0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

nasos-v

Απ: Θεση αναβατη στη μοτοσυκλετα
« Απάντηση #75 - : Σεπτέμβριος 08, 2008, 03:19:06 μμ »
εγω θα πω μερικα πραγματα και με την σειρα που τα εκανα!

1ο. στην εθνικη ελιγμους και προσπερασεις σε αυτοκηνητα με ενα χερι στο τιμονι
2ο. επιδαυρο (ή οπου θελετε με στροφες) με ενα χερι στο τιμονι με πιο χαλαρο ρυθμο
     (ετσι θα μαθετε να δουλευετε το τιμονι για να στριψετε και οχι το σωμα)(το μηχανακι για να στριψει δεξια θελει το τιμονι να
      το κανετε προς τα αριστερα και το αντιθετο)



Τι κερδίζεις με το ένα χέρι δλδ;  :thnk: (σε σχέση με το να έχεις και τα δύο σου χέρια στο τιμόνι που το θεωρώ απαραίτητο την ώρα που στρίβεις)

πιστευω θα κατανοησουν καλητερα το αναποδο τιμονι (που ετσι και αλλιως το κανουν και τωρα αλλα δεν το ξερουν .δεν στριβει αλλιως η μηχανη) γιατι θα βαζουν δυναμη για να το κανουν!

στης στροφες ειπα να κοψουν ρυθμο.
σιγουρα τα δυο χερια ειναι καλυτερα και απαρετητα πανω στη στροφη!

εχεις δικιο δεν εγραψα οτι στο 3ο τα χερια και τα δυο παλι πανω στο τιμονι. το διορθωνω :srry:

*

archon

Απ: Θεση αναβατη στη μοτοσυκλετα
« Απάντηση #76 - : Σεπτέμβριος 08, 2008, 03:19:28 μμ »


ΥΓ: Εκτός των CSS, υπάρχουν και τα Riding School του 0-300 που είναι πολύ πολύ χρήσιμα και έχουν (είχαν; ) 180€.
[/quote]


To css δεν γινεται σε συνεργασια με το 0-300? Αλλα μαθηματα το 0-300 αλλα το CSS δηλαδη?

*

nasos-v

Απ: Θεση αναβατη στη μοτοσυκλετα
« Απάντηση #77 - : Σεπτέμβριος 08, 2008, 03:24:42 μμ »
το διορθωσα

εμενα βυρωνα οταν μου εδειξαν το αναποδο τιμονι για να καταλαβω πως στριβει το μοτο ΣΥΝΗΔΗΤΑ
με εβαλαν να βαλω το αριστερο χερι πανω στο ντεποζιτο και να σπρωψω το τιμονι με το δεξι και μετα να το τραβιξω
ωστε να δω πως αντιδραει το μοτο


οταν αυτο το κανεις συνηδητα αλαζεις κατευθηνσεις για πλακα!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2008, 03:26:27 μμ από nasos-v »

*

AKIS KARDITSA

Απ: Θεση αναβατη στη μοτοσυκλετα
« Απάντηση #78 - : Σεπτέμβριος 08, 2008, 03:25:17 μμ »

Τουλαχιστον αμα σου δινανε αυτοι μηχανακι θα ηταν καλα τα χρηματα..
Τωρα να πας με το δικο σου και οντας newb δεν νομιζω οτι θα αποδωσεις τα μεγιστα αυτων που σου μαθαινουν. Λογω οτι φοβασαι μην πεσεις και πληρωνεις κερατιατικα. Βεβαια θα μου πεις καλυτερα να πεσεις εκει μαθαινοντας παρα να σκοτωθεις εξω νομιζοντας πως "ξερεις"

Αν δεν κάνει κάποιος χοντρομαλακία, είναι δύσκολο να πέσει στο μάθημα. Οι εκπαιδευτές φωνάζουν και βοηθούν όσο μπορούν. Όταν όμως κάποιος δεν πηγαίνει για να μάθει αλλα για να δείξει, είναι άξιος της τύχης του. Στο σχολείο που έκανε ο Kevin Schwantz οι συμμετέχοντες βρέθηκαν προ μεγάλης έκπληξης όταν άκουσαν πως ένας μαθητής που έπεσε, έπαιρνε πόδι απ΄τα μαθήματα χάνοντας φυσικά και τα χρήματα που έδωσε. Η λογική τους είναι σκληρή αλλά αληθινή. Αφού έπεσες σημαίνει ότι οδηγούσες πάνω απ΄το όριο σου.
Και η οδήγηση πάνω απ΄τα όρια μας σε μάθημα ασφαλούς/αγωνιστικής οδήγησης είναι ανόητη
.

ΥΓ: Εκτός των CSS, υπάρχουν και τα Riding School του 0-300 που είναι πολύ πολύ χρήσιμα και έχουν (είχαν; ) 180€.

 :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: απόλυτα σωστο :ohyes: :ohyes: :ohyes: και ορθο

Υ.Γ. 180ευρω???? δεν εχει 300???? ή 300 εχει το CSS?? :thnk:

*

nktr

Απ: Θεση αναβατη στη μοτοσυκλετα
« Απάντηση #79 - : Σεπτέμβριος 08, 2008, 03:39:08 μμ »
....και η αλήθεια είναι όντως μία.....
μαθήματα και πράξη

*άσε που θα φάς απίστευτα χρόνια στην πίστα και δρόμο για να μάθεις....και θα μάθεις??? ...... αυτό που θα μάθεις μήπως θα έχεις και την αμφιβολία και δεν θα ξέρεις εάν είναι και απόλυτα σωστό???

Ενώ το σχολείο σου δίνει έτοιμη τροφή προς άμεση χρήση.
Δυστυχώς η γενιά μου δεν είχε αυτή την πολυτέλεια και ότι κάναμε το κάναμε κατόπιν πειραμάτων και ψαξίματος, σκέψης και παραμιλητού....άσε τις ***ιες που μας έλεγαν μηχανικοί απο διάφορες ομάδες: τούμπανα σκληρές αναρτήσεις....όχι πίσω φρένο....βλέμμα???? σώμα???? γκάζι πού ???? συμπλέκτη στα φρένα της ευθείας ???? πάτημα ανάποδου μαρσπιέ???? και πόσα άλλα...μαύρα μεσάνυχτα λέμε...
από το 1995 έως τώρα και ακόμα μαθαίνω....ενώ σε 1 χρόνο με θεωρία και με προπονήσεις είσαι έτοιμος και ασφαλής
σχολείο δεν έχω κάνει αλλά θα πρέπει να το προγραμματίσω να κάνω
πάντα γούσταρα να ανοίγω τ΄αφτιά μου και να παίρνω γνώσεις
Πάντα έχεις να πάρεις κάτι και μην τα λυπηθείτε τα δευρώ....

*Χρήστο ήταν κάποιος που είχε όρεξη και σε βοήθησε να μάθεις και παρόλα αυτά σου πήρε 5 - 6 χρόνια και δεν έχεις μάθει την θεωρία γιατί το κάνεις, το κάνεις σωστά μεν αλλά μηχανικά όπως και εγώ.
Και εγώ που προσπαθούσα μόνος να βγάλω άκρη, γιατί να φάω τα διπλάσια χρόνια ???
Παιδια που έχουν κάνει τα CSS, ξέρεις πολύ καλά μετά από συζητήσεις που κάνουμε και μας λένε τη θεωρία, σε πόσα πράγματα λέμε ότι το κάναμε μηχανικά και ταίριαζαν οι απόψεις μας και καταλαβαίναμε για ποιό λόγο το κάνουμε.
έχει μεγάλη σημασία να γνωρίζεις τη θεωρία, και γιατί, κι ας είσαι ο γρηγορότερος οδηγός του κόσμου  :ohyes:
οι ξένοι λένε για οτιδήποτε πράγμα που έχει χρήση και τεχνική:
RTFM= Read the fucking manual  :D
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2008, 03:42:58 μμ από nktr »

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Θεση αναβατη στη μοτοσυκλετα
« Απάντηση #80 - : Σεπτέμβριος 08, 2008, 03:44:25 μμ »
To css δεν γινεται σε συνεργασια με το 0-300? Αλλα μαθηματα το 0-300 αλλα το CSS δηλαδη?

Τα μαθήματα του Riding School γίνονται απ΄τους ίδιους εκπαιδευτές του CSS. Ουσιαστικά οι ίδιοι άνθρωποι, προσφέρουν και ένα εναλλακτικό μάθημα που διδάσκει 5 απ΄τις 15 θεωρίες του CSS, χωρίς να μπάινει στην βάθος, αλλά τις παρουσιάζει μάλλον "επιδερμικά" χωρίς να τις υπερ-αναλύει όπως στο CSS .
Προσωπικά δεν το έκανα, αλλά από φίλους που το παρακολούθησαν άκουσα τα καλύτερα λόγια.  :ohyes:

Nάσο μιλάω μόνο για το κομμάτι του γυροσκοπικού (την ώρα που στρίβουμε δλδ) και όχι κατά την διάρκεια της στροφής που κάποιος γάτος (σε είδα που παρακολουθείς....  :dry: ), μπορεί κάλλιστα να αφήσει το ένα χέρι και να χαϊδέψει την άσφαλτο αφού στο τιμόνι ακουμπάμε τα χέρια μας και δεν κρεμόμαστε απ΄αυτό.

Την ώρα της τιμονιάς όμως, το "πέσιμο" είναι ακαριαίο. Αν δεν έχεις και τα δύο χέρια στο τιμόνι, ουσιαστικά χάνεις ένα σημείο ισσοροπίας του κορμού.
Για να δεί κάποιος το φαινομενο του γυροσκοπικού με λίγα χλμ σε καμμιά αλάνα θα βοηθήσει αυτό που λες. 
Δυστυχώς το θέμα γυροσκοπικό δεν μπορεί να το μάθει κανείς διαβάζοντας. Το μυαλό έχει κλειδώσει στον παλιό "ασφαλή" τρόπο και απλά αρνείται να στρίψει 5-10-20 μέτρα πιο βαθειά στη στροφή.
Μόνο σε σχολείο ή με γάτο φίλο που έχει την δυνατότητα μετάδοσης και διόρθωσης των λαθών... :ohyes:

*

nasos-v

Απ: Θεση αναβατη στη μοτοσυκλετα
« Απάντηση #81 - : Σεπτέμβριος 08, 2008, 03:50:20 μμ »
To css δεν γινεται σε συνεργασια με το 0-300? Αλλα μαθηματα το 0-300 αλλα το CSS δηλαδη?

Τα μαθήματα του Riding School γίνονται απ΄τους ίδιους εκπαιδευτές του CSS. Ουσιαστικά οι ίδιοι άνθρωποι, προσφέρουν και ένα εναλλακτικό μάθημα που διδάσκει 5 απ΄τις 15 θεωρίες του CSS, χωρίς να μπάινει στην βάθος, αλλά τις παρουσιάζει μάλλον "επιδερμικά" χωρίς να τις υπερ-αναλύει όπως στο CSS .
Προσωπικά δεν το έκανα, αλλά από φίλους που το παρακολούθησαν άκουσα τα καλύτερα λόγια.  :ohyes:

Nάσο μιλάω μόνο για το κομμάτι του γυροσκοπικού (την ώρα που στρίβουμε δλδ) και όχι κατά την διάρκεια της στροφής που κάποιος γάτος (σε είδα που παρακολουθείς....  :dry: ), μπορεί κάλλιστα να αφήσει το ένα χέρι και να χαϊδέψει την άσφαλτο αφού στο τιμόνι ακουμπάμε τα χέρια μας και δεν κρεμόμαστε απ΄αυτό.

Την ώρα της τιμονιάς όμως, το "πέσιμο" είναι ακαριαίο. Αν δεν έχεις και τα δύο χέρια στο τιμόνι, ουσιαστικά χάνεις ένα σημείο ισσοροπίας του κορμού.
Για να δεί κάποιος το φαινομενο του γυροσκοπικού με λίγα χλμ σε καμμιά αλάνα θα βοηθήσει αυτό που λες. 
Δυστυχώς το θέμα γυροσκοπικό δεν μπορεί να το μάθει κανείς διαβάζοντας. Το μυαλό έχει κλειδώσει στον παλιό "ασφαλή" τρόπο και απλά αρνείται να στρίψει 5-10-20 μέτρα πιο βαθειά στη στροφή.
Μόνο σε σχολείο ή με γάτο φίλο που έχει την δυνατότητα μετάδοσης και διόρθωσης των λαθών... :ohyes:


συμφωνω απολυτα!

οπως επισης συμφωνω και με τον νικο (nktr) .και εγω θελω καποια στιγμη να παω στα σχολεια για να σιγουρευτω για αυτα που κανω!


*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Θεση αναβατη στη μοτοσυκλετα
« Απάντηση #82 - : Σεπτέμβριος 08, 2008, 03:54:31 μμ »
....και η αλήθεια είναι όντως μία.....
μαθήματα και πράξη

*άσε που θα φάς απίστευτα χρόνια στην πίστα και δρόμο για να μάθεις....και θα μάθεις??? ...... αυτό που θα μάθεις μήπως θα έχεις και την αμφιβολία και δεν θα ξέρεις εάν είναι και απόλυτα σωστό???

Ενώ το σχολείο σου δίνει έτοιμη τροφή προς άμεση χρήση.
Δυστυχώς η γενιά μου δεν είχε αυτή την πολυτέλεια και ότι κάναμε το κάναμε κατόπιν πειραμάτων και ψαξίματος, σκέψης και παραμιλητού....άσε τις ***ιες που μας έλεγαν μηχανικοί απο διάφορες ομάδες: τούμπανα σκληρές αναρτήσεις....όχι πίσω φρένο....βλέμμα???? σώμα???? γκάζι πού ???? συμπλέκτη στα φρένα της ευθείας ???? πάτημα ανάποδου μαρσπιέ???? και πόσα άλλα...μαύρα μεσάνυχτα λέμε...
από το 1995 έως τώρα και ακόμα μαθαίνω....ενώ σε 1 χρόνο με θεωρία και με προπονήσεις είσαι έτοιμος και ασφαλής
σχολείο δεν έχω κάνει αλλά θα πρέπει να το προγραμματίσω να κάνω
πάντα γούσταρα να ανοίγω τ΄αφτιά μου και να παίρνω γνώσεις
Πάντα έχεις να πάρεις κάτι και μην τα λυπηθείτε τα δευρώ....

*Χρήστο ήταν κάποιος που είχε όρεξη και σε βοήθησε να μάθεις και παρόλα αυτά σου πήρε 5 - 6 χρόνια και δεν έχεις μάθει την θεωρία γιατί το κάνεις, το κάνεις σωστά μεν αλλά μηχανικά όπως και εγώ.
Και εγώ που προσπαθούσα μόνος να βγάλω άκρη, γιατί να φάω τα διπλάσια χρόνια ???
Παιδια που έχουν κάνει τα CSS, ξέρεις πολύ καλά μετά από συζητήσεις που κάνουμε και μας λένε τη θεωρία, σε πόσα πράγματα λέμε ότι το κάναμε μηχανικά και ταίριαζαν οι απόψεις μας και καταλαβαίναμε για ποιό λόγο το κάνουμε.
έχει μεγάλη σημασία να γνωρίζεις τη θεωρία, και γιατί, κι ας είσαι ο γρηγορότερος οδηγός του κόσμου  :ohyes:
οι ξένοι λένε για οτιδήποτε πράγμα που έχει χρήση και τεχνική:
RTFM= Read the fucking manual  :D


Καλά τα λες φίλε μου.
 Μόνο με ανοιχτά μυαλά μπορούμε να μάθουμε. Δεν υποτιμώ την γνώση που μπορεί να πάρει κάποιος από φίλο που τα κάνει μηχανικά, αλλά πρέπει να υπάρχει διάθεση και ο "δάσκαλος" να μπορεί να εντοπίσει και να διορθώσει λάθη.
Ιδίως στο γυροσκοπικό που λέμε, όταν είδα που έβαλαν τους σταυρούς για να ρίξουμε την τιμονιά, με έλουσε κρύος ιδρώτας. Δεν μπορούσε να επεξεργαστεί το μυαλό μου τέτοια αλλαγή στον τρόπο που έστριβα επί 20+ χρονια.

Εκλεινα τα μάτια και έχωνα τιμονιά ακολουθώντας τον εκπαιδευτή μου.... :cry:
Όπως είπα και στην αρχή, τα σχολεία δεν είναι πανάκεια. Απλά σου προσφέρουν την έτοιμη γνώση που για να την ανακαλύψεις μόνος (αν το καταφέρεις ποτέ) πρέπει να πειραματιστείς για πολλααααα χρόνια.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Θεση αναβατη στη μοτοσυκλετα
« Απάντηση #83 - : Σεπτέμβριος 08, 2008, 04:19:56 μμ »

 Η λογική τους είναι σκληρή αλλά αληθινή. Αφού έπεσες σημαίνει ότι οδηγούσες πάνω απ΄το όριο σου.
Και η οδήγηση πάνω απ΄τα όρια μας σε μάθημα ασφαλούς/αγωνιστικής οδήγησης είναι ανόητη[/color].


Τώρα που το είπες....


 :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: απόλυτα σωστο :ohyes: :ohyes: :ohyes: και ορθο


Ενα μικρό παράδείγμα του τι ψάχνει να βρεί ο καθένας μας στα σχολεία και με τι διάθεση το προσεγγίζει.
Αν ο μαθητής οδηγά επικίνδυνα για τον εαυτό του και τους άλλους, δεν ακούει τις εντολές των εκπαιδευτών κλπ, τρώει 1η προειδοποιητική μαύρη σημαία. Στην 2η φεύγει απ΄το CSS και πάει σπίτι του.

Πέρυσι τέτοιο καιρό έκανα το lvl 3 στις Σέρρες. Την 1η μέρα έπεσαν 9 (!!) μαυρες και την 2η μέρα 4  :pray:
Το προηγούμενο ρεκόρ ήταν 4 σημαίες το 2003...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2008, 04:21:38 μμ από Byron »

*

kostuono

Απ: Θεση αναβατη στη μοτοσυκλετα
« Απάντηση #84 - : Σεπτέμβριος 08, 2008, 04:35:57 μμ »

Καλά τα λες φίλε μου.
 Μόνο με ανοιχτά μυαλά μπορούμε να μάθουμε. Δεν υποτιμώ την γνώση που μπορεί να πάρει κάποιος από φίλο που τα κάνει μηχανικά, αλλά πρέπει να υπάρχει διάθεση και ο "δάσκαλος" να μπορεί να εντοπίσει και να διορθώσει λάθη.
Ιδίως στο γυροσκοπικό που λέμε, όταν είδα που έβαλαν τους σταυρούς για να ρίξουμε την τιμονιά, με έλουσε κρύος ιδρώτας. Δεν μπορούσε να επεξεργαστεί το μυαλό μου τέτοια αλλαγή στον τρόπο που έστριβα επί 20+ χρονια.

Εκλεινα τα μάτια και έχωνα τιμονιά ακολουθώντας τον εκπαιδευτή μου.... :cry:
Όπως είπα και στην αρχή, τα σχολεία δεν είναι πανάκεια. Απλά σου προσφέρουν την έτοιμη γνώση που για να την ανακαλύψεις μόνος (αν το καταφέρεις ποτέ) πρέπει να πειραματιστείς για πολλααααα χρόνια.

Κι εγώ την ιδια αντιδραση είχα οταν ειχα κανει το lvl 1 το 2005,ελεγα δεν ειναι δυνατον καποιο λαθος καναν,πολύ μεσα ειναι.
Τωρα που το ξανακανα το 2008 νομιζα οτι ειναι πολύ εξω οι σταυροι!!!
Δεν υπάρχει περιπτωση να το συνειδητοποιήσεις απο μόνος σου την τιμονια και που πρεπει να την κανεις  ή οτι αλλο μαθαινεις στο css!Θες καποιον να στο δειξει να σε πεισει οτι δουλευει και μετα να το δοκιμάσεις.Προσεξτε τι είπα να το δοκιμασεις γιατι ο Ελληνας ειναι πολυ δυσπιστος λαος.Οταν δεις απο μονος σου οτι δουλευει τοτε και μονο τοτε το υιοθετεις

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Θεση αναβατη στη μοτοσυκλετα
« Απάντηση #85 - : Σεπτέμβριος 08, 2008, 04:43:53 μμ »
Θες καποιον να στο δειξει να σε πεισει οτι δουλευει και μετα να το δοκιμάσεις.Προσεξτε τι είπα να το δοκιμασεις γιατι ο Ελληνας ειναι πολυ δυσπιστος λαος.Οταν δεις απο μονος σου οτι δουλευει τοτε και μονο τοτε το υιοθετεις

Στο 1ο LvL ήταν ένας τύπος στην ηλικία μου με ένα Fazer αν θυμάμαι καλά. Δεν έκανε γυροσκοπικό με την καμμία λέμε. Κάποια στιγμή είπε την ατάκα "Αντε ρε να πάνε να γ@μηθούνε που στρίψω εκεί κάτω !!"   :h22: :h22: :h22:

*

CAPOMAN

Απ: Θεση αναβατη στη μοτοσυκλετα
« Απάντηση #86 - : Σεπτέμβριος 08, 2008, 04:55:18 μμ »
Αυτό που με θλίβει ιδιαίτερα :( :( είναι ότι το μπ@υρδέλ@ το κράτος θα είχε σώσει πολλά παιδιά από το θάνατο και αναπηρίες αν απλά υοθετο'υσε τα μαθήματα ως υποχρεωτικά για να πάρεις δίπλωμα ΜΟΤΟ.

Αλλά που οι κ@ργι@ληδες μόνο για καμιά μίζα είναι. :psdof:

έναν φίλο μου το σίδερη Πήγα και τον έγραψα χωρίς να το ξέρει στα μαθήματα του λέω το Σάββατο έχεις καλιφόρνια μου λέει ρε συ πολλά τα λεφτά του λέω τα χω πληρώσει και αν δε γουστάρεις μη μου δώσεις μία(φυσικά μου τα δωσε :D)
Και τώρα πάει να δηλώσει το γιο του για το επόμενο Καλιφόρνια :D


 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης