0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μπορεί να μου πεί κάποιος έναν καλό και τίμιο μάστορα για συναγερμό μηχανής,γιατί ζορίζομαι λέμε; Αφού τον έδωσα για check εκεί που τον πήρα,για να τον δώσει με τη σειρά του ( στην Patrolline,για δυο μέρες ήταν εντάξει.Απο χθές το βράδυ πάλι τα ίδια,το πρωί λειτουργεί κανονικά και το βράδυ βαράει απο μόνος του!Όντως απο μόνος του! Αυτοί που τον έλεγξαν,είδαν λέει τις κολλήσεις και τον είχαν στον πάγκο για μέρες αλλά δεν τους παρουσίασε τίποτα.
Τίποτα δεν είναι χαζό!Ναι τα φλάς είναι λεντ (Κίνας) και ο συναγερμός έχει συνδεθεί στα πίσω φλάς,μόνο.Μου φαίνεται περίεργο αλλά αν θυμάμαι καλά αυτός που τον τοποθέτησε,είχε πεί οτι δεν μπορούσε να βρεί τα μπροστινά! Αλλά αν υποψιάζεσαι οτι τρέχει κάτι με αυτό,έχω ήδη δοκιμάσει και αποσύνδεσα τη φίσα της μοτό των πίσω φλάς,αλλά δεν είδα καμία αλλαγή. Γιατί ρωτάς;
Παράθεση από: grouvalos στις Δεκέμβριος 25, 2015, 02:44:18 μμΤίποτα δεν είναι χαζό!Ναι τα φλάς είναι λεντ (Κίνας) και ο συναγερμός έχει συνδεθεί στα πίσω φλάς,μόνο.Μου φαίνεται περίεργο αλλά αν θυμάμαι καλά αυτός που τον τοποθέτησε,είχε πεί οτι δεν μπορούσε να βρεί τα μπροστινά! Αλλά αν υποψιάζεσαι οτι τρέχει κάτι με αυτό,έχω ήδη δοκιμάσει και αποσύνδεσα τη φίσα της μοτό των πίσω φλάς,αλλά δεν είδα καμία αλλαγή. Γιατί ρωτάς;Δύο τρείς παρατηρήσεις που ίσως βοηθήσουν- Τα φλάς λειτουργούν σαν ένα κύκλωμα ανα πλευρά (δεξιά η αριστερά) και οχι σαν μπροστά η πίσω. Εφόσον έχεις συνδέσει τα εμπρός η τα πίσω είναι το ίδιο. Δεν χρειάζεται να ψάξεις να βρείς τα άλλα.- Ο συναγερμός χρησιμοποιεί τα φλάς σαν ενδεικτικό μαζί με την σειρήνα (έξοδος), κατα συνέπεια δεν επηρεάζει την λειτουργία του αν έχεις συνδέσει τα φλάς η όχι- Αν τα φλάς led δεν έχουν φλασιέρα για led και αντιστάσεις ισχύος συνδεδεμένες παράλληλα (για να μειώσουν την ένταση) επιτρέπουν να περάσει υπερβολική ένταση ρεύματος στο κύκλωμα. Αν η πλακέτα του συναγερμού δεν έχει προστασία στις εξόδους μπορεί να πάθει ζημιά (μάλλον απίθανο ακόμη και για φθηνούς συναγερμούς).Αν θέλεις να βρείς αν το πρόβλημα ξεκινάει απο τα φλάς δοκίμασε με τα παλιά σου τα φλάς με τα λαμπάκια πυρακτώσεως.
Δεν νομίζω να είναι τα φλας το πρόβλημα. Στο Shiver δεν είναι δυο κυκλώματα δεξιά αριστερά. Ακριβώς δεν ξέρω πως είναι αλλά μάλλον έχει να κάνει με το ότι μπορεί και τα ελέγχει για να σου βγάζει ένδειξη όταν κάποιο απο τα φλας έχει καεί. Κι εγώ μόνο τα πίσω έχω συνδέσει(led κινέζικα χωρίς φλασιέρα), όχι επειδη δεν τα έβρισκα αλλά απλα για να μην κόψω το καλώδιο και για τα μπροστα. Άλλωστε μόνο τα πίσω είναι αρκετά για να βλέπεις ενεργοποίηση/απενεργοποίηση. θα σου έλεγα να δοκιμάσεις αρχικά εαν οι αισθητήρες του, κλίσης/θορύβου/κίνησης, δουλευουν κανονικά όταν τον ενεργοποιείς. Μετά δοκίμασε να παίξεις λίγο με το πόσο ευαίσθητοι είναι οι αισθητήρες του να δεις εαν εχεις διαφορά.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι