Να μοιραστώ και εγω καποια πραγματα που ειδα πρόσφατα,
Πήρα την μηχανη Απριλιο και ειχε γραναζια 15-43 με αλυσιδα 520, μου φανηκε πολυ κοντό και αποτομο το ολο συνολο οποτε και αλλαξα σε λιγες μερες σε 16 μπροστα κρατωντας την αλυσιδα και το πισω για οικονομια (ηταν σχετικα καινουρια), η αλλαγη δεν εφερε καποια σημαντικη αλλαγη και τον Μαιο ξανα αλλαξα γραναζια σε 15-41 κρατωντας την αλυσιδα.
Οποτε με 15-41 και 520 αλυσιδα εμεινα μεχρι και τελος Οκτωβρη οπου μετα απο μια βραδυνη βολτα η μηχανη εκανε σαν "κλωτσαει" και μολις ξημερωσε ειδα αυτο...(συνημμενα)
υποθεσεις για το πως μπορει να προκληθηκε αυτη η μεγαλη φθορά τοσο συντομα, αναποδη τοποθετηση του μπροστινου γραναζιου, λαθος ρυθμιση των ρεγουλατορων πισω, αλλα ολα αποδειχτηκαν σωστα τοποθετημενα οποτε αυτο που μενει και δεν προσεξα εγω ειναι αν τα γραναζια ηταν συμβατα με την 520 αλυσιδα δεν ξερω και δεν μπορω να το επιβεβαιωσω πια.
Συμπερασμα ειναι οτι πιθανοτατα ηταν λογο κοντης αλυσιδας και μαλακού υλικου του πισω γραναζιου.
Κατεληξα σε γραναζωμα 16-42 JT με 525 αλυσιδα DID οπου και ειμαι πολυ ευχαριστημενος γιατι μου ταιριαζει καλυτερα στην οδηγηση που κανω.
Μια συμβουλη ειναι οτι οταν ξεφευγεις απο αυτα που λεει ο κατασκευαστής πρεπει να προσεχεις γιατι μπορει να το πληρωσεις, στην καλυτερη μονο οικονομικα.
ΠΡΟΣΟΧΗ και παντα ορθιοι!