0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
βαλε αυτες αλλα αναποδα την επομενη....180αρι ετσι?
για τους φανατικους πιστακιδες ενημερωση:το πισινο σλικ της μισελεν γυριζει αναποδα(δεν εχει βελος φορας).αυτο σημαινει οικονομια στην τσεπη γιατι με ενα γυρισμα αντεχει 2 track day ακομα. το tip ειναι μεσα απο την μισελεν!!!!
Μου το είπε και ένας φίλος με ZX 10 '0, εδώ στη Ρόδο επειδή η πίστα στο αεροδρόμιο είναι δεξιόστροφη, τα γύρισε και έβγαλε άλλο ένα ΣΚ χαλαρά...
Παράθεση από: Giorgio46 στις Μάιος 29, 2010, 12:15:31 μμγια τους φανατικους πιστακιδες ενημερωση:το πισινο σλικ της μισελεν γυριζει αναποδα(δεν εχει βελος φορας).αυτο σημαινει οικονομια στην τσεπη γιατι με ενα γυρισμα αντεχει 2 track day ακομα. το tip ειναι μεσα απο την μισελεν!!!!O σκελετός του λάστιχου δεν πέρνει μονόπατα (δεξιά)? Εάν το κάνεις τούμπα δεν θα είναι σαν ράφλες το λάστιχο?
τα μπροστα πισω και τα πισω μπροστα βρισκει εφαρμογη μονο στα αμαξια???
Κι εγώ φίλοι το Dunlop D211GP είδα αγωνιζόμενο που το είχε τουμπάρει στα Μέγαρα και πήγαινε τάπα με ένα καινούργιο BMW S1000RR (sorry αν μπερδεύω τα "S" με τα "R").Μετά απ' αυτό και με δεδομένο ότι αυτά τα ρημάδια τα Dunlop είναι πανάκριβα, το τούμπαρα και το δικό μου χωρίς κανένα πρόβλημα. Ο Περιστεράς λέει πως δεν υπάρχει πρόβλημα. Παρόλα αυτά διατηρώ κάποιες αμφιβολίες γιατί δεν μπορεί το εργοστάσιο να βάζει εκείνο το βέλος από καπρίτσιο!
Παράθεση από: 7Gibernau στις Μάιος 29, 2010, 09:26:26 μμτα μπροστα πισω και τα πισω μπροστα βρισκει εφαρμογη μονο στα αμαξια??? στοις πιστες του ναυπλιου φιλε μου εχει εφαρμογη μονο στα αμαξια, εχεις δικιο.εδω στο κοτετσι τον μεγαρων ,για μας τα ταγαρια τους αθηναιους κοιταμε τι μπορουμε να κανουμε για να κατεβασουμε το κοστος χωρις υποχωρησεις στην ασφαλεια...Βλεπεις εδω ζουμε με ενα μισθο και οχι με αγροτικες επιδοτισεις
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι