0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος panagis83

  • *
  • 17
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono 1000 gen2
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Αλυσίδα τεχνικά θέματα
« Απάντηση #15 - : Νοέμβριος 05, 2021, 09:59:14 πμ »
Να μοιραστώ και εγω καποια πραγματα που ειδα πρόσφατα,

Πήρα την μηχανη Απριλιο και ειχε γραναζια 15-43 με αλυσιδα 520, μου φανηκε πολυ κοντό και αποτομο το ολο συνολο οποτε και αλλαξα σε λιγες μερες σε 16 μπροστα κρατωντας την αλυσιδα και το πισω για οικονομια (ηταν σχετικα καινουρια), η αλλαγη δεν εφερε καποια σημαντικη αλλαγη και τον Μαιο ξανα αλλαξα γραναζια σε 15-41 κρατωντας την αλυσιδα.
Οποτε με 15-41 και 520 αλυσιδα εμεινα μεχρι και τελος Οκτωβρη οπου μετα απο μια βραδυνη βολτα η μηχανη εκανε σαν "κλωτσαει" και μολις ξημερωσε ειδα αυτο...(συνημμενα)

υποθεσεις για το πως μπορει να προκληθηκε αυτη η μεγαλη φθορά τοσο συντομα, αναποδη τοποθετηση του μπροστινου γραναζιου,  λαθος ρυθμιση των ρεγουλατορων πισω, αλλα ολα αποδειχτηκαν σωστα τοποθετημενα οποτε αυτο που μενει και δεν προσεξα εγω ειναι αν τα γραναζια ηταν συμβατα με την 520 αλυσιδα δεν ξερω και δεν μπορω να το επιβεβαιωσω πια.

Συμπερασμα ειναι οτι πιθανοτατα ηταν λογο κοντης αλυσιδας και μαλακού υλικου του πισω γραναζιου.

Κατεληξα σε γραναζωμα 16-42 JT με 525 αλυσιδα DID οπου και ειμαι πολυ ευχαριστημενος γιατι μου ταιριαζει καλυτερα στην οδηγηση που κανω.
Μια συμβουλη ειναι οτι οταν ξεφευγεις απο αυτα που λεει ο κατασκευαστής πρεπει να προσεχεις γιατι μπορει να το πληρωσεις, στην καλυτερη μονο οικονομικα.
ΠΡΟΣΟΧΗ και παντα ορθιοι!
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 05, 2021, 10:03:04 πμ από panagis83 »

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Αλυσίδα τεχνικά θέματα
« Απάντηση #16 - : Νοέμβριος 05, 2021, 11:06:26 πμ »
Στο Caponord πχ ανάλογα με το τι γρανάζωμα κάνεις πρέπει η αλυσίδα να είναι 520 σε κάποιους συνδυασμούς ή 525 σε άλλους συνδυασμούς. Αν το αγνοήσεις μπορεί να επιτύχεις καλύτερες επιταχύνσεις πχ ή ελαφρύτερα κινούμενο σύνολο, αλλά το αποτέλεσμα το βλέπεις.
Ειδικά αν έχεις βαρύ χέρι σου ξυρίζει τα γρανάζια.

Πάντως δεν γίνονται έτσι σε μια μέρα ή σε μια βδομάδα, να ξέρεις.
Πρέπει να είχες καιρό να ελέγξεις την αλυσίδα σου.

*

Αποσυνδεδεμένος NICK APRC

  • *
  • 21
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: RSV4 APRC 2014
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Αλυσίδα τεχνικά θέματα
« Απάντηση #17 - : Νοέμβριος 05, 2021, 11:16:19 πμ »
Σίγουρα ήταν η αλυσίδα σου καιρό χαλαρή και έγιναν έτσι..

όσον αφορά της απορίες μου για την ανάπτυξη και ανάλυση της αλυσίδας σε τεχνικό θέμα , ήταν καθαρά για την αλυσίδα μόνο και κυρίως για τα υλικά που δικαιολογούν διαφορά τιμής πάνω από την διπλάσια τιμή.
Φοράω την erv3 520, είναι 3 χρόνια σε χρήση μόνο πίστας και με γενικά με πάρα πολύ καλή συντήρηση (καθάρισμα και λίπανση μετά από κάθε φορά στην πίστα).
Γρανάζια για να καταλήξουμε σε αυτά που βόλεψαν ,αγοράστηκαν από 38 ως 44 νούμερο και κάποια ήταν χειροποίητα σε μηχανουργείο διότι δεν υπήρχαν όλα στην αγορά (αν χρειαστεί κάποιος νούμερα για αγορά ή δοκιμή είναι διαθέσιμα).

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης