APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Τεχνικά θέματα για όλους => Μήνυμα ξεκίνησε από: unocapo στις Οκτώβριος 29, 2021, 09:00:54 πμ
-
Επειδή έχω σε διπλανό φόρουμ μια κουβέντα, είπα να κάνω κι εδώ την ερώτηση να δω αν είμαι ο μόνος που το κάνει ή όχι.
Όλοι λένε πως ακολουθούν το μάνουαλ για τις αλλαγές λαδιών. Και στα χλμ που πρέπει να διανυθούν όντως είναι μια καλή ένδειξη.
Πχ στο Caponord λέει το μάνουαλ κάθε 7500 χλμ.
Επίσης όμως λέει ή κάθε 8 μήνες
Και έρχομαι εγώ και ρωτάω. Όσοι δεν συμπληρώνετε τα χλμ που λέει το μάνουαλ σας (άλλοι 5000, άλλοι 7500 άλλοι 10.000 κλπ) αλλά έχει περάσει το χρονικό όριο που δίνει το μάνουαλ (στην περίπτωση του caponord 8 μήνες, σε άλλα 1 χρόνο, σε άλλα λιγότερο), τα αλλάζετε τα λάδια;
Τώρα πχ με την καραντίνα που οι περισσότεροι σίγουρα δεν έγραψαν τα χλμ που πρέπει στον χρόνο που λέει το μάνουαλ, τι κάνατε; Πετάξατε λάδια 2000 χλμ χρήσης πχ;
Προσωπικά πάντα (και προ καραντίνας) το έφτανα στα χλμ όρια που έλεγε ο κατασκευαστής, και ας γινόταν η αλλαγή και 1,5 χρόνο μετά αντί για 1 χρόνο ή λιγότερο σε κάποιες μοτό που είχα. Δεν διαπίστωσα ποτέ πρόβλημα.
Εσείς τι κάνετε;
-
max 1 χρονο...
στο τζαμακι πχ που εχω και φαινονται,αν εχω να το βαλω τωρα απο οκτωβριο κανα 10ημερο μπρος,η υγρασια ειναι εμφανης μεχρι να ζεσταθει.Φαντασου οτι το εχω μεσα σε σταθερη θερμοκρασια με χαμηλοτερη του 14 βαθμους.
-
Επειδή κι εγώ κάνω περιστασιακή χρήση της μοτοσυκλέτας και δεν συμπληρώνω σχεδόν ποτέ τα προβλεπόμενα χλμ, κάνω τις αλλαγές χρονικά αλλά όχι πάντα στον χρόνο. Υπήρξαν δηλ χρονιές που έκανα 3000-3500χλμ/ετησίως οπότε και έκανα τις αλλαγές στον 1,5χρόνο περίπου ή αν χρειαζόταν να πάει συνεργείο και για κάποια άλλη δουλειά.
Πάντως παραπάνω από 1,5χρ δεν θυμάμαι να τα έχω αφήσει ποτέ αν και πιστεύω ότι είναι περισσότερο ψυχολογικό...
-
Πιστεύετε πως χαλάει το λάδι μέσα στο κάρτερ αν κάτσει παραπάνω χρόνο απο όσο λέει ο κατασκευαστής;
Κι αν ναι, ισχύει σύμφωνα με το μάνουαλ της μηχανής;
Πχ το μάνουαλ του κάπονορντ είναι εικοσαετίας. Αλλά απο τότε τα λάδια έχουν αλλάξει πολύ στα πρόσθετα τους. Ισχύει το 8μηνο που λέει το μάνουαλ και για τα νέας τεχνολογίας λάδια; (εάν πιστεύετε πως ισχύει γενικώς)
-
Πρέπει να δουλεύει ο κινητήρας τουλάχιστον μια φορά
τον μήνα, όσο για τον 1,5 χρόνο μια χαρά είναι.. :bye:
-
το 1,5 χρονο ειναι πολυ τραβηγμενο..μανουαλ και σε συγχρονα μηχανακια γραφουν 1 χρονο μαξ...
το μια φορα το μηνα να παιρνει μπρος σηκωνει πολλη κουβεντα..ποσο δηλ?πιστευω οτι καθε 10-15 μερες ενα βολτακι 50-60 χλμ τον χειμωνα ειναι μια χαρα
η κουβεντα αν εχω καταλαβει καλα,αφορα τη χειμωνιατικη περιοδο και τι προεκτασεις που εχει στη συντηρηση
-
το 1,5 χρονο ειναι πολυ τραβηγμενο..μανουαλ και σε συγχρονα μηχανακια γραφουν 1 χρονο μαξ...
το μια φορα το μηνα να παιρνει μπρος σηκωνει πολλη κουβεντα..ποσο δηλ?πιστευω οτι καθε 10-15 μερες ενα βολτακι 50-60 χλμ τον χειμωνα ειναι μια χαρα
η κουβεντα αν εχω καταλαβει καλα,αφορα τη χειμωνιατικη περιοδο και τι προεκτασεις που εχει στη συντηρηση
Η κουβέντα αφορά γενικώς μοτό που δεν κινούνται τόσο, ωστε να κάνουν τα 7500 ή τα 10000 που δίνει ο κατασκευαστής για χιλιομετρική αλλαγή σε 8 ή 12 μήνες (που πάλι ορίζει ο κατασκευαστής).
Κι ενώ την φθορά λόγο χλμ την καταλαβαίνω, το πέταγμα λαδιών λόγο χρόνου που παρήλθε (σε λογικά πλαίσια) δεν το καταλαβαίνω.
Γιατί αν περάσουν πχ 8 μήνες (που λέει το δικό μου μάνουαλ ως χρονικό όριο) να πετάξω λάδια που έβαλα και έχουν 2500 χλμ ενώ αντέχουν για 7500 χλμ;
Επίσης τίθεται και ένα ακόμη ερώτημα. Βλέπουμε προς πώληση μοτοσυκλέτες μεταχειρισμένες του 2015 πχ με 14000 χλμ και έχουν μόλις δύο αλλαγές λαδιών. Θα έπρεπε να έχουν βάση των μάνουαλ τους όμως καμια δεκαριά αλλαγές (αν τηρούσαν τα χρονικά όρια λαδιών)
Κανείς δεν τα τηρεί, όλοι όμως λένε πως τα τηρούν. Ευτυχώς υπάρχουν τα ΚΤΕΟ και τα σέρβις μπουκ και βλέπουμε τι γίνεται.
-
Προσωπικά νομίζω πως δεν παθαίνουν τπτ τα λάδια και αν μείνουν πάνω από 1,5 χρόνο με λίγα χλμ μιας και η όποια αλλοίωση τους έρχεται από το δουλεμά τους αλλά για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο τα αλλάζω, άσε που όλο και κάτι άλλο θα έχω να φτιάξω οπότε το συνδιάζω. Πρέπει επίσης να λάβουμε υπόψην και τις συνθήκες κυκλοφορίας της μοτοσυκλέτας...
-
Προσωπικά νομίζω πως δεν παθαίνουν τπτ τα λάδια και αν μείνουν πάνω από 1,5 χρόνο με λίγα χλμ μιας και η όποια αλλοίωση τους έρχεται από το δουλεμά τους αλλά για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο τα αλλάζω, άσε που όλο και κάτι άλλο θα έχω να φτιάξω οπότε το συνδιάζω. Πρέπει επίσης να λάβουμε υπόψην και τις συνθήκες κυκλοφορίας της μοτοσυκλέτας...
Είμαι της ίδιας άποψης. Δεν παθαίνουν τίποτα λόγο χρονικού ορίου (σε νορμάλ πλαίσια).
Επίσης συμφωνώ για την χρήση. Άλλη καταπόνηση εχει το ίδιο μηχανάκι όταν δουλεύει καθημερινά σε κέντρο πόλης και άλλη όταν βγαίνει 2 φορές τον μηνα μονο εκτός πόλης και μόνο για ταξιδι και βόλτα.
Αν κάτσει κάποια άλλη εργασία στη μηχανή και είναι κοντά στο όριο χιλιομετρικής αλλαγης, κι εγώ τα αλλάζω. Αν όχι, περιμένω. Δεν έχω ξεπεράσει ούτε εγώ τον 1,5 χρόνο επειδή κάπου εκει έρχεται και το χιλιομετρικό όριο, αλλά και να τον ξεπέρναγα δεν νομίζω να είχα θέμα.
Ειδικά όσοι έχουμε μικρό μηχανάκι για μέσα στην πόλη, δύσκολα θα γράψουμε σε 6 ή 8 μήνες 7500χλμ με το μεγάλο. Απλά δεν βγαίνει. Και προσωπικά δεν πετάω λάδια αχρησιμοποίητα.
-
Μανώλη έχουν δίκιο ο Αποστόλης και ο lospsi, αντέχουν σίγουρα
1,5 χρόνο και παραπάνω, εννοείται ότι μιλάμε για χειμερινή
περίοδο όπως πολύ καλά λες.. :bye:
-
εχω 10000κατι στο 16μηνο..πω ολοταχως για την τριτη αλλαγη...
εγω δυσκολα πανω απ 8μηνο να τα κρατησω..
απαξ και βγουν απτο μπουκαλι,υγρασια κτλπ,σιγουρα θα παιζουν το ρολο τους...
σε ντουκατι φιλου 848 βαρεσε ρουλεμαν στροφαλου διοτι αφηνε τα λαδια μεσα,δεν το κινουσε πολυ....κτλπ
που το εψαξε και αλλα παρομοια περιστατικα παρουσιαστηκαν με τα δικα του χαρακτηριστικα,απεναντιας αλλα 848 που αλλαζαν κανονικα και προβλεπομενα τα λαδια ουτε κιχ...
παιζουν ρολο τα μεταλλα,σαφως,αλλα το λαδι ειναι το αιμα του μοτερ...
απο κει και περα ο καθενας κρινει και πρατει.. :ohyes:
-
Είμαι στους 14 μήνες και μου μένουν κανα 1500χλμ για αλλαγή.
Αν κάτσει να πάω να βάλω θερμαινόμενα γκριπ*, θα αλλάξω και λάδια. Αν όχι, θα τα αφήσω για το νέο έτος.
*Ολα θα εξαρτηθούν απο το αν θα κάνουμε καμία χειμερινή χιονισμένη συνάντηση. :D
-
Καλησπέρα αν μετράει η απάντηση μου, απλά αναφέρω ότι στο manual του triumph tiger 1050 γράφει εκτός από μίλια, αλλαγή λαδιών ή στα 6000 km ή κάθε 12 μήνες,
Κι εγώ το μηχανάκι το βγάζω μια φορά το μήνα στην καλύτερη, αλλά το βάζω να δουλέψει 2 φορές τη βδομάδα μέχρι να ανάψει το βεντιλαερ,
Εγω θα αλλάξω λάδια τώρα μέσα στον Νοέμβριο αναγκαστικά γιατί συμπλήρωσα 70000 km, κάθε 5000 λέω να αλλάζω και πάντα μαζί και φίλτρο, 5 ευρώ κόστος :bye:
-
Καλησπέρα αν μετράει η απάντηση μου, απλά αναφέρω ότι στο manual του triumph tiger 1050 γράφει εκτός από μίλια, αλλαγή λαδιών ή στα 6000 km ή κάθε 12 μήνες,
Κι εγώ το μηχανάκι το βγάζω μια φορά το μήνα στην καλύτερη, αλλά το βάζω να δουλέψει 2 φορές τη βδομάδα μέχρι να ανάψει το βεντιλαερ,
Εγω θα αλλάξω λάδια τώρα μέσα στον Νοέμβριο αναγκαστικά γιατί συμπλήρωσα 70000 km, κάθε 5000 λέω να αλλάζω και πάντα μαζί και φίλτρο, 5 ευρώ κόστος :bye:
Αρα αν κατάλαβα καλά, θα το πηγαίνεις ταρίφα κάθε 5000 χλμ, ανεξαρτήτως χρονικού ορίου;
-
Καλησπέρα αν μετράει η απάντηση μου, απλά αναφέρω ότι στο manual του triumph tiger 1050 γράφει εκτός από μίλια, αλλαγή λαδιών ή στα 6000 km ή κάθε 12 μήνες,
Κι εγώ το μηχανάκι το βγάζω μια φορά το μήνα στην καλύτερη, αλλά το βάζω να δουλέψει 2 φορές τη βδομάδα μέχρι να ανάψει το βεντιλαερ,
Εγω θα αλλάξω λάδια τώρα μέσα στον Νοέμβριο αναγκαστικά γιατί συμπλήρωσα 70000 km, κάθε 5000 λέω να αλλάζω και πάντα μαζί και φίλτρο, 5 ευρώ κόστος :bye:
αυτο που κανεις και το αφηνεις στο ρελαντι μεχρι να αναψει βεντιλατερ,δεν προσφερει τιποτα...
τα ζωτικα κινουμενα μερη θελουν κινηση...
-
Η κυριότερη αιτία Απόστολε που πρέπει να αλλάζεις τα λάδια σου τουλάχιστον μιά φορά τον χρόνο είναι οτι απο την αλλαγή τους και μετά,εάν έβαλες έστω μια φορά εμπρός τον κινητήρα σου εμπρός,έχεις κατεβάσει μικροποσότητα βενζίνης στο κάρτερ σου.Κάθε φορά που κάνεις κρύα εκκίνηση μολύνεις τα λάδια σου με την διαλυτική βενζίνη,μέσω του blowby.
Τα χιλιόμετρα που αναφέρει ο κατασκευαστής αφορούν κυρίως την μηχανική κόποση του λαδιού.Η χρονική αφορά την επιμόλυνση απο διαλυτικούς παράγοντες.
Γιαυτό υπάρχουν λάδια που μπορείς να τα αλλάξεις ακριβώς στο διπλάσιο από αυτό που λέει ο κατασκευαστής,αλλά κανένα δεν μπορείς να τα κρατήσεις πάνω απο ένα χρόνο.
Ολα ειναι σχετικά βέβαια,ανάλογα την περίπτωση.
Μπορεί να χρειαστεί να τα αλλάξεις και 2 φορές τον χρόνο,αν η μηχανή ταλαιπωρείτε με σταμάτα ξεκίνα και μικρές διαδρομές εντός πόλης.
Επίσης τα λάδια κουβαλάνε και προιόντα φθοράς του κινητήρα,ρινίσματα μετάλλου κτλ,οπότε τον καθαρίζεις και απο αυτά με την αλλαγή.
Η υγρασία που βλέπεις Μανώλη στο ματάκι του λαδιού μην σε απασχολεί ιδιαίτερα.Είναι αποτέλεσμα της σχετικής υγρασίας και δεν αναμιγνύεται με τα λάδια σου λόγο διαφοράς ειδικού βάρους και φεύγει γρήγορα απο τον κινητήρα σου απο τον εξαερισμό,εφόσον κάνεις μια βολτίτσα όπως είπες. ;)
Να θυμίσω στο άλλο παιδί που είπε οτι το βάζει τον χειμώνα στο ρελαντί μέρχι να πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας και να πάρουν εμπρός τα βαντιλατέρ,ότι ο κινητήρας δεν λιπαίνεται επαρκώς στο ρελαντί,λόγο πολύ χαμηλής πίεσης λαδιού.Μην το κάνεις ;)
-
Ολα ειναι σχετικά βέβαια,ανάλογα την περίπτωση.
Ακριβώς. Για εμένα που κυκλοφορώ με το μεγάλο μονο 2-3 φορές τον μήνα και σε ταξίδια και βόλτες, αυτη η επιμόλυνση με βενζίνη που αναφέρεις απο τις κρύες εκκινησεις, στην διάρκεια ενός χρόνου θα είναι αντίστοιχη ενός άλλου με χρήση 2 μηνών που την κυκλοφορεί όμως καθημερινά
Δεν μπορεί να ισχύει και για τους δύο μας το ίδιο.
Το παπί που το λιώνω καθημερινά, αλλάζω κάθε χρόνο κι ας μην συμπληρώνω ούτε τα μισα χλμ. Η ζωή του όλη μια κρύα εκκίνηση είναι. Εσυ ξέρεις πόσο απέχει το σπίτι απο το μαγαζί. Ούτε να ζεσταθεί προλαβαίνει. ;)
Το μεγάλο όμως όχι. Ολα του τα χλμ είναι ξεκούραστα σε ανοικτό δρόμο και χωρίς καταπόνηση. Επίσης ειναι κυρίως συνεχώμενα, χωρίς σταμάτα-ξεκίνα, και χωρίς φανάρια και ρελαντί. Χωρίς περιττά σβησίματα και ανάματα.
-
Ολα ειναι σχετικά βέβαια,ανάλογα την περίπτωση.
Ακριβώς. Για εμένα που κυκλοφορώ με το μεγάλο μονο 2-3 φορές τον μήνα και σε ταξίδια και βόλτες, αυτη η επιμόλυνση με βενζίνη που αναφέρεις απο τις κρύες εκκινησεις, στην διάρκεια ενός χρόνου θα είναι αντίστοιχη ενός άλλου με χρήση 2 μηνών που την κυκλοφορεί όμως καθημερινά
Δεν μπορεί να ισχύει και για τους δύο μας το ίδιο.
Το παπί που το λιώνω καθημερινά, αλλάζω κάθε χρόνο κι ας μην συμπληρώνω ούτε τα μισα χλμ. Η ζωή του όλη μια κρύα εκκίνηση είναι. Εσυ ξέρεις πόσο απέχει το σπίτι απο το μαγαζί. Ούτε να ζεσταθεί προλαβαίνει. ;)
Το μεγάλο όμως όχι. Ολα του τα χλμ είναι ξεκούραστα σε ανοικτό δρόμο και χωρίς καταπόνηση. Επίσης ειναι κυρίως συνεχώμενα, χωρίς σταμάτα-ξεκίνα, και χωρίς φανάρια και ρελαντί. Χωρίς περιττά σβησίματα και ανάματα.
Το κακό είναι οτι όσο παραμένει η βενζίνη μέσα,όσο εσύ δεν το κινείς ώστε να εξαερώνετε και να φεύγει τα διαβρώνει η άτιμη.Το θέμα είναι,θα έχει προλάβει να την διώξει το μοτέρ μέχρι να σβήσεις;Υπάρχει τρόπος να διαπιστώσεις αν ο τρόπος σου έχει επιπτώσεις στις λιπαντικές ικανότητες του λαδιού σου.Στέλνεις ένα δείγμα απο τα λάδια σου σε ένα χημείο καυσίμων/λιπαντικών και σου στέλνουν αυτοί μια ωραιότατη αναφορά.Αν δεν έχεις προβλήματα το συνεχάς ώς έχει ;)
-
Το κακό είναι οτι όσο παραμένει η βενζίνη μέσα,όσο εσύ δεν το κινείς ώστε να εξαερώνετε και να φεύγει τα διαβρώνει η άτιμη.Το θέμα είναι,θα έχει προλάβει να την διώξει το μοτέρ μέχρι να σβήσεις;Υπάρχει τρόπος να διαπιστώσεις αν ο τρόπος σου έχει επιπτώσεις στις λιπαντικές ικανότητες του λαδιού σου.Στέλνεις ένα δείγμα απο τα λάδια σου σε ένα χημείο καυσίμων και σου στέλνουν αυτοί μια ωραιότατη αναφορά.Αν δεν έχεις προβλήματα το συνεχάς ώς έχει ;)
Όποτε πατάω μίζα είναι για γράψιμο χλμ και όχι για καφέ εντός πόλης, οπότε αν ισχύει όλο αυτό, θεωρώ τα καίει. Εξάλλου δεν μιλάμε να μείνουν τα λάδια 5 χρόνια μέσα. Για κάποιους μηνες παραπάνω απο το προτεινόμενο λέμε.
Για όλες τις μικροδιαδρομές υπάρχει ο πάπιος.
-
Την τελευταία επταετία γράφω 2000χλμ. τον χρόνο μόνο!!!Παρ'ολα αυτό κάνω κάθε χρόνο λάδια-φίλτρα-συγχρονισμό κυλίνδρων!! :bye:
-
Την τελευταία επταετία γράφω 2000χλμ. τον χρόνο μόνο!!!Παρ'ολα αυτό κάνω κάθε χρόνο λάδια-φίλτρα-συγχρονισμό κυλίνδρων!! :bye:
Συγχρονισμό κυλίνδρων κάθε χρόνο;
Δεν είναι λίγο overkill;
-
Σχολείο αυτό το post, με αγχώσατε :kalo:
Δηλαδή προτείνετε σε μένα να το βγάζω μια μικρή βόλτα έστω μια φορά τη βδομάδα;
Εχω σκεφτεί και το άλλο, δεν ξέρω αν είναι σωστό να βγάλω λάδια φίλτρο και τάπα πλήρωσης και να το αφήσω να στεγνώσει έτσι 2-3 μέρες, και μετά να βάλω λάδια, θα βοηθήσει κάπου αυτό ή.... Δε ξέρω γιαυτό ρωτάω
-
Σχολείο αυτό το post, με αγχώσατε :kalo:
Δηλαδή προτείνετε σε μένα να το βγάζω μια μικρή βόλτα έστω μια φορά τη βδομάδα;
Εχω σκεφτεί και το άλλο, δεν ξέρω αν είναι σωστό να βγάλω λάδια φίλτρο και τάπα πλήρωσης και να το αφήσω να στεγνώσει έτσι 2-3 μέρες, και μετά να βάλω λάδια, θα βοηθήσει κάπου αυτό ή.... Δε ξέρω γιαυτό ρωτάω
Ελπίζω να μην κάνεις πλάκα γιατί εγώ θα σου απαντήσω στα σοβαρά :D.
Ο μόνος λόγος που ίσως θα έπρεπε να το βάζεις που και που μπροστά τον χειμώνα,είναι να είναι παντού βρεμένο το μοτέρ με λάδια ώστε να αποφύγεις σκουριές.Αν φυσικά το έχεις παρκαρισμένο σε χώρο με υγρασία.Το εσωτερικό του κινητήρα έρχεται σε επαφή με τον εξωτερικό αέρα μέσο των ανοιχτών βαλβίδων και τυχόν εξαερισμούς.
Επίσης θα βοηθήσει πολύ το μοτεράκι σου όταν θα έρθει η ώρα να βγεί την πρώτη καλοκαιρινή βόλτα,να μην δουλέψει στιγμή χωρίς λάδια στην κεφαλή.Τα σημερινά σύγχρονα λάδια έχουν πολύ καλές "κολλητικές" ικανότητες αλλά ο φόβος φιλάει τα έρμα :D .
Οπως καταλαβαίνεις δεν πρέπει να το αφήσεις χωρίς τάπα,φίλτρο και λάδια :ohyes: .Οπως είπα ελπίζω να μην έκανες πλάκα :blus:
-
Σχολείο αυτό το post, με αγχώσατε :kalo:
Δηλαδή προτείνετε σε μένα να το βγάζω μια μικρή βόλτα έστω μια φορά τη βδομάδα;
Εχω σκεφτεί και το άλλο, δεν ξέρω αν είναι σωστό να βγάλω λάδια φίλτρο και τάπα πλήρωσης και να το αφήσω να στεγνώσει έτσι 2-3 μέρες, και μετά να βάλω λάδια, θα βοηθήσει κάπου αυτό ή.... Δε ξέρω γιαυτό ρωτάω
Εδώ και πολλά χρόνια κάνω το εξής. Κάπου στα μέσα με τέλη Νοεμβρίου είναι οι τελευταίες βόλτες, επειδή εδω πάνω αρχίζουν τα χιόνια που κρατάνε μέχρι μέσα Μάρτη συνήθως.
Όσο λοιπόν κάθεται η μοτό για αυτό το τριμηνο/τεττράμηνο:
- έχω φουλ γεμισμένο το ντεπόζιτο έως πάνω με 100άρα.
- Φορτίζω την μπαταρία στον συντηρητή κάθε 15 μέρες μια φορά (δεν την αφήνω πάνω στον συντηρητή μόνιμα, δεν έχω εμπιστοσύνη)
-Βάζω μια φορά τον μήνα μπροστά να γυρίσουν τα λάδια, έστω και στατικά αν έξω έχει χιόνια. Αν δεν έχει και παλεύεται ο καιρός πάω ως κανένα διπλανό χωριό και πάντα συμπληρώνω την βενζίνη που έκαψα, έστω και 1 λίτρο
- όταν περάσει το τρίμηνο αν έχω κέφια βγάζω την βενζίνη να την κάψω στο παπί και γεμίζω με νέα. Αν δεν έχω κέφια, βάζω κάποιο ενισχυτικό και αφου κάψω μισό ντεπόζιτο συμπληρώνω με φρέσκια
-Επίσης φουσκώνω λάστιχα στο όριο του κατασκευαστή και κάθε 15-20 μέρες την τσουλάω σε άλλο σημείο για να μην πάρει σχήμα ο σκελετός του ελαστικού (αν δεν έχω μηχανη με κεντρικό σταντ)
Κάνοντας όλα τα παραπάνω δεν είχα ποτέ πρόβλημα με κάποια μοτό μου.
Υ.Γ Το παπί το βγάζω και με χιόνια. :ohyes:
-
Κατά τη γνώμη μου τα λάδια, είτε τα δουλεύεις είτε όχι, αντέχουν αρκετά περισσότερο από αυτό που λέει ο κατασκευαστής.
Εγώ για παράδειγμα κανω γύρω στις 4000 χλμ ετησίως. Αλλάζω τα λάδια ανά δύο χρόνια και βγαίνουν από μέσα σαν καινούρια. Σχεδόν βουρκώνω κάθε φορά που το βλέπω αυτό.
-
τα λαδια πρεπει να βγαινουν καταμαυρα,μια απ τη δουλεια τους ειναι να <καθαριζουν> και το μοτερ
Αγησιλαε,αφου το βαζεις μεσα στο σχολειο το μηχανακι,μια φορα τη βδομαδα να πηγαινεις με αυτο και 4 με σκουτερ...
-
Την τελευταία επταετία γράφω 2000χλμ. τον χρόνο μόνο!!!Παρ'ολα αυτό κάνω κάθε χρόνο λάδια-φίλτρα-συγχρονισμό κυλίνδρων!! :bye:
Συγχρονισμό κυλίνδρων κάθε χρόνο;
Δεν είναι λίγο overkill;
Κάτι πρέπει να κάνω για να δικαιολογώ ότι έχω rsv1000.Είναι καθαρά ψυχολογικό!!! :D