστόρια χάνεις την μπάλα.
Υπάρχει ανάλογο post "Πες μας τις Ρυθμίσεις σου"

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #55 - : Ιανουάριος 16, 2010, 10:17:03 μμ »
Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση γιατί δεν ξέρω που αλλού να την κάνω.Για την απόσβεση επαναφοράς του πίσω αμορτισέρ,η απρίλια (στο δικό μου) δίνει την στάνταρ ρύθμιση 20 κλικ αριστερόστροφα από τέρμα δεξιά.Επειδή θέλω να φέρω τις αναρτήσεις στις στάνταρ ρυθμίσεις πρώτα κι έπειτα να πειραματιστώ και τα κατάφερα σε όλα,μέχρι και στο sag μπρος πίσω,έχω μια ερώτηση για τον δακτύλιο ή όπως αλλιώς λέγεται της απόσβεσης επαναφοράς.Τον έστριψα τέρμα δεξιόστροφα (ξεχνώντας όμως να....μετρήσω τα κλικ :blus:) και παρατήρησα ότι μετά το τελευταίο κλικ συνεχίζει να περιστρέφεται για πολλές στροφές χωρίς να κάνει άλλα.........κλικ( :D).Να υποθέσω δηλαδή ότι τα 20 κλικ ξεκινούν αφού τον γυρίσω ξανά αριστερά και ακουστεί το πρώτο;Ελπίζω να έγινα κατανοητός! :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #56 - : Ιανουάριος 16, 2010, 10:21:43 μμ »
Ναι. Κλίκ μετράς.  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #57 - : Ιανουάριος 16, 2010, 10:25:35 μμ »
Ευχαριστώωωωωωω! :D

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #58 - : Φεβρουάριος 22, 2010, 08:41:02 μμ »
ρε παληκαρια για πειτε μια γνωμη

εχω ρυθμισει το sag στο dorsoduro μου στα 27mm μπρος και 30mm πισω.

νιωθω οτι το μουτρο ειναι πολυ ψηλα. ειδα κατι φωτο με τις πλακες κατω τρεις γραμμες και βλεπω και σε αρκετες ρυθμισεις συνφορουμιτων
σχολια περι κατεβασμενων πλακων.

εαν τις κατεβασω τι θα γινει??? θα ειναι πιο ευελικτο αλλα και πιο ασταθες στα πολλα??? μηπως γινει πιο σταθερο λογω του οτι το φτερο θα κατσει πιο κατω?

για πειτε γνωμες
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

kompimen

Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #59 - : Φεβρουάριος 22, 2010, 10:01:30 μμ »
κοπέλια κάποιος mod να τσεκάρει τα λινκ από την αρχή του θέματος....... :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης