Ξεκίνα από τα πιο απλά. Κοίταξε τρόμπα βενζίνης και άλλαξε και το φίλτρο βενζινης για αρχή.
Το φίλτρο βενζίνης θα κοιταχτεί αν και αλλάχτηκε πριν 3 χιλιάδες χλμ. Αύριο θα βγει και η αντλία βενζίνης για έλεγχο.
Ανεξάρτητα από το που έχεις φτάσει με την επίλυση του προβλήματος, η αντλία βενζίνης δεν χρειάζεται να βγεί για να ελεγχθεί και γενικότερα όταν την βγάλεις, το σύστημα ελέγχεται μερικά.
Υπάρχει εξειδικευμένος μετρητής παροχής (ροής) και πίεσης που δημιουργεί ο ρυθμιστής πίεσης, καθώς λειτουργεί η μηχανή.
Πολλά συνεργεία που κάνουν μετατροπές επιδόσεων σε αυτοκίνητα το έχουν.
Τα όργανα ένδειξης παρεμβάλλονται εύκολα στα σωληνάκια τροφοδοσίας και επιστροφής και δείχνουν την πραγματική τελική απόδοση και καταλληλότητα / απώλειες όχι μόνο της αντλίας αλλά και όλου του κυκλώματος τροφοδοσίας βενζίνης.
Αυτό βέβαια αν θέλεις να είσαι σίγουρος πριν ..... μπείς στα βαθειά (από έξτρα δουλειά, χρόνο και έξοδα).