0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος nenhs

  • *****
  • 805
  • Φύλο: Άντρας
  • Sex Drugs Metal
  • Μοντέλο μηχανής: rsv4 r
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #45 - : Ιούνιος 15, 2010, 09:36:52 μμ »
Για κρατημα καλυτερο
ΤΣΑΚΣΤΑ ΑΠΑΝ..........

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #46 - : Ιούνιος 15, 2010, 10:02:51 μμ »
kamia sxesi filos ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #47 - : Ιούνιος 16, 2010, 05:32:15 μμ »
για τεκμηριωσε το.... να μαθενουμε κι εμεις....
παντως τις πιεσεις στην πιστα τις ριχνουμε και για να ζεσταθουν πιο γΛηγορα τα ρημαδια ετσι δεν ειναι?
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #48 - : Ιούνιος 16, 2010, 07:11:03 μμ »
Tα παντα ξεκινουν απο την θερμοκρασια που δουλευει το ελαστικο παιδια.

Εστω οτι ειναι οι 85 κελσιου.

Στη πιστα, το λαστιχο (γομα/σκελετος) καταπονουνται πολυ περισσοτερο, εξου και οι χαμηλη πιεση αερα.

Στο δρομο, οι καταπονησεις ειναι πολυ μικροτερες.

Με δεδομενο οτι ενας μεσος αναβατης στριβει, ακομα και με την θερμοκρασια του ελαστικου  στους 75 βαθμους ή και στους 90, δεν χρειαζεται χαμηλοτερη πιεση αερα.

Ολα αυτα φυσικα, με την προϋποθεση οτι στο ελαστικο βαζουμε την σωστη πιεση και οχι πιεση εκ του ασφαλους (πχ η γιαμαπα προτεινε κατι 40αρια για το πισω το ελαστικο).
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος nenhs

  • *****
  • 805
  • Φύλο: Άντρας
  • Sex Drugs Metal
  • Μοντέλο μηχανής: rsv4 r
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #49 - : Ιούνιος 17, 2010, 02:44:47 μμ »
Για να καταλαβω και συγγνωμη για το πρηξημο, η ολη υποθεση πιεσης αερα στη πιστα γινεται μονο για τη θερμοκρασια του ελλαστικου;
Αν ριξεις την πιεση στις στροφες, δεν εχεις μεγαλυτερη επιφανεια επαφης του λαστιχου στο δρομο οποτε και καλυτερο κρατημα;


Στη πιστα, το λαστιχο (γομα/σκελετος) καταπονουνται πολυ περισσοτερο, εξου και οι χαμηλη πιεση αερα.



Συμφωνω αλλα οταν εχεις να κανεις με ενα βουνο με διαδοχικες κλειστες στροφες και το μηχανακι το "χωνεις" δεν καταπιεζονται το ιδιο τα ελαστικα οπως σε μια πιστα;
ΤΣΑΚΣΤΑ ΑΠΑΝ..........

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #50 - : Ιούνιος 17, 2010, 03:41:20 μμ »
οχι....

εξου και οτι το λαστιχο κουρελιαζεται στην πιστα και κρατα πολυ λιγοτερα χιλιομετρα.....

(πχ. με ενα λαστιχο μπορεις να βγαλεις 1μερα στην πιστα και 4000χλμ στο δρομο.. ;) )
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

Aprilios Καίσαρας

Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #51 - : Ιούλιος 06, 2010, 05:42:04 μμ »
οχι....

εξου και οτι το λαστιχο κουρελιαζεται στην πιστα και κρατα πολυ λιγοτερα χιλιομετρα.....

(πχ. με ενα λαστιχο μπορεις να βγαλεις 1μερα στην πιστα και 4000χλμ στο δρομο.. ;) )

Ούτε!! Δεν έχει καμμία σχεση η φθορά με τις πιέσεις, εκτός κι αν μιλάμε για ακραίες τιμές.
Στη πίστα βάζουμε χαμηλότερες πιέσεις γιατί από την μεγάλη καταπόνηση θα αυξηθεί περισσότερο
η θερμοκρασία του ελαστικού άρα και του αέρα μέσα στο ελαστικό,
πραγμα που σημαίνει από την καταστατική εξίσωση ταν αερίων και ανάλογη αύξηση της πίεσης.
Στον δρόμο η τριβή ειναι λιγότερη άρα ο σκελετός του ελαστικού ταλαιπωρείται λιγότερο, οπότε η θερμοκρασια
του ελαστικού είναι σχετικά επιφανειακή και δεν αυξάνει τόσο όσο δτην πίστα τη θερμοκρασία του αέρα μέσα σε αυτό, άρα και την πίεση.
Συμπερασματικά ό,τι πίεση και να βάλεις στην πίστα αν τελικά έχεις παρόμιες θερμοκρασίες λειτουργίας θα έχεις και παρόμια φθορά. :bye:

*

Aprilios Καίσαρας

Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #52 - : Ιούλιος 06, 2010, 05:56:46 μμ »
Δηλαδή τωρα που το διαβάζω λέω τα ίδια με τον Κοσμά :dry: :psdof: :psdof:


Κοσμά πήρα παιχνιδάκι!!!
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330393426268&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Πότε θα παίξουμε?? :D

Και σύμφωνα με ένα παλιό 0300 είναι πολλοί οι 85oC.

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #53 - : Ιούλιος 06, 2010, 05:58:00 μμ »


Συμπερασματικά ό,τι πίεση και να βάλεις στην πίστα αν τελικά έχεις παρόμιες θερμοκρασίες λειτουργίας θα έχεις και παρόμια φθορά. :bye:
[/quote]

σωστο αυτο που λες για τη φθορα σε σχεση με τη θερμοκρασια,

αλλα πια ειναι η "περιπου" καλυτερη πιεση για να πετυχεις καλη θερμοκρασια και να εχεις καλο κρατημα??? ε? εδω σε θελω

οσο για τη φθορα οσοι μπενουν πιστα λιγο πολυ δεν την υπολογιζουν.........
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Aprilios Καίσαρας

Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #54 - : Ιούλιος 06, 2010, 07:32:45 μμ »
Τι να σου 'πώ, είναι τοσοι πολλοί και αστάθμιστοι οι παράγοντες που δε βγάζεις άκρη.
Ακόμη κι αν είσαι γκουρού δεν σημαίνει ότι έχεις απαντήσεις. Θυμήσου όταν έγιναν 1000 τα motogp
που ανακάληψαν ότι γλιστρώντας φθείρονταν λιγότερο τα λάστιχα, επειδή δεν ταλαιπωρούσαν το σκελετό, βλ. Hayden.
Μεγάλη σημασία έχει κυρίως το πώς οδηγείς, τι μηχανάκι έχεις και πως είναι στημένο.
Δεν υπάρχει μια λύση για όλους μόνο "ασφαλείς" απαντήσεις του στυλ λίγο κάτω από 30
που ξέρεις μόνο ότι δεν έχεις κάνει χοντρομαλακία.Τα υπόλοιπα είναι εντελώς προσωπικά.

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #55 - : Ιούλιος 07, 2010, 11:56:41 μμ »
μετα απο το 2ο track day μου μπορω να πω τα εξης για το dd


εβαλα απο το βραδυ 30/30 ωστε να ειναι απολυτως κρυα τα λαστιχα. οταν εφτασα στην Μπιστα ειχα 32/32. το θεωρισα σωστο οποτε δεν το αλλαξα. λογικα μεσα στη πιστα οι πιεσεις ανεβηκαν κι αλλο.

η φθορα στο πισω ηταν πιο ομαλη και πιο "λιγη". Η φθορα εμπρος ηταν περισσοτερη αλλα υποθετω οτι αυτο ειναι και θεμα ρυθμου. 1.30+ στο πρωτοTD ενω στο δευτερο TD στο τελευταιο session (τα ελληνικα μου μεσα)1.20.

Ερωτηξης: μπορει καποιος να μου πει γιατι  μαζευει τοση γομα στο κεντρο του μπροστινου? (να πω εδω οτι αργω πολυ στα φρενα , και φρεναρω αρκετα δυνατα)

βαζω και φωτο
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #56 - : Ιούλιος 08, 2010, 11:18:05 μμ »
καλα τωρα μου ηρθε η απαντηση στην παραπανω ερωτηση......

το εμπρος ελαστικο του dd κανει ατυτοματη αναγωμωση....

αρε aprilia ποσο μπροστα εισαι :tez:
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #57 - : Ιούλιος 09, 2010, 04:45:29 μμ »
δεν ειναι τιποτα ρε.................μαζευει τα λαστιχα που αφηνεις εσυ και οι αλλοι στο οδοστρωμα............Ειναι σαν τσιχλες αυτα και κολλανε στο λαστιχο-μαστιχα σου  :)

Απλα φανταζομαι οτι το πισω, λογω οτι ειναι η "κινητηριος δυναμη" :D  τα διωχνει ευκολα
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #58 - : Ιούλιος 09, 2010, 06:43:00 μμ »
αυτο μου ειπε και ο κολλητος, αλλα σε αυτον γιατι δεν κολλανε????

μηπως επειδη εχει ντουκατι???

φοβαμαι μηπως κανω καμια λαλακια με την πιεση(30 κρυα)
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ
« Απάντηση #59 - : Ιούλιος 10, 2010, 09:36:03 πμ »
αυτο μου ειπε και ο κολλητος, αλλα σε αυτον γιατι δεν κολλανε????

μηπως επειδη εχει ντουκατι???

φοβαμαι μηπως κανω καμια λαλακια με την πιεση(30 κρυα)


Σε εμενα παντως κολλανε.
Πιεση δεν γνωριζω απο dunlop, αλλα νομιζω εισαι ψηλα και πρεπει να χαμηλωσεις κι αλλο.........Ρωτα εναν λαστιχα καλυτερα, που να ξερει ομως :D

APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης