0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #30 - : Ιούνιος 05, 2010, 05:30:46 μμ »
και γιατι αυτες οι πιεσεις να ειναι οι ιδανικες (για το λαστιχο, για σενα, για μενα, για καποιον αλλον)?  :thnk: :thnk: :thnk:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

zlionakis

Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #31 - : Ιούνιος 05, 2010, 05:37:47 μμ »
και γιατι αυτες οι πιεσεις να ειναι οι ιδανικες (για το λαστιχο, για σενα, για μενα, για καποιον αλλον)?  :thnk: :thnk: :thnk:


είναι πιθανόν! γιαυτό ρωτάω μπας και βρώ μια λογική σχέση και μετά test..... έτσι κι αλλιώς από ότι βλέπω οι πιό πολλοί έχουν παρόμοιες κρύες πιέσεις ανεξαρτήτως πίστας... Απλά άλλοι χρησιμοποιούν λίγο παραπάνω μπροστά, άλλοι λίγο παραπάνω πίσω και άλλοι την ίδια και στα δύο λάστιχα...Αλλα η διαφορά είναι μικρή και πιστεύω οτι οφείλεται κυρίως στον τρόπο οδήγησης του καθενός..

αν ξέρεις τις ζεστές θα με βοηθούσες πολύ! :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #32 - : Ιούνιος 05, 2010, 08:38:35 μμ »
Καρβουνιαρη, ψαχνεις με λαθος τροπο.

Εαν λοιπον θες να βρεις το "απολυτο", πρεπει να ξερεις την θερμοκρασια στην οποια πρεπει να δουλευουν τα ελαστικα (πχ 85κελσιου)
Βαζεις τις πιεσεις που λεει η aprilia ας πουμε και κανεις την διαδρομη που θες. Σταματας και μετρας με lazer πυρομετρο την θερμοκρασια του ελαστικου.
Αναλογα τι βρηκες, αυξανεις ή μειωνεις την πιεση.
Κοινως, μιλαμε μονο για πισταδικη συμπεριφορα, διοτι η θερμοκρασια αερα, ασφαλτου επηρεαζουν την συμπεριφορα του ελαστικου αλλα και παλι, το 30/29 ειναι μια σωστη πιεση για αρκετα ελαστικα που κυκλοφορουν στην αγορα και για την συντριπτικη πλειονοτητα των αναβατων. Με αυτες τις πιεσεις, ανετα γυρνας στο 1.03 με τα dragon pro.


Τωρα, ποσο τοις εκατο, και ποση πιεση βαζει ο Mητσαρας και ποση ο lord και ποση ο Themis ειναι ενας εμπειρικος τροπος, που δουλευει καλα στην μεγαλυτερη πλειοψηφια των αναβατων.
Καπου, σε καποιο thread ειχα ποσταρει εναν εμπερικο τροπο σωστης πιεσης ελαστικων (ηταν επι τοις 100 αυξηση και επρεπε να εχεις ας πουμε ενα 10% στο πισω)


μπαι δε γουει, εχεις καποιο προβλημα με τις πιεσεις της απριλια? 33/36  :thnk: :thnk:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

zlionakis

Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #33 - : Ιούνιος 06, 2010, 03:24:03 πμ »
Καρβουνιαρη, ψαχνεις με λαθος τροπο.

Εαν λοιπον θες να βρεις το "απολυτο", πρεπει να ξερεις την θερμοκρασια στην οποια πρεπει να δουλευουν τα ελαστικα (πχ 85κελσιου)
Βαζεις τις πιεσεις που λεει η aprilia ας πουμε και κανεις την διαδρομη που θες. Σταματας και μετρας με lazer πυρομετρο την θερμοκρασια του ελαστικου.
Αναλογα τι βρηκες, αυξανεις ή μειωνεις την πιεση.
Κοινως, μιλαμε μονο για πισταδικη συμπεριφορα, διοτι η θερμοκρασια αερα, ασφαλτου επηρεαζουν την συμπεριφορα του ελαστικου αλλα και παλι, το 30/29 ειναι μια σωστη πιεση για αρκετα ελαστικα που κυκλοφορουν στην αγορα και για την συντριπτικη πλειονοτητα των αναβατων. Με αυτες τις πιεσεις, ανετα γυρνας στο 1.03 με τα dragon pro.


Τωρα, ποσο τοις εκατο, και ποση πιεση βαζει ο Mητσαρας και ποση ο lord και ποση ο Themis ειναι ενας εμπειρικος τροπος, που δουλευει καλα στην μεγαλυτερη πλειοψηφια των αναβατων.
Καπου, σε καποιο thread ειχα ποσταρει εναν εμπερικο τροπο σωστης πιεσης ελαστικων (ηταν επι τοις 100 αυξηση και επρεπε να εχεις ας πουμε ενα 10% στο πισω)


μπαι δε γουει, εχεις καποιο προβλημα με τις πιεσεις της απριλια? 33/36  :thnk: :thnk:

δεν έχεις άδικο Κοσμά σε αυτά που λές....δεν μπορώ να έχω τέτοια όργανα προς το παρόν για να μπορώ να βρίσκω λεπτομερώς τις διαφορές θερμοκρασίας των ελαστικών μου με ακρίβεια....


το 33/36 όντως δεν με ικανοποιεί καθόλου.....αφού οδηγώ κυρίως σε ορεινό στροφιλίκι στο οποίο οι ταχύτητες είναι σχετικά μικρές αλλά και διαπιστώνω συνεχώς απώλεια πρόσφυσης του πίσω ελαστικού μου....ίσως να φταίει ο τρόπος οδήγησής μου...τι να πώ...

πάντως το μόνο σίγουρο είναι οτί κανένας και πουθενά δεν έχει ιδέα γιατί και πώς ρυθμίζει την πίεση των ελαστικών του...ή τουλάχιστον δεν μπορεί κανείς ή δεν θέλει να τεκμηριώσει το πώς την υιοθετεί....


αυτό είναι που δεν μπορώ να καταλάβω....ρωτάω παντού το πώς ...και οι απαντήσεις πάντα είναι άσχετες .....είτε επιθετικές είτε αινιγματικές.....

πραγματικά έχω μπερδευτεί...

...αλλά σίγουρα υπάρχει κάποιος λόγος που κάποιος επιλέγει το 30/29 για παράδειγμα....είτε γιατί του το είπε κάποιος είτε γιατί έχει βρέι κάτι...... :thnk: :thnk: :thnk:






*

zlionakis

Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #34 - : Ιούνιος 06, 2010, 08:40:04 πμ »
ή ίσως απλά έχει "κουμπώσει" κάποιος και δεν χρειάζεται να το ψάξει....εγώ αντίθετα το ψάχνω γιατί κάτι δεν μου πάει σωστά!!  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #35 - : Ιούνιος 06, 2010, 02:47:37 μμ »
Ζακ, θα σου πω μια πραγματικη ιστορια και θα καταλαβεις τι εννοω.

Πριν καιρο, οταν ειχα πρωτοπαρει το rsv καθομουν και ψαχνομουν με τα ohlins. Τα πειραζα απο εδω, τα πειραζα απο εκει, οι χρονοι μου ηταν στο 1.36
Καποια στιγμη αλλαξα ελατηρια και ρυθμισα τις αποσβεσεις στις στανταρ αγωνιστικες που δινει η απριλια. Αποτελεσμα, μηδεν. Οι χρονοι βελιτωθηκαν ελαχιστα και σιγουρα δεν ειχε να κανει με το γεγονος των αναρτησεων.

Την τελευταια φορα, μπηκα πιστα και κατα την διαρκεια των 20λεπτων, τις γυρισα στις στοκ που δινει η απριλια. Το σταθερο γυρολογιο του 1.35 με καλυτερο το 1.33 δεν αλλαξε. Οσο γυρναγα, συνεχισα να γυρναω, μολονοτι η αναρτησεις ηταν στο πιο μαλακο-κατι που ουσιαστικα δεν με απασχολησε καθολου.
Το ιδιο και τα ελαστικα: 30/29...............Τιποτα δεν αλλαξε απο το κρατημα της μοτο, τιποτα δεν ενιωσα στο γυρολογιο. Και σλικ που ειχα βαλει, τον ιδιο χρονο γυρναγα.

Γλυστριματα ειχα και εγω, αλλα το θεμα ειναι να μπορεις να αντιληφθεις ποτε στα κανει. Αμα μου χουφτωνεις το γκαζι ενω ξυνεις γονατο, δεν το βλεπεις λογικο να κανεις powerslide/highside κλπ κλπ?
Πριν ενα μηνα, ο Δρακος γυρναγε πιο αργα απο εμενα, φοραγαμε τα ιδια λαστιχα, ειχαμε τις ιδιες πιεσεις, και ομως αυτος το διελυσε το συλλεκτικο γιατι ανοιξε νωρις το γκαζι.

Γνωμη μου ειναι, να προσπαθησεις να αντιληφθεις τον λογο που σου γλυστραει το πισω (ασφαλτος?, γκαζι?, πιεσεις?)
Μετα προσπαθησε να προσθεσεις λιγο συμπιεση στο πισω, λιγη προφορτιση ωστε να σπρωχνει τον τροχο στηνα σφαλτο.
Παρατηρησε επισης ποτε σου κανει τα γλυστριματα. Στην αρχη της βολτας, στο τελος? Μηπως υπερθερμενεται πολυ το ελαστικο και γλυστραει?

Εαν δεις οτι τιποτα δεν λειτουργει, μαθε ποια ειναι η θερμοκρασια λειτουργιας του ελαστικου.
Τσιμπα ενα infared θερμομετρο απο ebay, τσεκαρε το για το ποσοστο λαθους του με ενα θερμομετρο) και ξαμολησου στα βουνα.
Αναλογα τα αποτελεσματα σου, πραττεις. Δεν νομιζω οτι μπορει καποιος να σου πει την πιεση του ελαστικου για σενα. Εμενα το 33/36 δουλευει μια χαρα στα pirelli.

Φανταζομαι οτι ενας αγωνιζομενος ή ενας πιο εμπειρος απο εμενα στην πιστα, θα μπορεσει να σε κατευθυνει πιο σωστα ;)
Τσεκαρε μια και το παρακατω. Ειναι ο εμπειρικος τροπος που σου ελεγα.


Determining Best Tire Pressures (Road USE)

You'll get a lot of opinions on what tire pressure to run, but the correct tire pressure for you is not a matter of polling other rider's opinion. Here are the basics you'll need to decide for yourself.

Start with the bike manufacturer's recommendation in the owners manual or under-seat sticker. This is the number they consider to be the best balance between handling, grip and tire wear. Further, if you're running alloy wheels on poor pavement, consider adding 2 psi to the recommended tire pressure just to reduce the likelihood of pothole damage. Just as you would for a car, increase the pressure 2 psi or so for sustained high speed operation (or 2-up riding) to reduce rolling friction and casing flexing. Check your tire pressure regularly as they say.

In order to get optimum handling a tire has to get to its optimum temperature which is different for each brand of tire. Most of us don't have the equipment needed to measure tire temperature directly so we measure it indirectly by checking tire pressure since tire pressure increases with tire temperature. Tire temperature is important to know because too much flexing of the casing of an under-inflated tire for a given riding style and road will result in overheating resulting in less than optimum grip. Over-pressurizing a tire will reduce casing flexing and prevent the tire from getting up to the optimum operating temperature and performance again suffers. Sliding and spinning the tires also increase tire temperatures from friction heating.

A technique for those wanting to get the most out of their tires on the street is to use the 10/20% rule.

First check the tire pressure when the tire is cold. Then take a ride on your favorite twisty piece of road. Then, measure the tire pressure immediately after stopping. If the pressure has risen less than 10% on the front or 20% on the rear, the rider should remove air from the tire. So for example, starting at a front tire pressure of 32.5 psi should bring you up to 36 psi hot. Once you obtain this pressure increase for a given rider, bike, tire, road and road temperature combination, check the tire pressure again while cold and record it for future reference.

Each manufacturer is different. Each tire model is different. A tire design that runs cooler needs to run a lower pressure (2-3 psi front) to get up to optimum temperature. The rear tire runs hotter than the front tire, road and track. So the rear tire cold-to-hot increase is greater. Dropping air pressure has the additional side effect of scrubbing more rubber area.

When I used the tire pressures recommended by Ducati (32.5F/36R) for my 916 on my favorite road, I got exactly 10/20% on a set of Bridgestone BT-012SS. So I guess I'm an average rider and the BT-012SS runs at an average operating temperature compared to o

For the track you'll have to drop the cold tire pressures an additional 10/20%. Track operation will get tires hotter (increasing the cold-to-hot pressure range) so starting at say 32/30 psi now should bring you up to the same temperature (and pressure) t

Don't even think about running these low track cold pressures on the street.

Finally, dropping tire pressures on street tires for track use has its limitations, so street compound tires on the track often get too hot and go beyond sticky to greasy. That's why you have race tires. Race tire compounds are designed for severe operati

APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #36 - : Ιούνιος 07, 2010, 12:11:20 πμ »
πολυ καλο για αρχη
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

zlionakis

Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #37 - : Ιούνιος 07, 2010, 01:46:34 πμ »
πολυ καλο για αρχη

+1000

ευχαριστώ  Κοσμά...πολύ ενδιαφέρουσα άποψη όντως.

 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Krysta

  • *****
  • 302
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μοντέλο μηχανής: Sfv4, tuono factory 660
  • Αντιδράσεις: +66
Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #38 - : Ιούνιος 07, 2010, 08:41:18 πμ »
 :kalo:  :a010
πολύ ενδιαφέρον το θρεντάκι! :) :brv:
life begins at the end of your comfort zone

*

Toumpas Fz1

Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #39 - : Ιούνιος 11, 2010, 09:26:33 πμ »
Και κάτι ακόμη, η τεχνολογία NTEC που παίζει σε λάστιχα club racing της Dunlop, σου επιτρέπει να κινήσαι με τις νορμάλ πιέσεις δρόμου 40-42 πίσω 36 μπροστά και στην πίστα να το ρίχνεις το πίσω σε 22PSI! Χωρίς ζημιές στο σκελετό/ ελαστικό!

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #40 - : Ιούνιος 11, 2010, 02:17:45 μμ »
Mιας και πιασαμε θεμα περι πιεσεων θερμοκρασιων κλπ παρτε κ ενα χρησιμο gadgetaki για τους τυπους που η λεπτομερεια μετραει

http://www.chinavasion.com/product_info.php/pName/infrared-digital-thermometer-gun-with-laser-sight-non-contact/

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #41 - : Ιούνιος 11, 2010, 02:51:07 μμ »
ωραιος ρε πανο!

εχουμε το ιδο στο μαγαζι αλλα δε ξερω ποσο αξιοπιστη μετρηση μπορει να κανει... :thnk: :thnk:
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

Αποσυνδεδεμένος nenhs

  • *****
  • 805
  • Φύλο: Άντρας
  • Sex Drugs Metal
  • Μοντέλο μηχανής: rsv4 r
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #42 - : Ιούνιος 14, 2010, 11:47:18 μμ »
Παιδες για να μην ανοιξω καινουριο θεμα θελω να ρωτησω το εξης:
τι αποκλιση εχουμε στη θερμοκρασια του ελαστικου οταν το μετραμε κρυο και οταν το μετραμε ζεστο;
Το λεω αυτο γιατι παω ταξιδια μακρια. Βαζω πιεση για εθνικη και μετα π.χ. εχω Δομοκο προστα και θελω να την ριξω αλλα η μετρηση πιστευω οτι δεν θα ειναι σωστη αφου το λαστιχο θα ειναι ζεστο.
Το ρωταω γιατι δεν υπαρχει περιπτωση να περιμενω να κρυωσει για να δω κρυο τι  θερμοκρασια να βαλλω. 
ΤΣΑΚΣΤΑ ΑΠΑΝ..........

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #43 - : Ιούνιος 15, 2010, 04:36:37 μμ »
Και γιατι να ριξεις την πιεση στο στροφιλικη? :thnk: :thnk:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος nenhs

  • *****
  • 805
  • Φύλο: Άντρας
  • Sex Drugs Metal
  • Μοντέλο μηχανής: rsv4 r
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #44 - : Ιούνιος 15, 2010, 09:18:52 μμ »
Στη πιστα γιατι την κατεβαζεις;
ΤΣΑΚΣΤΑ ΑΠΑΝ..........

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης