0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Τι θα κερδίσω ή θα χάσω?
« - : Απρίλιος 07, 2010, 02:14:38 μμ »
Σκεφτομαι εδω και καιρο την βελτιωση του ροταξ ,εχω διαβασει για supercharger,για big bore 1060-1200 αλλα δεν εχω διαβασει τι θα κερδισει καποιος αν κανει τα παρακατω που σκεφτομαι.

1)Κεφαλες(ροική κατεβασμα κλπ)
2)Ελαφρωμα στροφαλου
3)Ζυγισμα εξ΄αρχης
4)Πιστονια
5)Αυξηση συμπιεσης
6)Λαιμους (μιας και εχω τελικα)
7)PCIII

Μπορει καποιος βασει καποιων στοιχειων να υπολογισει τι τελικα θα βγαλει το μηχανακι?
Ξερω οτι μαλλον μιλαμε θεωρητικα αλλα απο την εμπειρια μερικων εδω μεσα ισως να μπορεσουν να βγαλουν ενα συμπερασμα! :blus:

 :bye: :bye:



*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Τι θα κερδίσω ή θα χάσω?
« Απάντηση #1 - : Απρίλιος 07, 2010, 03:33:51 μμ »
Καπου εχει ξαναπαιξει τετοιο θεμα εδω μεσα απο τον nasos-v. Τελικα πηραν gsxr και ησυχασαν  :D

Εχεις κατασταλαξει οτι το μοτορι θα το κρατησεις ή δεν σε ενδιαφερει να παρεις ποτε πισω τα λεφτα σου?
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Τι θα κερδίσω ή θα χάσω?
« Απάντηση #2 - : Απρίλιος 07, 2010, 03:59:02 μμ »
Καπου εχει ξαναπαιξει τετοιο θεμα εδω μεσα απο τον nasos-v. Τελικα πηραν gsxr και ησυχασαν  :D

Εχεις κατασταλαξει οτι το μοτορι θα το κρατησεις ή δεν σε ενδιαφερει να παρεις ποτε πισω τα λεφτα σου?
Το μηχανακι ΔΕΝ προκειτε να το πουλησω ποτε(καλα αν προκυψει ζητημα τοσο πια σοβαρο τι να πω) για αυτο κιολας εχω κρατησει ολα τα stock πραγματα ουτως ωστε καποια στιγμη να το ξανακανω μαμα.
Το μοτερ που θα σκαλισω δεν θα ειναι το δικο του, οποτε και παλι θα εχω ενα μοτερ σε stock μορφη!
Οσο για zzgsx και ολα τα RR  θα τα επαιρνα σαν δευτερα-τριτα μηχανακια.
Απο εκει και περα η καθε κινηση-αποψη σεβαστη!

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Τι θα κερδίσω ή θα χάσω?
« Απάντηση #3 - : Απρίλιος 07, 2010, 04:05:02 μμ »
μαλλον τοτε προς το 1060 κιτ του αμαουρι θα πηγαινα, με παραλληλο εγκεφαλο και ολοσωμη evo6. Απο εκει και περα, πολλα τα λεφτα για πολυ μικρη βελτιωση :bye: :bye:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Τι θα κερδίσω ή θα χάσω?
« Απάντηση #4 - : Απρίλιος 07, 2010, 04:36:10 μμ »
ΤO κιτ του amauρουλη συμφωνα με το παρακατω διαγραμμα αποδιδει 130 άλογα se factory pro dyno και ο ιδιος λεει οτι σε dynojet ειναι 145 άλογα :thnk: τι εννοει ο ποιητής?ροδα?ελεος με αυτα τα δυναμομετρα!
το παρακατω διαγραμμα προκυπτει απο
1060cc big-bore kit
Evo race airbox
PCIII w/custom map
Akrapovic Evo6 full exhaust system
Το ερωτημα μου ειναι "το κιτ ειναι plug and play?"

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Τι θα κερδίσω ή θα χάσω?
« Απάντηση #5 - : Απρίλιος 07, 2010, 04:39:37 μμ »
Φυσικα. Βγαζεις κυλινδροπιστονα, αλλαζεις πιστονια (εχουν το ιδιο βαρος), στελνεις τους κυλινδρους στον αμαουρι, και μετα τα ξαναβαζεις πανω.


Τροχο εννοει :bye:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης