0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος alix

  • *****
  • 283
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: σωστη θεση σωματος ''πως βγαζουμε σωστα σωμα εξω''?
« Απάντηση #15 - : Σεπτέμβριος 05, 2008, 04:36:28 μμ »
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=5212.msg289358#msg289358

νομιζω οτι το συγκεκριμενο thread ειναι αρκετα εως πολυ καλο αλλα ειναι στα αγγλικα.

Σωστος ο Καβαλιωτης  ;)

και εγω το ειχα ξεχασει αυτο :srry: :srry: :srry:

 :D α ρε σου εβαλε τα γυαλια ο "νεος"...  :tez: :tez: :tez:

αστειευομαι φυσικα...

Παντως περα απο την πλακα, το thread ειναι καλο αλλα σιγουρα το CSS ειναι καλυτερο (ή καποια αλλη αντιστοιχη σχολη, που ομως απ' οσο ξερω δεν υπαρχει στην Ελλαδα).

Καλα τα περιοδικα και τα βιβλια και οι φωτο και τα video, αλλα αλλο ειναι να σου δειχνει (και κυριως να σε βλεπει απο πισω) ο εκπαιδευτης... ;)

Η δουλεια που γινεται στην πιστα ειναι απλα μοναδικη και καταλαβαινει ο καθενας οτι πολλα (πιθανον παρα πολλα) πραγματα τα εκανε λαθος. Εγω παντως σιγουρα... :P

Το "κακο" ειναι οτι εθιζεσαι στην πιστα ομως και αν δεν εισαι βορειος ειναι ξενερα ρε γαμωτο...  :psdof: :psdof:

 :bye:


*

kompimen

Απ: σωστη θεση σωματος ''πως βγαζουμε σωστα σωμα εξω''?
« Απάντηση #16 - : Σεπτέμβριος 05, 2008, 04:41:56 μμ »
το θυμάμαι αυτό το ποστ και πάντα είχα την απορία........ είναι στάση μόνο για χοντρούληδες ή και για τους πιο έπτούς!!!! :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:







ΩΧ  !!!!  spamαρα πάλι!!!!! :blus: :blus: :blus:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: σωστη θεση σωματος ''πως βγαζουμε σωστα σωμα εξω''?
« Απάντηση #17 - : Σεπτέμβριος 05, 2008, 05:01:31 μμ »
Δεν είναι τόσο απλό το θέμα. Σίγουρα το ποστ απ΄το bikenet βοηθάει, σίγουρα τα σχολεία βοηθάνε ακόμα περισσότερο (πάρα πολύ θα έλεγα), αλλά αν δεν μπούν ώρες και δουλειά, δεν μπορεί να πέι κάποιος ότι έχουμε κατακτήσει το θέμα «θέση».

Αυτά που ισχύουν είναι ότι προσπαθούμε να μην στραμπουλάμε το μηχανάκι με ξυσίματα μαρσπιέδων κλπ, να μην τελειώνουμε τα λάστιχα και να έχουμε τοποθετηθεί σωστά πριν τη στροφή.

* Κλείδωμα του σώματος με σφίξιμο των ποδιών στην εξωτερική εγκοπή του ρεζερβουάρ (Το ρεζερβουάρ των Tuono/Mille είναι πολύ καλά σάυτό).
* Χαλαρός κορμός και χέρια. Δεν κρεμόμαστε από clip on.
*Η πίεση των εξωτερικών μαρσπιέ δεν βοηθά, εκτός και βγάλουμε την στροφή με τον κώλο να είναι λίγο πάνω απ΄το αφρολέξ. Βοηθά την ανάρτηση, αλλά είναι πολύ κουραστικό για τα πόδια. (Pivot Turn το λένε στο CSS)Κάποιοι αγωνιζόμενοι μάλιστα, στρίβουν καλύτερα με πίεση στο εσωτερικό μαρσπιέ.
*Αν τυχόν είμαστε πλαγιασμένοι και το μηχανάκι αρχίζει να ανοίγει τροχιά, βγάζουμε ΤΟΝ ΚΟΡΜΟ παραπάνω, το κεφάλι κατεβαίνει και πάει κοντά στο τιμόνι, ενώ ο αγκώνας δείχνει προς το κέντρο του μπροστινού τροχού. Στο CSS το λένε Hook Turn και μαζί με το Two Step (ή vanishing point) είναι απλά σωτήρια.
*Δεν κρεμιόμαστε σαν μαϊμούδες με όρθιο μηχανάκι, εκτός και είναι αυτοσκοπός μας να ξύσουμε.

Και μην ξεχνιόμαστε. Πόδια χέρια γόνατα κάτω σε δημόσιο δρόμο (αν χρειάζεται να ξύσεις) σημαίνει ότι πάμε στο όριο. Μόνο σε πίστα γίνονται τέτοιοι πειραματισμοί.

*

Kavaliwtis

Απ: σωστη θεση σωματος ''πως βγαζουμε σωστα σωμα εξω''?
« Απάντηση #18 - : Σεπτέμβριος 05, 2008, 05:20:56 μμ »
Πολύ καλό.... :kalo:...Το είχα ξεχάσει αυτό το post.... :kalo:

και εγω το ειχα ξεχασει αυτο :srry: :srry: :srry:


Και εγω το ειχα ξεχασει μιας και τα εμαθα ολα  :D

* Κλείδωμα του σώματος με σφίξιμο των ποδιών στην εξωτερική εγκοπή του ρεζερβουάρ (Το ρεζερβουάρ των Tuono/Mille είναι πολύ καλά σάυτό).

Αυτο με τα ποδια ειναι ενα θεμα για μενα παντως!

Και εκτος το σφιξιμο στο τεποζιτο ειναι και η τοποθετηση τους στους μασπιεδες!

Οπως "επαιξα" μια-δυο φορες αν μπουν τα ποδια σωστα στους μασπιεδες ερχετε πολυ ευκολοτερα και το κουμπωμα στο τεποζιτο, αλλα τα ρημαδια στους μασπιεδες εχουν μαθει να ειναι τουριστικα :D

Δεν είναι τόσο απλό το θέμα. Σίγουρα το ποστ απ΄το bikenet βοηθάει,

Σιγουρα βοηθαει, και σιγουρα δεν ειναι πανακεια ενα θρεντ οσο σωστο μπορει να ειναι.
Παρολαυτα το κοτσαρα και εδωπερα για να πληθυνουν οι απαντησεις επι του θεματος

Μόνο σε πίστα γίνονται τέτοιοι πειραματισμοί.

 :kalo:

Και στο διπλο σταντ :D

*

Αποσυνδεδεμένος alix

  • *****
  • 283
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: σωστη θεση σωματος ''πως βγαζουμε σωστα σωμα εξω''?
« Απάντηση #19 - : Σεπτέμβριος 05, 2008, 05:26:46 μμ »
Δεν είναι τόσο απλό το θέμα. Σίγουρα το ποστ απ΄το bikenet βοηθάει, σίγουρα τα σχολεία βοηθάνε ακόμα περισσότερο (πάρα πολύ θα έλεγα), αλλά αν δεν μπούν ώρες και δουλειά, δεν μπορεί να πέι κάποιος ότι έχουμε κατακτήσει το θέμα «θέση».

Αυτά που ισχύουν είναι ότι προσπαθούμε να μην στραμπουλάμε το μηχανάκι με ξυσίματα μαρσπιέδων κλπ, να μην τελειώνουμε τα λάστιχα και να έχουμε τοποθετηθεί σωστά πριν τη στροφή.

* Κλείδωμα του σώματος με σφίξιμο των ποδιών στην εξωτερική εγκοπή του ρεζερβουάρ (Το ρεζερβουάρ των Tuono/Mille είναι πολύ καλά σάυτό).
* Χαλαρός κορμός και χέρια. Δεν κρεμόμαστε από clip on.
*Η πίεση των εξωτερικών μαρσπιέ δεν βοηθά, εκτός και βγάλουμε την στροφή με τον κώλο να είναι λίγο πάνω απ΄το αφρολέξ. Βοηθά την ανάρτηση, αλλά είναι πολύ κουραστικό για τα πόδια. (Pivot Turn το λένε στο CSS)Κάποιοι αγωνιζόμενοι μάλιστα, στρίβουν καλύτερα με πίεση στο εσωτερικό μαρσπιέ.
*Αν τυχόν είμαστε πλαγιασμένοι και το μηχανάκι αρχίζει να ανοίγει τροχιά, βγάζουμε ΤΟΝ ΚΟΡΜΟ παραπάνω, το κεφάλι κατεβαίνει και πάει κοντά στο τιμόνι, ενώ ο αγκώνας δείχνει προς το κέντρο του μπροστινού τροχού. Στο CSS το λένε Hook Turn και μαζί με το Two Step (ή vanishing point) είναι απλά σωτήρια.
*Δεν κρεμιόμαστε σαν μαϊμούδες με όρθιο μηχανάκι, εκτός και είναι αυτοσκοπός μας να ξύσουμε.

Και μην ξεχνιόμαστε. Πόδια χέρια γόνατα κάτω σε δημόσιο δρόμο (αν χρειάζεται να ξύσεις) σημαίνει ότι πάμε στο όριο. Μόνο σε πίστα γίνονται τέτοιοι πειραματισμοί.

Συμφωνω απολυτα οτι χωρις προπονηση δεν πας πουθενα και αυτο ακριβως πιστευω οτι πρεπει να ειναι οι "γληγορες" βολτες. Προπονηση (εφαρμογη της θεωριας δηλαδη) αλλα πηγαινοντας τουλαχιστον 20-30% κατω απ' οτι κανουμε στην πιστα (αναλογα με το επιπεδο του καθενος εννοειται) γιατι στην πιστα αν πεσεις, 9 στις 10 θα τσαλακωσεις λιγο (αντε ισως και πιο πολυ) τη μηχανη, ενω στον δρομο...

Απλα θεωρω (και ειμαι σιγουρος οτι συμφωνεις) οτι γινεται πολυ καλη δουλεια στα CSS και μονο μεσω μιας σχολης ή καποιου πραγματικα εμπειρου αναβατη μπορει κανεις να μαθει πως οδηγειται σωστα μια μοτοσυκλετα.

Spam-αρουμε λιγο παλι, αλλα δεν ειναι τυχαιο οτι στα CSS το θεμα σταση σωματος ειναι στο level 3. Ειναι ανουσιο να κρεμιεσαι για να ξυσεις αν δεν γνωριζεις τι θα πει counter steer, quick turn και wide vision πρωτα...

Δεν το παιζω σχετικος και σιγουρα οχι γρηγορος, οτι εμαθα κι εγω στη σχολη λεω... ;)

Καλες βολτες σε ολους  :D :D :D

 

*

nasos-v

Απ: σωστη θεση σωματος ''πως βγαζουμε σωστα σωμα εξω''?
« Απάντηση #20 - : Σεπτέμβριος 05, 2008, 05:35:00 μμ »
Δεν είναι τόσο απλό το θέμα. Σίγουρα το ποστ απ΄το bikenet βοηθάει, σίγουρα τα σχολεία βοηθάνε ακόμα περισσότερο (πάρα πολύ θα έλεγα), αλλά αν δεν μπούν ώρες και δουλειά, δεν μπορεί να πέι κάποιος ότι έχουμε κατακτήσει το θέμα «θέση».

Αυτά που ισχύουν είναι ότι προσπαθούμε να μην στραμπουλάμε το μηχανάκι με ξυσίματα μαρσπιέδων κλπ, να μην τελειώνουμε τα λάστιχα και να έχουμε τοποθετηθεί σωστά πριν τη στροφή.

* Κλείδωμα του σώματος με σφίξιμο των ποδιών στην εξωτερική εγκοπή του ρεζερβουάρ (Το ρεζερβουάρ των Tuono/Mille είναι πολύ καλά σάυτό).
* Χαλαρός κορμός και χέρια. Δεν κρεμόμαστε από clip on.
*Η πίεση των εξωτερικών μαρσπιέ δεν βοηθά, εκτός και βγάλουμε την στροφή με τον κώλο να είναι λίγο πάνω απ΄το αφρολέξ. Βοηθά την ανάρτηση, αλλά είναι πολύ κουραστικό για τα πόδια. (Pivot Turn το λένε στο CSS)Κάποιοι αγωνιζόμενοι μάλιστα, στρίβουν καλύτερα με πίεση στο εσωτερικό μαρσπιέ.
*Αν τυχόν είμαστε πλαγιασμένοι και το μηχανάκι αρχίζει να ανοίγει τροχιά, βγάζουμε ΤΟΝ ΚΟΡΜΟ παραπάνω, το κεφάλι κατεβαίνει και πάει κοντά στο τιμόνι, ενώ ο αγκώνας δείχνει προς το κέντρο του μπροστινού τροχού. Στο CSS το λένε Hook Turn και μαζί με το Two Step (ή vanishing point) είναι απλά σωτήρια.
*Δεν κρεμιόμαστε σαν μαϊμούδες με όρθιο μηχανάκι, εκτός και είναι αυτοσκοπός μας να ξύσουμε.

Και μην ξεχνιόμαστε. Πόδια χέρια γόνατα κάτω σε δημόσιο δρόμο (αν χρειάζεται να ξύσεις) σημαίνει ότι πάμε στο όριο. Μόνο σε πίστα γίνονται τέτοιοι πειραματισμοί.

Συμφωνω απολυτα οτι χωρις προπονηση δεν πας πουθενα και αυτο ακριβως πιστευω οτι πρεπει να ειναι οι "γληγορες" βολτες. Προπονηση (εφαρμογη της θεωριας δηλαδη) αλλα πηγαινοντας τουλαχιστον 20-30% κατω απ' οτι κανουμε στην πιστα (αναλογα με το επιπεδο του καθενος εννοειται) γιατι στην πιστα αν πεσεις, 9 στις 10 θα τσαλακωσεις λιγο (αντε ισως και πιο πολυ) τη μηχανη, ενω στον δρομο...

Απλα θεωρω (και ειμαι σιγουρος οτι συμφωνεις) οτι γινεται πολυ καλη δουλεια στα CSS και μονο μεσω μιας σχολης ή καποιου πραγματικα εμπειρου αναβατη μπορει κανεις να μαθει πως οδηγειται σωστα μια μοτοσυκλετα.

Spam-αρουμε λιγο παλι, αλλα δεν ειναι τυχαιο οτι στα CSS το θεμα σταση σωματος ειναι στο level 3. Ειναι ανουσιο να κρεμιεσαι για να ξυσεις αν δεν γνωριζεις τι θα πει counter steer, quick turn και wide vision πρωτα...

Δεν το παιζω σχετικος και σιγουρα οχι γρηγορος, οτι εμαθα κι εγω στη σχολη λεω... ;)

Καλες βολτες σε ολους  :D :D :D

 


ρε παιδια αυτο λεω να γινει εδω!
εσεις που εχετε κανει σχολεια εξηγηστε τι ειναι αυτα τα παραπανω , να μπορεσουν μερικα ατομα να τα δοκιμασουν και να τα εφαρμοσουν! :ohyes: :ohyes: :ohyes:

εγω αυτα που ξερω τα εμαθα απο συζητησεις με φιλους σε βολτες οπου τα εκανα πραξη.δοκιμαζα τα παντα που ακουγα και αν μου αρεσανε και τα θεωρουσα σωστα  τα εκανα. στις βολτες παντα δουλευω ενα πραγμα και μολις καταλαβω οτι απο αυτο ειμαι οκ προχωραω στο επομενω!
βεβαια τελευταια γνωριστηκα με καποια ατομα αρκετα ως πολυ εμπειρα στο αθλημα και πλεον μαθαινω λεπτομεριες που ομως πιστεψτε με ,ειναι πολυ συμαντικες και κανουν την διαφορα !!!

σχολειο δεν εχω κανει και γιαυτο δεν γραφω κατι την στιγμη που δεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι και το σωστο... :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 05, 2008, 05:46:00 μμ από nasos-v »

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: σωστη θεση σωματος ''πως βγαζουμε σωστα σωμα εξω''?
« Απάντηση #21 - : Σεπτέμβριος 05, 2008, 05:56:08 μμ »

ρε παιδια αυτο λεω να γινει εδω!
εσεις που εχετε κανει σχολεια εξηγηστε τι ειναι αυτα τα παραπανω , να μπορεσουν μερικα ατομα να τα δοκιμασουν και να τα εφαρμοσουν! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
εγω αυτα που ξερω τα εμαθα απο συζητησις με φιλους σε βολτες οπου τα εκανα πραξη.δοκιμαζα τα παντα που ακουγα και αν μου αρεσανε και τα θεωρουσα σωστα  τα εκανα. στις βολτες παντα δουλευω ενα πραγμα και μολις καταλαβω οτι απο αυτο ειμαι οκ προχωραω στο επομενω!
βεβαια τελευταια γνωριστηκα με καποια ατομα αρκετα ως πολυ εμπειρα στο αθλημα και πλεον μαθαινω λεπτομεριες που ομως πιστεψτε με πολυ συμαντικες και κανουν την διαφορα !!!

σχολειο δεν εχω κανει και γιαυτο δεν γραφω κατι την στιγμη που δεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι και το σωστο... :bye:


Νάσο, να τα γράψουμε αλλά δεν είναι τόσο απλά. Εχω κάνει και τα 3 level και δεν μπορώ να πω ότι έχω αξιοποιήσει παραπάνω από ένα 50-60% αυτών που μου έμαθαν. Το σίγουρο είναι ότι σου ανοίγουν ένα άλλο δρόμο, που χωρίς αυτούς θα δυσκολευτείς (όχι εσύ, γενικά μιλάω) να μάθεις μόνος.
Μέσα στο ΣΚ θα προσπαθήσω να βάλω μερικά ποστ, από κουβέντες που έχουν γίνει πάνω στο θέμα. Συμφωνώντας με το alix το ότι η θέση οδήγησης είναι στο 3ο lvl δεν είναι τυχαίο. Υπάρχει μια σειρά πραγμάτων που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος για να φτασει να βγάζει σωστά το σώμα.

Ενα απ΄τα πιό βασικά είναι ο έλεγχος γκαζιού. Το μαθαίνεις στο πρώτο μάθημα του Lvl 1 και είναι ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟ. Αν δεν υπάρχει ομαλή ροή την ώρα που στρίβεις, τι να σου κάνει το σώμα;
Κάνω Clopy Paste το ποστ του bladerunner (εκπαιδευτής CSS) που είχε γράψει στο moto.gr

«Απόλυτος έλεγχος γκαζιού» σημαίνει έλεγχος του δεξιού καρπού, «στρωτές» κινήσεις με τα χειριστήρια και προσπάθεια απόκτησης μιας σχεδόν υπεραισθητικής αντίληψης σχετικά με την πρόσφυση τόσο του πίσω όσο και του μπρος ελαστικού. Ο σωστός χειρισμός του γκαζιού σε κάθε περίπτωση, απαιτεί αρκετές ικανότητες και ακόμη πιο πολλή εξάσκηση. Με καλή αίσθηση και έλεγχο της ταχύτητας που κινούμαστε, η οδήγησή μας είναι στρωτή, και αυτό μας χαρίζει περισσότερη αυτοπεποίθηση και ασφάλεια.

Ο ακριβής έλεγχος στο γκάζι είναι απαραίτητος σε όλες τις περιπτώσεις: Επιτάχυνση, επιβράδυνση, και στη μετάβαση από τέρμα κλειστό γκάζι και φρένα, σε ελευθέρωση των φρένων και άνοιγμα του γκαζιού. Το σημείο όπου αφήνουμε τα φρένα και ανοίγουμε το γκάζι είναι ιδιαίτερα σημαντικό, γιατί αυτό συμβαίνει συνήθως όταν η μηχανή έχει ήδη αρχίσει να πλαγιάζει. Αν συνηθίζουμε δε, να φρενάρουμε ως βαθιά μέσα στη στροφή, τότε
μπορεί να είμαστε σχεδόν τέρμα πλαγιασμένοι.

Όταν στρίβουμε είμαστε απασχολημένοι με αρκετά πράγματα, κι έτσι είναι λίγο δύσκολο να είμαστε απαλοί με τις κινήσεις μας και το γκάζι. Είναι πολύ σημαντικό να διατηρούμε χαλαρό το σώμα μας από τη μέση και πάνω. Δεν πρέπει να πιέζουμε το τιμόνι με τα χέρια. Το μυστικό για να είμαστε απαλοί με την οδήγησή μας και να έχουμε «ροή», είναι να κάνουμε την κάθε κίνηση απαλά και ελεγχόμενα. Την στιγμή που αφήνουμε τα φρένα, πρέπει να ανοίγουμε το γκάζι με ακριβή κίνηση του δεξιού καρπού. Με εξάσκηση, η μετάβαση από τα φρένα στο γκάζι θα γίνεται με μια κίνηση, ανεπαίσθητη από κάποιον παρατηρητή.
Όσο επιταχύνουμε προσπαθούμε να αφουγκραζόμαστε το πίσω ελαστικό. Πόσο είμαστε πλαγιασμένοι; Πόση ακόμα πρόσφυση διαθέτουμε;

Έχουμε αφήσει λοιπόν τα φρένα, έχουμε το γκάζι ελάχιστα ανοικτό, και η μηχανή είναι οριακά πλαγιασμένη. Εδώ είναι που χρειαζόμαστε τον απόλυτο έλεγχο. Οποιαδήποτε επιθετική και άτσαλη κίνηση του δεξιού καρπού, μπορεί να μας απογειώσει πάνω από τη μοτοσυκλέτα.
Η πρόσφυση του ελαστικού εξαρτάται άμεσα από την ποσότητα της επιφάνειάς του που είναι σε επαφή με την άσφαλτο. Όσο η μοτοσυκλέτα πλαγιάζει, τόσο μικραίνει η επιφάνεια τριβής του ελαστικού, άρα τόσο λιγότερη πρόσφυση έχουμε. Αν εκείνη τη στιγμή ζητήσουμε από το λάστιχο να χειριστεί και την επιτάχυνση, ίσως το κακόμοιρο να μη τα καταφέρει.
Οπότε, η λύση είναι να έχουμε σταθερό γκάζι και να αρχίσουμε να μειώνουμε την κλίση της μοτοσυκλέτας πριν αρχίσουμε να επιταχύνουμε. Μειώνοντας ελαφρά την κλίση όσο ανοίγουμε το γκάζι, αυξάνουμε την επιφάνεια τριβής του ελαστικού, συνεπώς αυξάνουμε την πρόσφυση και τη σταθερότητα της μηχανής. Πάλι, πρέπει να προσπαθούμε να «νιώθουμε» τι κάνει το πίσω ελαστικό. Πρέπει το άνοιγμα του γκαζιού να γίνεται στρωτά, ελεγχόμενα, και σταδιακά.

Είτε οδηγάμε στην πίστα, είτε παίζουμε σε κάποιο στροφιλίκι, είτε ακόμη πηγαίνουμε στην δουλειά μας, έχοντας αναπτύξει καλή αίσθηση του γκαζιού, θα έχουμε και καλύτερη αντίληψη των δυνατοτήτων της μοτοσυκλέτας μας. Ο έλεγχος του γκαζιού είναι απόλυτα συνυφασμένος με τα αποτελεσματικά φρένα, τις ακριβής αλλαγές ταχυτήτων και το στρίψιμο.
Οι κατάκτηση αυτής της δεξιότητας θα αυξήσει γεωμετρικά τις οδηγικές μας ικανότητες, οπότε και την ευχαρίστηση όταν οδηγάμε την μοτοσυκλέτα μας.

Οι βίαιες μεταβολές ση γεωμετρία της μοτοσυκλέτας προκαλούν αστάθεια.
Όταν φρενάρουμε το βάρος μεταφέρεται μπροστά και το πιρούνι βυθίζεται.
Το ίδιο συμβαίνει και κατά τη διάρκεια της στροφής. Αν το γκάζι είναι κλειστό τελείως, ο μπροστινός τροχός δέχεται μεγάλη πίεση γιατί η μηχανή επιβραδύνει όταν είναι πλαγιασμένη. Αν εκείνη τη στιγμή τον φορτίσουμε κι άλλο, είτε πλαγιάζοντας περισσότερο είτε φρενάροντας, κινδυνεύουμε άμεσα από πτώση. (Low-siding).

Για να αποφύγουμε αυτό το φαινόμενο, αποφορτίζουμε τον μπροστινό τροχό μεταφέροντας βάρος πίσω. Κι αυτό το επιτυγχάνουμε κυρίως με τη σωστή χρήση του γκαζιού.
Σε πρώτη φάση, αυτό που μπορούμε να δοκιμάσουμε με ασφάλεια, είναι να «βγάλουμε» όλη τη στροφή με σταθερά ανοικτό γκάζι, ως ελαφρά επιταχυνόμενο. Με το «ανοικτό γκάζι», εννοώ ίσα-ίσα να είναι ανοικτές οι πεταλούδες..

Με το που έχουμε οπτική επαφή με την έξοδο της στροφής, αρχίζουμε να επιταχύνουμε σταδιακά, ανασηκώνοντας ταυτόχρονα τη μοτοσυκλέτα.

Ως άσκηση για την κατανόηση των παραπάνω μπορούμε να κάνουμε το εξής:

Την επόμενη φορά που θα περάσουμε από την αγαπημένη μας στροφή, να μπούμε με λιγότερα χιλιόμετρα από ότι συνήθως, και να ανοιγοκλείνουμε το γκάζι πάνω στη στροφή. Η μοτοσυκλέτα θα είναι ασταθής και εμείς μες την ανασφάλεια.
Ξανακάνουμε το ίδιο, το κλειδί είναι να μπούμε με λιγότερα χιλιόμετρα από αυτά που νομίζουμε ότι μπορούμε, και με το που αρχίσουμε το πλάγιασμα να κρατήσουμε σταθερό γκάζι μέχρι και την έξοδο.
Καλύτερα τώρα.
Εφόσον εξοικειωθούμε με τη συγκεκριμένη τεχνική, μπορούμε να δοκιμάσουμε να ανοίγουμε συνεχώς το γκάζι από την είσοδο κιόλας της στροφής, (απαλά και με μικρομετρικές κινήσεις του καρπού εννοείται), και όσο πλησιάζουμε προς την έξοδο να το ανοίγουμε και περισσότερο.
Ακόμα καλύτερα τώρα.

Ειλικρινά, χωρίς να θέλω να το παίξω υπερπροστατευτικός ή οτιδήποτε άλλο, για να πετύχει η «προπόνησή» μας, πρέπει να κινούμαστε με ταχύτητες που μπορούμε να χειριστούμε. Αν δεν είμαστε χαλαροί και αν δεν αισθανόμαστε 100% ασφαλείς, όλη η προσοχή μας θα είναι στραμμένη στην «επιβίωση» και όχι στην παρατήρηση και εκμάθηση.»

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: σωστη θεση σωματος ''πως βγαζουμε σωστα σωμα εξω''?
« Απάντηση #22 - : Σεπτέμβριος 05, 2008, 06:08:48 μμ »
 :kalo: :kalo: :kalo:

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΦΙΛΕ ΒΥΡΩΝΑ !!!!

*

nasos-v

Απ: σωστη θεση σωματος ''πως βγαζουμε σωστα σωμα εξω''?
« Απάντηση #23 - : Σεπτέμβριος 05, 2008, 06:12:42 μμ »
πολυ καλο  :kalo: :kalo: :kalo:
Βυρωνα αυτο ακριβως ειχα στο μυαλλο μου για το ποστ αυτο  :ohyes: :ohyes:

μπραβο συνεχισε

Υ.Σ. και για μενα τα θελω Βυρωνα. εχω πολλα ακομα να μαθω. καλο ειναι να ακουμε της γνωμες τον αλλον και να πρατουμε αναλογα....
        το σιγουρο ειναι οτι θελει συνεχεια δουλεια και προπονηση
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 05, 2008, 06:26:46 μμ από nasos-v »

*

Kavaliwtis

Απ: σωστη θεση σωματος ''πως βγαζουμε σωστα σωμα εξω''?
« Απάντηση #24 - : Σεπτέμβριος 05, 2008, 06:19:08 μμ »
Δεν θα ηταν καλο να ενωθει με το αλλο τοστ να ειναι ολα μαζεμενα?


*

Αποσυνδεδεμένος alix

  • *****
  • 283
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: σωστη θεση σωματος ''πως βγαζουμε σωστα σωμα εξω''?
« Απάντηση #25 - : Σεπτέμβριος 05, 2008, 07:22:57 μμ »
Byron  :kalo:




 :prm

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: σωστη θεση σωματος ''πως βγαζουμε σωστα σωμα εξω''?
« Απάντηση #26 - : Σεπτέμβριος 05, 2008, 10:30:56 μμ »
Ας βάλουμε ένα quiz...

Πως βλέπετε την στάση του αναβάτη του 675 και πως θα είναι η έξοδος του. (Κ10 Σερρών)

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: σωστη θεση σωματος ''πως βγαζουμε σωστα σωμα εξω''?
« Απάντηση #27 - : Σεπτέμβριος 05, 2008, 10:34:52 μμ »
Δεν θα ηταν καλο να ενωθει με το αλλο τοστ να ειναι ολα μαζεμενα?
Ενώθηκε παιδιά ηταν και τα δυο θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: σωστη θεση σωματος ''πως βγαζουμε σωστα σωμα εξω''?
« Απάντηση #28 - : Σεπτέμβριος 05, 2008, 10:50:03 μμ »
Ας βάλουμε ένα quiz...

Πως βλέπετε την στάση του αναβάτη του 675 και πως θα είναι η έξοδος του. (Κ10 Σερρών)
αγορά κανονική!εχει πεσει και δεν το ξερει... :P

νομίζω οτι θέλει χαμήλωμα ο κορμός του και να βγάλει παραπάνω κώλο!

 :bye: :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 05, 2008, 10:54:12 μμ από teo46 »


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

pissaman

Απ: Θεση αναβατη στη μοτοσυκλετα
« Απάντηση #29 - : Σεπτέμβριος 05, 2008, 11:26:15 μμ »
Λυπάμαι, αλλά με πολλά από τα πράγματα που διάβασα, κατά την προσωπική μου άποψη είναι λάθος.
Το πως και το γιατί θα το πω ΜΟΝΟ από κοντά σε όποιον με ρωτήσει.
Μην παίρνουμε όμως τίποτα σαν δεδομένο.


 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης