εγω θα πω μερικα πραγματα και με την σειρα που τα εκανα!
1ο. στην εθνικη ελιγμους και προσπερασεις σε αυτοκηνητα με ενα χερι στο τιμονι
2ο. επιδαυρο (ή οπου θελετε με στροφες) με ενα χερι στο τιμονι με πιο χαλαρο ρυθμο
(ετσι θα μαθετε να δουλευετε το τιμονι για να στριψετε και οχι το σωμα)(το μηχανακι για να στριψει δεξια θελει το τιμονι να
το κανετε προς τα αριστερα και το αντιθετο)
3ο. αφου εμπεδοσαμε πως στριβει το μοτο μας ,βαζουμε παλι και τα δυο χερια στο τιμονι. πλαγιαστε το μηχανακι σε στροφες χωρις να βγαζετε σωμα εξω(λιγο το κορμο σας προς το εσωτερικο της στροφης)θα παρετε την αισθηση του πλαγιασματος χωρις το κεφαλι σας να πλησιαζει πολυ την ασφαλτο και σας φοβηζει!
4ο. αφου εχετε πλεον κατεβει αρκετα με τη παραπανω μεθοδο ,ξεκηνιστε να βρητε τροπο να βολευτητε στο πλαι της μηχανης βγαζοντας το μισο σας κωλ@ρ@κι εξω. λιγο πιο εξω ο κορμος, και καντετο μεχρι να συνηθησετε την αισθηση της μηχανης απο το πλαι στη στροφη και οχι απο πανω!
ΠΡΟΣΟΧΗ δεν εχω κανει σχολεια αλλα αυτα που σας λεω σιγουρα δουλευουν και θα δειτε διαφορα
τα εχω μαθει σιγα σιγα και με βοηθησαν ανθρωποι εμπειροι.
ΠΡΟΣΟΧΗ καθε φορα ενα βημα .το δουλευουμε ως οτου καταλαβουμε οτι το κανουμε υποσυνηδητα!!μετα παμε στο επομενο
παιδια δεν γινονται σε 1-2-3 μηνες!
θελει δουλεια ,πολλα χιλιομετρα και χρονο! εμενα μου πηρε κανα δυο χρονια!
θα προτεινα επεισης να διαλεξετε μια διαδρομη και να πηγενετε εκει συνεχεια ωστε συντομα να ξερετε τον δρομο ωστε να μην ασχολητε το μυαλλο σας με "τι στροφη ειναι αυτη τωρα?.με περνει με τοσα που παω?" και να δουλευετε ΕΝΑ ΕΝΑ τα παραπανω!
υπαρχουν πολλα ακομα σαν τεχνικες απο εκει και περα αλλα ειναι μεγαλο θεμα μετα!! με αυτα θα πηγενετε αρκετα ασφαλες και γρηγορα
μετα θελει ειδικο να σας μεταφερει γνωσεις!
αυτα απο μενα.
αν καποιος νομιζει οτι αυτα που γραφω ειναι καπως λαθος παρακαλω το λεει και διορθωνετε αμεσως!
α καλο ειναι να πηγενε βολτα παντα με παρεα!(για ασφαλια σε καμια στραβη)