0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Λυπάμαι, αλλά με πολλά από τα πράγματα που διάβασα, κατά την προσωπική μου άποψη είναι λάθος.Το πως και το γιατί θα το πω ΜΟΝΟ από κοντά σε όποιον με ρωτήσει.Μην παίρνουμε όμως τίποτα σαν δεδομένο.
Ε, καλά κι εσύ τώρα μη φανταστείς ότι θα τυπώσει κάποιος το ποστ και θα πάει να ανέβει επάνω στην μηχανή να κάνει πρόβα.
Υπάρχει λόγος για αυτό το ΜΟΝΟ.Θα χαρώ πολύ να βρεθούμε από κοντά και να σου πω ότι θέλεις. Πιστεύω ότι θα σε πείσω για αυτό.Αν πάλι έρθεις την Κ στον άγιο θα είναι ακόμα μεγαλύτερη χαρά για εμένα γιατί θα μπορέσω να σου δείξω στην πράξη τα λεγόμενα μου.Ως βασική αρχή όμως, έχω το ότι ΔΕΝ δίνω συμβουλές από το ιντερνετ και ότι το μόνο που είναι δεδομένο είναι ότι αν δεν είσαι χαλαρός πάνω στο μηχανάκι σου, πας αργά και επικίνδυνα.Για να μπορέσει κάποιος από τους παγκόσμιους να περάσει τη γραμμή του τερματισμού πρώτος, πρέπει απαραίτητα να την περάσει. Αν δεν οδηγάει σωστά, δε θα την περάσει ποτέ!
Να ξέρεις ότι υπάρχουν άνθρωποι που το κάνουν!
Για να μπορέσει κάποιος από τους παγκόσμιους να περάσει τη γραμμή του τερματισμού πρώτος, πρέπει απαραίτητα να την περάσει. Αν δεν οδηγάει σωστά, δε θα την περάσει ποτέ!
Παράθεση από: pissaman στις Σεπτέμβριος 05, 2008, 11:54:58 μμΓια να μπορέσει κάποιος από τους παγκόσμιους να περάσει τη γραμμή του τερματισμού πρώτος, πρέπει απαραίτητα να την περάσει. Αν δεν οδηγάει σωστά, δε θα την περάσει ποτέ!Εδώ σ΄έχασα λίγο, αλλά δεν πειράζει.... δεν νομίζω όμως ότι σ΄αυτή την κατηγορία αναβατών μπορεί κάποιος να εκφέρει γνώμη για σωστό ή λάθος τρόπο. Η στάση του Doohan πχ είναι σωστή ή λάθος? Αδιάφορο θα έλεγα....
Εδώ είναι που κάνεις ένα λάθος.Δεν είναι αδιάφορο.β. Υπάρχει η αντίληψη ότι ο οδηγός αγώνων δεν ενδιαφέρετε αν θα πέσει. Πόσους έχεις ακούσει να λένε: "Εγώ δεν πάω γρήγορα, γιατί φοβάμαι μη σακατέψω το μηχανάκι μου, δώσε μου ένα μηχανάκι να μη με νοιάζει και θα κατεβάσω 10" χρόνο στα Μέγαρα". ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ. Ο οδηγός αγώνων κοιτάει να οδηγεί με τέτοια ασφάλεια ώστε να μην πέσει. Έχει πολύ περισσότερα να χάσει από ότι να κερδίσει αν πέσει (πρωταθλήματα, αναπηρίες, εκατομμύρια € κτλ κτλ)Άρα ο οδηγός αγώνων ενδιαφέρετε να οδηγάει με περισσότερη ασφάλεια, γιατί ΚΑΙΓΕΤΑΙ για να τερματίσει (εκεί κολλάει η πρόταση μου)
Ποιο πάνω έγραψες ότι το CSS είναι σχολή ασφαλούς οδήγησης και όχι γρήγορης.Η άποψη μου σε αυτό είναι ότι η γρήγορη είναι και ασφαλής.Τι εννοώ.α. Όταν κάποιος μπορεί να κινείτε με 100χαω σε μία συγκεκριμένη στροφή, όταν πηγαίνει με 80 είναι στο 80%, ενώ όταν κάποιος μπορεί να κινείτε με 80 και πηγαίνει 70 είναι στο 87,5%. Ποιος είναι πιο ασφαλής?
Στο παραπάνω δεν θα βγεί άκρη, παρά μόνο με κουβέντα από κοντά γιατί θα παίξουμε την κολοκυθιά. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι με την κουβέντα πάνω σε θέματα που κάποιοι ξέρουν αρκετά καλά (δεν βάζω τον εαυτό μου μέσα), μόνο καλό μπορεί να βγεί. ΥΓ: Αν καταφέρω να ξεκλέψω χρόνο απ΄τους υιούς θα έρθω στη βόλτα. Καλημέρες
χαίρομαι που ήρθες στα λόγια μου...
Φιλε Μενελαε εισαι εντελως λαθος...αυτα πιστευα και εγω πριν κανα χρονο...οταν εκανα το πρωτο σχολειο καταλαβα ποσο λαθος ημουν μετα το σχολειο πηγαινα λιιιγο πιο γρηγορα μα πολυυυυυυυυυυυ πιο χαλαρα και με ασφαλεια...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι